Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi

zo was ik weer.. we waren bij vrienden geweest tja dat heb je dan..
    Maar goed hier is alles mooi verlopen de tp was goed te zien op de echo en ik heb de 1e foto ook al van ze..
    We hebben wesley en dirk terug gekregen..
    nu 2 weken wachten.. maar dat gaat goed komen..

Yippie en yippieman

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    M'n duimen draaien hier weer volop Yippie!! Met een Dirk Kuit en Wesley Snijder 'aan boord' moét het toch lukken dit keer zou je zeggen....:D

3. wel he...

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey dames, hoe is 't hier met jullie? Wanneer mag je testen yippie? Hoe voel je je? Hoe ist met de rest?

5. ik mag maandag 5 juli testen..

maar ik heb alweer aardig wat krampen.. bij de 1 icsi werd ik ongi 4 dagen voor de test dag.. dus dat zal nu donderdag zijn..
    ik wacht geduldig af..
    heb geen last van borsten of zo.. voor me gevoel is me onderbuik wel wat dikker. maar ik weet het niet..
    Ik slaap wel heel erg veel.. hih ...
    we knikkeren gewoon door en we zien wel wat het gaat doen..

pff heb wel veel last van de warmte..

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Yippie, ik duim hard voor je hoor. Geen ongi, dat mag niet!

Hier gaat het wel aardig. Ben gisteren begonnen met de menopur, wat een rotspul zeg. Dit moet je zelf nog mengen, net als de pregnyl. Tjonge, wat een gedoe op de vroege ochtend voordat je naar het werk gaat. Ben gisteren ook ongi geworden en heb weer vreselijk veel last. Vooral mijn darmen spelen heel erg op. Kan bijna niet zitten van de pijn, zit steeds op het puntje van mijn stoel ;) Maar goed, dit is voorlopig de laatste keer ;) Ben trouwens ook ziek. Heb heel erg keelpijn en de griep loert om het hoekje. Slik maar steeds paracetamol, want heb nu geen zin in griep. Ik weet dat bij mannen koorts slecht is voor de zaadproductie, maar hoe dat bij vrouwen is en of het invloed heeft op de eitjes, weet ik eigenlijk niet. Dus voor de zekerheid maar steeds even temperatuur checken, paracetamol slikken en rustig aan doen. Alhoewel dat laatste niet echt mogelijk is, laatste twee weken op het werk (op school) en dan vakantie. Dus druk met rapporten schrijven, dossiers bijwerken en andere dingen. Maar daarna lekker vakantie!!
    Volgende week dinsdag de eerste echo, ben benieuwd hoe het nu gaat met de menopur. Hoop op een goed resultaat. We zullen zien..

Meiden, fijne dag allemaal en een dikke knuffel voor jullie!

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Yippie: Niet ongi worden hoor!! Dat is ter strengste verboden ;) Ook hier draaien de duimen volop!!

@Miepje: En jij niet ziek worden!! Tsja...of juist wel nu...anders ben je het straks in je vakantie. Wel lekker, jij bent als juf natuurlijk 6 wkn vrij!! Gaan jullie direct op reis? Wat een gedoe dus met die menopur. Hopelijk werpt het wel zijn vruchten af!! (Hopelijk helpt deze woordspeling ook een beetje mee....:D)
    Volgens mij heeft temp op follikels/eitjes geen invloedt, wel idd op zaadkwaliteit. Weten wij alles vanaf hier. Dusse...je mannetje NIET aansteken!! En de 6e dus de eerste echo weer....spannend hoor. Het móet 'm gewoon zijn deze poging!!
    Ik begin alvast weer met duimen draaien ook voor jou. Ben voor Yippie ook al druk bezig, dus doe nog wel even door!!!

8. miepie ik duim ook voor jullie!!!

majo hoest met maud

9. Lieve meiden...

Gisteren hebben manlief en ik er voor gekozen vandaag te testen..
    ik was vanacht om 3 uur ook al geweest en moest om 6.00 weer..

en zie het resultaat...

Wij zijn naar 3 jaar en 10 maanden wachten in bezit van een positieve test.. ik kan het niet geloven..
    Vind het rete spannend..

liefs Yippie

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En ook hier een dikke GEFELICITEERD Yippie!!
    Duimen heeft geholpen haha. Nu nog even zo door voor Miepje :) want die moét ook gewoon binnenkort weer met zo'n uitslag komen. En de rest atuurlijk ook erachteraan :)

11. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, gefeliciteerd meid!! FANTASTISCH!!
    Bedankt majo, hoop dat ik snel ga volgen inderdaad!

