Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ohh ja Patries! Hoe is het met jou???

2. He meiden zo even een berichtje vanaf hier..

Kindje A ligt onder en met het hoofdje naar beneden en is nu geschat op 2300 gram.
    Kindje B ligt dwars er boven.. hoofd naar rechts en dus de billen naar rechts deze is geschat op 1800 gram..
    Ondanks een pond verschil.. doen ze het goed.. de een op de onder lijn en de ander boven de middellijn..
    Zoals het er nu uit mag ik gewoon bevallen in het ziekenhuis bevallen via de natuurlijke weg.
    Ik mag gewoon door lopen tot 37 weken en dan gaan we kijken of ze dan gaan inleiden of nog aanzien..
    Dus we zullen zien hoe het gaat lopen..

mijn bloeddruk was super 110/75 dus dat is mooi..

Verder konden ze het geslacht weer niet zien hih.. dus we weten het niet zeker van 1.. in ieder geval 1 meid..

Verder moet ik donderdag weer komen dan gaan ze de placenta bekijken en de navelstreng hoe dat eruit ziet.. en het vruchtwater..
    dus we zullen zien wat daar weer uit komt..

Verder heb k aangegeven dat ik moeite had met de laatste controle.
    dat ze aangaf misschien moet de gyn wel komen en dat uit eindelijk niet deed.. en vervolgens is pas 3 weken later moest terug komen..
    dit begreep de gyn wel..
    Dus hij nam nu alle tijd om het even uit te leggen

3. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Miepje: Wat schrikken zeg!!!! Hou je an die bedrust! en hopen dat de andere 20 weken snel voorbij zijn zeg! Ik za voor je duimen dat het allemaal lekker rustig blijft, en dat je kindje het goed blijft maken!! Zijn er nu ook meer risico's voor je kindj dan????

Meggy: Jij ook heel erg veel succes!! Balen van die cyste... hoop voor je dat ie krimpt, of zelfs helemaal verdwijnt!! Ook er fijn dat het goed gaat met je moeder...

Lauwtje: Ik denk dat ik 2 terug zou laten plaatsen! ben je mooi gelijk klaar als je maar 2 kindjes wil.. Maar dat is wat ik zou doen he! Heel veel succes met je beslissing...

Yippie: Fijn dat jou kindjes het goed maken! Is het heel erg dat het ene kindje een pond ligter is??

Hier: Mijn hormoon huishouden was van de rit! Ben dinsdag begonnen met Provera, 10 dagen slikken, en woensdag was ik al ongi..... Ik moet zaterdag 29 januari beginnen met de pil, ook als ik niet ongi ben, en dan heb ik 11 febr, de eerste echo om te kijken of we weer kunnen beginnen met spuiten!! en dan eind maart de punctie als alles mee zit!

Iedereen heel veel sterkte en succes!!

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @patries: dus niet het goede nieuws waarop we toch stiekem een beetje gehoopt hadden. Helaas! Kan me voorstellen dat je hele hormoonhuishouding van slag was, dat heb ik ook regelmatig gehad. Wel erg vervelend, maar gelukkig kunnen ze het weer een beetje op de rit krijgen. Hopelijk kun je snel weer verder.
    Ons kindje loopt op dit moment geen extra risico. Zolang ik maar rustig aan doe, kan ik enigszins voorkomen dat ik weer een bloeding krijg. Ik zeg enigszins, want helemaal voorkomen kun je het niet. Alleen het risico een beetje beperken. Wanneer ik weer zo'n ernstige bloeding krijg, kan ik in shock raken en dat is dan weer gevaarlijk voor mij, maar ook voor ons kindje. En de placenta zou los kunnen raken en das dan ook weer gevaarlijk voor ons kindje. En het schijnt dat je ook weer extra kans hebt op vroeggeboorte. Maar goed, daar gaan we allemaal niet vanuit. Ik doe het in ieder geval heel rustig aan nu en dan maar hopen dat ik in ieder geval de 32 weken red. En liever natuurlijk nog langer. Het is wel heel spannend allemaal zo. Maar ik probeer nog zoveel mogelijk te genieten van de trappeltjes en bewegingen van ons kereltje.

Knuff voor jullie allemaal!

