Hallo allemaal, @Zowi, wat een naar nieuws, hoe is het met jullie? @Meggytje, hoe is het met je? Al een beetje bijgekomen van de eerste schrik? Ik hoop dat je er met iemand over kan praten zodat je je gevoelens kunt uiten. @ Majo, hoe is het met de kleine Maud? @ all, ik heb vandaag punctie gehad en nu is het weer wachten. Stapje voor stapje. Alles goed gegaan, nu rustig aan. Ik schrijf niet zo vaak, want er gebeurde heel lang niks, tja gewoon wachten. Maar nu dus weer volop aan de behandeling. Blijft spannend, maar inmiddels ook gesneden koek. Succes allemaal! Groetjes, Pien
@meggy: weet zo goed hoe je je voelt meid. Je wilt blij zijn voor een ander maar je kunt het op een gegeven moment gewoon niet meer opbrengen. Dat is natuurlijk niet zo raar. Geef maar lekker toe aan je verdriet en als een ander daar geen begrip voor heeft, is dat pech voor hem/haar. Je moet er zoveel voor doorstaan, je mag je af en toe best K.T voelen hoor. Daar is niets mis mee. Ik hoop dat je je gauw weer iets beter voelt en dat het gauw raak mag zijn bij jullie, ik zal echt voor je duimen. Dikke knuff!. @Zowi: jee, wat schrikken zeg. Dat had je natuurlijk niet verwacht. Kan me voorstellen dat dit even hard aan komt. Veel sterkte meid en ik hoop echt dat ze in Nijmegen iets voor jullie kunnen betekenen. Houd je ons op de hoogte? Knuff! @Pien: wow, de punctie alweer gehad, goed zeg! Is het meegevallen? Weet je al hoeveel eicellen er gevonden zijn? Nu afwachten of er bevruchtingen zijn, zal voor je duimen. Rustig aan! @all: hoe is het met de rest hier? Ik ben vanochtend weer geweest voor een echo, zaterdag begonnen met de menopur. Nu minder dan de vorige keer. Het was nog wat vroeg, maar dr.P. wil me nu heel goed in de gaten houden. Het zag er goed uit, moet zaterdag weer komen, dr.P heeft dan geen dienst, maar komt speciaal voor mij naar het zh. Is dat niet lief? Vind het een bijzondere man, maar wel een lieverd! Knuff voor jullie allemaal!
Hey meiden, Bedankt voor de lieve berichtjes. Hier gaat het inmiddels wat beter. Nog steeds voel ik me niet tof. Ik kan er echt niet blij om zijn... 'k kan er niets aan doen. Als ik er aan denk wordt ik weer zo verdrietig... Delen met iemand kan niet, want ze is nog maar 5 weken. alleen wij en haar ouders weten het nu... Is ook niet aan mij de taak om het overal te vertellen. Zou ik zelf ook niet leuk vinden. @zowi: Zo, wat een nieuws. Ik snap dat je vent daar wel ff stil van is. Als je de mmm in gaat verleg je steeds de grens weer een stukje. Ook dit moet weer een plekje krijgen. Hoe is het met de andere meiden hier?
hallo allemaal dankje wel voor de berichtjes . momenteel komt er veel op ons af , ik wist wel dat het niet makelijk zou gaan maar na die onderzoeken wordt je eindelijk door verwezen naar meppel daar weer onderzoeken en dan sturen ze je weer terug waar je begonnen bent die kan me weer doorverwijzen na nijmegen. het is gewoon allemaal een piep week voor ons eerst ozne kat aangereden en overleden maandag dinsdag dan het neiuwes van dr p , enn me vriend die totaal dicht klapt (hij is al geen prater) maar goed heb besloten hem even met rust te laten en van weekend er met hem overpraten @ pien heel veel sucuses zal voor je duimen dikke knuf zowi
Hee Meppel ladys! Meggy, Ik kan je gevoel heel goed begrijpen. Hoe blij je ook voor iemand wil zijn, soms lukt dat gewoon niet. Hoe is het verder? Ben je op het moment met een behandeling bezig? Zowi, wat een klotenieuws! :x Een dikke knuffel voor jou.. Ik hoop dat ze in Nijmegen meer voor je kunnen betekenen. Miepje, ook alweer druk met nieuwe poging. Fijn dat ze je extra goed in de gaten houden. Dit moet gewoon goed gaan! Pien, punctie gehad zie ik. En hoeveel eicellen zijn er gevonden? Weten jullie ook al hoeveel er bevrucht zijn? Ik duim! Lin, ga jij nu voor ivf in meppel? Yippie, hoe is het met jou? Inmiddels al 2 echo's gehad zie ik. Hoe voel je je? Majo, en hoe is t met jou en de kleine maud? Doet ze het goed? Wij hebben maandag gesprek gehad met dr p. Allebei bloed laten prikken. Het primolut gekregen zodat ik niet eerst eindeloos hoef te wachten op mn ongi. Dus zodra die erdoor is begin ik met de pil en kan het allemaal beginnen.. Ik zie het meest op tegen de punctie. Mijn hsg was echt een ramp vandaar. Dr p zegt dat ik het daar niet mee kan vergelijken. Hoe ervaren jullie de punctie?
