Hallo dames, Hier slecht nieuws, zondagochtend nog geen doorgezette menstruatie dus een test gedaan ... negatief. Zondagmiddag ongi geworden, wat een hele flinke domper was. Op naar de vrieskist dus maar. De volgende keer heb ik liever dat die ongi ver voor de testdatum komt, want deze spanning kan ik niet nog eens aan. Ik hoop dat het met jullie allemaal wel goed gaat. Liefs, Heidi:x
@Heidi: Ach nee zeg.....hè wat verschrikkelijk kl*te zeg!! En wat irritant idd dat er dan eerst geen ongi is, heb je een nega test en prompt komt dan paar uur later alsnog die ongi. Een hele dikke digi knuffel voor jullie meid!! Volgende mnd dus een cryotp van 2? Hoeveel cryo's hadden jullie eigenlijk? @Klingel: Antwoord op je vraag.....wij hadden op vrijdagochtend de punctie en op dinsdagochtend de tp. Houdt je het nog een beetje vol met wachten? Ik voelde deze eer ook helemaal niks, terwijl ik de vorige keer (en als ik ongi moet worden ook) al een aantal dagen/week zere (.)(.) had. En deze keer dus (ook achteraf) hélemaal niks, niets, nakkes, nada, nerien, nichts... @Miepje: Hey!! Daar ben je weer!! Problemen met comp gehad dus?! Ondingen zijn het af en toe!! Maarre...jij ook weer 'in de race'....spannend weer zeg. En morgen dus weer de eerste echo! Hopelijk dan binnenkort ook weer het gelukzalige gevoel van de positest die je al eerder in handen mocht hebben!! Ik gun het je toch zóóó!!! @Lauwje: Buikje groeit goed hier. Gelukkig ook alleen m'n buik..Zie voor foto's mijn profiel -> fotoalbum. Jij dus over de schrik van de nachtmerrie HSG heen?! Gelukkig maar. En over 2 weekjes dus weer naar de gyn. voor de 7e IUI. Hoop dat dit de laatste wordt!! Maar zo niet.....hoeveel IUI's doen ze voordat je overstapt naar eventueel ivf?
@Heidi: NEE, dat mag niet! Ach, meid wat ontzettend kl.... voor je:x Een hele dikke knuff van mij! @Majo: mooi buikje hoor @alle anderen: dikke knuff! @hier: vanmorgen de eerste fm gehad en ik heb goed gereageerd op de clomid. Er was een mooi ei van 12 mm te zien. Zondag weer komen en waarschijnlijk volgend weekend (als het ontdooien goed gaat) een terugplaatsing. Joepie!!
@Heidi, Neeee, wat ontzettend klote! Volgende cyclus een tp? @Majo, Mooi buikje hoor! Kun je trots op zijn! @Miepje, Fijn dat de clomid aanslaat! Dus waarschijnlijk volgend weekend een tp? Hoeveel??
Lauwtje, we hebben er nog 2 in de vriezer. In principe is het zo dat wanneer de eerste goed ontdooid, ze de tweede laten zitten. Maar als ie niet helemaal goed is, pakken ze de tweede erbij. Dus of het één of twee (of misschien helemaal niets) worden, is nog even afwachten
Hallooooo, Hier gaat het weer wat beter, na de schrik. We hebben 2 eitjes in de vriezer en we mogen zelf kiezen voor een tp van één of een tp van beide tegelijk. We kiezen voor de laatste. Op 22 febr. hebben we weer een gesprek bij dr. P waarop dan de tp geregeld wordt. Rond die datum begint ook mijn volgende cyclus, dus over zo'n vier/vijf weken ongeveer zal die tp wel gepland worden. Tenminste als er een goede ontdooiing plaats vindt. Liefs, Heidi
Meppel - zwolle Girls.. allemaal even een knuffie van mij... hhaha. hoe is het met jullie allemaal.. hiet gaat het goed wel wat ongi gevoel in mijn buik maar ja dat hoort er bij.. ben nog steeds rustig en relaxd maar wil wel eerder testen hhaah.. liefs yippie
@Miep, Hopen dat ze goed ontdooien dan. En dan lekker zwanger. @Heidi, Ook voor jou hoop ik op een goede ontdooiing. En ook jij moet dan zwanger zijn. We moeten hier allemaal heel snel zwanger zijn! @Yippie, Alleen ongi pijn? Hopen dat dat de baarmoeder is die een mooi nestje maakt voor jullie beebje Wanneeer mag je testen?
Ooh nog even geduld dus.. Ik kan me geen ongipijn herinneren. Alleen zere boobies! Maargoed, das bij iedereen anders natuurlijk. Spannend hoor, kun je wel tot zondag wachten denk je??
