Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Patries: Welkom hier (helaas...). Spannende periode dus ook voor jullie! Schrikken zeg...als je denkt dat het met wat tabletten misschien wel goed komt en je dan toch in één klap ineens voor icsi staat. Hier ook direct gestart met icsi ivm slecht zaad van manlief. Tjee wat hebben jouw follikels een groeispurt gemaakt zeg! Maar goed dat je 'maar' 100 puregon spuit en geen 125 of 150!! En vrijdag dan dus de punctie! Spannend! Is niet te voorspellen hoe deze is...iedereen ervaart deze anders. De één ontspant beter dan de ander en de één heeft hogere pijngrens dan de anders. Ikzelf heb 2 totaal verschillende ervaringen qua punctie. 1e x met roesje vrijwel geen pijn gehad, vond alleen het roesje verveleend, gevoel de controle over jezelf te verliezen. En 2e x met plaatselijke verdoving met lidocaïne, toen veel pijn gehad. Enige tip die ik je kan geven.....zoveel mogelijk ontspannen. En als het niet gaat, manlief (er vanuit gaande dat hij natuurlijk meegaat) héél hard in zijn hand knijpen ;).
    Heel veel succes alvast a.s. vrijdag en alle vragen die je hebt gewoon hier neerzetten hoor. Er is ervaring genoeg door jan en alleman om die te beantwoorden :)

@Yippie: Tjee zeg!! Wat heb jij al een énorme toeter zeg :D. Wauwie!! Die had ik volgens mij zo'n beetje rond de 36 weken ofzo :(. Maar ja....jij hebt er dan ook 2 bij je natuurlijk :). Hou je het nog een beetje vol dan?

@Lauwtje: Weet jij al of je in december een tp hebt? Of gaan ze dicht ivm de feestdagen?

@Meggytje: 'k Zie dat je online bent...hoe'st meid?! Kun je het allemaal nog een beetje bolwerken met al die tegenslagen? 't is ook heel wat allemaal zeg! Dat gun je echt niemand! Nogmaals dikke knuffel en sterkte met alles! ('K wilde dat ik meer voor je kon betekenen, maar helaas...) :(.

@Miepje: Hoe is het met jou? Nog steeds zo moe moe moe? Of wordt het al minder? De 12 wkn al gepasseerd inmiddels denk ik?

@Hier: Hier alles wel goed. Maud doet het prima, kan zich sinds afgelopen donderdag omdraaien van rug naar buik :). Zelf vanmorgen bij de reumatoloog geweest. Hij denkt (gelukkig) niet aan reumatische artritis, maar eventueel een beginnende artrose of eventueel carpaal tunnelsyndroom. Ook zou het toch ook wel door hormonen kunnen komen (gelukkig), aangezien ik nog bv geef. En ze zeggen 9 mnd zwangeren, 9 mnd ontzwangeren. Zijn vrouw had ook meer gewrichtsklachten bij de zwangerschappen en gingen later weer weg. Nu maar hopen dat dat het is dus. 'k Zal het weten als ik met de bv stop, maar wil dat eigenlijk in elk geval nog wel 3 mnd door doen. Neem de pijnklachten dan maar voor lief. Maud is me nét wat belangrijker :p.

2. he patries..

hier ook iemand die icsi heeft gehad ik liep alleen in zwolle maar dat geeft niet.. ik heb beide punctie's als niet prettig ervaren maar je weet waar je het voor doet.. ik had ook 2keer een andere arts daar zat ook wel verschil in.. maar meis je kan het hoor dikke knuffell..

majo: ja wat een toeter he.. mijn baarmoeder is met 23 weken dan ook net zo groot als 32 weken zwangerschap van 1 kind.
    verder gaat het hier redelijk tot goed als ik goed op let wat ik doe..
    nog 2 zaterdag werken op de groep daarna ga ik lekker op kantoor aan het werk..
    verder gaat het wat banden betreft wat minder.. maar goed dat mag he..

3. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    lauwtje, Majo en Yippie: Dankje wel voor jullie lieve berichtjes!