Jep Lauwtje wij gaan voor IVF naar meppel. Krijg woensdag de uitslagen van mijn bloed over welke hormonsters en welke dosering geloof ik. En dan horen we ook verder hoe en wat........
Jep onze eerste IVF, wij zijn door verwezen vanuit een klein streekziekenhuis naar Meppel/Zwolle omdat hier geen wachtijden zijn en in het UMCG schijnt dit wel te zijn. Klopt over 3 weken trouwen wij !!!!!!
Yippie, maandag alweer 12 weken! Wat gaat dat toch hard! Weet iedereen al van je zwanger zijn? Of wachten jullie tot na de 12 weken? Lin, klopt, in meppel zijn geen wachttijden. Gelukkig niet! Is de reisafstand wel goed te doen voor jullie?
lauwtje we hebben er geen geheim van gemaakt naar de echo van 7w en 2 dagen waar we de hartjes hebben zien kloppen.. dus nee hoor iedereen weet het en geniet mee.. mocht het nu mis gaan treuren we ook met zijn allen. als mensen 4 jaar meeleven met verdriet mogen ze nu ook mee leven met dubbele vreugde
Wij moeten er bijna anderhalf uur voor rijden heen en dan ook weer terug. Maar dat hebben we er wel voor over. Jullie dan??
Was het topic kwijt en zie ineens dat de laatste berichten verdwenen zijn, een fout in de backup las ik. Nou zeg!
En mijn banner is ook weer terug bij af. Hoop dat dat geen teken is Maar even weer een nieuwe maken dus...
Ja jeetje...dat is nou ook wat!! En nu is je zwangerschapsmelding en al onze leuke reacties daarop óók weg Miepie!! Vindt best dat je die hier even opnieuw mag melden, hihi!! Is tóch wel heel leuk als die erbij staat!! Voel je je goed? Wanneer heb je de 1e echo? De 20e toch? Enne....ga je ook meeschrijven bij de vw? Daar hoor je nu toch ook thuis qua schrijven en niet alleen lezen . Hier de uitslagen v/d onderzoeken gehad naar rheumatische artritis.... alle uitslagen waren goed. De foto's en de bloeduitslag op schildklier, ontstekingsreactie en rheumafactor. Maar ja....weet ook dat dat niks zegt....je kunt het dan nog wel hebben. Heb dus huisarts gebeld...hoe nu verder... kuur diclofenac was gisteren afgelopen na 2 wkn en pijnklachten namen vannacht alweer toen in handen en voeten. Heb nu weer een kuur voor 2 weken en kan dan dinsdag over een week weer langskomen voor beleid... Nou...heb de tabletten opgehaald, maar wil dit weekend even kijken hoeveel pijn ik weer ga krijgen als ik ze niet neem. Kijken of ik het zonder uit kan houden.... ben benieuwd... Ben gisteren weer therapeutisch begonnen op mijn werk en hadden een ptnt die Remicade via infuus moest hebben ivm ziekte van crohn. Zie ik in het protocol staan dat dit bij rheumatische artritis ook wel gegeven wordt....tsja....toen moest ik wel heel eventjes slikken.... hoop toch niet dat het zover gaat komen ooit, maar ja....dan nog is er weinig aan te doen ben ik bang. We zullen het zien en dus nog even afwachten. Hoop stiekem nog steeds dat het tóch door de hormonen (ivm bv) komt ook al zegt de huisarts dat dat niet kan?! Verder trouwens alles prima hier hoor . Hoe is het met de rest hier? Lauw? Meggy? Pien? Lin? Zie bij jouw onderschrift ineens staan Lin....'als een zeepbal uit elkaar gespat'??? Wat bedoel je hiermee? Slecht nieuws gehad .