5. patries..

nee het is niet heel erg dat het kindje 500 gram lichter is..

dit komt door dat het 2eiig is..
    en daarnaast zijn ze van af het begin al verschillend in gewicht..

kind a zit boven de middellijn en kind b zit op de onderlijn..

miep: doe rustig aan lieverd

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Lauw, klopt idd dat ze in Zwolle (heb ik de 1e icsi gvolledig gedaan) liever 1 terugplaatsen dan 2. Zouden ze bij ons toen ook doen. Hadden echter alleen matige en redelijke kwaliteit dus deden ze er toch 2. De 2e keer (in Meppel) werd gevraagd wat we wilden. Toen aangegeven dat als we goede kwaliteit zouden hebben, we er 1 terug wilden (ook ivm risico's bij meerling zwangerschap) en als ze weer redelijk/matig/slecht waren, dan weer 2. En dat is dus ook gebeurd omdat ze matig waren.
    Je moet aangeven wat jullie graag willen, maar zou me zo voor kunnen stellen (want zijn wat dat betreft best 'streng' in Zwolle) dat ze er de eerste keer 1 terug willen plaatsen aangezien jullie nog een heel aantal cryo's hebben. Maar als jullie er graag 2 willen, zou ik van te voren wel goede argumenten verzinnen om ze er van te overtuigen! Bij een volgende keer bij ons zoen we het w.s. net zo.... bij goede kwaliteit eentje (tenzij er verder nog een redelijke/matige zit, dan mag die er van mij wel bij voor de zekerheid) en bij matige/redelijke dan weer 2. Ben benieuwd wat het bij jullie uiteindelijk gaat worden. Je ei groeit in elk geval al mooi. Wordt vast ergens eind volgende week een tp?!

Jammer zeg Patries, het was zó mooi geweest. Wel fijn dat je hormoonhuishouding weer een beetje gereguleerd wordt nu en je dus weer snel van start kunt.

Miepje, spannend voor jullie hoor! Maar het gaat vást goed komen allemaal. Dat móet gewoon!! Op naar de min. 32 en wie weet....haal je strakjes gewoon de 42 ;).

Yippie, een duikelaartje en een dwarsliggertje dus bij jou daarbinnen :). Gezellig! Ze doen het dus gelukkig goed. En wat fijn dat je i.p gewoon natuurlijk mag bevallen. Had collegaatje van mij paar jaar geleden ook met een tweeling en die 'poepte' ze d'r zo uit (nu was zij daarvoor al wel 2x eerder bevallen dus dat scheelt vast wel).

Meggytje, hoe gaat 't met het spuiten? Voel je je alweer net een junky ;).

Maud is inmiddels weer beter gelukkig. Was zo zielig! Slaapt nog wel heel veel en lang maar wordt steeds weer meer haar zelf.

Vraagje.....voor de NOG niet zwangeren :( (strakjes dus hopelijk WEL :))..... eerlijk antwoord geven...... vinden jullie het niet vervelend dat het hier nu ook vaak over de zwangerschappen en Maud gaat?! Kan me zo voorstellen dat jullie dat soms best even 'zat' zijn, het confronterend is?! Vind het zelf soms wel eens lastig om wat over Maud neer te zetten......gewoon omdat ik het vervelend voor jullie vindt ;).

7. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Patriesss, wat flauw dat je hormoonhuishouden helemaal van slag is.. Hopen dat je gauw weer mag gaan junken!

Yippie, in ieder geval een meid.. en de ander houd het nog even spannend?? Hihi.. Fijn dat de tweeling het goed doet!

Miep, heb je nu echt totale bedrust? Lijkt me wel moeilijk om nog zo lang plat te moeten, maargoed alles voor het goede doel he! Vind het mooi om te lezen dat je toch geniet van jullie kleine man!
    Knufje!

Majo, je hoeft je echt niet schuldig te voelen om over maud te praten hoor!! Jij hebt in hetzelfde schuitje gezeten en een mooie gezonde dochter mogen krijgen.. Dat kan ons toch alleen maar hoop geven?
    Kwak hier alles neer over maud en alles wat je maar wil!!

Gelukkig is maud weer opgeknapt! :D

Ik zal morgen wel eens kijken wat zwolle zegt over 2 terug plaatsen.. Heb nu zelf ook wel zoiets van toch maar 1!

Fijn weekend allemaal!!

8. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Miepje: Hahah ik was er eigenlijk niet vanuit gegaan dat ik zwanger was hoor ;) Maar jij moet lekker kalm aan doen,, en je rust houden dus!!.... en idd erg fijn dat je het voelt schoppen en bewegen,, lijkt me een heeeeeeerlijk gevoel.

