Hallo Meppelladies, Hoe gaat het bij jullie? Hier is alles OK. Afgelopen maandag was mijn ei 19.5 mm en heeft de assistente me direct de pregnyl ingespoten. Wel fijn dat ik dat dit keer niet zelf hoefde te doen. A.s. zaterdag wordt cryo 1 ontdooid en als het goed is zondag teruggeplaatst. En dan hebben we nog 1 cryo over. Dus het gaat weer twee weekjes spannend worden. @Pien: Hoe is het meis? Al ongi (wat ik niet hoop)? Ik zou, als ik nog nog ongi was, gewoon nog ff doorgaan met de utro. Een vrinedin van me had pas met twee weken overtijd een positive zw.test. Ik duim voor je. @Miepje: dus jij dit weekend ook een TP. Spannend he, zitten we saampjes op het wachtbankje. @All: ik denk aan jullie, elke minuut van de dag (bijna). Liefs, Heidi
Nee hoor, hier echt wel mislukt. Bij onze zoon testte ik na 10 dagen al positief. Ik voelde het al. Inmiddels contact gehad met ziekenhuis en inmiddels verwijzing gevraagd bij de huisarts voor Zwolle. Onze zoon is daar 'ontstaan' middels IVF en ik vind de benadering en manier van behandelen daar gewoon heel plezierig en goed. Had eigenlijk ook niet daar weg moeten gaan. Een beetje dom.... wel van geleerd. @Miepje, succes morgen, duim voor je! Spannend hoor met nog 1. @Majo, hoe is het met de BI? @Lauwtje, hoe is het met de vijf? @All, thanks voor jullie steun. Veel liefs. Pien
Foutje!!! Weet nog dat ik dacht....wat zit er dan lang tussen ontdooiing en tp dan .... maar ook niet even teruglezen... Voor morgen ga ik dus héééél hard duimen!! Spannend meid!! X Majo
@Heidi: Jullie zaterdag dus cryo ontdooiing en dan zondag de tp. Ook weer spannend. Jij en Miepje gelijktijdig op de wachtbank. Hoop toch zo dat jullie dat de eerstvolgenden zwangeren hier zijn!! @Pien: Dus jullie ook over naar Zwolle...'Grappig' wij gingen juist van Zwolle naar Meppel (maar dat had meer met wachtlijst voor 2e icsi en reistijd/files te maken dan dat we niet tevreden waren). Ongi al doorgezet dan? Hoeft trouwens bij een 2e toch niet zelfde te verlopen als bij eerste? Niet dat ik je vals positieve hoop wil geven...
@Heidi: spannend meid. Voor jou dus morgen de ontdooiing en zondag de tp. Ik zal heel hard voor je duimen hoor! @Pien: wat ontzettend rot voor je meid! Lees van meerdere meiden dat ze de overstap maken van Meppel naar een ander ziekenhuis. Heb zelf ook niet altijd goede ervaringen gehad en heb het idee dat je soms wel heel erg voor jezelf moet opkomen en heel erg moet meedenken. Maar we vinden de omgang wel heel prettig, vind ze altijd wel heel lief. Dus wij blijven nog even. Maar kan me voorstellen dat je voor Zwolle kiest hoor, je moet vooral doen waar je je prettig bij voelt. En hopelijk heb je hier meer geluk! @all: Onze laatste cryo is goed ontdooid!!!!!!!!!! We mogen het morgen ophalen, dus vanaf dan zit ik weer op het wachtbankje. Hopelijk voor de laatste keer Majo, maak maar een beetje ruimte, ik kom eraan!!!
Hoi meiden! Gisteren is onze laatste cryo teruggeplaatst. Het was ook nog een topper! Dus ik zit nu weer op het wachtbankje, heel hard te hopen en te duimen. @Heidi: hoe is het bij jou gegaan meid? Kom je bij me zitten op het bankje?
