oo patries.. spannend.. ik moet eerlijk zeggen de 2 voor 5 van de kruidvat heb ik ook gebruikt hoor.. Lauwtje: thx.. dikke knuffel voor jou.. Majo: he wat vervelend van maud hopen dat ze nu snel weer opknapt.. ik werk tot 34 weken door.. hah maar ik ga het je even uitleggen.. ik zit vanaf 17 weken al voor 40% in de ziektewet.. werk maar 10 uur per week.. dus moet iets meer als 20 uur per maand werken.. ik werk van af december niet meer opde groep. ik werk in de kind en jeugd psychiatrie.. dus zit nu op kantoor.. maar door de kerstvakantie en de roosters die ik ga maken.. draai ik waarschijnlijk de uren voor januari al in december. had ik november ook al teveel gedraait door een cursus.. dus ik hoef januari niet veel meer.. lol. maar kantoor werk is prima te doen hoor.. en met 2 ling heb je helaas geen meer rechten..
Hallo dames, Het is zwaar, maar waar...!!!! Ik had een super goed gevoel dat het allemaal goed zat,, en tuurlijk heb ik ook me dipjes gehad!! Vanmorgen werd ik wakker en dacht direct, ik ga testen! en liep dus naar beneden de kamer in, en dacht neeh morgen!! En dus liep ik naar de wc, en ineens waren alle mooi en fijne en positieve gevoelend verdwenen!! Ik had bruin bloedverlies!!!:x Jeejtje wat had ik het zwaar, ik wist niet hoe ik me zelf van de wc af moest krijgen, de kamer binnen te lopen, en mijn man te gaan vertellen dat het afgelopen was.........SNIK! Maar uiteindelijk alle moed en kracht bij elkaar geraapt, en het verteld met de tranen in mijn ogen! Ziekenhuis opgebeld,,, om te vertellen dat ik dus ongi was... Krijg ik zoon *@#$@#$@###@* vrouw aan de lijn, die volgens mij niet zo goed wist wat ze moest vertellen en zeggen....... in iedergeval alles behalve de goeie woorden! Het is moeilijk en mega zwaar,, en het doet pijn! Ik had liever gehad dat ik BV volgende week mijn ongi al had gekregen ipv, 1 dag voor de testdag!!..... Maar de harde waarheid is, 1e poging ICSI mislukt!:x Knuffels aan jullie,, en ik zal voor jullie allemaal duimen...
Ahh.. Patries wat jammer. Het was je zo gegund!! Sterkte! @all: hier gaat het niet zo goed. Mijn moeder is vandaag opgenomen en morgen gaan ze een stuk van de darmen verwijderen waar de kanker in zit. Erg spannend allemaal... En dan nog meer slecht nieuws.... Mijn schoonzusje is haar kindje verloren. 21 weken was hij(Lars). Ze heeft gewoon moeten bevallen... Heel heftig allemaal... Morgen wordt het mannetje gecremeerd. Begon het net leuk te vinden dat ik tante werd en dan....... dit Zware tijden hier dus...
Hey meggytje, Dankje,, maar dat zal wel goed komen hoor, kost tijd denk ik. Heel erg heftig van je moeder, en nu ook nog je schoonzusje (ondanks dat je eerst niet zofijn vond) vind het echt heel erg voor je! Dit had je haar natuurlijk ook weer niet gegund! Jij ook heel erg veel sterkte!!!!!!!!
Meggytje, tsja....hier heb ik dus echt geen woorden voor....wat ontzettend érg allemaal zeg! Hoeveel kan een mens aan denk ik soms wel eens.... héél veel sterkte met alles, helaas kan ik niet veel meer voor je doen . Had je schoonzus klachten of was het zomaar ineens niet goed? Patries, jij ook al rotnieuws! En je had nog wel zo'n positief gevoel....helaas heeft het deze keer niet zo mogen zijn. Rot voor jullie zeg! Weet je al wanneer je voor icsi 2 gaat? Ook een knuf voor jullie! Yippie, jij lekker rustig aan dus op het werk! Goed zo! Maud kanpt hier gelukkig weer iets op. Nog wel bij de huisarts geweest gisteren, als het vandaag niet beter ging moest ze opgenomen worden in het zkh. Gelukkig dronk ze ietsjes beter en plaste ze ietsjes meer. Kijken het nog even aan hier dus. Hopelijk morgen nog weer beter en dan hopelijk net aan zkh opname ontsnapt.
he meggy en patries heel veel sterkte.. even geen woorden voor.. knuffie van mij voor jullie.. majo fjn dat zeweer op knapt. hier vandaag een rommel dag heerlijk snert aan het koken met dit snert weer hahha..
Jemig Majo, Maud is dus echt heftig ziek.... Fijn dat ze weer wat binnen krijgt. doe kalm an! Mijn schoonzusje had nergens last van. 20 weken echo was top, Lars was kern gezond. Het was haar baarmoedermond die niet mee werkte, door het gewicht van Lars en het vruchtwater zijn de vliezen naar buitengekomen. Ze zijn nog aan het onderzoeken of het een infectie was of dat het een afwijking is. Gelukkig gaat het met mams de goede kant op. Ze heeft bijna alle slangetjes eruit, alleen nog wat vocht via het infuus. Nog een beetje goed nieuw na zo'n heftige week. Gelukkig heb ik nu twee weken vakantie, kan ik even bijkomen en opladen voor onze tweede IVF poging....
