Nou dames, Het wachten is weer voorbij! :x Dinsdagmiddag kwam de menstruatie. 9 dagen na de IUI, is heel erg snel! Ga straks ff bellen met Zwolle. Ik weet niet eens of ze wel open zijn. Ik dacht dinsdag eerst dat het een innestellingsbloeding was, maar het zette gisteren gewoon door... Gisteravond in bed is even een lekker potje zitten huilen in de armen van mijn mannetje.... Nou op naar IUI nummer 6...
@Meggy, He wat ontzettend klote van je ongi! Maar das wel erg vroeg na de IUI. Heb je dat wel vaker? En de gyn al gebeld? @Heidi, Heel veel succes in DD. Hopen dat jullie daar wel een wondertje brengt.. Fijn dat ze er in Meppel zo goed op reageren. @Yippie, Weer druk bezig met een nieuwe poging. Succes! @Miepje, Das inderdaad nog wat om over na te denken. Je eigen gevoel volgen meis.. En heerlijk weekendje weg op Ameland! Het weer is vandaag goed! Ik hoop dat je het naar je zin hebt! @Hier, Vandaag de pregnyl er in gejenst! Vind t nog altijd een klote spuit. Maargoed, morgen de IUI, op mijn verjaardag!! Als dat geen geluk brengt!
@lauw: even speciaal voor jou: een ontzettende dikke lieve verjaardags EN IUIsuccesknuffel!!! wat zou dat een mooi verjaardagskado zijn; ik ga morgen echt aan je denken. liefs!
Dankje Klingel! Ik ben na vanmorgen weer 2.3 miljoen rijker Slijmvlies zag er goed uit.. en heb inmiddels eipijn.. Moest nu wel een kwartier blijven liggen! Deden ze nooit in Meppel, maargoed, ik vind t niet erg. Als t helpt..
@Miepje: Jullie overwegen dus Gent. kan het me goed voorstellen. En als je dan alleen voor punctie en tp daar heen moet is het ook nog goed te doen. Lekker uitgewaaid op Ameland vorige week? @Meggytje: Hè bah....5e IUI ook mislukt....kl*tezooi toch iedere keer weer hè. Nu dus op naar IUI 6. Ga je meteen weer door deze cyclus? @Lauwtje: En jij inmiddels weer in de beruchte wachtweken. Spannend!! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
Hey hoi dames, We gaan idd. weer verder met de volgende poging. Ben al weer druk in de weer met hormonen... zondagmorgen(op mijn mans verjaardag) hebben we de derde echo. Mijn eieren willen niet zo snel groeien... Afwachten wanneer we weer gaan insemineren!! Hoe is het verder met iedereen??? Houden jullie het nog een beetje vol? Liefs Meggy
@Lauwtje: hoe gaat het met je in die ellendige wachtweken? @Majo: jij bent er bijna zeg. Spannend hoor. Weet je eigenlijk al wat het wordt of willen jullie dat als een verrassing houden? @Meggy: hoe was je echo meid? Hoop dat je eieren goed gegroeid zijn. Al een idee wanneer de IUI zal plaatsvinden? @klingel: bijna 20 weken alweer. Voel je je goed verder, behalve het nare nieuws rondom je moeder? @Yippie: hoe gaat het met jou? De start is er alweer. We gaan heel hard duimen hoor. Net als altijd, we doen niet anders inmiddels! @all: hier gaat het wel aardig. Beetje moeilijk week nu, woensdag zou ik uitgerekend zijn. Doet dus wel even pijn. Maar ik probeer mijn gedachten te verzetten, ook al is dat soms erg moeilijk. Dit is weer een moeilijk punt waar we doorheen moeten. Verder gaat het gewone leven weer lekker door. Even geen gedoe aan mijn lijf bevalt best wel, maar ik zie er ook wel weer naar uit om weer te beginnen. Waarschijnlijk bij mijn volgende ongi, over twee weken, weer beginnen met de pil. Het begin komt dus alweer in zicht. Meiden, voor jullie allemaal een dikke knuffel. Ook voor diegenen die ik nu even vergeten ben.