Hello lady's! @Pien, Balen dat deze poging mislukt is.. *knuffel* @Miepje en Heidi, Ik duim echt megahard voor een positieve test voor jullie!!! Veel succes op het wachtbankje @Yippie, Hoe is t met jou? @Majo, Alweer bijna 30 weken!! Nog heel eventjes en de kleine is er al! Gaat snel zeg.. Hoe is t verder met je? @Hier, Ongi is onderweg. Donderdag weer afspraak bij de gyn. Dan hopen dat de volgende IUI normaal verloopt en dat ik daarna zwanger ben.. zo!!! Mijn poezenbeest is vandaag jarig! 2jaar.. Aaaaah.. En volgende week vrijdag m'n andere poezenkind (mama van vandaagjarige poezenbeest) Die word dan 3!! Jaja ze was er vroeg bij
@Miepje: Ik heb direct een erg confortabel plekje voor je vrijgemaakt Gauw gebruik van maken dus. Wat wil zeggen...over een dag of 16? ofzo? Wanneer mag je testen? 7 april? Toi toi toi!! Kom maar op met die mooie topper van jullie!! @Lauwtje: Afspraak bij de gyn dus ook alweer gauw!! En met zo'n posi spirit...móet het gewoon gaan lukken met deze IUI!! Gefeliciteerd met de hele poesenboel bij jullie, hahaha!! Hier alles goed, groei lekker en kindje beweegt goed. Verder ben ik het spuugzat. (thuiszitten en BI) Maar ja...'t is niet anders. Moet wel zeggen dat ik 9 mnd zwanger zijn wel lang vind duren...als het kon wipte ik zo even een paar weekjes verder Maar ja...dat werkt niet zo he . Terusten allemaal!! Greetz Majo
He lieve jullie.. yeah hier vanmorgen eindelijk mijn ongi door gebroken na 40+ dagen.. wachten.. 14 april ga we lekker op vakantie.. naar mallorca.. liefs yippie
haai meppelmeisjes! @yippie: hm, eindelijk ongi,, nou dan kan je daarna ook verder he? heerlijk trouwens, even mallorca, geniet ervan! @majo: hou je het nog een beetje vol meisje? je hebt een zware zwangerschap he. hoe is t met de voorbereidingen, en ben je al uit de namen? @heidi: ik duim voor je! wanneer mag je testen? @lau: gefeli met laupoezebeest! en hoest verder? wat zijn de plannen? hoe was bij de gyn gister? heb je nog geen ' zin ' om aan te geven dat je meer actie, oftewel ' een next step ' wil? of een beter idee: deze laatste IUI wordt m, so! @miepje: duim ook voor jou! @pien: klote! niet gelukt! succes volgende ronde... @meppel/zwolle: er wordt wat overgestapt he! ik hou bij meppel nog altijd een.. tja hoe zal ik het zeggen... een 'lui' gevoel. geen haast, weinig daadkracht, en met name: als je zelf niet meedenkt/actie onderneemt komt er weinig van terecht. kan zijn dat dit allemaal toevallig was, dat wij het zo ervaren hebben,maar na een aantal missers/blunders ben ik blij dat ik weg ben.. ga trouwens eens mijn dossier opvragen en woody (zo noem ik V ) van zijn stoel laten vallen met mn zwangere buik. @zwolle: gisteren zwolle afgebeld, stond daar ook op de wachtlijst (backup-klingel! ) ze reageerden onwijs lief en enthousiast, valt me elke keer weer op daar. @hier: alles OK. deze week onwijs misselijk maar dat kan me geen folikel schelen hoor. dikke knuffel en ik wens jullie allemaal snel succes in de vorm van een prachtbeeb!
deze week onwijs misselijk maar dat kan me geen folikel schelen hoor. haha geweldig wat een reacite!!! meis geniet er van... liefs yippie
klingel idd... zo kan ik ook zijn hoor.. maar goed deze heb jij bedacht dus hij is leuk.. liefs van yippie..
Hi lady's! Hoe is t hier? @Yippie, heeeerlijk, naar Mallorca! Past mij ook wel Hoe lang gaan jullie? @Heidi en Miep, Hoe is t met jullie? Nu 10 dagen na de TP? @Klingel, hoe is t met jou? Bijna 12 weekjes! Gaat toch best hard.. Hier een hele maand rust. Er zaten nog veel resten van mijn dozijn eitjes.. Nouja even geen gekloot aan mijn lichaam deze maand. Was t ook wel ontzettend zat na afgelopen keer. Blegh.. Koninginnendag word weer ontzettend veel wijntjes drinken hihi.. En daarna!!! Dan moet ik zwanger zijn!!!! Ik gun het mezelf nu ook wel eens... Net als jullie allemaal hier Meppelmeisjes!! We moeten allemaal Majo en Klingel achterna, en het liefst dit jaar nog! Deal??
