Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Joepie Patries!!! 3 goede bevruchtingen!! super man! Wij hadden er de eerste keer maar 2(van matige kwaliteit) Nu dinsdag dus terugplaatsing. En dan die twee weken wachten... Pfff... succes meis!!

2. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Yippie: Ik ben in iedergeval heeeeeeeeeel erg blij met die 3 hoor hahah.. Heb de pijn dus niet voor niets gehad, en heb een mooie terugplaatsing morgen!! heb er super veel zin....

Meggy: 3 is niet veel, maar ik hoop toch wel genoeg! De kwaliteit weet ik niet, dat zullen we morgen wel te horen krijgen, denk ik... Ik ga wel ff vragen, en dan vraag ik ook wanneer de testdag is :D

Verder gaat het redelijk met de pijn,, toch wel iets meer dan gisteren.. maar dat komt allemaal wel goed!

Ik heb nog een vraagje: Ik gebruik nu de Progesteron (van die zetpilletjes) die moet ik 3x daags 2 per keer.... Maar hadden/hebben jullie ook zoon vettige ondergoed? Ik heb wel gewoon een inlegkruisje voor, alleen die was vanmorgen bruinig?? zou dat door di zetpilletjes komen??

Nou fijne dag nog allemaal... Knuff Patries

3. lieve patries..

het bolletje wat je inbrengt daar los alleen het binnenste van op..
    dus dat buitenste laagje is wat je ziet.
    door de punctie kan je een beetje bloed er bij hebben dus dat is niet erg.. ik herken het.. daarnaast had ik zowiso erge afscheiding.. ik reageerde erg op de hoeveelheid eitjes en zo..

suc6 morgen hoor!

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Patries, 3 embryo's!! Hopen dat het toppertjes zijn! Morgen dus de terugplaatsing? Spannend hoor!

Die bollen zijn inderdaad ranzig! haha.. Ik had er ook veel last van, inderdaad ook een inlegkruisje in gehad.

Succes morgen!

Hier vanmorgen bij de gyn geweest, die gezellig 1 uur uitliep!
    Zodra ik ongi ben moet ik bellen, dan wordt er een afspraak gemaakt voor een follikelmeting. Dus ergens in december onze terugplaatsing! :D

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Patries: Jammer dat de punctie toch tegenviel. Heel herkenbaar hoor! De mijne in Meppel viel ook énorm tegen, ook hééééél veel pijn gehad. Als ik nu nog terugdenk....doe ik liever de bevalling (van 25 uur) over dan nog een keer een punctie. Hier de volgende keer dus ook mét roesje!! Nóóit weer zonder!
    Wat goed dat er 3 bevruchtingen zijn. Hopelijk van goeie kwaliteit zodat ze nog wat kunnen invriezen. Heel veel succes alvast morgen met de TP en al helemaal in de 2 wachtweken!
    Die duren en die duren en die duren.....
    Hier ook inlegkruisje ivm de bolletjes. En bruinig, idd wat oud bloed door de punctie zoals yippie al schreef.

@Yippie: Mooie echo hoor!! Jammer dat je er maar eentje ziet. Heb je dan nu al wel de bevestiging van 2 meiden? Of omdat er eentje naar je rug lag konden ze dat weer niet zien?

@Meggytje: Jammer dat je net ongi bent geworden.... 2e behandeling wordt dan dus januari?! Leven tussen hoop en vrees....pfff....moeilijk hoor! Kunnen ze de pijn niet volledig wegnemen bij je moeder? Zware tijd voor jullie zeg!

@Lauwtje: Ha! Dus dan is daar straks in december tóch een TO voor jullie!! Spannend zeg!! Heb je al gezegd dat je er graag 2 terug wilt?! Kom maar op met die ongi dus!!

6. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Hallo mieden,

Hier wat goed nieuws en slecht nieuws :x
    Gisteren was de TP, we waren er, en ik was best zenuwachtig, weer iets nieuws pff..... en wat duurde het lang!
    Uiteindelijk aan de beurt, en kregen gelijk slecht nieuws!
    van de 3 bevruchtingen, zou er de beste terug geplaatst worden, en de andere 2 gaan gewoon de prullenbak in, die konden ze niet invriezen!!!!:x:x

De TP viel heel erg mee vergeleken bij de punctie, alleen de eendenbek deed heeeeeel erg pijn, en alles van binnen was nog erg gevoelig! Maar goed het zit er in haha, en dus naar huis.
    Alles heel voorzichtig gedaan hihi.. want wie weet wat er gebeuren kan!

