lauwtje wat balen dat je de hsg zo vervelend vond.. ik bedoelde met bijgespoten de pijn medicatie.. voel me nu wel weer aan de beterende hand.. maar wel moe. liefs yippie
lauwtje! ja KLOTE is de HSG he ik wou het je niet zo duidelijk van tevoren zeggen omdat je best sterk klonk, maar ik vreesde al wel dat het je zou tegenvallen. SUPER dat het er goed uitzag! heidi, ik duim voor jou! 2x A terug en 2x A in de vriezer is erg mooi! wanneer mag je testen/bloedprikken? @hier: TP van een A en een B. nu maar wachten en bidden enzo.. hoop en verwacht eigenlijk wel dat er uit 8 goede cryoos 1 beebje mag ontstaan, maar ik weet niet hoe moeder natuur dat ziet liefs!
@Heidi: Daar ben je weer!! Jammer dat je je niet goed voelde de laatste tijd. En nu nog een paar spannende dagen zo te lezen!! Ook hier flink aan het duimen dat het bruinverlies weer ophoudt!! Hopelijk kun je zondag dan testen en wordt het tijd voor de 2e Meppel zwangere hier!! @Klingel: TP gehad dus!! Spannende wachtweken nu weer in. @Yippie: Had in het andere topic ook al even gereageerd. Maar ook hier duim ik vrijdag voor en mooie uitslag voor jou!! @Lauwtje: Wat naar dat de HSG zo is tegengevallen, maar gelukkig ziet het er dus blijkbaar goed uit?! Doe maar mooi rustig aan de komende dagen!! Spannende dagen/weken ook hier weer Meiden!! Mijn duimen gaan overuren draaien hoor!! Na een fikse buikgriep heb ik daar nu weer helemaal de puf voor!! Hier verder alles goed. Sinds vrijdag voel ik het kindje af en toe en dat geeft veel rust. Afgelopen weekend ook eindelijk saampies aan het babyshopen geslagen en vanalles besteld. Terusten allemaal, Toedels!! Majo
Hallo Meppelladies, Bij onze vorige ICSI had ik de punctie op woensdag en de TP op zondag. Daarna had ik op woensdag (anderhalve week later) wat bruin verlies en werd ik donderdag aan het begin van de avond ongi. Nu had ik weer een punctie op woensdag en de TP op zondag. Het bruinverlies van dinsdagmiddag heeft zich nog niet doorgezet, maar goed .... omdat ik de vorige keer op donderdag ongi werd ga ik ervanuit dat het nu ook wel zal gebeuren. En zo niet, dan mag ik a.s. zondag testen. Veel te spannend allemaal. @Majo; fijn voor je dat je de baby nu ook kunt voelen. En dat shoppen was vast ook heerlijk. Geniet er nog maar even van, want voor je het weet moet je bevallen en heb je de eerste paar weken geen normale nachtrust meer, ha ha. @Klingel; wanneer mag jij testen? @Lauwtje: Wat rot voor je dat die HSG zo is tegengevallen. Ik hoop dat je weer snel opknapt. Doe het maar even lekker rustig aan. @Klingel; wat een goede oogst, wanneer mag jij testen? @Jippie; gaat het al weer wat beter met je? Lekker rustig aan doen hoor. Morgen krijg je vast een goed resultaat te horen en dan komt er zondag een TP. Dus je loopt 2 weken achter mij aan. Straks zijn we lekker saampjes zwanger. Zou wel leuk zijn, want we hebben in 2010 volgens mij nog geen positieve testen gehad met elkaar, toch? Veel liefs, Heidi
hier gaat het goed.. zie met vertrouwen uit naar morgne!! van de 10 zal er toch wel 1 goed zijn.. liefs yippie
he meiden.. hier is het allemaal iets anders gelopen als dat we dachten.. Manlief had niet goed begrepen vrijdag.. dus even een zure appel.. dus geen cryo in de vriezer.. maar wel 2 emy in mijn buik.. nu het wachten geblazen.. we hebben er vertrouwen in.. liefs yippie en yippieman..