Yippie, geniet ervan!

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    jaaa yippie gefeliciteerd!! Eindelijk weer 1 zwangert. 29juli eerste echo? Spannend! Geniet ervan meid, het is je zo gegund. Net als iedereen hier.

13. lieverds dank je wel....

ik kan nog steeds moeilijk geloven dat het zo ver is... en weet je als je dan wat krampjes krijgt en zo ben je gelijk bang dat het mis is..
    maar dat hoort er allemaal bij volgens mij..

liefs yippie

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Yippie: Tsja....dat hoort er idd bij. Eerst ben je enorm ongerust/gespannen of je ooit wel zwanger zult worden. En áls het dan eenmaal zover is maak je je zorgen om alles omdat je je afvraagt of het wel goed blijft gaan. Wij konden pas echt genieten toen we de 20 wkn echo hadden gehad en die goed was. Maar toch zelfs daarna leef je weer steeds naar andere momenten toe. (achtereenvolgens: 1e echo - 12/13 wkn grens - 20 wkn echo - 26 wkn grens - 30 wkn groeiecho - 36 wkn liggingsecho - bevalling). Echt rust heb je dus nooit ;)

@Lauwtje: Jij zit alweer op de wachtbank begrijp ik? Wanneer is je testdag? Jij de eerstvolgende dan nu hè!! You go girl!!

15. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Spannende tijden Yip! :D

Majo, ik moet maandag ongi worden, en dat wordt ik ook gewoon. Wist al met de inseminatie dat t hem niet zou worden. Zo weinig zaadjes, dat kan gewoon niet. Niet bij ons in ieder geval..

Liefs

16. pien30

pien30 Lid

28 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yippie!!! Super van harte gefeliciteerd. Wat een heerlijk gevoel! En natuurlijk maak je je zorgen, eenmaal zwanger en daarna moeder, en het leven is nooit meer zorgeloos, maar je krijgt er zo veel voor terug! Ik begin deze maand met de pil zit te wachten op de rode duivels. Hopelijk nog voor mijn vakantie, anders moet ik vanuit het buitenland gaan bellen.

Groetjes,
    Pien

17. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    @yippieajee, wat fijn zeg!! Gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten...

Hier inmiddels weer een ronde verder, ben het wel een beetje zat eigenlijk...:x Kl*te zooi!!

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Lauwtje: Owh....ongi dus weer hè?! Bah bah!! Maar je ging er zelf dus al vanuit... Volgt er nu nog een IUI voor jullie dan? Of wordt de eerstevolgende stap dan nu IVF? Dikke knuf!

@Pien: Jij ook weer van start dus binnenkort? Maar ook nog een heerlijke vakantie in het vooruitzicht dus... geniet ervan meid!! Waar gaat de reis heen?

@Meggytje: Owh... nee toch...bij jullie de IUI ook alweer mislukt. Wordt je moedeloos van hè...En hebben ze voor IUI nog een zomerstop? Of kun je tot sept 'gewoon' ermee door? Dat vind ik dan weer een nadeel van dat je eerst IUI en alles hebt....jullie hebben (als het niet lukt met IUI) zó'n lange weg ook en m.n. váák teleurstellingen vergeleken met als je direct voor IVF of ICSI (moet) gaat(n). Dikke knuf!

@Lauw én Meggy: M'n oog viel ineens op jullie beide banners....jullie kinderwens is gewoon bijna even oud!! Zit maar 1 weekn tussen. De banner van Meggytje is een weekje verder...

19. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    @Pien, Succes met nieuwe poging!

@Meggy, Get alweer ongi :( Word je echt moedeloos van he. Hier net zo. Hopen dat het gauw raak is!

@Majo, Ja ik heb mijn oog ook al eens laten vallen op onze banners..

Hoe is t met jou dan? En met Maud? Groeit goed zo te zien!

20. lieve meiden wat zijn jullie toch schatten..

het gaat hier steeds beter.. probeer er toch gewoon van te genieten..

meggytje kan je zo begrijpen.. 3 jaar wchten is lang.. knuff hier voor samen met een zakje hoop en geluk.. dat je net als mij voor de 4 jaar zwanger mag raken..
    voor ons was het ook 3 jaar en 10 maanden..
    meiden ik wil graag een banner hebben straks als ik de echo heb gehad.. weet ik wat precieser de datum.. hoe moet ik dat doen weet het niet namelijk. of is er iemand die het voor me wil en kan doen.

liefs yippie

Deel Deze Pagina