Gisteravond begon het........!! Buikpijn, buikpijn en nog een buikpijn,, maar het viel nog mee. Vandaag werd ik wakker met buikpijn... de heledag buikpijn, tot einde van de middag, ik kreeg zulke hevige steken en krampen, grote behoefte op de wc deed pijn... ZH maar ff gebeld, en die snappen het eigenlijk niet, want overstimulatie kan het niet wezen,, gevraagd aan Dr. P, kreeg het advies veel heel veel drinken en morgen ochtend komen voor een echo!...:$:(
    Het voelt alles behalve goed... heb er een raar kut gevoel bij!
    *snik* ............

Hoop morgen eigenlijk alleen maar goed is,, en dat het miss innestelings pijn is, of kan dat nog niet zo snel??
    Mensen die het herkennen??

OOhw ja,, ik ben er ook achter waarom ik maar 100 EH moest spuiten, ik heb namelijk PCOS... en daarbij is de kans op overstimulatie veel hoger...

Nou allemaal rustig aan doen... Jullie horen morgen meer!

Knuff Patries

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Patries: Tjee zeg!! Das zeker niet het nieuws waar je op hoopt! Maar waarom hebben ze er dan geen twee teruggeplaatst dan? Of waren de 2 die niet ingevroren konden worden van slechte kwaliteit? Want die kunnen namelijk niet innestelen. Maar van redelijke en matige kwaliteit wel!
    Kan me je gevoel wel voorstellen hoor! Heb hier 2x hetzelfde gehad. Ook weinig bevruchtingen en geen één keer goede kwaliteit. Alleen maar redelijk of matige kwaliteit. Wel beide keren 2 teruggeplaatst gekregen en de rest (1 of 2 die we daarnaast nog hadden ook 'de prullenbak' in). Gelukkig is bij de 2e poging toch 1 van de 2 matige blijven zitten ;) en is nu onze práchtige dochter.

Mogelijk dat je dan tóch nog een overstimulatie te pakken hebt? Misschien door de pregnyl die je hebt gespoten voor eisprong? Helemaal als de kans bij jou door pcos hoger is? Idd véééél drinken en héééél rustig aan doen. Hoop niet dat het OHS is, zouden misschien ook nog flinke darmkrampen kunnen zijn? Heb ik ook heel veel last van gehad nadien.

Hopelijk valt het toch allemaal mee. Een innesteling kan volgens mij zo vroeg (helaas) nog niet. Die is volgens mij meestal rond dag 3 à 4.

Laat je het even weten hoe het met je gaat? Hopelijk ben je alweer lekker thuis! Rustig aan he! En je lekker laten vertroetelen door je mannetje! Dat heb je zéker wel verdient!

Groetjes Majo

8. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Heey Majo,

Ja ben weer thuis hihih...

Het eitje dat terug is geplaatst was een hele goeie :D... en dus hebben ze de andere 2 maar gewoon weg gedaan... klinkt beetje haar he?! hahaha

Goed, ben vanmorgen bij mevr. K geweest, niks ernstigs, de ene eierstok is zich alst ware aan het genezen, en de andere hahaha nou lang verhaal hahaha... dat was een wilde eierstok of zo iets... en er was een beetje vocht, maar kon absoluut geen kwaad!!!!
    Het leuke is nog, je kunt het vruchtje/embreyo nu nog niet zo snel verliezen na 2 dagen, en uhww de 'Wilde' eierstok (hahah) was alleen maar super positief zei ze, want een met een Wilde eierstok, heb je meeeeeeeeer kans op een zwangerschap!!

Ik ga me zelf nog niet helemaal gek lopen maken, maar heb gelukkig weer een positief gevoel!
    En heb weer regels mee hahah, rust rust rust rust, hoe meer hoe beter zei ze.. nah ja ik ga dan nu toch echt maar is ff luisteren,, alleen kan ik het zo slecht,, hou er niet van om de heledag op de bank te hangen hihi.. mja voor het goeie doel, en een goed eind resultaat!!!! ;)

Oohw ja en dat met je darmen heb ik idd ook,, sinds de punctie!!!