@heidi: en, heb je nog getest? ik duimmmmmmmm! @yippie: hoe bedoel je manlief heeft t niet begrepen? en geen enkele cryo overgehouden? duim ook voor jou, en voor iedereen! ik mag 4/2 een bloedtest doen. wat kruipen de dagen opeens...
@yippie: hoe bedoel je manlief heeft t niet begrepen? en geen enkele cryo overgehouden? manlief dacht vrijdag te horen dat we 6 embryos in de vriezer kregen.. vandaar.. en nu dus 2 in de buik en dat is het.. maar we gaan het zien!! leifs mij!!
o aha! dat is dan wel een teleurstelling ja, heb je niet gevraagd of/waarom er van de 10 maar 2 bevrucht zijn? in elk geval, je hebt er nu 2, dus das ook genoeg! broedze!
@Yippie: Jammer dat jullie toch geen cryo's hebben. Ik heb ze ook nooit gehad en baalde er tóch iedere keer wel van. Is toch lekker als je weet dat je wat reservers hebt. Maarre.....1 op de 6 stellen heeft gemiddeld maar cryo's. Vaker niet dan wel dus helaas... Maar dus nu wel de trotse bezitster van 2 emmy's!! En dan ga je vanaf nu gewoon mij nadoen!! (alleen de laatste poging dan he ) Spannende weken Meid!! Zet 'm op!! @Heidi: Vandaag getest? En...en...???!! Hoop zóóóó op goed nieuws!! Dat je het nu aan het vieren bent en het daarom nog niet heb laten weten hier ofzo?! @Klingel: Voor jou nog maar een paar daagies!! Oeiiiiiiii........spannend weer zeg!!! Toi toi toi!!
@majo: 1 op de 6 maar!? das dan wel een verschil (met DL) !! hee wat voor kwaliteit emmys had jij? enne, even gemist maar.. weet je wat het wordt? hier spannend ja hoewel nog rustig.
Hey Klingel, Ja...1 op de 6 hoorde ik laatst in ander topic. Die meiden hadden het 'los van elkaar' van hun arts gehoord. In nederland schijnen ze ook 'strenger' te zijn met invriezen dan in Duitsland en Belgie. En in Zwolle bijv. weer nog strenger dan andere ziekenhuizen in Ned. Tsja....beleid....beleid....he....overal weer anders!! Ik had beide emmies van matige kwaliteit!! Ze waren 8 cellig, dus redelijk, maar beiden met wat fragmentatie eromheen waardoor ze matig werden. Maar uiteindelijk gaat het om de binnenkant en die kwaliteit kunnen ze niet beoordelen, alleen die van de buitenkant!! Nee, weet helaas niet wat het wordt. manlief wilde dit echt nog niet weten. Nou....dan heeft het tótááááál geen zin dat ik het wel weet, want dan wist hij het ook al op de terugweg in de auto !! Verrassing dus!! Hoe ging het de vorige keer bij jou ook alweer? Met de cryotp? Werd je toen voortijdig ongi? Mooi dat je nu in elk geval nog geen voortekenen hebt. Houden zo!!
ha een verrassing dus wat onwijs spannend! 8cellig lijkt goed, en dat is ook wel bewezen ja! in NL en zeker zwolle zijn ze idd ' sneller met weggooien ' wat ik doodzonde vind. ken meerdere meisjes die met matige zwanger zijn geworden, zelfs 2celligen! anyway, ik had in nov TP van goede cryo, mislukt, december overstimulatie dus geen verse TP. nu 8 in de vriezer, waarvan de 1e twee nu on board. we zullen zien, ik wil deze ronde mezelf niet gek maken en dat gaat tot nu toe erg goed. daarbij kan ik toch nergens van op aan door die progesteronbolletjes he, die geven sowieso rare klachten (hoewel ik nog niets merk) hoop je snel zwanger en al te volgen, dat we nog even samen zwanger zijn ;; take care !