Deal.. lauwtje je mag mee hoor.. we gaan 8 dagen het is een ingelaste vakantie omdat we in juni weer voor de icsi kunne.. en we zouden dan eignelijk in juni gaan.. liefs yippie
Heerlijk die vakantieplannen. Ik wil ook!! Even iets anders om aan te denken @Lauwtje: jij dus weer een maand rust, gatver! Je wilt gewoon door natuurlijk! Maar wat je zegt, koninginnedag nog lekker een paar wijntjes en daarna ZWANGERRRRR!!! Voor iedereen hier moet het er nu maar eens van komen. We willen allemaal bij Majo en Klingel op de wolk Hier gaat het nog goed. Vandaag 11 dagen na de tp en nog niets te bekennen. Als ik van mijn eisprong uitga, ben ik vandaag 1 dag overtijd . Maar goed, de vorige keer werd het uitgesteld door de utrogestan en ik ga er vanuit dat dat nu ook weer zo zal zijn. Mijn ongi zal dus niet komen. We zullen toch een test moeten doen. We gaan het weekend testen, maar ben eigenlijk wel heel bang. Als het nu niet raak is, moet mijn vriend drie maanden zonder zijn (reuma)medicijnen en dat betekent dus weer veel pijn voor hem. Bah! Dus voor nu blijven we maar heel hard duimen en hopen! Hoe is het met de rest hier?
Hay ladies, weer problemen met de pc thuis, dus nu mail ik stiekem vanaf mijn werk. Wel heel erg oppassen want onze afdeling automatisering is heel erg kien op prive-internetten. Hier slecht nieuws:x, gistermiddag ongi geworden. En dat terwijl we een super-cryo hadden. Op zaterdag 27 mrt ontdooid als zijnde dag 4 en op zondag als dag 6 (een dag voor de innesteling) teruggeplaats. En al helemaal ontwikkeld, met afgescheiden cellen voor placenta en een deel afgescheiden voor baby enzo. Maar goed, die innesteling he. Ik was trouwens sinds vorige week woensdag de hoop al kwijt van de spanning. Ik ben zoooo bang geweest, echt onvoorstelbaar. Maar goed, we weten nu wel weer waar we aan toe zijn en de spanning is ook weg. Dat is ook wel lekker hoor. Volgende week vrijdag wordt ik alweer verwacht voor een echo om te kijken hoever mijn eigen ei dan is voor de eisprong. En dan maar hopen dat onze 2e en laatste cryo goed ontdooid en deze keer wel innestelt. Dat wordt dan onze 4e tp, wordt wel een keertje tijd, want daarna komt de 3e ICSI en dus de laatste onder vergoeding van de ziektekostenverzekeraar. En dat maakt ons wel heel erg bang. Het einde is in zicht. Ik hoor trouwens steeds meer berichten over Dusseldorf. Weten jullie daar meer van? Zijn de resultaten daar beter misschien? En zo ja, waarom? Ik heb trouwens ook gehoord dat het academisch ziekenhuis in de hoofdstad van Turkije, die meer dan 40% kans op slagen garandeert, in een rechtszaak verwikkeld is. De mensen die daar toch een IVF laten doen lopen kans op een boete ofzo. Het heeft allemaal te maken met het feit dat er waarschijnlijk gebruik wordt gemaakt van sperma van anderen en dus niet deeigen partner. Heel raar verhaal. Hoe is het bij jullie allemaal? Hoe is het op het wachtbankje Miepje???? Liefs, Heidi
He gatver, heidi! Wat ontzettend k.t! Kan het niet anders omschrijven. Nu komt ICSI 3 wel snel in zicht he? Bij ons ook hoor. Dit is onze laatste cryo, hebben inmiddels 11 emmies teruggeplaatst gekregen, vind het ook wel eens tijd worden. Als deze mislukt, gaan we ook alweer naar IVF 3 en dat vind ik ook best een eng idee. Heb ook al vaaj gehoord over Dusseldorf, maar of ze daar betere resultaten hebben, weet ik eigenlijk niet. Mijn eigen gyn komt uit Belgie en is daar ook zeer over te spreken. Mocht het in Meppel niet lukken, dan heeft hij ons daar naartoe verwezen. Tja, hoe gaat het op het wachtbankje? Weet het eigenlijk niet. Nog geen ongi te bekennen en denk ook niet dat dat gaat gebeuren want ik gebruik utrogestan. Vorige keer hield dat mijn ongi tegen. En verder voel ik ook eigenlijk niets. Alleen beetje ongigevoel en eigenlijk heb ik dat nooit. Alleen op de dag dat mijn ongi doorbreekt, maar verder niet. Tja, ik weet het niet. Zullen toch weer moeten testen en ben zo bang voor weer een negatieve test. Heb er al zoveel van gezien...