Ik kan nu nog lachen haha, denk vrijdag niet meer..
    Morgen moet ik weer heen voor de laatste FM,, weer spannend!, en zal gelijk is vragen hoeveel eitjes er ongeveer zitten.. en waarom ik maar 100 EH spuit!
    Al hoe wel ik de dosering ook liever niet hoger zou willen hebben, heb nu al heel erg last van de bij werkingen!

Majo en Yippie: hoe vaak hebben jullie ICSI moeten doen voor dat het raak was?? mijn ouders en schoonouders zijn heel erg positief over deze (1e) behandeling, maar ik ben ook wel positief, alleen ga ik er zelf van uit dat het mis gaat! zodat het niet zo zwaar aan gaat komen....

Oohw ja, hadden jullie ook nog last van pijn, na de punctie??

Knuff Patries

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Majo, ik heb nog geen idee of het in december gaat gebeuren.. Heb maandag een date met dr P. Dan zie ik wel hoe of wat..

Ik hoop ook voor je dat t na de bv beter met je gaat! Snap ook heul goed dat je nog 3 maand door wil zetten.

Maud is ook alweer bijna een half jaar zie ik! :$ Wat gaat dat hard zeg! Leuk dat ze zich al om kan draaien.

Yippie, Nog even en je mag op kantoor.. Wat voor werk doe je eigenlijk? Misschien heb je het ook al wel eens verteld maar ik weet t niet meer :)
    Veel last van je banden? Zal ook wel hard rekken en strekken met 2 spruitjes in je buik!

Patries, Dr. p vertelde mij ook niet hoeveel er zaten, heb er toen zelf maar om gevraagd. Weet je al welke gyn de punctie gaat doen?

Snap heel goed dat je zenuwachtig bent. Was ik ook! Je hebt gewoon geen idee wat je te wachten staat. Maar probeer wel te ontspannen, dat is lastig maar het scheelt wel!

Ik heb een week pijn gehad na de punctie, maar ik had ook flinke overstimulatie. M'n eierstokken waren enorm opgezet! En er zat ook veel vocht in mn buik.

Wij hebben onze eerste ivf in september/oktober gehad. Geen verse terugplaatsing gehad dankzij de overstimulatie. We hebben nu 10 cryo's in de vriezer en waarschijnlijk eind december een terugplaatsing!

5. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hey meiden,

Het gaat hier wel redelijk. Uitslagen van mijn moeder zijn niet goed. Ze heeft dikkedarmkanker, mijn uitzaaiingen in de lever, longen, lymfeklieren en buikholte. Ze kunnen haar niet meer genezen....
    Heel heftig nieuws... Het wil ook nog niet echt doordringen. Ze heeft 0,5 tot 5 jaar nog. Zo onwerkelijk allemaal.
    Leef de laatste week op automatische piloot. Ben op mijn werk wel aanwezig, maar echt handig voor de klas is het niet. Gelukkig heb ik dan wat afleiding. De kids zijn dan zo gezellig. Hoef ik er ff niet aan te denken.
    Gisteren had ze een heel slechte dag, veel pijn en aspirines en paracetamol werken niet meer. Ze zit nu aan de dyclofenac. Ook geen goed teken dus...
    De scan die ze in zwolle hebben gemaakt is doorgestuurd naar het UMCG, daar kijken ze of ze nog wat kunnen doen. Dus daar ligt nu alle hoop op...

Gisteren weer ongesteld geworden... Ronde 41!!
    Ik was gisteren stiekem al begonnen met de pil, vandaag gebeld met zwolle of we misschien nu al mochten beginnen met de 2e IVF poging. Helaas... ze had het graag voor ons willen doen, gezien de omstandigheden. Maar ze werken niet in december.
    Ik had gehoopt van wel natuurlijk. Misschien dat mijn moeder ons kind en haar kleinkind nog kan leren kennen.... Maar dat zit er voorlopig nog niet in...

Verder lees ik hier allemaal goede berichten.
    @Patries21: welkom hier. En idd. de punctie is bij iedereen heel verschillend. Ik heb er weinig van gevoeld en zie een stuk minder tegen een volgende punctie op. Maar... ik lees hier ook wel eens anders. jezelf niet te druk maken, helpt erg goed. Zoveel mogelijk ontspannen. Je moet het toch ondergaan. en het is voor een goed doel(houdt dat in je achterhoofd!!)

