Idd rustig hier!! @Miepje: Die eho doen ze vast wel hoor als het de eerste keer weer is in je eigen zkh! Zij willen het zelf natuurlijk ook beoordelen. @Meggytje: Hoe ist met jou? De mislukte ivf een plekje kunnen geven? Aan het voorbereiden op de 2e poging? Of even lekker niet aan denken nog en even laten rusten? @Lauw: Hoe ist met jouw? Buik weer helemaal op orde? Wanneer mogen jullie nu een cryo (of 2?) terug laten plaatsen? @Yippie: En met jou? De griep alweer te boven? Hier alles rustig. Eigenlijk niks bijzonders! Maud groeit hard! Probeert te draaien en wordt nu af en toe een beetje eigenzinnig. Borst of fles wegduwen als ze niet meer wil of lippen stijf op elkaar als je het speentje erin wilt doen. Wel grappig allemaal hoor! Fijn wknd verder ladies!! Knuf Majo
Hallooo..!! Meggy, Hoe is t nu met je? Alweer druk met een volgende poging? Of nog even rust? Miep, Alweer 11 weken! Dat gaat hard! Vrijdag naar eigen zh? Doen ze vast ook wel een echo. Veel moe? Goed teken Hoe voel je je verder? Majo, Wat leuk om te lezen van Maud haar ontwikkelingen. Hoe is t verder met jou? Met de reuma? Zit nu net een week in eigen cyclus, volgende cyclus krijg ik een tp. Zal ergens eind december zijn.. Volgens mn eigen berekeningen net rond de kerst. Doen ze dan wel tp's? Zit eraan te denken om die emmy die ze toch nog ingevroren hebben terug te laten plaatsen en daarbij nog een cryo! Goed idee toch?
Hey meiden, 'T gaat hier niet zo goed... Ik heb een erge dip op dit moment. Mijn schoonzusje hangt haar zwangerschap aan de hoogste boom, dat doet erg pijn.... Ik mag in december pas weer beginnen met de pil. dat duurt nog zo lang.... Het mag van mij nu al weer, ik ben er klaar voor. Verder heb ik van de week gehoord dat mijn moeder ernstig ziek is. Ze heeft darm en lever kanker. Ze moet dinsdag weer een scan om te kijken of het nog op andere plekken zit. Waarschijnlijk zit het ook in de lymfe. Als het ook in longen zit kunnen ze niet meer behandelen. Dan heeft ze nog maximaal 2 jaar... Ik ben er erg verdrietig van, ook erg boos... waarom kan er nou nooit eens iets normaal gaan?! Ze wil heel graag oma worden, dus ik hoop dat ze dat nog kan en mag meemaken. Kortom ik zit weer in de emotionele achtbaan....
Getsie Meggy, wat een ellende allemaal! Wat ontzettend erg van je moeder. Als het niet verder zit, kunnen ze haar dan wel goed behandelen? Dat hoop ik ontzettend hard voor jullie! Vanuit hier een megaknuffel meid!
Oh meggy, wat een ellende zeg! Alsof het allemaal nog niet genoeg is. Meid, ik wens je heel veel sterkte en al doet het niet veel, toch wil ik je even een dikke knuffel geven. @Lauw: dus alweer aan het uitkijken naar een tp? Zou het wel even navragen in het ziekenhuis. Toen ik dat vorig jaar wilde, kwam ik ook rond de kerstdagen uit en dat deden ze toen niet. @Majo: lekker aan het genieten van je kleine meid dus, heerlijk!! @hier: met mij gaat het prima. Ben nu bijna bij de 12 weken. Vind het nog steeds onwerkelijk, maar doe mijn best om ervan te genieten. Krijg al een buikje en mijn vriend zit er telkens bewonderenswaardig naar te kijken en overheen te wrijven. Heel lief Hoop dat we ons kleintje vrijdag nog even mogen bekijken. Lijkt me ook dat ze in ons eigen ziekenhuis wel een echo doen om het zelf te beoordelen.