Yippie: Okee.. Erg fijn dat ze het allebij goed maken, ondanks die pond verschil! Leuk een meid,, hoop je dat de andere een jongetje is? of maakt dat niet uit??

Lauwtje: Dat hoop ik ook dat we weer snel mogen beginnen met spuiten! Heb er wel weer heel veel zin in hahah... in het ziekenhuis hebben ze ff snel voor me gerekend, maar ze denkt dat ik eind maart de punctie heb! en heb zelf ff mee gekeken, en als dat zo is,, kan het niet meer misgaan! hahah, WAARSCHIJNLIJK heb ik de punctie 25 maart,, op een vrijdag,, en dan denk ik weer op een dinsdag een terugplaatsing als alles goed gaat dan he! en die dinsdag ben ik ook jarig! maar goed dan moet alles wel goed lopen en goed gaan natuurlijk!

Majo: Gelukkig is je dochtertje weer beter!
    En NEE, ik heb er adsoluut geen problemen mee hoor ;) vind het alleen maar geweldig om te lezen!!! Tuurlijk vind ik het vervelend dat het bij ons niet zo makkelijk gaat,, en dat we alles moeten doorstaan, maar JIJ hebt het zelfde door moeten staan!!
    In mijn omgeving zijn er 4 zwanger, waarvan 1 waar ik dagelijks mee omga.. en ik vind het geweldig om te zienn,, ze verteld als ze naar de verloskundige of gyn is geweest,, en laat de echo's zien,, Ik vind het geweldig om dat te zien......... en dan ga ik juist denken over me zelf,, en dat geeft mij eigenlijk veel moed!

9. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    heey lauwtje!

Miss beetje gekk,, maar zou je mij uitkunnen leggen hoe dat gaat als ze een cryo tp doen??

Want ik lees dat je eitje 13 mm is, is dat je eitje van wat door een 'ei sprong' daar is gekomen?? Sorry ik snap het niet helemaal :)'

Ik dacht namelijk dat je bv een cryo tp hebt wanneer je eigen eisprong is zeg maar.... snappie??

Haha denk het niet,, want snap het zelf niet helemaal hahah...

Zou je me dat aub uitwillen leggen??? Of iemand anders??

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Meisjes!!

Hoe is het met iedereen? Het Meppel-Zwolle topic moest maar weer even omhoog....stonden gewoon op de 4e pagina! Wordt ineens veel 'gepost' op het forum!

Lauwtje, de 30e dus dan éindelijk jullie langverwachtte TP :)!! Wauwie!! Spaaaaaaaanend!! Wordt het er nu één of worden het er twee :(. Nog 2 nachtjes......

Meggytje, hoe gaat het bij jou? Als het goed is van de week weer een echo gehad? Cyste gekrompen? (hoop ik wel).
    En intussen dan misschien ook met de gonal-f begonnen?

Miepje, hoe gaat het? Houdt je het liggen nog een beetje vol? Kun je je vermaken? Voel je jullie kleine manneke nog goed? Vind het toch best heel spannend voor jullie allemaal hoor!

Patries, heb zelf nooit cryo's gehad, dus weet er minder van dan de rest (miepje wel heel uitgebreidt...).
    Weet wel dat je een cryo in eigen cyclus kunt laten TP'en, dan volgen ze vrij vroeg in je cyclus met zeer regelmatige echo's of je eigen eisprong eraan zit te komen, dit is dan vaak zonder medicatie! En het kan in gestimuleerde cyclus, dus eigenlijk zelfde als met ivf/icsi het spuiten en de echo's enzo maar dan zonder dat er een punctie wordt gedaan. (zeg ik het zo een beetje goed Miepje en Lauw?)

Fijn dat jullie het niet vervelend vinden, dacht het al wel, maar wilde het toch even zeker weten. Wil daar dan namelijk best rekening mee houden, maar dus niet nodig...
    Maud is inmiddels weer helemaal beter, was wat aan het 'kwakkelen' laatste weken. Eerst fikse buikgriep, daarna verkouden, daarna luchtweginfectie, daarna de 6e ziekte of allergische reactie op fruit...is niet helemaal duidelijk nog.... Binnenkort dat fruit dus maar weer proberen en als er niks gebeurd qua vlekken was het dus de 6e ziekte... Maar nu hebben we weer een gezellig vrolijk dametje in huis :). Allemaal een heel fijn weekend en Lauw....alvast héééél veel succes zondag!! Op naar jullie kindje in spé :).

11. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaii dames!

Wat is het rustig hier!