@Yippieajee: Buik ziet er goed uit zeg!! Kan je trots op zijn.

Hoe gaat het verder hier, nog meer vorderingen????

6. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    lauwtje: Nee, helaas weet ik niet wie de punctie zal gaan doen, ik denk Dr. V, want heb de hele week al Dr. P, en die is er vrijdags niet geloof ik!

meggytje: Wat een naar verhaal, ik kan je alleen maar heel veel strekte wensen! En ik hoop voor jullie, dat je moeder haar kleinkind nog mag leren kennen! Over de punctie die er aan zit te komen, maak ik me wel zenuwachtig op haha, maar dat zal wel normaal zijn!
    In ieder geval bedankt voor de tips!

Morgen weer FM, ben heel erg benieuwd!! Ik zal heel erg blij zijn als de eitjes eruit zijn, want heb helemaal een opgeblazen buik! en die zit enorm in de weg, en vooral ook heel erg veel pijn!

Tot morgen... Knuff Patries

7. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Meggy: wat een verschrikkelijk nieuws meid. Ik had zo anders gehoopt voor jullie. Gatverdamme, het zit allemaal niet mee zeg. Ik wil je een hele dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen. En hopelijk hebben ze in het UMCG beter nieuws. Ik zal heel hard voor jullie duimen. Knuff!

@majo: gelukkig voorlopig geen reuma. Hopelijk ligt het aan de hormonen en zal het over een tijdje allemaal weer over zijn. Snap heel goed dat je de borstvoeding nog even wilt doorzetten. Zolang je het aan kunt, zou ik het zeker proberen. Wel fijn dat het met Maud allemaal goed gaat. Heerlijk!

@Yippie: jemig, wat een toeter zeg. Maar ja, wat wil je ook anders met twee ukkies. Goed om jezelf en je kleintjes denken hoor!

@Lauw: hoe gaat het verder met jou?

@Patries: welkom hier. Dus vrijdag al de punctie. Voor iedereen is het weer anders hoor. Bij mij was de eerste keer verschrikkelijk. Ik heb endometriose en had een ernstige overstimulatie, dus het was echt heel pijnlijk. De tweede keer kreeg ik daarom een ruggenprik en dat was echt heerlijk. Niets van gevoeld. De derde keer is afgebroken twee dagen voor de punctie ivm overstimulatie en de vierde keer was weer met ruggenprik. Had gehoopt dat het net zo zou verlopen als de tweede keer, maar de ruggenprik werkte niet goed en uiteindelijk was het mijn meest helse punctie. Maar ja, voor iedereen is het anders. Ivm mijn endometriose is het allemaal veel pijnlijker, dus dat zal voor jou sowieso al anders uitpakken. Probeer je te ontspannen, dan kan de gyn er het beste bij. En verder hopen we natuurlijk op een goed resultaat. Zal voor je duimen.

@hier: met mij en ons ukkie gaat het allemaal goed. Nog steeds erg moe moe moe, maar verder niets te klagen. Hebben een mooi tweedehandskamertje gevonden en daar gaan we vrijdag lekker naar kijken. Beetje vroeg misschien, maar heb er zin in en deze vonden we beiden erg mooi, dus dan moet je er snel bij zijn. Dus, lekker puh!:D Zo, en nu gooi ik even heel veel hcg-tjes naar jullie toe.......

Dikke knuff voor jullie allemaal!

8. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Meggy, jeetje wat een narigheid! Hoop dat het umcg wat beter nieuws brengt. Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen en een enorm dikke knuffel!!

Dus zwolle werkt niet in december? TP's ook niet?

Miep, Mooi dat t goed met jou en beebje gaat!
    Dus al aan t kijken voor een kamertje? Als jullie het beiden mooi vinden zou ik zo'n kans ook niet laten schieten hoor.

Hier alles goed, maandag een date met P. Dan zien we wel wanneer de tp ongeveer zal plaats vinden.

