Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Jeetje miep, wat een verhaal!! Fijn dat alles wel door gaat. Morgen de punctie,, spannend hoor! Alleen jammer van die ruggenprik maargoed alles voor het goede doel he. En hopen dat je na al deze ellende lekker zwanger bent!! Ik gun het je echt!

Klingel, wat een domper zo weinig zaadjes :( Hopen dat ze wat vinden bij je hubbie en dat t makkelijk op te lossen is..
    Het valt ook echt niet mee dat zwanger worden... Maar op een dag worden wij allemaal beloond met een supermooie baby!!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @lau, ik hoop het zo!

hoe was jouw IUI, hopelijk goede score qua zaadjes?
    ik duim!! :)

wij lopen nu bij de uroloog, die gaat onderzoeken wat de reden is van de daling van de kwaliteit de afgelopen maanden...

ach, met mn hoofd (en hart) zit ik al in de IVFsfeer, IUI5 is al geweest he. nu de vraag hoe/waar ik dat ga doen maar daar komen we wel uit! :)

@miep: hoe was je punctie meid? ik heb aan je gedacht en dat doe ik zo weer want ik rij zo weer langs het zh!

zet m op! :)

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Meiden, ben er weer hoor. alles is gelukkig erg goed verlopen, mede dankzij de ruggenprik. Zag er vreselijk tegenop, maar dat was helemaal niet nodig. Heb er niets van gevoeld. Wel heel raar dat je dan geen gevoel meer hebt in je onderlichaam.
    Ze hebben 14 goede eicellen gevonden en het zaad was ook goed. Heel netjes dus. Zaterdag worden we gebeld over het aantal bevruchtingen en maandag de terugplaatsing.
    Heb gistermiddag wel weer erg veel pijn gehad. Was hetzelfde gevoel als met de overstimulatie, dus maakte me wel zorgen. Dus naar het ziekenhuis gebeld, volgens de gyn hoefde ik niet bang te zijn voor een overstimulatie en komt de pijn mede door de endometriose. Mocht morfine tegen de pijn, omdat paracetamol niet meer werkte en dat werkt prima;)
    Nu nog even lekker rustig aan doen en wachten op de uitslag morgen!

@Klingel, lief dat je aan me denkt meid. Je klingelpowerrrrrr heeft me gisteren geholpen hoor;) Probeer nu voor jezelf ook een beetje positief te blijven he? Misschien is IVF voor jou helemaal niet nodig en wordt dit hem gewoon. Probeer erin te geloven, al weet ik dat dat soms erg moeilijk kan zijn. Ik sttur jou daarom nu ook een beetje miepjepowerrrrrr!!!

@Lauwtje: dank je wel meid!

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Miepje, Fijn dat het goed verlopen is. Me die 14 eicellen en het goeie zaad van je hubbie zullen er vast wel een paar goeie bevruchtingen zijn ;) Ben benieuwd!

Klingel, ik hoop voor je dat er toch een wonder gebeurd en dat
    je het hele ivf traject niet door hoeft..

Het lijkt me zo'n bijzonder moment, het moment dat je een posi test hebt en dat je dan lekker 8maanden kan genieten van zo'n mooi wondertje wat in je buik groeit. Of het moment van de bevalling, het moment dat het wondertje dat je met z''n 2en uit liefde hebt gemaakt (nouja in ons geval met behulp van de gyn ;) ) geboren word. Lijkt me echt zoooooo geweldig om mee te maken... *zucht*

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @miepje: goeso!!! veel eitjes en veel zaadjes! ben blij voor je!!
    wel vervelend dat je zoveel pijn hebt (gehad) :(
    het is ook heftig allemaal.. ook die ruggenprik, brr!

ik duim nog even verder in t weekend! :)

dank je voor je miepjepowerrrrrrrrrrrrr :) dat doet goed!