@Miepje: Hey...jij gaat ook snel ineens weer zeg...(komt ook omdat ik hier 5 dgn niet geweest ben, maar goed....) Over 2 dgn dus w.s. één of 2 cryotp?! (van die kleine lettertjes die jij typte gaan we gewoon maar even NIÉT uit, oké!!) Spannend weer meid!! Mijn duimen draaien hier alvast weer!! @Heidi: Jij weer over de eerste schrik heen dus en over 4 á 5 wkn alweer cryotp. Van 2...daar zou ik ook voor kiezen denk ik.. @Lauwtje: Deze mnd de 7e IUI....wanneer zal dat ongeveer zijn? @Yippie: Ook hier nogmaals een Dikke Knuffel voor jou meid. Zó dat je ongi doorgezet heeft. @Klingel: Hoe is het met jou Meid?! Zal je eigen topic zo eens even opzoeken en koekeloeren... Tjee....wat veel teruglezen daar zeg!! Niet gelukt begrijp ik? Sh*t zeg! En nu? Volgende cryotp deze mnd? Volgens mij heb jij écht energie voor 10!! Posi en glitters genoeg om door te gaan, dat gaat (moet) gewoon een keer helemaal goed komen!! Hier alles o.k.!! Vandaag zijn mannetje en ik 12,5 jaar samen. Gaan niks bijzonders doen. Zouden eerst paar dgn naar parijs o.i.d. maar door bekeninstabiliteit wordt dit 'm helaas niet. Manlief nu dus gewoon aan het werk en vanavond allebei sporten/fysio. Lekker rosmantisch dus
@majo: gefeli wat een mooi jubileum zeg. en jammer van BI en dus parijs hoe voel je je verder? gaat alles wel een beetje OK en ben je blij? @hier: cryo TP mislukt ja waren er wel down van, maar 6 in de vriezer geeft moed. deze maand wil ik.... voor 3 gaan. SO! en ach ja, gewoon doorgaan he met humor&glitters. als ik ga sippen en dippen word ik ook niet eerder zwanger @heidi: nu rust, daarna zwanger OK? @miepje: bijna TP! ik duim @yippie: knufff voor jou.. al ongi, en ook best snel al he? @lauw: haai, wanneer jij IUI7? en... wordt er al gesproken over vervolgstap? hoewel ik hoop dat niet nodig is?
heb toch het zieken huis gebeld we gaan de molen in voor icsi 2.. dit zal om en na bij juni worden... heb vanmorgen wel afleiding gehad was bij me zus om uit te huilen zeg maar.. en in eens een knal. is de kachel geexplodeert we roken gas dus gasleiding dicht en stroom er af. 112 gebeld brandweer kwam toch maar even kijken.. wat een dag nu de kids van me zus hier ivm de kou.. dat is ook wel weer leuke afleiding. liefs yippie..
Meiden, ben vanaf vanmiddag niet meer alleen maar met ons tweetjes! Er is gisteren 1 embryo ontdooid en die is er goed uit gekomen. Vandaag was ie alweer 2 stadia verder (nu cavitatie) dus is een vechtertje. Hopelijk blijft ie lekker zitten en hebben we onze laatste cryo pas nodig voor ons tweede beebje!
@Yippie, Wat balen van je ongi! En in juni dus de volgende icsi. Duurt nog lang zeg. Zo heel wat meegemaakt dus, brandweer en al. Wel even schrikken ofniet? @Majo, Gefeliciteerd met jullie 12,5 jr samen! @Miepje, Ooooh wat goed dat ie goed ontdooit is. Ik hoop en duim dat ie lekker 9maandjes blijft zitten! *duim duim duim* By the way we hebben weer een zwangere meppeler in ons midden, nou ja ex meppeler dan, Klingel is zwangert! En hier ben ik ongi aan t worden. Heb 27/1 HSG gehad. En morgen is het 4 weken geleden dat ik ongi geweest ben. Kan het dat je cyclus na de HSG korter is?? Heb ook ontzettend veel witverlies gehad, afgelopen week, maar dat kan toch niet meer van de HSG zijn?? Nouja, de ongi kondigd zich weer aan en kunnen we door met IUI nr 7! Morgen naar de gyn voor uitslag HSG en dan kan ik weer beginnen met spuiten. Dus denk over een week of 2 de insemenatie. Zinin!!!
@lauw: goeso, op naar de februarIUI!! of je cyclus korter kan zijn/worden van HSG weet ik niet, maar het lijkt me niet? duim voor een heel goede uitslag voor jou!!! enne, nieuwsgierig over je josh: heb je mn vraag gezien in t babyrinth? ja ongelooflijk he, een exmeppeler zwanger. tot nu toe dan , want wel onzekerig hoor brrrrrrr
Kling ik zal wel ff HSG + cyclus googleen.. Watbetreft Josh, jaa heb ik gelezen en gereageerd op pagina 193 volgens mij Ennnnnn niet onzeker zijn hoor! Ik wil over een maand of 8 een mega ooievaar in jullie tuin zien! En dan kom ik beschuit met muisjes eten..
deal hier vliegen zoveel ooivaars, nu wordt t tijd dat ze in onze tuinen gaan nestelen he. hoop echt dat deze IUI je laatste wordt. moet!
he klingel!! gefeliciteerd had het nog even gemist. maar ben hier ook even wat minder.. geniet er van.. hoe het ook loopt.. natuurlijk gaan we er vanuit dat je over 8 maand een kleine klingel heb.. liefs van yippie
Klingel, ook hier nog even VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Geniet ervan meid, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Hopelijk zullen we jou en Majo snel volgen.