Haiii,,!! Hier alles oki! Morgen weer beginnen met spuiten en dan volgende week vrijdag de eerste FM! Een vriendinnetje is zwangert en ik heb gezegd om haar snel te volgen Ze doet ook mee met MVM, lief! @Yippie, Hoe is het met jou??
Hallo (ex-)Meppelladies, @Klingel: Van harte gefeliciteerd meid, gewoonweg SUPERRRRR!!!!!! Die ooievaar over ca. 8 mnd komt wel goed joh, have faith. @Jippie: Hoe is tie meis, gaat het een beetje? @Majo: Ook vanaf hier Van Harte Gefeliciteerd met jullie 12.5 jr jubileum. Wat gaat de tijd snel he. @Miepje: super dat de ontdooiing goed is gegaan. En nu maar hopen dat het goedkomt. @hier: Voor ons is het nog even afwachten. A.s. maandag weer naar dr. P en volgende week ook ergens ongi. In die cyclus willen we de twee cryo's terug laten plaatsen. En dan maar hopen dat we een keer geluk hebben. Liefs, Heidi
@Klingel: Ook hier nogmaals gefeliciglitterd!! Maarre...snap er niks meer van...cryotp was mislukt en nu toch zwanger? Ga zo toch nog maar eens even jouw eigen topic teruglezen. @Miepje: Hoera!! Jji weer de trotse besitster van een prachtige emmy!! Gauw achter Klingel aangaan he!! Het verlengde wachtbankje is nog láááááánge niet vol!! @Yippie: Heb in icsi topic net al op jouw gereageerd, hier ook nog ff....was benieuwd of je tot juni gaat wachten of dat je ook overstapt naar ander zkh.... Had zelf zo'n hekel aan al dat wachten in de mmm!! Ben beetje het type van alles of niets....mag graag weten waar ik aan toe ben en daar past wachen niet zo goed tussen...hoewel de hele mmm daaruit bestaat!! @Heidi: Voor jullie ligt de volgende tp ook alweer op de loer....spannend weer!! @Lauwtje: En jij alweer aan de slag voor de 7e IUI!! Gaat het goed met het spuiten? En dan volgende week vrijdag 1e FM!! Hier alles o.k. Ook ondanks BI. Probeer dat toch echt los van elkaar te zien. Soms weleens lastig....iedereen op werk vraagt continu hoe het is, wil gewoon kunnen zeggen dat het GOED gaat!! Maar ja...dat kan niet, want dan kan ik ook wel werken. Wilde soms dat ze maar niets vroegen die 2x per week da ik er ben. Maarre...het gáát ook goed!! Qua zangerschap dan!! En ben echt superdesuperblij!! Zou het allemaal zóóóó weer doen!! Lastig dat vrienden/collega's soms insinueren dat ik niet blij zou zijn door de kwalen, maar das niet zo!! Vanavond naar 9 mnd beurs, ben benieuwd....
hi majolief! SHIT van de Bi zeg.. enne, wie insinueren er dat jij niet blij bent met zwangerschap?? jij die er juist zoveel moeite voor heeft moeten doen MOK! juist jij (en alle MMMeisjes) weten als geen ander hoe dankbaar ze zijn. GROM! (blame de HCG als ik te sjaggie doe hierover ) enne wat mij betreft? een klein wondertje. in t kort: 24/1 ovulatie 26/1 TP 2 toppers 2/4 HCG test: 1 dus ' niet zwanger ' achteraf was dit, in mijn gekke geval, veel te vroeg!!! 10/2 nog niet ongi, ik gaf de uruzgan de schuld maar heb toch een test gedaan omdat ik die avond zwaar aan de wodka zou gaan test POSI! en 2e ook! HCG prik die dag nog: 95. nou, ik ben nu 10 knaltesten verder, waaronder een digi CB die 2-3 weken zegt, en woensdag jl. was mijn HCG 1745 combinatie van laaaaaaaaat innestelen en vroeggggggggg HCGtesten dus. wel bizar, ik zat al helemaal in de volgende ronde en was er totaal niet meer op aan t hopen. ik voel(de) ook niets.... gekke doos he? hoop dat de rest snel volgt, hoe en via welke weg dan ook. knuf!!!!