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Meggytje: Tjee...wát een ellende zeg bij jullie :(! Verschrikkelijker nieuws had je niet kunnen horen! Hoe is je moeder er zelf onder? Het lijkt me echt zó erg als je zo'n diagnose krijgt....en je weet gewoon niet hoe veel tijd haar nog met jullie gegunt is.
    Nogmaals een héééle dikke KNUFFEL!
    En wat betreft jullie 2e poging....Doen ze dus niet in Zwolle? En Meppel dan? Zou je niet (gezien de omstandigheden) terug willen naar Meppel? Ik kon daar toen namelijk wel zó terecht in tegenstelling tot Zwolle waar vaak een enorme wachtlijst is.

@Patries: Ik kan me helemaal voorstellen dat je jezelf 'indekt' wat betreft de slagingskans van de icsi. Deed hier namelijk precies hetzelfde ;). Was dan ook énorm verbaasd toen ik uiteindelijk zwanger testte. Had het écht totaal niet verwacht gezien een erg teleurstellende poging. (zie hieronder).
    Wij hebben 2x een poging gehad die voortijdig is afgebroken. 1e keer omdat er bij manlief geen levende zaadcellen werden gevonden nadat hij flinke koorts had gehad. 2e keer is voortijdig afgebroken omdat ik een beginnende overstimulatie had. 3e keer voor een 1e poging is mislukt, had toen maar 4 eicellen, waaruit we maar 2 embryo's kregen. 1 van redelijke kwaliteit en 1 van iets minder dan redelijke kwaliteit. Beiden teruggeplaatst gekregen, maar helaas dus voortijdig ongi geworden.
    De 2e icsi was een drama....ik had uit 10 follikels met 9 eicellen, uiteindelijk waren 8 eicellen geschikt voor icsi. Maar eerst konden ze bij manlief geen zaadcellen vinden. Nou....daar ga je dan, blij met dit keer 9 eicellen weer enorm teneergeslagen naar huis. Was voor manlief ook écht verschrikkelijk! Na die middag goed zoeken in het lab belden ze dat ze er uiteindelijk toch nog....8! gevonden hadden. Uit de 8 ei- en zaadcellen ontstonden 3 bevruchtingen. 1 embryo was van slechte kwaliteit, 4-cellig en dus niet bruikbaar en 2 embryo's waren van redelijke kwaliteit, 8-cellig, maar doordat er bij beiden wat fragmentatie omheen zat werden ze beoordeeld als matige kwaliteit :(. Weinig kans op slagen dus, maar één van deze 2 matige embryootjes ligt nu wel hierboven heerlijk in haar bedje te slapen ;):). Zo zie je maar....je hebt uiteindelijk niet eens altijd miljoeoeoeoeoenen zaadcellen nodig, met een paar zaadcelletjes kan het soms ook! Heel veel succes! De moeilijkste weken komen nog....dat zijn toch bij uitstek die van na de tp! Vooral de 2e week wachten duurt ééééérg lang voor je gevoel!

@Lauwtje: Ben benieuwd of je in dec een tp krijgt. In elk geval alvast veel plezier op je date met Dr. P.

@Yippie: Goed dat je wat rustiger aan kunt gaan doen op je werk! En laat je lekker in de watten leggen thuis hè! Je gaat het nog druk genoeg krijgen strakjes met 2 :)

@Miepje: Over een paar dgn alweer 14 wkn! Tjee...wat gaat het bij een ander toch altijd snel zeg! Wanneer heb je weer een echo? Leuk dat jullie al voor een kamertje gaan kijken! Groot gelijk! Lekker van genieten!

@Hier: Hoe ironisch zeg!!! Was ik net even aan het kijken in mijn eigen 'dagboek' waar ik alle doktersbezoeken etc in heb beschreven de afgelopen jaren vanaf dat we met de pil gestopt zijn in febr 2006. Zie ik net ineens dat onze intake voor de 1e icsi in Zwolle op 2 juni 2008 was!! En precies 2 jaar later op 2 juni 2010 is Maud geboren! Hoe toevallig is dát zeg :)

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Patries: Succes morgen!! Laat je weten hoe het gegaan is?

11. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Patries hoe is t gegaan vandaag??

Majo, grappig dat Maud precies 2 jaar ma de intake geboren is.