ik heb zelf ook wel de indruk dat zwolle hoe eissen heeft voor de kwaliteit van de emmy.. onze emmy moet nu al streverig zijn.. Maar goed aan de andere kant denk ik ook wel dat het niet voor niets is.. maar dames zo is dat we hebben er 2 aan boord en dat is mooi.. wel was mijn rechter eierstok nog flink groot heb er ook last van maar was niet ernstig.. heb over dag geen pijn alleen bij hoesten en plassen.. maar het was goed dat ik het zag.. ik ook mijn eigen gyn./ arts en dat is zon lieverd.. ik mag haar wel.. liefs yippie
@yippie: heb jij die mevrouw met dat halflange donkere haar? dat vond ik ook een schat. en lekker recht door zee, daar hou ik wel van ! @majo: nog een vraagje uit nieuwsgierigheid: na hoeveel dagen had jij de TP, dus hoeveel dagen hebben jouw emmys kunnen/moeten doordelen? ik duim voor jullie op alle fronten! voel hier niets trouwens, ben vrij rustig. veel minder emo dan de keer in oktober toen ik even zwanger was. zal ook wel komen doordat ik veel minder hormonen heb nu? wegens cryo TP?
Hallooo dames! @Yippie, He dat is wel even balen. Maar ik hoop dat je straks lekker zwanger bent van deze emmy´s! @Heidi, Al getest? Ben zoooooo benieuwd!!! @Klingel, Dus de 4de bloedtest? Heb je enig idee, voel je al wat? @Majo, Dus het blijft nog een verrassing wat het word? Spannend. Hoe is t met je buikje, groeit ie lekker? @Hier, Rustig. Ben inmiddels over mn hsg trauma heen haha.. over 2 weken weer naar de gyn. Daarna beginnen we weer aan de IUI. Zinin!!
Zo, kan me eindelijk weer inlogge, dus nu overal maar even reageren @Yippie: wat een teleurstelling. Daar had je natuurlijk niet op gerekend. Maar hopelijk heb je ze niet nodig en blijven deze lekker zitten. @Heidi: ben ook wel erg benieuwd hoe het met je gaat.... @Klingel: ik denk dat je lichaam er wat rustiger onder is nu je niet zoveel hormonen gebruikt. Zelf heb ik dat ook steeds met een cryo. Hopelijk krijg je binnenkort goed nieuws en kun je weer heerlijk op die rose wolk gaan zitten! @Majo: wat spannend dat je niet weet wat het is. Dat wordt straks een leuke verrassing! @Lauwtje: fijn dat je weer over je trauma heen bent. Voor jou is het begin nu ook weer in zicht, kun je weer ergens naartoe leven. @hier: ik heb gisteren de laatste clomid gehad en donderdag mogen we weer voor een eerste echo. Hopelijk heb ik er goed op gereageerd en mogen we verder met onze cryo's. Moet de laatste tijd steeds denken aan het moment dat we een positieve test in handen hadden. Wat waren we gelukkig! Helaas hebben we er maar een weekje van mogen genieten, maar dat geluk voelde zo goed. Soms krijg ik een beetje het angstige gevoel dat we dat misschien nooit meer zullen meemaken. Klingel, herken jij dit? We proberen natuurlijk positief te blijven, maar soms bekruipt me gewoon even een angstig gevoel en zou ik zo ontzettend graag terug willen naar dat moment...
klingel: jij bedoelt denk ik die jonge mevrouw J.. nee ik bedoel een mevrouw met een bril mevr K. maar idd mevr J is ook een schat.. vind ze in zwolle allemaal leuk.. had met de punctie allemaal nieuwe gezichten haha.. meiden allemaal super veel succes van uit heir gewenst.. ik ben super moe.. maar verder gaat het hier prima.. miepje fijn dat je er weer effe ben.. liefs yippei