Suc6 allemaal hihi....

9. he patries..

hier ook met beide icsi 2 keer 2 matige terug geplaatst gekregen en de rest in de prullebak..

dus meid.. kijk mijn banner.. hier zijn ook twee matige blijven zitten..

liefs yippie

10. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    @Patries: hoe is het met je?buikpijn al afgezakt??

@all: Vandaag weer een pakketje hormonen gekregen.. Pff.... Ben blij dat het nu nog vergoed wordt. €1410,= aan hormonen liggen nu in de koelkast.
    deze maand mag ik beginnen met de pil en dan ergens in januari of begin februari de punctie. Spannende tijden staan ook hier weer voor de deur!!!

Hoe is het verder met jullie allemaal??
    Nog Sintplannen dit weekend?

11. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    heey meggytje,

Ja hier gaat ondertussen erg lekker, Buikpijn is zo goed als weg.
    Heb af en toe wel een pijntje, maar dat hoort der bij...

Voor de rest gaat het goed! Heb genoeg goeie afleiding, morgen sinterklaas feest, voor de kids van mijn zus...
    Maandag beetje met de kertversiering beginnen, en dan dinsdag, de eerste week alweer om!!!! :D ut gaat dus eigenlijk best wel snel vind ik...... en ik ben nog steeds zeer positief!

Iemand enig idee, na hoevaal dagen het embreyotje los kan laten, als het niet goed is??

Knuffels!!

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaii..!

Meggy, deze maand gaat t allemaal weer beginnen? Spannend hoor. Hoe is t verder met moeders enzo?
    Wij doet niks aan sinterklaas, mn zusje is maandag jarig en viert het morgen. Ook gezellig!
    Jullie nog plannen?

Patries, de eerste week alweer bijna om! Hopen dat de 2de week net zo hard gaat ;) Goed dat je positief bent. Hoop dat je dit jaar zwanger uit mag gaan!

Op je wanneerlaatembryolosalshijnietgoedisvraag heb ik geen antwoord.. Denk dat je na 2 weken dan ongi wordt? Heb geen flauw idee eerlijk gezegd..

Fijn weekend allemaal!!!

13. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Hallo Allemaal,

Vandaag is de 1e week om, en alles gaat nog prima!
    Voel me wel veel moe, misselijk, en eet buien hahaha, maar dat zal nog wel door de hormonen of zoo komen.....

Het wordt wel steeds spannender, en hoop dat de 2e week net zo snel mag gaan, en natuurlijk over een week een positief bericht!

Lauwtje: Ik hoop het ook hahaha...
    En over me vraag, heb ik nog steeds geen antwoord op, maar hoeft ook niet,, heb er nu een super goed gevoel bij!

Knuffels...

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Nog een weekje patries, spannend!!! :D Hoop dat je goede gevoel ook wat goeds brengt over een week ;)

Meggy, majo, hoe is t met jullie?

Hier dit jaar geen tp meer :( Zwolle is vanaf de 18de dicht en voor die tijd heb ik geen eisprong. Ik had het zo gehoopt, maar helaas moeten wij wachten tot mn volgende ongi, dan tp ergens in januari..

15. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Lauwtje:

Dat hopen we idd...
    Jammer dat je dit jaar geen tp meer hebt, maar wist je dat noet dan? ons was dat al verteld in november.... Half januari gaan ze weer beginnen... Dus nog ff wachten! maar voor je het weet is het zover... maar moet je nu wel al spuiten dan?? neem aan van niet??

Suc6!

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haaaaaaaaai Dames!!

Ben ik weer even....druk druk druk gehad met sinterklaas enzo en werken en voor m'n mannetje rennen en vliegen die met gescheurde enkelbanden thuiszit! Hééééél handig....NOT!
    Maar goed....doet ie ook niet expres natuurlijk. Hij kan met z'n 2 krukken alleen helemaal niks met Maud beginnen en verder ook niet veel. Hopelijk krijgt ie gauw tape en mag ie een beetje mobiliseren.