@lauw: ha, ik hoop ook op een wonder. maar ja, weinig vertrouwen in. tenzij ons illegale klusje van zondag (dag voor IUI) gewoon alle zaadjes heeft opgeeist! :D

en ja, wat een droommoment moet dat zijn he, die posi test, het steeds niet kunnen geloven, en dan (de grootste uitdaging na het zwanger worden!) 8 maanden trots zwanger rondparaderen!
    reken maar dat we dat gaan doen, als we eindelijk zwanger zijn of niet?

:)

trouwens, er is iets heel RAARS gebeurd.

ik had vandaag date met V. aanvankelijk omdat ik afscheid van m wilde nemen.
    maar- ik was weer een muts en viel niet met de deur in huis.

hij echter wel! ik denk dat ie een beetje extra peper in zijn **** heeft gekregen gedurende zijn vakantie, want hij begon meteen over IVF zonder wachtlijst :), hoe goed zwolle landelijk presteert als IVFzieknehuis, en dat we onmiddelijk konden beginnen als de urolooguitslagen binnen waren.

dit gaf mij het duwtje dat ik nodig had, want ik twijfelde (met name ook na gesprek met klingman) over of ik/we er wel klaar voor waren, naar dusseldorf (5uur heen&weer) te rijden (7a8 x per maand)..

dussel blijft dan maar het 2e plan, achter de hand.

dit geeft me rust!

ik vond V een stuk meegaander (met de in zijn ogen ongeduld van mijn kant), misschien ook omdat ik bijna moest huilen ofzo.

hij keek wel vreemd op dat we in heerenveen waren geweest voor zomerstop (ik merk dat ze dat niet grappig vinden, als je (tijdelijk) overloopt) maar hij begreep t wel.

ik heb m ook verteld dat heerenveen IVF adviseerde na 3x onder 1miljoen. toen kon hij niet achter blijven natuurlijk ;)

maargoed, voor t zelfde geldt vindt de uroloog de verklaring voor de vreemde daling in zaadkwaliteit, daar ging V ook van uit.

.. zal je zien dat ie dan nog een keer wil IUIen!

hm, dat zien we dan wel weer.

sorry voor lange verhaal, maar het doet wel goed het hier even kwijt te kunnen.

klingelpowerrrrrrrrr voor iedereen! zet m op meisjes!!

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Zoo Klingel dat is goed nieuws! Fijn dat ie je begrijpt. Nou eerst maar eens de uitslag van de uroloog afwachten. Wanneer krijg je die? Lijkt me ook vreselijk om zo vaak op en neer te moeten naar dusseldorf.. Maargoed, alles voor een kleine he ;)

Ik heb deze iui alleen maar dr V gehad.. Ik vertelde hem dat we een paar dagen naar Antwerpen gingen.. Hij heeft me alle hotspots verteld, waar we echt evn moesten kijken. Vond ik wel erg lief :D

Miepje morgen de uitslag van de bevruchte eicellen?! Spannend!

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hallo Dames!!

Er gebeurd hier op het topic weer vanalles zeg!!!

@Miepje...ik kijk een paar dgn even niet en je hebt gewoon de punctie zelfs al achter de rug!! Supergoede score Meid!! Ben heel blij voor je!! Dus toch een anemie...ik dacht het wel na je verhaal....zei niet voor niks....laat maar een hb prikken! Hopelijk voel je je nu al wel weer een stuk beter!! Heb je al wat gehoord vandaag?? Ben wel erg neiuwsgierig naar het aantal bevruchtingen!! Misschien wel alle 14?! Spannend hoor!! EN dan mandagal de tp, super zeg!! En dan de slopende wachtweken weer in.... Wel vervelend zeg, dat je iedere keer zo ver moet rijden. Is Meppel voor jullie an het dichtsbijzijnde ziekenhuis waar je IVF kunt doen? Vind het zover klinken namelijk....anderhalf uur....