he meiden... ik vind het ook lastig dat ze steed ofline zijn en zoo.. maar goed.. meiden hoe is het hier met iedereen.. majo: kunnen ze nog wat voor je betekeken met je klachten.. miepie: hoe is het met jou.. Hier: gaat het op zich redelijk goed.. als ik niet te lang en te veel loop gaat het prima.. maar zo gauw ik echt moe word begint me rug te zeuren/ banden.. Dus afgelopen week de knoop door gehakt en k zit nu 40% in de ziektewet.. dit komt ook door dat wij niet met heel veel korte dienste werken. ik ga de kortere diensten draaien.. en sta zaterdags als 3e persoon en op zondag heb ik de kinderen maar van 3 tot 6 en dan opruimen dus dat is te doen.. we gaan het maar gewoon zo proberen en hopen het langer vol te houden.. liefs yippie
Haaii.! Miepje, Hoe is t met jou? Hoe voel je je? Nog even geduld tot de echo.. Majo, Is het een beetje uit te houden zonde medicijnen? Hier vrijdag bij gyn geweest. Zaten links echt heul veul eitjes! Iets te veel.. Vanmorgen weer geweest en het is gelukkig weer een beetje rustig. M'n buik is ook minder gevoelig nu. Morgen weer een date! Zal van de week de punctie wel krijgen, iiiiiuew!
Omdat Majo vindt dat het opnieuw mag, hierbij dus nog een keer Ik ben zwanger!! Haha, maar dat wisten jullie dus al Hier gaat het trouwens goed, geen kwaaltjes, behalve heel moe. Kijk nu wel uit naar de echo (20-10), alhoewel het me ook wel een beetje bang maakt. Hoop zo dat het allemaal goed is. Maar we gaan van het positieve uit, er is immers geen teken dat het niet goed zou zijn, dus gaan we er vanuit dat het allemaal goed is. Majo, als de eerste echo goed is, ga ik me misschien melden op het verlengde wachtbankje. Nu nog niet, nog even afwachten... @Majo: hoe gaat het nu zonder medicijnen, is het een beetje uit te houden? @Yippie: ontzettend balen, maar wel goed dat je voor jezelf hebt gekozen hoor. En natuurlijk alles voor je beebjes. Gewoon rustig aan doen, je hebt er zo'n lange weg voor moeten afleggen. Ik hoop dat het nu allemaal wat beter vol te houden is meid. @Lauwtje: het is dus bijna zover... Spannend!!! Ik hoop voor je dat het allemaal een beetje rustig blijft en dat het niet te snel gaat. Maar zo te horen houden ze je goed in de gaten dus dat zal wel goed komen. Spannende week voor jou...Ik duim! Hoe is het met de rest van de meiden hier? Dikke knuff en een fijne zondag voor jullie allemaal!
Hoi meiden! Mag ik met jullie meeschrijven? Ik zal eerst kort iets over ons vertellen. In februari 2008 zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtige dochter. Ivm ppd een tijdje gewacht voordat ik het aandurfde met een tweede. Dat is nu een jaar geleden en helaas... Vorige maand het eens aangekaart bij de huisarts en zij heeft ons doorgestuurd. Ze vroeg waar we heen wilden, Meppel of Zwolle? Geen idee... Ze heeft ons toen maar doorgestuurd naar Zwolle. Vandaag heeft mijn man zijn aandeel in mogen leveren. En 3 november hebben we een gesprek. Spannend! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen in Zwolle. Of zitten jullie allemaal in Meppel? Groetjes, Kien (zo noemde mijn nichtje mij altijd, soort van afkorting)
Haai Kien, Welkom hier. Jullie zijn dus in afwachting van zaaduitslag? Spannend! Ik zit in Meppel icm Zwolle, maar er zijn hier ook een paar dames (weet niet meer wie) die alleen in zwolle zitten. Yippie, Je hebt groot gelijk dat je het rustig aan doet! Goed om jezelf en beeb denken! Hier waardes van overstimulatie wat gezakt. Morgen nog een keer bloed prikken en als ze dan goed zijn, is vrijdag de punctie! Ik hoop het zooooo!