@Patries: De eerste week er alweer opzitten dus! Goed zo! En hartstikke positief gevoel! Nóg beter :)! Keep that feeling ;)!
    Hoop dat de 2e week mionstens zo snel gaat (de ervaring leert hier anders....maar wie weet...). Enne....een wilde eierstok? Hihi....had er nog nooit van gehoord! M'n duimen draaien hier hoor!

@Meggytje: De medicijnen dus weer in the house?! Duur toch allemaal he?! Tjee! Gelukkig wordt dit nog vergoedt! Spannende tijden binnenkort weer erbij voor jullie! Hoe is 't verder met je? Gaat 't allemaal nog een beetje naar omstandigfheden?

@Lauwtje: Ahhhh....nou zeg! Wat is dat jammer zeg (understatement). Geen TP dus deze mnd?! Hopelijk in 2011 gauw ongi en dan gauw starten! 2011 moet gewoon een goed jaar worden!

@Miepje: Hoe ist met jou?

@Yippie: En met jou?

17. majo: wat ongelovelijk balen zeg.. nou sterkte en doe het waar kan rustig aan he..

patries.. spannend nog een paar dagen..

lauwtje wat bagger zeg.. pff weer wachten.. dikke knuffel voor jou..

hier gaat het goed.. we gaan al mooi naar de 27 weken.. ik mag niet mopperen.. dus doe dat ook maar niet..
    voel me dik rond en gezond en me buik gaat mooi met volle kracht vooruit..

liefs yippie

18. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Hallo dames, Hoe gaat het bij jullie allemaal??

Hier gaat het nog steeds goed!

Heb nog steeds geen bloed verlies gehad :D geen druppel! En hopen dat dat natuurlijk ook zo blijft!
    Dinsdag en Woensdag had ik toch wel echt ff een paar het gevoel dat ik ongi moest worden, maar helemaal niets gehad!

We hebben gister stiekum een test gedaan, alleen die gaf niks aan... tenminste.. mijn vriend was op het internet gaan kijken, en las dat de testen die wij gekocht hadden, niet zulke beste zijn! het gaat om de kruidvat merk 2 voor 5 euro... eerst gaf hij niks aan, maar nu hadden we op het internet gelezen dat, als je een uur later kijkt, dat er dan wel een streepje staat als je wel in verwachting bent...
    en dit blijkt dus bij ons dus ook het geval te wezen, alleen dag heel erg licht!

Maar we testen dinsdag pas weer!

Iedereen suc6 en nog een fijn weekend!

19. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Patries, ben heul benieuwd hoe het met jou gaat. Al getest?? Spannend!!!!!

Majo, wat vervelend van majoman!

Yippie, rond en gezond? Hihi.. gaat hard zeg! Ik heb je echofoto's bekeken, mooi hoor!!

Hier niks nieuws, hoop dat t snel januari is en dus tp!

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Yippie: 27 weken vandaag alweer!! Tjee zeg....waar blijft de tijd? Wanneer stop jij trouwens helemaal met werken? Met 30 weken ofzo?

@Patries: Wow!! Spannend bij jou zeg!! Morgen dus de 'échte' test?! Laat je het gauw weten?! Hopelijk een dikke vette knalstreep!

@Lauw: Het is al bijna januari....nog 2,5 week.... en die zijn vást zó voorbij!

@Hier: Maud is ziek :(. Zo heb je een half jaar lang niets en zo zit je om de haverklap bij de huisarts. Zondag overdag en zondag op maandag nacht heeft ze al haar voedingen eruit gespuugd. En met een énorme golfvloed. Héél zielig :(. Vannacht nog huisartsenpost gebeld omdat die kleintjes zo snel uitdrogen. Moetsen het nog even aanzien, als ze nog 1x zou overgeven moesten we langskomen. En prompt houdt ze (gelukkig) vanaf toen alles weer binnen :). Nu nog wel wat hangerig en drinkt wat minder, maar goed....krijgt wel wat binnen en houdt het ook binnen! Verder moet ze volgende week dinsdag naar de kinderarts omdat ze op het CB een hartruisje constateerde v/d week :(. Komt bij Majoman in familie voor dus daarom doorgestuurd. Hopelijk is het niks en groeit ze eroverheen zoals de huisarts vooralsnog wel denkt?!

Deel Deze Pagina