@Klingel: Niet zo'n goeie hoop mbt deze IUI begrijp ik?! Heb er zelf niet zoveel verstand van....die rondes konden wij direct overslaan. Heb geen flauw idee hoeveel zaadjes je ervoor moet hebben eerlijk gezegd. Maar wie weet lukt het (heel stiekem) deze keer toch wel?! De wonderen zijn de ereld nog niet uit en je hoeft ten slotte maar één superzaadje te hebben;)
    Wel goed nieuws dat je je in elk geval weer serieus genomen voelt in Meppel. Als het deze keer niet lukt, wordt het dus begrijp ik toch IFV? Of zelfs ICSI? Ik hoop niet voor je dat het nodig is, maar als het wel zo is, geeft dit denk ik wel meer rust dan helemaal naar Dusseldorf op en neer. Wilden wij eerst ook, maar uiteindelijk bleek Meppel ook geen wachtlijst te hebben en dat geeft wel veel rust.

@Lauwtje: Hoe gaat het met jou dan? Bij jou alles nog goed? Houdt je het wachten een beetje vol? 28e was je 4e IUI......Dag 9 vandaag dus?! Spannend zeker, of niet?? Wanneer mag je testen?

Hier alles o.k. Gisteren uit de nachtdienst gekomen en had toen eindelijk VAKANTIE!! Manlief ook gisteren vakantie gekregen. Saampies nu lekker 3 wkn vrij!! Gaan lekker dagjes weg (ivm de icsi), vandaag lekker geshopt samen. En als het nog enigszis kan, willen we nog een weekje last-minute ergens heen. Nu dus maar hopen dat de icsi behandeling een beetje vlotjes verlopt. Desnoods vertrekken we last-minute na de tp ofzo. Wil eigenlijk nog wel heel graag even weg naar het buitenland. Met de Deca en de Puregon spuiten gaat het ook prima. Heb nergens last van. Vandaag alweer de 3e puregon gezet. Dinsdag hebben we de eerste FM.

Een heel erg fijn weekend allemaal!!!

XXX Majo :)

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Lauwtje: het lijkt me ook erg bijzonder om eindelijk die positieve test in handen te hebben. Hoewel we het daar allemaal voor doen, kan ik me het niet voostellen dat dat zal gebeuren. Niet negatief bedoeld, maar soms lijkt het zo onwerkelijk. Denk dat ik ook vreselijk in huilen zou uitbarsten bij een mooie rose streep. Lijkt me op dit moment het mooiste wat er is....

@Klingel: fijn dat dr V. je nu eindelijk begrijpt en er wat meer vaart achter zet. Vind ook dat ie soms ineens heel lief en begripvol kan zijn. Maar over het algemeen zijn het toch artsen en die kijken alleen maar naar de "scores". IVF in Meppel lijkt me toch beter dan helemaal in Dusseldorf, denk dat dit je wel meer rust geeft.

@Majo: het gaat inderdaad erg snel ineens. Voel me nu wel wat beter, maar ben nog steeds snel buiten adem. Even een trap oplopen en dan moet ik echt even bijkomen. Maar gelukkig knapt het al wel wat op. Meppel is ons aangeraden door mijn gyn bij ons in de stad. Groningen is voor ons dichterbij, maar daar hebben ze mindere resultaten en daar zie je veel meer mensen. De echo's worden daar door assistenten gedaan en dat zijn ook nog eens steeds verschillende. Alleen de punctie en de tp gebeurt door de gyn. Je komt daar dus erg veel mensen tegen. Daarom hebben we voor Meppel gekozen. Wel een eind rijden, maar heb het er wel voor over. Ze weten precies wie je bent en wat er speelt en alleen dat vind ik al prettig. Veel persoonlijker dus. En die betere resultaten, tja dat moeten we nog zien.
    Heerlijk dat je nu vakantie hebt, geniet er tussen de echo's door maar lekker van. Fijn dat je geen bijwerkingen hebt, hoop voor je dat dat zo blijft en dat je dinsdag een mooie FM hebt. Ik duim voor je.