Patries, majo legt het al goed uit. Wij krijgen de cry tp in eigen cyclus. Dus geen medicijnen en rotzooi. Mijn eigen eitje moet eerst springen voordat ze de cryo terug plaatsen. Dit doen ze 4 dagen na je eisprong.
    Heb alleen ovitrelle ofzo (de Zwolse pregnyl) moeten spuiten.

Hoe gaat het verder bij jou?

Meggy, hoe is t daar? Al een punctie op de planning staan?

Yippie, en hoe is het met jou en de tweeling? Gaat het allemaal nog een beetje?

Miep, hoe gaat het met de rust? Verveel je je nog niet?

Majo, Gelukkig is maud weer beter. Mag ook wel na alles wat ze onder de leden heeft gehad..
    Hopen dat ze niet allergisch voor fruit is.. Ben wel benieuwd.

Zwolle heeft vandaag gebeld. Ontdooien is goed gegaan! Morgen om 1320 tp! Vind het echt superspannend allemaal..

12. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    hey meiden!

@lauwtje: vandaag dus TP. spannende tijden dus weer. Zeg maar tegen je emmy dat ik heb gezegd dat hij/zij moet blijven zitten en er over negen maanden weer uit mag!;)

@miep: hoe gaat het met niks/rustig aan doen?

@majo: maud misschien allergisch voor fruit... Ik ben benieuwd!

@patries: wat een gedoe allemaal zeg. Maar wel lekker dat er nu eindelijk weer wat data zijn vastgelegd.

Hier gaat het wel redelijk.
    Vrijdag is mijn kat overreden voor onze deur... Ben er best verdrietig van. We wonen in een rustig straatje en ik snap niet zo goed hoe dit heeft kunnen gebeuren.
    Net dat ik dacht van he.. 't gaat best wel weer lekker. Gebeurt dit!
    'T arme beessie...

Maar verder gaat het wel goed.
    Woensdag en gisteren weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Alles zag er nu goed uit en m'n eitjes zijn klaar voor de punctie!
    Gisteravond om 22.00 uur de ovitrelle gezet en morgen om 9.00 uur de punctie.
    Het gaat allemaal weer gebeuren. Vorige keer is de punctie me meegevallen. 't was niet echt prettig, maar echte pijn heb ik dan ook niet gehad. De zenuwen vallen tot nu toe mee.

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Meggy: wat ontzettend verdrietig van je kat. Kan me voorstellen dat je er erg verdrietig van bent. Ik zou er helemaal kapot van zijn. Sterkte meid! Fijn dat het verder wel goed met je gaat. Morgen dus de punctie, spannend hoor! Ik duim dat het allemaal goed verloopt en hoop op een goede oogst.

@Lauw: veel succes met je tp vandaag. Hoop dat het een topper is en dat ie lekker lang bij je mag blijven. Ik duim voor je...

@Majo: bij jullie een hoop gekwakkel dus. Hoop dat het vanaf nu allemaal beter zal gaan. Wel zielig om je kleine meisje ziek te zien.

@Patries: hier een ervaringsdeskundige op het gebied van cryos. Wanneer je het in eigen cyclus doet, gaan ze regelmatig een echo doen om te kijken hoever je ei is. Op het moment dat ie groot genoeg is, moet je pregnyl spuiten. Dit om precies te bepalen wanneer je eisprong is. Dan na 4 dagen (geloof ik, is alweer een tijdje geleden) gaan ze je cryo(s) ontdooien. Ze beginnen met een rietje en gaan net zo lang door totdat er één het overleeft. Dan wordt je daarover gebeld en is de volgende dag de terugplaatsing. Pas dan hoor je ook de definitieve kwaliteit. En dan is het natuurlijk weer afwachten. Weet niet meer precies of het aantal dagen zo klopt hoor, het is immers alweer een tijdje geleden en heb een beetje last van zwangerschapsdementie ;) Ik heb het altijd zonder spuiten gedaan, dus in eigen cyclus, dat is volgens de gyn ook het beste. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

@Yippie: fijn dat je beebietjes het zo goed doen! Houden zo!!!