@Lauwtje: En? Hoever ben je in de wachtweken? dag 11? Mag je al bijna testen? @Meggytje: En? Groeien de eieren al wat? Hopelijk gauw de IUI? @Miepje: Schiet idd op nu hier. Weten nog niet wat het wordt, ben wel súpernieuwsgierig!! We zullen het binnenkort weten!! Voor jou een moeilijke week....pfff.....das idd confronterend zeg!! Gaat het met je man een beetje dan? Met zijn medicijnenstop? Binnenkort mogen jullie dus alweer beginnen. 3 maal is scheepsrecht zeggen ze, dus het móet gewoon lukken deze keer!!
@lauw: jij moet nu wel bijna kunnen testen toch? of had ik nu je verjaardag verkeerd in hoofd? @all: dikke knuff, ik wou dat er eens iemand van de meppelinnen op roze ging.. @majo: hou vol meis! knuf!
he meiden.. dank je wel.. weet je wat ik zo stom vind ikheb nu al 2 keer gehad dat ik bijna vergat te spuiten.. hmm.. hoe zo er niet mee bezig.. maar 3 juni 1e echo en dan de glonal er weer bij.. dus heb er helemaal zin in.. ben net begonnen op mijn nieuwe werk helemaal leuk.. dus afleiding genoeg
Halloo dames!! Even snel een berichtje dat ik vandag ongi geworden ben Had toch al geen hoop.. Denk dat t nog wel ivf word. Later meer reacties, nu eerst een verjaardag met wijn!!
Zoo was ik weer.. Geen wijn gehad trouwens. @Meggy, Hoe staat het er voor? Wil het een beetje met de eitjes?? @Miep, Zal wel moeilijk zijn inderdaad! Kunnen jullie alweer bijna beginnen?? @Yippie, Fijn dat je nieuwe baan je goed bevalt! Lekker veel afleiding, is wel fijn.. Niet vergeten te spuiten hoor! Ik ga morgen de gyn bellen voor een dosis nieuwe spuiten! En er dan maar weer tegenaan.. Pfff word er soms zo moe van he.. Nouja hoop houden en doooooooooooooorgaan!! Liefs
@Lauwtje: Sh*t van ongi zeg!! Kan me voorstellen dat je er soms moe van wordt. Het is een lange weg. Zéker met zoveel keren IUI ook nog. Dat hele traject hebben wij overgeslagen, moesten direct voor icsi. Heb nog steeds hoop voor je dat het lukt voordat jullie met IVF starten. Ik hoop het tenminste enorm voor jullie. @Yippie: Op zich goed teken dat je soms bijna vergeet te spuiten. Ben je er blijkbaar niet zo heel erg mee bezig op het moment. Maarre....niet echt vergeten he?! Over een paar dgn voor jou de uitgangsecho. Wordt ook weer spannend dus de komende weken. @Klingel: Hoe is 't met jou? @Meggytje: En met jou en je eieren? Vlot het al een beetje?
Majo, ik had wel goede hoop met iui maar ik moet zeggen dat dat steeds minder wordt.. Nouja ik heb volgende week weer een echo bij de gyn en dan zal ik het er eens over hebben. Ben het wachten wel zo beu!! Hoe is t met jou?? Nog maar 11 dagen zie ik! Schiet mooi op! Spannende tijd! Ben echt super benieuwd!
Hey meiden! Ik zit niet zo vaak meer op ZP. Wil mezelf niet gek maken! Maar vorige week vrijdag IUI nr. 6 gehad. Dus ben weer volop aan het wachten. Dit keer geen kwaaltjes en probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. Misschien is dit het wel. Dit is de laatste IUI die we doen, voor dat we met IVF beginnen. 15 juli hebben we een tweede intake gesprek. Groetjes meggy
Majo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Maud! hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie lekker kunnen gaan genieten!