Hier vandaag nog goed nieuws. We hadden 10 bevruchtingen! Was eerst wel een beetje teleurgesteld, omdat het de vorige keer 17 waren. Maar weet ook heel goed dat ik niet mag klagen hoor. Voel me nu goed en heb geen overstimulatie en dat is natuurlijk een stuk beter. En ik weet ook dat er meiden zijn die het met minder moeten doen, dus ben erg blij! Maandag de terugplaatsing en dan gaan we de wachtweken in. Spannend! En dan duimen dat dat bijzondere moment voor ons ook gaat komen dat we een positieve test in handen hebben.

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Supergoed nieuws Miepje!! En 10!! bevruchtingen!! Ik vind het er nogal wat!! (had er de vorige keer maar 2 van de 4 eicellen, dus dat kan dan ook al snel, hahaha ;)) Succes alvast met de tp a.s. maandag!! Ik ga heel hard voor je duimen dat jij over 2 weken ook een SUPERVETTE POSITIEVE TEST in handen hebben!! Ik wist trouwens helemaal niet dat Meppel (icm Zwolle) zo goed aangeschreven stond....weer een fijne bijkomstigheid dan!!
    Dus je moet vanaf de kant van Groningen komen? Als je over de A28 rijdt naar Meppel, dan kom je steevast iedere keer letterlijk langs ons huis, hahaha (kunt het alleen nu niet heel goed zien door de bosjes). Zwaai dan maandag even....zwaai ik terug, o.k?
    Fijn weekend!! Enne Miepje....nog lekker een wijntje drinken met een toastje met brie erbij ofzo en bij het ontbijt een boterham met filet american....nu kan het allemaal nog....want vanaf maandag hopelijk voor jou 9 mnd niet meer!!

Greetz Majo!!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi meppelzwollemeisjes! :)

@miepje: whoohoo, 10 bevruchtingen! dat klinkt fantastisch, hoewel ik begrijp dat je het in vergelijking met 17 wat minder vindt!
    maareh, even wat *domme vragen* hoe gaat t nu verder?
    wat doen ze met deze 10 bevruchtingen? invriezen, en heten dat dan cryo's?
    en morgen gaan ze er 1, of 2, terugplaatsen??

ik duim duim duim!

@majo: lekker zeg, allebei vakantie! maak er maar relaxte en cosy weken van samen!
    wel jammer dat je wegens de icsi niet ' ver weg ' kan, maar dagjes weg is ook leuk, zeker nu het volgende week weer mooi weer wordt! :)

9/9 heb je weer een fm? en op welke dag zit je dan? wanneer denk je dat ze je eitjes gaan ' oogsten '?
    ik duimmmm ook voor jou! :)
    trouwens, woon jij langs de snelweg vlak voro meppeltje? dan wonen we idd dicht bij elkaar, geselli! :)

over wat je vroeg qua scores: voor IUI heb je, NA opwerking, 1miljoen zaadjes nodig.
    ik had er de 1e x iets van 5milj, de 2e 3milj, de 3e 0.4, de 4e 0.8, en de 5e ' afgerond nul' (das onder 100.000)
    dat ze de IUI hebben doorgezet is denk ik wegens ' niet geschoten is altijd mis ' plus het feit dat ik anders echt voor niets pure&preg had gespoten.
    dat ik geen hoop heb, komt door die ' afgerond nul ' plus het feit dat zondagavond mijn ei is gesprongen, dat weet ik zeker.
    en een ei leeft maar 12 uur... :(

maargoed, wie weet is het klusje van zondagmorgen wel succesvol geweest ;)

moet zeggen, eigenlijk geeft t wel rust, geen hoop hebben...

:( dat klinkt wel raar he, maar jullie begrijpen me wel misschien.

ach, eerst de uroloog-uitslagen (eind sept) maar eens aanhoren...

@lauw: hoest daar bij jauw? alles OK en goede vibes?? :) wanneer ga je testen denk je?
    ik duim duimm duimmm!