Thanx Klingel voor de verhelderende up-date .... bizar, bizar, vreemde wending als je zelf al met je hoofd in de volgende poging zat, maar wat gliterfantastisch!! Dat is dus geen avondje aan de wodka meer geweest . Wat hou ik toch van zúlke verrassend uitpakkende verhalen..... Helemaal super!! En hopelijk idd, volgt de rest hier snel!! Ik schreef idd 'insinueren'.....weet niet of het helemaal de juiste benaming is, kot soms wel zo over.... collega's/ vriendinnen zeggen zóóóó vaak.... en wel genieten he... (alsof ik dat niet zou doen!!) Ook alle kaartjes die ik krijg, lijken bijna meer op beterschapskaartjes met erachteraan nog eens een ... hopelijk kun je wel genieten.... Bah!! Ben dat zóóó beu!! Ik geniet volop en ben superblij, maar lijkt soms wel of dat niet 'mag' door de BI. Tsja.....das zwáár kl*te, maar zal het er mee moeten doen en geniet daarom niet minder v/h wondertje binnenin mij... Snorry...weer héééél verhaal geworden.... Miepje: Hoe gaat 't wachten je af? Wanneer is the big testing day? Knuf to all!! lfs Majo
Majo, echt heel rot van je BI. Kan me heel goed voorstellen dat dat toch wel een schaduw op je zwangerschap legt. Maar tuurlijk geniet je er wel van meid! Niets van je collega's aantrekken. Ze snappen toch niet hoe het is in de MMM. Hier gaat het nog steeds goed, zit nu op dag 9 na tp en dag 15 na pregnyl. Morgen is mijn NOD. De andere keren was het nu al begonnen en nu is er nog niets te zien Hoop dat dat zo blijft. Ben nu wel bang dat het ieder moment over kan zijn, durf al bijna niet meer naar de wc, laat staan de uruzgan inbrengen We hopen zaterdag te mogen testen, de verjaardag van mijn vriend. Zou toch wel een fantastisch cadeau zijn Klingel, hoe is je echo gegaan? 1 of 2 glitterbeebjes?
@miepje: wordt spannend voor joe! ik duimmmmmmmmmmmmm! zat er trouwens zoveel tijd tussen de pregnyl en de TP; 6 dagen??? enne, 15 dagen na pregnyl/ei dat geeft MOED! lachen dat jij ook de term uruzgan hebt overgenomen, ik zie dat woord overal hier inmiddels heheheh! maar waarom niet eerder testen, als je morgen 16 na pregnyl zit is het haast wel betrouwbaar? echo was grappig, nog geen hartje maar dat was logisch met 6 weken, wel weten we nu dat het er EEN is! knuffel ook voor de rest; @lau: ben je alweer goed aan t junken? vrijdag FM toch?
Haaiiii..!! @Heidi, Hoe was t vandaag bij Dr. P? En al ongi? @Majo, Wat vervelend dat iedereen maar zegt dat je moet genieten, duuhhhh dat doe je toch ook! Het zal niet fijn zijn die bi, maar als je kijkt wat voor moois er in je buikje groeit, maakt veel goed toch? Hoe was de 9mnd beurs?? @Miepje, Mijn duimen draaien! Spannend!! Maar nog geen tekenen van ongi?? En anders al wel?? Goed toch?! Zaterdag pas testen, kun je wel zo lang wachten? Ooooh ik hoop het zo voor je!! *duim duim* @Klingel, 6 weken zwangert!! Al op de helft van de 12 wkn! Vrijdag weer een echo las ik? Dan een superknipperlichtje van jullie glitterbeebje!!! Whooooeiii spannend!! Ben echt zoooooo blij voor jullie!! @Hier, Yup, ben alweer lekker aan t junken. Morgen nr 7 erin! En dan vrijdag FM. Ben benieuwd wat mn ei doet na die lange pauze en HSG. Na de HSG had ik trouwens zonder hormonen een cyclus van precies 28 dagen! Nog nooit gehad!! Altijd 35 dgn of langer.. Nu lekker schoon daarbinnen..