Patries, Wat ontzettend klote dat icsi1 mislukt is! Je had er zo'n goed gevoel over, en dan ineens zo'n klap. Dikke knuffel voor jou! Meggy, Wat vreselijk van je schoonzusje! Begon je eindelijk te wennen.. Gadverdarrie zeg... Je moeder opgenomen? Gaat stukje beter? Gelukkig goed nieuws! Majo, Gelukkig knapt Maud weer wat op. Lijkt me zo naar om je kindje zo ziek te zien.. Yippie, gaat bij jou allemaal zn gangetje zo te lezen.. Hou je het nog een beetje vol allemaal?
Hey Meiden!! Hoe is 't met jullie? Meggytje, wat spannend voor je schoonzus zeg! En wat fijn dat het bij je moeder weer ietsjes beter gaat. Jij nu fijn 2 weekjes vrij! Tijd om te rusten en op te laden! Weet je al wanneer in januari jullie ongeveer met de 2e ivf beginnen? Lauw, voor jullie ook bijna januari....dus ééééindelijk dan dé cryotp Hier gaat het met Maud weer goed gelukkig. Is zeker wel een week ziek geweest, flinke buikgriep icm verkoudheid en hoesten. Zelf afgelopen wknd flinke buikgriep gehad, maar das ook weer achter de rug. Vandaag met Maud naar kinderarts geweest ivm een hartruisje die ze 2 wkn geleden op CB constateerde. Arts denkt dat het een aangeboren ruisje is waar ze i.p. overheen zou moeten groeien. Kon ze met 99% zekerheid zeggen. Toch voor zekerheid in juni een controle afspraak en als ze het dan nog hoort toch voor de zekerheid een echo v/h hart. Maar goed....gaan er eerst maar vanuit dat het dus niks is .
Hoi meiden, Het is even geleden, maar ik ben er even weer hoor. Zo ontzettend druk gehad op mijn werk de laatste tijd. School he, dan hebben we het de laatste maanden van het jaar echt megadruk. Had daarom niet echt de puf meer om hier te reageren op iedereen. Maar heb wel steeds meegelezen hoor. Patries, om te beginnen wil ik even zeggen dat ik het echt ontzettend K... voor je vind dat het niet gelukt is. We weten hier allemaal hoe het voelt en het is echt een heel erg k...gevoel! Je hebt toch hoop en helaas wordt die dan weer volledig de grond in geboord. Gatver! Maar geef niet op hoor, meissie! Dit kost even tijd. @Meggy: bij jou dus ook slecht nieuws. Eerst je moeder en nu je schoonzusje weer. Bah, wat eng allemaal zeg. Gelukkig gaat het met je moeder nu iets beter. Hoop echt dat ze weer beter wordt! Veel sterkte met alles! @Yippie: met jou lijkt het allemaal goed te gaan. Wel zwaar natuurlijk met een tweeling, maar gelukkig gaat het goed met jou en de kleintjes. en lekker een beetje rustig aan doen op je werk is zeker niet verkeerd! Goed om jullie zelf denken! @Lauw: jullie gaan weer bijna voor een cryo geloof ik toch? Januari, dacht ik. Dat schiet gelukkig al aardig op. Voor je het weet is het weer zover en kun je er weer helemaal voor gaan. Ben je er weer klaar voor? @Majo: Maud dus ziekjes, bah heel vervelend. Gelukkig knapt ze weer een beetje op. En maar hopen dat ze over dat ruisje heen gaat groeien. Maar we gaan er vooralsnog maar vanuit dat het goed komt, positief blijven he? @hier: met mij en ons kleintje gaat alles goed. Zoals ik al zei, erg druk gehad de laatste tijd en niet echt tijd gehad om te genieten. Maar nu twee weekjes vrij en we genieten er nu echt van. Hebben met 16 weken weer een echo gehad en ons kindje doet het goed. Alles zit erop en eraan en het loopt goed op schema. Helaas was het geslacht nu niet te zien, dus we hebben nog geen zekerheid. De 20 weken maar afwachten dan . Heb trouwens zwangerschapsischias (schrijf je dat zo??? ) . Heel vervelend. Heb er heel veel pijn van gehad, maar de laatste week gaat het weer goed. Heb mezelf een beetje een andere houding aangeleerd en gekeken hoe ik het beste kan opstaan en draaien en zo en geloof dat ik er nu aardig mijn weg in gevonden heb. Maar volgens de gyn gaat het niet over en wordt het alleen maar erger. Lekker positief dus Nou ja, we doen het er maar mee. Met ons kleintje gaat het in ieder geval goed en das het belangrijkste. Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
Tjee Miepje.... Je bent gewoon alweer bijna 18 weken zeg!! Wat ga je haaaaaaaard....... Doe maar rustig aan met die isschias. Je moet nog een stukkie.... Hey Meggy...jij ook hier!! ZWAAI ZWAAI!!!