@iedereen: jullie hebben gelijk, dusseldorf leek fijn, wegens heel goede kliniek, maar de reis erheen gaf nu al stress!
    ik kan me wel voorstellen dat je het doet als je hier in NL al 3 pogingen hebt gehad, en zo zie ik het nu ook: als optie achter de hand.

ik moet me maar neerleggen bij meppel/zwolle, wegens het grooooote voordeel van geen wachtlijst (wel gek dat zwolle aan de telefoon zei dat je via meppel ook wachtlijst hebt, maar dat doen ze missch standaard ofso?) en aangezien V nu na 5x IUI begint in te zien dat next steps nodig zijn voel ik me weer meer op 1 lijn met hem.

het grappige is, we kunnen wel lachen, tis inderdaad een wonderlijke maar soms erg grappige man. maar wel een van de cijfertjes en de scores he...

over cijfertjes en meppel/zwolle: zij staan in de landelijke top wat betreft IVF/ICSI!
    check deze cijfertjes maar eens... slechts een enkel ziekenhuis scoort bij ' doorgaande zwangerschappen, IVF+ICSI ' meer dan 30%.
    zwolle wel ! :D

http://www.nvog.nl/uploads/qh/Eo/qhEoc9FMCRe9vRIg-4F4jQ/IVF-cijfers-2007-per-kliniek.pdf

so, dat was mijn geklets weer.
    fijne zondag allemaal en zet m op morgen, miepje!!!
    :)

11. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Majo: ik zal morgen even naar je zwaaien, en nu neem ik het er nog even lekker van met al die lekkere dingen die ik straks niet meer mag hebben. HEERLIJK!!!;)

@Klingel: we horen morgen wat de kwaliteit van onze embryo's is. In principe wordt er dan één teruggeplaatst en van de rest gaan ze kijken of ze goed genoeg zijn om in te vriezen. Slechts 50% overleeft het invriezen en het ontdooien, dus een bepaalde kwaliteit is dan wel nodig. Dit heten dan cryo's inderdaad. Mochten er een paar van mindere kwaliteit zijn, dan worden die vernietigd :( Dat staat me toch wel een beetje tegen hoor. Heb je al die moeite gedaan en dan loop je kans dat ze vernietigd worden. Maar ja, daar moet je niet teveel over nadenken.
    die cijfers van Meppel/Zwolle had ik ook al eens gezien en dat gaf voor ons ook de doorslag om te kiezen voor een ziekenhuis dat best ver rijden is. Ik hoop dat wij straks allemaal bij die 30% horen.

Moet er morgen om 14.30 uur zijn, zal dan 's avonds wel even laten weten hoe het gegaan is. Fijn weekend nog en tot morgen!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    thanx voor de uitleg miepje!

wel raar idee ja, dat ze dan vernietigd worden.. :(
    *domme vraag* waarom plaatsen ze er niet 2 terug? teveel risico (op 2ling)??

enne, 30%, ergens klinkt dat helemaal niet zo hoog he..

maar je zou kunnen zeggen dat je dan met 3 a 4 pogingen op 100% zit! :D ;)

succes, ik duim en neem nog maar even lekker een hapje en een wijntje!

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Miepje: Ik zal terugzwaaien morgenmiddag!! Kun je trouwens niet vragen of ze er dan 2 terugplaatsen? De beste en eentje die niet goed genoeg is om in te vriezen? Anders ook zo zonde....dat ze die zomaar wegdoen. Ik heb er de vorige keer 2 teruggeplaatst gekregen. Maar dat was omdat wij uiteindelijk maar 2 embryo's hadden en beiden niet van heel goede kwaliteit. Eentje was redelijk en de ander iets minder dan redelijk. (Voor Klingel: Je hebt 4 gradaties: Goed, redelijk, matig, slecht en alleen de goede kunnen ingevroren worden). Heel veel succes Miepje morgen!! Hoop dat het allemaal toppertjes zijn!!