12. he meiden..

weet niet meer wie het allemaal precies vroeg.. maar even wat antwoorden..

ik ben via de 2e icsi zwanger geraakt..

ik werk in de kind en jeugd psychiatrie op een logeerhuis..

straks naar de 3d echo leuk hoor..

13. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Vanmorgen was de punctie, maar zal ff beginnen bij woensdag!
    Woensdag waren de grootste folikels 28 mm bij 22 mm! Er zaten ongeveer 10 goeien bij!

Vandaag was de punctie!!
    De zenuwen waren er bijna niet.. alleen werd ik beetje angstig toen de gyn, de bijna 30 a 40 cm lange verdovingsspuit te voorschijn haalde :$
    De gehele punctie, inc. de verdovingsspuit vielen me echt zwaar tegen!! Bah was deed dat pijn zeg!
    Nog trouwens.. ik heb een verschrikkelijke pijn...

Manlief ging naar zwolle en kwam terug met het nieuws, dat er op 1ml maar liefst 1,5 mlj levendige zaadcellen waren! 0,5 mlj was ontvruchtbaar! dit veel heel erg mee..
    In totaal zijn er 9 folikels gevonden, maar waarvan er 3 waarschijnlijk niet goed zijn.( zit nog een vliesje om heen of zo)

Zondag ochtend krijgen wel een telefoontje vanuit Zwolle, dus erg spannend!

Om 8 uur werd ik geholpen, half 9 op de afdeling en om half 12, in de auto lekker naar huis!
    Maar wel met strenge regels, gezien mijn hevige pijn en mijn bloed druk was veelste laag. 85 over 43?
    Ik moet rust houden en dus op bed of de bank gaan liggen dit weekend! nahja dat overleef ik wel hoor...;)

De gehele behandeling viel nog best mee, alleen de punctie ga ik nooit weer vergeten hahahaha...

Jullie allemaal geniet van het weekend! En wij wachten op het telefoontje... Ik laat jullie weten!

Knuff Patries

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Patries, Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad en nog hebt!
    Inderdaad maar even rustig het weekend door zien te komen!

9 eicellen waarvan 3 niet goed? Dat ze dat al kunnen zien jo.. Hopen dat de overige 6 goed bevrucht worden!

Heel spannend allemaal, vooral zondag!

Ik had ook vrijdag's de punctie gehad en zondag's telefoon van Zwolle. Ze belden al optijd, rond 9 uur dacht ik. Lag nog op bed en vriend was al beneden. Toen ze aan de telefoon zeiden dat er 17 bevruchtingen waren ben ik keihard naar beneden gerend! hahaah..

Nouja ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen op een paar mooie bevruchtingen!

Laat je maar goed verwennen door je mannetje ;)

Yippie, hoe was de 3d echo???

Liefs

15. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    @Patries21:
    Wat balen dat de punctie zo pijnlijk was. Nu er vanuit gaan dat het niet voor niets is geweest... Zondag goed bericht! Daar gaan we voor!
    Doe het kalm aan.

@lauwtje:
    In Zwolle doen ze in ieder geval geen puncties. De rest zal toch wel?!? Toch ff bellen om het zeker te weten.

@Majo:
    Mijn moeder wil er voor vechten, maar ze heeft erg veel pijn, dat maakt het moeilijk om positief te denken. De ene dag gaat het beter als de andere. Emoties schieten van hoop naar angst.
    2e IVF zit er in december niet meer in. Was al weer ongesteld geworden. Had dan al moeten beginnen met de pil. Dat wordt dus wachten...
    Grappig dat Maud precies 2 jaar na de intake is geboren!

@Hier:
    Emoties schommelen nog al. Ene dag ben ik best vrolijk, maar de andere dag ben ik erg depri. En verschrikkelijk moe en 's nachts veel dromen, de domste dingen.
    Helaas konden we niet starten met onze tweede IVF, maar ja... wachten kan ik nu al zo goed;)

16. he meiden..

ik heb genoten van de echo!!

in mijn album staat een foto..

hellaas lag er 1 met het gezicht naar mijn rug.. haha.

17. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Lauwtje: Ja, ik heb echt super slecht ervaren,, maar de co assistentes die er bij waren, waren wel super lief hahaha.....
    der was een man van ongeveer 30 jaar, die stond de heletijd naast me, met zijn handen over mijn wangen: ' gaat het wel meid, ' wel 3x heeft ie dat wel gevraagd,, dus was super lief!
    Nu bleek dus, toen ik weg was, had ie aan mijn man verteld dat dit voor hem nog maar dde 2e punctie was, waar die bij mogt zijn.. en aangezien ik zooooooooooooon pijn had, wist die jongen/man zich geen raad!

Maar goed, ik hoop idd dat de andere 6 eitjes wel bevrucht kunnen worden.. GGrrr anders wordt ik gek! Mogt ik ook nog weer een punctie moeten hebben, dan vraag ik wel voor algehele narcose hoor....
    De andere 3 eitjes, zaten nog een vliesje omheen, endie konden ze er wel afhalen, alleen was het de vraag of de eitjes dan nog wel goed/rijp genoeg zijn, want vaak gaat het verkeerd bij het verwijderen van het vliesje....

Hopen op een super telefoontje zondag, dat heb ik nu wel verdiend vind ik zelf!! 8)

-----------------------------------------------------------------

Meggytje: Jaa, daar baalde ik ook goed van hahah.. maar goed ik hoop op een positiefe uitslag zondag!!

-----------------------------------------------------------------

Voor de rest hier, de nacht goed door gekomen, ben om 22.00 uur naar bed gegaan, gaan slapen en om 10 uur van morgen werd ik wakker!! zonder vannacht wakker geweest te zijn... Gisteren was het wel wat zwaarder qua pijn.... Pijn heb ik nu nog wel alleen wel ietsie minder!! Vooral met hoesten, staan, niezen en draaien dat doet toch nog wel behoorlijk pijn!! Mja, voor het goeie doel he!!

Fijn weekend!

Knuff Patries

18. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Meggy, mooie echofoto's! :D

Patries, Ik hoop ook op goed nieuws voor jullie morgen!
    Hahaha die arme man! Nouja hij heeft toch zn best gedaan..

Bij mij was mn moeder erbij, was wel fijn. Ze heeft mn hand vastgehouden en platgekust hahah ze vond me vast zielig..

Vriend is echt benauwd voor ziekenhuizen e.d. Hij is ook bang voor spuiten dus denk als hij die lange holle naald had gezien, plat lag! haha.. Na de punctie zei de assistente: ik zal je vriend er even bij halen. Ik zeg: ja als hij durft! Maar volgens de assistente had hij niks te durfen, hij moest!! hahaha.. Hij stond er maar mooi, naast mn bed op de poli ok. Was wel trots op hem. hihi.. Hij heeft me toen ook helemaal platgekust *lief*!!

Elke beweging die je nu maakt voel je goed he? Had ik ook. Wordt vanzelf minder maar is wel heel vervelend. Ik voelde me echt een oud wijf!

19. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Hallo meiden...

De pijn is al aardig gezakt!! En kan weer redelijk lopen....

Vanmorgen hebben we het beruchte telefoontje gehad,,8)
    We stapten net in de auto om naar een kerstmarkt te gaan... En dus pakte ik de telefoon op, gelijk op luidspreker.. en ja hoor Zwolle belde al om 8:43 uur.....
    Van de 9 eicellen, waren er 6 goed voor een bevruchting,, die andere 3 waar dus dat vliesje dus nog om heen zat,(dus nog niet rijp genoeg) hebben het niet overleeft...

Maaaaaaaaarr.. van de 6 bevruchtingen, zijn er 3 die het overleeft hebben, en keurig aan het delen waren!!! :D En dus dinsdag een terugplaatsing...
    3 is niet veel,, maar ben super super blij, want beter iets dan niets! en heb al die pijn dus niet voor niets gehad!!

Op naar dinsdag :D:D:D

Dikke knuffel voor iedereen...

20. patries...

mooi hoor 3.. wij hadden er ook maar 5.. nu hopen dat het 3 toppers worden...
    spannende dagen voor jullie dus..
    doe het nog maar rustig aan hoor..

liefs van yippie

Deel Deze Pagina