@Klingel: GEFELICITEERD met je glitterbeebje. Was vast ontzettend mooi zo'n eerste echo. Het hartje houd je dus nog tegoed Bij mij zit er inderdaad 6 dagen tussen de pregnyl en de tp. Verschilt nogal per ziekenhuis geloof ik. Ons bartje was op het moment van tp 4 dagen oud, dus nu al 13 dagen (als ie er nog zit tenminste) Ik vind het zelf ontzettend spannend, net de uruzgan (van jouw overgenomen, vond het wel een goeie) weer ingebracht en nog steeds niets te zien. Morgen is mijn NOD, maar probeer toch te wachten tot zaterdag. Ben erg bang dat de uruzgan het misschien tegenhoudt en dat we dan weer een negatieve test onder ogen krijgen. @lauw: door de hsg lekker opgeschoond en weer een nette cyclus van 28 dagen, goed zo. Hoop dat het nu ook allemaal lekker gaat en dat je eerste fm er goed uit ziet.
@Miepje: Tjee..dat ziet er goed uit zeg!! NOD bijna en nog niets te zien. En dan zaterdag testen op verjaardag vriend. Hopelijk komt daar het mooiste cadeau óóit uit!! @Klingel: Alweer over de helft v/d eerste 12 spannende weken. Je bent in elk geval al verder dan de vorige keer, goed teken met mooi HCG!!!! Nog 3 nachtjes tot de volgende echo...aftellen naar het mooiste knipperlichtje ooit!! @Lauwtje: En jij nog 3 nachtjes tot de FM. Komt weer schot in!! Haha...de 9 mnd beurs vinden we beiden geen R**t aan!! Niet aan mij besteed. Té lang in de file, belachelijk veel parkeergeld, rommelige bende als je binnenkomt, énorme mensenmassa met trolley's, enorme tassen, kinderwagens etc. Voor mij een regelrechte ramp. Hou toch meer van een mooie overzichtelijk winkel, waar je niet hoeft te dringen of aan de kant wordt geduwd, hahaha. Never nóóit weer dat ik naar wat voor beurs dan ook ga!! @Heidi: Hoest bij jou?
@Miepje: Ook hier nog geen bericht van jou.......ben alle topics aan het langs gaan, want zag dat je vandaag al wilde testen ipv morgen!! Maar......waar ben je nou??? Hopelijk is dit goed nieuws en ben je het aan het vieren!! Wordt er altijd een beetje 'bang' van als het zo lang duurt.... Hoop toch zóóó op de 3e zwangere hiero in dit topic!! @Klingel: Bij jou een mooi knipperlichtje gesignaleerd vandaag bij de echo begreep ik op jouw topic.... ook hier is dat dus zéker nogmaals een gefeliciglitterd waart!! @Lauwtje: Jij vandaag eerste FM weer gehad.....zag alles er goed uit?
Meiden, daar ben ik dan eindelijk. Helaas niet met goed nieuws Vanmorgen de test gedaan, gaf negatief resultaat. Ben dus eerst maar weer naar bed gegaan en heb vreselijk liggen huilen. Ondanks dat ik het vreesde, kwam dit toch wel erg hard aan. Uiteindelijk om 11 uur maar opgestaan en het ziekenhuis gebeld. Ze adviseerden om voor de zekerheid toch nog door te gaan met de utrogestan tot zondag en dan opnieuw te testen. Als ie dan negatief is, mag ik stoppen met de utro. Zag dit helemaal niet zitten, nog twee dagen tussen hoop en vrees. En dan nog zo'n klap in mijn gezicht. Heb daarom de huisarts gebeld en aangedrongen op een bloedtest. Kon pas maandag terecht. Toen ben ik in huilen uitgebarsten en prompt kon in vanmiddag direct langs komen Om 13 uur bloed geprikt en om 15 uur kon ik bellen voor de uitslag. Heb dus net gebeld, maar de uitslag was er nog niet. Moet nu eind van de middag weer bellen. Verwacht er niets van hoor, maar wil nu duidelijkheid! Als ie negatief is, dan is het in ieder geval zeker. Ik wil geen valse hoop meer! Dus jullie horen nog van me.
Meiden, bloedtest was negatief. Dus niet zwanger, utrogestan houdt de ongi tegen:x Voel me k....u....t en erg verdrietig. Heb even alle hoop verloren!