@Klingel: Ik denk niet dat ik woon waar jij bedoelt hahaha. Heb namelijk geen flauw idee waar jij bedoelt, hihihi. Ik woon in elk geval niet in Meppel zelf. Nog bedankt voor je uitleg. Is nu meteen een stuk duidelijker. Wel apart dat het ineens zo slecht is geworden. Maar aan de andere kant.....het kan ook sterk wisselen. Maar ja...dan zou het ook wel weer een keertje beter moeten zijn, en werd nu alleen maar minder.... Was bij ons ook zo, werd ook iedere keer minder.
    Jullie krijgen dus eind sept. de uitslagen van de uroloog? Ben benieuwd. Misschien vind ie wel iets wat heel gemakkelijk verholpen kan worden. Maarre...hebben ze dat in het begin bij jullie niet gedaan dan? Doorsturen naar de uroloog? Ik bedoel.....het was natuurlijk al niet goed......anders zit je niet in dit traject...

Groets Majo

14. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Majo, bedankt voor de tip. In principe wordt er maar één teruggeplaatst, tenzij de kwaliteit niet goed genoeg is. Maar mocht er een topper worden teruggeplaatst, kan ik natuurlijk altijd nog vragen of ze er ook één bij doen die niet goed genoeg is om in te vriezen. Goeie tip dus, zal ernaar vragen.

15. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Miepje dat word spannend! Zal aan je denken morgen! ;) En ik duim natuurlijk ook op een posi test voor je.

Majo, Lekker vakantie.. Die van mij zit er net weer op. Moet dinsdag gewoon weer aan de bak! Geniet er lekker van. Wie weet zit er nog een last minute in. Is wel lekker als je er even uit kan.

Klingel, jij hebt altijd van die leuke berekeningen :D

Hier nog een klein weekje wachten.. Wacht gewoon mn ongi af, mocht ie toch niet komen dan test ik pas haha.. Ga nergens van uit, en als het weer raak is, is het weer de vraag voor hoe lang :( Nouja we zien het allemaal wel. kan niks anders doen dan afwachten.

Ben gister wel stout geweest :) We zijn op stap geweest en ik hem 2 wijntjes en 2 flesjes jills gedronken... Dom van mij he. ;)

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi meppelmeisjes!

@miepje: vertellllll vertellllllll! :)
    @lauw: morgen weer aan de bak? buhhhh...
    enne, nog weekje geduld he, erg he! ik duim hoor!
    @berekeningen: tjah je moet wat he, om hoop te houden! :D
    @drinken: mag best hoor een keertje! heb je ook wel verdiend na alle ellende! *proost*

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En Miepje? Hoe is het gegaan vandaag???

Lauwtje jammer he...als je vakantie erop zit. Dan begint het harde leven weer!! Succes met de laatste wachtweek!!

Morgen heb ik de eerste FM, gaan daarna naar apeldoorn, apenheul en dan door naar Hoek van Holland voor een paar daagjes (als de FM's het toelaten), lekker naar het strand. Ben er dus ff niet......

Toedels!! Majo

18. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Meiden, het zit er weer op (of eigenlijk erin, haha) We hebben een embryo van goede kwaliteit teruggeplaatst gekregen en ze hebben er nog 5 kunnen invriezen. Heb nog wel gevraagd of ze er één bij wilden doen die toch niet kon worden ingevroren, maar volgens hun had dat geen zin. Nou, heb er maar niet over doorgezeurd. Nu dus afwachten en ondertussen heeeeeel hard duimen.

@Lauwtje: jij gaat nu ook snel zeg. Dat wordt dus een erg spannende week voor jou. Hoop echt op positief nieuws voor jou. Ik duim nog steeds voor je hoor!

@Majo: geniet er maar even lekker van. Het slokt je allemaal behoorlijk op, dus even er tussenuit is wel erg lekker. Neem het er maar van hoor! Hoop dat je eerste FM trouwens goed gegaan is vanfaag.

19. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Zo meipje dat is mooi nieuws!
    Nu twee spannende slopende weken, sterkte met afwachten!

20. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Miepje, Dus nu 2 lange wachtweken.. Spannen hoor. Hoop voor je dat het raak is!

Majo, Fijne vakantie.

Klingel, hoe is het met jou dan?

Hier is er niks spannends meer aan helaas.. M'n ongi kondigd zich alweer aan, wat ik al wel verwacht had. Op naar de 5de iui dus..

Deel Deze Pagina