Hey Yippie!! Wat betreft een banner: - Gebruikersinstellingen aanklikken - Dan bij je eigen gebruikersinstellingen: handtekening wijzigen aanklikken - Naar beneden scrollen en dan bij: afbeelding in handtekening, kun je een URL 'plakken' die je eerst elders 'kopieert' (bijv. bij kopje banners bovenaan zwangerschapspagina). - Daarna doe je uploaden en dan handtekening opslaan. et voilá....daar is dan je banner!! Hoop dat je heel snel met een mooie banner komt!! Greetz Majo!!
Hey Meggytje, Alles goed hier (thanx vor vragen...). Maud groeit idd goed , schrok er bijna van...en dat in 3,5 week tijd. Ze veranderd al enorm. Het hele ieniemienie is er nu alweer vanaf. Vind er alweer groot ...maar dan bedenk ik...sommigen bevallen zelfs van een kindje dat zo groot is of soms zelfs nog groter . Ben blij dat Maud maar een klein meisje was bij de geboorte . X Majo
Meiden, even ego. Ben op van verdriet. Vrijdag echo gehad, zag er goed uit. Zo'n 17 follikels, maar niets om ons zorgen over te maken volgens dr.V. Vandaag weer echo bij dr.P. Punctie gepland voor woensdag, met ruggenprik. Bij anesthesist geweest, voor de zekerheid nog even bloed geprikt. Krijg ik net telefoon van dr.P, poging wordt afgebroken Ik blijk ver boven de waarden voor overstimulatie te zitten, mag max 15.000 zijn en ik zit al op 20.000 Hoe kan dit nu? Zijn we weer zover, loopt het zo af. Ben er gewoon kapot van, zit al de hele tijd te huilen. Het lijkt ons niet te zijn gegund. Weet het even niet meer....
Lieve Miepje, Héle DIKKE KNUFFEL voor jou! Wat een narigheid toch weer! Maar ben wel 'blij' dat ze zo oplettend zijn met de overstimulatie. Je hebt al het e.e.a. wat dat betreft achter de rug en niet zo'n beetje ook weet ik me te herinneren...., dus er nu wel op tijd bij. Maar dat neemt je verdriet om het afbreken van de poging met zoveel mooie follikels natuurlijk niet weg. Meest kl*terige is gewoon dat je nu wéér moet wachten.....houdt het dan nóóit op met dat wachten en hopen zou je denken.... Logisch dat je het even allemaal niet meer weet. Laat je tranen maar lekker gaan meid... En daarna....hoe moeilijk ook...probeer jezelf weer 'bij elkaar te rapen' en weer moed en hoop te verzamelen voor de volgende poging. Jullie gaan toch ook binnenkort op vakantie? Hopelijk brengt dat even rust en kunnen jullie daarna ondanks alle pijn die jullie nu voelen, toch weer vol goede moed door. Het moét namelijk gewoon een keer lukken bij jullie!! Dat hoop ik in elk geval énorm voor jullie!! Knuf Majo
Hoii dames! Hoe is het hier? Yippie bijna echo.. Hoe voel je je? Hier vandaag bij gyn geweest.. September beginnen we met onze eetste ivf! Vind t allemaal wel spannend hoor!
he meiden ja nog even 2 nachtjes en dan hebben we de echo!! heb er zin in voel me goed.. plas me lek vooral s nachts.. verder weinig klachten die vervelend zijn.. ben wel moe en misselijk maar ja daar heb ik dan ook jaren op gewacht. liefs yippie
Hallo allemaal, Wij gaan ook starten met IVF in meppel/zwolle. Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie je intake gesprek hadden. Hoevaak moeten jullie voor echo's, bloedprikken enz?
pff ik weet dat wij ook echt wel even moesten wachten voor we voor de intake konden.. en dan moet je nog weer wachten voor je aan de beurt ben.. ik weet het niet precies meer maar volgens mij ben ik sep 2009 voor intake geweest had ik januari mijn 1e icsi en mijn 2e icsi in juni 2010. in iedere geval suc6.. in de mmm.. liefs yippie
yoehoe!!! wij krijgen er 2!!!!! morgen zal ik even echo en zo plaatsen.. ga nu naar bed ben mega verrot maar zo blij.. 2 klopende hartjes!!! yeahhhh __________________
wauw yippieajee gefeliciteerd zeg met 2 mooie kloppende hartjes !!!!!!!!! Onze gyn zou ons deze week aanmelden en die vertelde dat er geen wachttijden zijn in Meppel en Zwolle maar goed als ik over 2 weken nog niets heb gehoord zal ik eens bellen.