Hoi meiden, Hoe is het hier? Heb gisteren een fantastische echo gehad. Ons kleintje doet het heel goed. Heerlijk om het even weer te zien. We konden zelfs al zien wat het is maar dat hou ik nog even voor me tot de volgende echo over 3,5 weken het bevestigd Ben in ieder geval helemaal in love
Jaaaaa Miep! Helemaal in luf van mooie echo! Jullie hebben zelfs het geslacht al kunnen zien? Das snel! Hihi.. Geniet ervan meid!!
he meidne hier gelukkig de griep weer aardig te boven.. gisterne is de kast geplaatst.. moet nog effe de boel poetsen en schoonmaken. Vanmiddag even heel erg geschroken.. ik kwam van me werk en ik stapte van de fiets af en mijn hele buik in kramp tot aan me navel. kon niet eens recht op staan.. pff ik dacht wat is dit nou weer.. gelukkig is het niet weer gekomen en moet ik dinsdag op controle.. maar eens even vragen of dat een enorme harde buik is of wat anders.. liefs yippie
Oh Meggytje...wat een ontzettend nare berichten bij jou zeg!! Wat erg van je moeder. Ik kan je helaas alleen maar hééééél erg veel sterkte wensen. Wat een narigheid allemaal zeg!
@Miepje: Wat fijn dat je weer een goede echo had zeg!! En je weet dus w.s. zelfs het geslacht al!! Vroeg zeg! Lekker verder genieten! En je bent gewoon alweer bijna 13 wkn!! Wauw!! @Lauwtje: Jij je tp dus w.s. in december? Nu dus maar hopen dat ze niet sluiten met de feestdagen! Die laatste embryo die ze tóch nog konden invriezen...die gaat 'm vást en zéker worden! Ik liet die denk ik ook terugplaatsen, inclusief een andere! Wordt weer spannend meid! @Yippie: Jij griep gehad dus? Tjee....en dat met 2 van die wurmpies in je buik. En wat ga je hard zeg! Nog maar een maand of 3 voor jou, want ze zullen wel eerder komen dan 'normaal'.
Hallo Dames, Ik heb het grootste deel van jullie forum gelezen, Ik zelf loop ook in Meppel icm Zwolle voor ICSI!! Dit is voor ons de 1e keer, ben aan het spuiten met Deca, en Puregon 100E, Ik heb afelopen woensdag en vrijdag een FM gehad, alleen waren ze nog niet groot genoeg! ze waren woensdag en vrijdag nog maar 10 mm! alleen waren er vrijdag wel een boel nieuwe bij gekomen.. Nu moet ik maandag (morgen) weer heen voor een FM en hoop dat ze dan wel gegroeid zijn hoor.. Hebben jullie dit ook, of gehad, van die heerlijke steken in de buik, en pijn met bukken?? Moeheid heb ik toch het meeste, ik slaap de klok helemaal rond. Als alles een beetje goed loopt, heb ik deze week de punctie, en hier zie ik zo tegenop! Wat zijn jullie ervaringen?? Groetjes Patries!