he meiden.. wat is het rustig hier.. ik zwaai ook maar even.. hier word het nu echt zwaarder.. maar ik kan niet anders zeggen als dat ik geniet.. en dan ook maar met volle tuege.. inmiddels kan ik niet meer zonder de bekkenband.. het kamertje is bijna klaar.. woensdag weer voor controle ben beniuewd... liefs van yippie.. het lijkt me trouwens leuk een aantal van julllie eens te zien
Hoi meiden, Even snel een berichtje van mij. Gisteren, op eerste kerstdag, zijn we ons kapot geschrokken. 's Morgens al wat bruin bij het plassen en 's middags ineens twee flinke druppen bloed bij het plassen. Direct ziekenhuis gebeld en we mochten meteen langs komen. Mijn eigen gyn was er niet, moesten naar een anders ziekenhuis en naar een andere gyn. Maar ze waren gelukkig wel heel lief. Ze hebben het hartje opgezocht met de doptone, dat duurde echt heeeeeeeeeeeel lang, wat was dat spannend zeg. Maar uiteindelijk toch gevonden en dus voor het eerst het hartje gehoord. Daarna nog een echo en het zag er goed uit. Zwangerschap was intact, zei de gyn. Dus weer met een opgelucht gevoel naar huis. Wat was dat schrikken zeg. Maar nu, net bij het plassen, weer wat bloed. Twijfel nu of ik morgen mijn eigen gyn nog moet bellen. Zolang het bloedverlies niet erger werd dan een menstruatie moest ik me geen zorgen maken. Maar doe dat toch wel weer een beetje. En vind eigenlijk dat mijn eigen gyn er vanaf moet weten en misschien zelf even moet beoordelen. Maar wil ook niet als een overbezorgde zwangere overkomen. Wat vinden jullie?
Oei Miepje.....wat zal je geschrokken zijn zeg! Heb je vandaag je eigen gyn nog gebeld? Zal het als ik jou was gewoon doen hoor! Daar zijn ze voor hoor! Net als de VK, die kun je ook gewoon bellen als je ergens maar over twijfelt. En dan maar een zeurende zwangere!! Als jij je daar beter/geruster door voelt bellen! En hoezo heb je eerder het hartje dan nog niet gehoord?! Hebben ze daar eerder nog niet naar geluisterd dan de afgelopen weken? Yippie, het wordt nu toch wel zwaarder dus? Tsja...das ook niet zo gek met 2 van die frummels in je buik . Doe maar lekker rustig aan. Je gaat zeker al bijna volledig met verlof?! Hoe is het met de rest hier? Allemaal (naar omstandigheden) nog fijne kerstdagen gehad? Moest hier werken eerste kerstdag. Tweede eigenlijk ook, maar er waren weinig patiënten en veel personeel dus lekker vrij gekregen. 2e kerstdag zijn m'n moeder, stiefvader en schoonmoeder hier wezen eten. Was wel gezellig! Hele avond in de keuken gestaan en getafeld van 18 tot 22.30 uur . Zat echt proppievol!! Had weer eens vééééél te veel gemaakt, hahaha.
Heb inderdaad vanmorgen de gyn nog gebeld. Eerst de assistente gesproken en zei adviseerde toch nog even weer langs te komen. Helaas niet mijn eigen gyn, ivm zondagsdiensten. Nou ja, prima. Alles zag er, net als zaterdag, prima uit. Echo was goed en heb een laagliggende placenta. Dat kan het bloedverlies verklaren. Verder alle andere controles (gewicht, bloeddruk, urine) ook maar direct gedaan en alles was goed. Voelde me weer gerust en ze hebben me helemaal niet het gevoel gegeven dat ik een zeikerd of overbezorgd ben. pffff. Moet nu wel rustig aan doen. En we hebben inderdaad het hartje nog niet eerder gehoord, alleen maar echo's gehad. Was dus ook wel een keer leuk. Oh, en als klap op de vuurpijl heb ik ons kleintje vanavond voor het eerst gevoeld. Tenminste, ik voelde een plop net als een luchtbel die uit elkaar knapte of zo. Nog nooit eerder gevoeld, dus ga er maar vanuit dat dat het eerste teken is Majo, jij dus genoten van de kerstdagen? Goed zo! Wij ook wel, behalve zaterdagmiddag dan Verder gezellig met ouders en schoonouders gegeten. Was weer leuk! Yippie, lekker rustig aan doen meid! Kan me voorstellen dat het allemaal wat zwaarder wordt. En de rest hier, hoe is het met jullie?
Oh ja, zou morgen gaan zwemmen met dochtertje van vriendin. Lijkt me heerlijk, even gewichtloos. Maar vroeg me ineens af of dat wel zou mogen als je licht bloedverlies hebt. Weet iemand dit?
W.s. lig je állaaaaaaang lekker gewichtloos te blijven in het zwembad Miepje. Maar ik heb ooit eens ergens gelezen/gehoord dat als je bijv. mensstrueert, dit niet gebeurd in het water?? Dan stopt dat op de één of andere manier?! Weet niet of het echt zo is....?!