Yippie, gefeliciteerd met 2 kloppende hartjes!! Super zeg! Dubbel beloond! Het is je ook zoooo gegund! Wauw! Lin, jij dus ook ivf in meppel/zwolle? Wachtlijsten hebben ze gelukkig niet Heel veel succes! Wij beginnen in september met onze eerste ivf. Vind t super spannend allemaal..
@Yippie: 2 stuks!! Super!! Gefeliciteerd!! @Lauwtje: In sept. dan dus toch echt de ivf start voor jullie....hopelijk brengt die jullie meer geluk!! @Lin: Jullie dus ook ivf in Meppel. Maar pas in oktober? Tot die tijd nog IUI dan ofzo? Onze 3e poging voor 1e ivf in Zwolle mislukte in juli 2009. Toen met Meppel gebeld, hadden na 2 wkn intake gesprek, in aug begonnen met de pil en de ivf (echo's, punctie, tp etc) hadden we al in sept 2009. Allemaal erg snel dus. Sneller dan als we in alleen zwolle waren gebleven. Hadden dan tot januari 2010 moeten wachten en nu was ik toen al 4 mnd zwanger . Komt dat ze alles in Meppel doen, behalve de zaaddonatie v/d man en dus bevruchting in het lab en de tp. Héél veel succes alvast!! Miepie: Hoe is 't met jou? Al terug van vakantie? X Majo
Hey dames, Alles goed hier? Yippie een 2ling dus, goed man! Gefeliciteerd!!! Bij ons gaat het allemaal wat minder op het moment. Eergisteren net terug van een super vakantie. En ik ben gisteren weer ongesteld geworden... Dus we gaan beginnen aan de eerste IVF. Had zo gehoopt dat het niet nodig was, maar het lot dacht er anders over... Gisteren een lading hormonen/medicatie gekregen t.w.v. 840,= Jeempig daarom wordt het ook maar 3x vergoed!! Gisteravond dus begonnen met de pil, dat was heel dubbel. Ben al ruim 3 jaar gestopt met de pil en nu moet je hem slikken omdat je een kindje wil. 22 aug. beginnen met spuiten, 25 aug. stoppen met de pil en op 2 sept. de eerste echo... ik vind het allemaal erg spannend en weet niet goed wat ons te wachten staat. We laten het allemaal maar gewoon over ons heen komen en we zien wel waar we uitkomen...
Volgende week woensdag intake gesprek bij Dr P. Heel snel 3 weken na het horen dat we over gaan voor IVF hebben we ook al onze intake al. Wij starten pas in oktober omdat wij eerst gaan trouwen en met vakantie. Tot die tijd even geen hormonsters of wat ...... Hoe is het met de andere dames?
@Meggytje: Owh...wat jammer meid!! Een topvakantie en dan ongi... Maar wel direct al aan de start van jullie eerste ivf. idd een raar en tegenstrijdig gevoel hè...de pil weer slikken. Maar...het is voor een goed doel!! Alles over je heen laten komen is misschien ook maar het beste. Ieder ervaart het toch weer op haar eigen manier. Zal hier weer beginnen met duimen draaien!! @Lin: Idd snel zeg....de intake bij Dr. P. Wel fijn, weet je ook waar je aan toe bent. Zie in je onderschrift dat jullie ook al één en ander achter de rug hebben zeg!! Niet niks allemaal!! Was het de vorige keren wel gelukt met de IUI? Leuke dingen nog voor de boeg dus... trouwen!! Leuk hoor!! En ook nog lekker op vakantie!! Lekker van genieten meid!! @Lauwtje en Miepje....hoe is't met jullie? Hier gaat alles goed. Maud is een heerlijk kindje. Enige wat helaas nog steeds niet zo goed gaat is m'n BI, maar goed....als het met Maud goed gaat heb ik helemaal niets te klagen!!
he majo wat goed te lezen dat het met maud zo goed gaat.. en wat balen van je bi.. meiden die weer gaan starten of bijna starten suc6.. we leven met jullie mee.. hier: het voelt nog zo onwerkelijk.. en bijzonder heel raar.. maar we zijn super dankbaar.. ik voel me goed heb echt wel wat klachtjes hoor.. maar als k bedenk dat ik dan 2 wonders bij me draag valt het me echt mee... af en toe vriendin met de emmer.. vooral als ik werk hih..tja druk he.. gewoon vrij en een relaxt dagje is het best.. ik ga wel zo naar de fysio ik heb een vervelende plek in mijn rug.. dus maar eens even kijken wat die zegt... volgende week woensdag de 18e weer voor een echo.. liefs van yippie