Hai Patries! Dus bezig met jullie eerste icsi? Jij spuit 100eh puregon? Ik moest 150eh spuiten. Hebben jullie hiervoor nog andere behandelingen gehad bv iui? Hopen dat je eitjes morgen mooi gegroeid zijn! Dan misschien deze week punctie? Spannend hoor! Ik keek ook enorm tegen de punctie op brrr.. Maar het is me echt ontzettend meegevallen! Hoop dat t voor jou ook meevalt. Pijn in de buik etc is hier ook bekend hoor Je ben flink wat eieren aan t broeden dus dat voel je wel! Heeeeel veel succes! Yippie, Griep hehad? Gelukkig ben je weer opgeknapt. Dinsdag weer controle, krijg je ook een echo? Je gaat echt hard ja! De tijd vliegt. Miep ook alweer 13 weken! Gaat t goed? Majo, Hoe is t met jou? Liefs
he meidne.. ja de griep weer te boven gelukkig.. de echo/ controle was afgelopen dinsdag. alles was goed.. de een weeeg 5 ons en de ander 6 ons dus ze doen het prima.. helaas geen bevestiging van het geslacht. benen bleven dicht.. zal de echo effe bij voegen eerst effe een buik foto 23 weken en 3 dagen
Hoi Lauwtje, Ja dit is onze eerste ICSI poging! Afgelopen januari werd er PCO bij ontdekt, ik had al een jaar mijn menstruatie niet, en dat vertrouwde ik niet, en door dat ik meerdere malen aan mij huisarts gevraagt of hij mij wou doorsturen, had hij dat uit eindelijk ook gedaan! Uiteindelijk kwam ik bij Dr. J. terecht en die zag vrijwel direct dat ik PCO heb! Doormiddel van Clomid? zou het allemaal wel goed komen, maar wanneer wij er aan toewaren om aan kinderen te gaan beginnen moesten we maar even terug komen... Dus zo gezegt zo gedaan! In september zijn we dus samen naar de gyn geweest, en die vond het toch wel even belangrijk dat ze ook het zaad van mijn man na gingen kijken.. Na een week wachten, bleek dus dat het allemaal zo slecht was dat het niet eens op de natuurlijke manier wil, ook niet met alleen Clomid, en dat we dus met ICSI verder konden komen Wij waren hier helemaal niet van uitgegaan, en kwam de klap dus hard aan! Maar goed er is in ieder geval nog wel een kans.. ik bedoel er zijn genoeg mensen waarbij ICSI ook geen zin heeft!... Maar zo is het balletje dus gaan rollen en zitten we nu 2 maand verder in het hele proces.. Alles is nieuw heb geen idee wat ik allemaal moet verwachten etc, ZH verteld het allemaal wel, maar ik moet het toch echt zelf beleven... Waarom ik op 100Eh, van de Puregon zit geen idee... Mijn eerste Fm was woensdag en toen was de grootste 10 mm, en vrijdag waren ze ook 10 mm, alleen waren er toen meerdere bijgekomen,, is dit wel goed?? Ik heb ergens gelezen dat de eitjes 2 mm per dag moeten groeien?? Sorry voor mijn lange verhaal, maar ben blij dat ik eindelijk met mensen kan praten die het ook ervaren hebben.. of gaan ervaren!! Dikke knuff Patries
Patries, je hoeft echt geen sorry te zeggen voor je lange verhaal! Je mag hier zoveel neerkalken als je maar wil! Alles kun je kwijt! Het is allemaal ook wel eng.. Je weet niet echt wat te te wachten staat. Het wordt je wel verteld maar je moet het inderdaad zelf ervaren. Wat je voelt enzo. Je moest vandaag toch weer voor een echo? Hoe is het gegaan??
Gelukkig maar! Ja ik moest vandaag weer heen! Vrijdag waren de eitjes nog maar 10 mm, en vamorgen waren ze 20mm bij 18,9 mm Dat verklaarde dus gelijk de mega pijnen die ik zondag had! Ik moet woensdag weer heen, en dan vrijdag de punctie! Heel erg spannend... Bbrrrrr Maar tis voor het goede doel haha.... Knuff Patries
Zooo dan hebben ze een flinke groeispurt gemaakt!! Weet je ook hoeveel eitjes er ongeveer zitten?? Heeeeel veel succes vrijdag!!
heey! nee dat heeft Dr. P niet gezegt,, alleen dat er aan de rechterkant wel heel erg veel zaten, en dat kon nog wel eens erg pijnlijk worden.. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen,, ik zie er echt ontzetten tegen op zeg.. bahhh maar jij hebt ook icsi gehad?? of iets anders? en misschien ook een positief bericht??