Lieve lieve miepje... Net al geregareed in je eigen topic, hier ook nog even een hele dikke knuffel voor jou. Wat een kl*te nieuws zeg!! X Majo
Lieve Miep Wat een ontzettend klote nieuws Ik had echt gehoopt dat jij de 3de Meppel zwanger zou zijn, maar helaas. Ik kan wel begrijpen dat de hoop nu even op is. Het is gewoon zooo ontzettend kut! Sterkte meis.. Dikke knuffel @Hier, m'n ei was nog maar 1cm. Ik moet zeggen dat ik niet elke dag op dezelfde tijd gespoten heb, foei!!! Dinsdag weer heen en dan zal hij wel weer gegroeid zijn. Als ik nu braaf optijd spuit
Hallo meiden in Meppel, Ik breek even in. Lees namelijk al heel lang jullie berichten. Zelf ben ik niet zo'n schrijver, maar heb toch de stap maar eens gezet. Ik lees tenslotte ook met jullie mee, omdat jullie net als ik in Meppel lopen voor behandelingen. Wel heb ik al kinderen en dus kan ik mij voorstellen dat dat voor mensen die nog geen kinderen hebben vervelend kan zijn. Ons verlangen (vooral bij mij) voor nog een kindje is groot en daarom weer behandelen. Vorige keer IVF, nu 1 IVF gehad en geen bevruchting (errug schrikken nooit rekening mee gehouden). Inmiddels tweede behandeling ICSI met maar 3 eicellen. Morgen krijg ik een telefoontje of er bevruchting heeft plaatsgevonden. Ik heb mijn vriend gedwongen om thuis te zijn, want ik ga die telefoon niet meer opnemen. Kan het niet aan om misschien wel weer te horen dat het niets geworden is. Dit is even mijn verhaal in het kort. Ik wil jullie allemaal sterkte wensen in het proces. Het is toch allemaal niet niks, zoiets intiems te moeten delen met een half ziekenhuis. En dan over die emotionele achtbaan en hormonen maar niet te spreken. @ Majo, jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, jouw verhaal bewijst dat we altijd de moed erin moeten houden. @Miepje, na zoveel hoop, weer teleurstelling, wat vreselijk verdrietig. Sterkte! Groetjes, Pien
Hallo M-ladies, Hier weer eens een berichtje van mij. Vorige week maandag zouden we een afspraak hebben met dr. P. Dat ging niet door want hij heeft zijn pols gebroken. De afspraak is schriftelijk verzet naar naar 15 maart, waar ik het natuurlijk niet mee eens was, omdat ik dan een extra cyclus moest wachten. Dus ik heb maar eens ff gebeld. Nu heb ik afgelopen woensdag een gesprek gehad met dr. V, waarbij is afgesproken dat we deze natuurlijke cyclus gaan voor de ontdooiing van 1 van de 2 cryo's. Afgelopen zaterdag ongi geworden en volgende woensdag de eerste echo om te kijken wanneer ongeveer de eisprong is. Dus weer lekker spannend. Dr. V. heeft overigens wel verteld dat er bij een goede ontwikkeling van de cryo 5 % meer kans is op slagen. Vast in verband met dat het lichaam nu niet hoeft te herstellen ven de punctie. Dus dat is alvast positief. En nu maar hopen dat de ontdooiing goed gaat. @Pien: van harte welkom in onze gezellige groep. Ik hoop dat je wat aan ons hebt, maar dat zal vast wel. Succes met je project. @Miepje: wat een sh*tnieuws zeg. Ik leef met je mee:x. We weten bijna allemaal al wel hoe het voelt, gewoonweg k*t!!! @Lauw: Hoe gaat het nu met je ei? Netjes op tijd gespoten? @Allen: alle liefs van mij, Heidi
@Pien: Welkom hier, maakt niets uit hoor dat je al kinderen hebt... Rot is dat zeg, helemaal geen bevruchting vorige keer. Hoe is het nu gegaan? 29e heb je telefoon gehad. Hopelijk dit keer beter nieuws? Altijd welkom hier om mee te schrijven enne...nog bedankt voor je felicitaties!! @Lauwtje: Hoe is het met je ei? Was je FM vandaag beter? @Heidi: Jullie dus ook weer van start. Spannend hoor, de dooi van een cryo. Eerst dus toch eentje. En in eigen cyclus!! Spannende tijden weer!! @Miepje: Hoe is het nu met jou?