@all: hier een slechte week achter de rug.
    Vorige week zondagnacht ben ik met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis ivm vreselijke pijnaanvallen. Men dacht aan vroegtijdige weeën en ik kreeg dus meteen een waakinfuus aangelegd. In het ziekenhuis zou ik dan direct aan de weeënremmers moeten. Wat een schrik zeg!! Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen bleek het gelukkig niet om weeën te gaan, maar wat het nou wel was konden ze ook niet zeggen. Na veel pijn, pijnstilling en onderzoeken konden ze me dinsdag eindelijk vertellen dat het waarschijnlijk mijn rechternier was. Die was opgezet en heeft het erg zwaar omdat mijn baarmoeder erop drukt. Kon daarom ook alleen maar op mijn linkerzij liggen. Pffff, daar ben je dan gauw flauw van hoor. Mijn rug deed inmiddels pijn omdat ik niet meer wist welke houding ik moest aannemen en lopen ging ook al niet. Maar zodra ik op mijn rug of op mijn rechterzij ging liggen, kwam er weer een vreselijke aanval. Echt niet leuk. Pijnstilling wilde ik niet meer, ik wil toch het beste voor ons kindje en dat zijn pijnstillers dus niet. Gelukkig doet ie het heel goed en lijkt hij nergens last van te hebben. Het is meer voor mezelf erg pijnlijk en vervelend. Helaas kunnen ze verder ook niets voor me doen. Daarom heb ik erop aangedrongen me weer naar huis te laten gaan. Na 6 dagen ziekenhuis ben ik vrijdagavond weer thuis gekomen. Heb nog wel veel pijn, en moet het nu erg rustig aan doen. Ach, dat moest ik toch al vanwege die placenta. En verder moet ik onder controle bij een uroloog om regelmatig mijn nier te laten controleren. Dit was dus een erg heftige week, de schrik zat er al goed in na die bloeding en nu dit weer. Poef, weg roze wolk....

14. miepie heffie zeg!!!

ook hier vannacht een lekkere schrik!!

Hier vannacht om 2 uur wakker met een vreselijke pijn links boven in..
    ik kon niets niet staan niet zitten en niet lopen..niet liggen..
    de plek was zo groot als mijn hand.. en de pijn hield aan..
    zakte niet weg en was ook geen pijn die ik weg kon puffen of wat dan ook..
    Dus na een half uur worstelen.. toch het ziekenhuis gebeld..
    WE moesten komen voor een check.. ik had de kinderen ook niet meer gevoeld in de pijn zeg maar..
    dus hup in de auto waar we om 3.30 in het zh waren.. (ik gewoon in pyama en op sloffen..)
    Nou ik mocht voor het eerst aan de ctg..
    Gelukkig deden de kids het goed.. en blijkt het dat ik gewoon heel veel harde buiken heb..
    het lijntje loopt op daalt weer soms even recht maar meest vrijsnel weer de lucht in...
    ik was echt verbaast.. de pijn die ik dus altijd voel op rechts en ik het idee had dat het kind zich uit rekte was ook een harde buik.
    maar voor een 2ling waren ze tevreden voor omdat ik dus geen last blijk te hebben van de buiken..
    ging ze nog even inwendig kijken of deze buiken resultaat hadden op de bmm en dat ws niet zo.. een klein vingertopje ruimte maar dat was niets..
    dus mochten we weer naar huis.. 5.30 waren we weer thius..
    Ik had nog gevraagd wat die vreselijke pijn kon zijn.. ze dacht een spier of een zennuw die klem zat.. tijdens een harde buik.. oke weer wat geleerd..
    Nu is het wel steeds wat onrustig onder in mijn buik.. net boven me muts..

We zouden vandaag naar vrienden gaan die laten zich dopen.. was wel in zwolle maar goed dat zie ik nu dus niet zitten baal als een stekker..

verder waren van de week de onderzoeken goed.. bovenste kindje heeft het niet zo luxe als de onderste..

15. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Jeetje meiden, wat een heftige verhalen!

Meggy, wat ontzettend naar van je kat! Knuffel voor jou.
    Morgen punctie? Spannend! Zet hem op hè!

Miep, wat zullen jullie wederom geschrokken zijn zeg! Wat een ellende maak je toch mee tijdens je zwangerschap. Dat verwacht je natuurlijk niet.. Ook een dikke knuffel voor jou meid!

Yippie, jij ook al enorme schrik gehad! Ook voor jou een knuffel! Gelukkig maken jullie beebjes het goed.

hier is onze Frits terug geplaatst! Hij is heel goed ontdooid en is een toppertje zeiden ze. Dat zegt natuurlijk niks maar ben blij dat fritsie dit heeft overleefd!

16. lauwtje spannend dat fritsie maaar lekker een top plakkertje mag zijn..

ja hier idd effe goed geschrokken.. maar gaat nu wel weer hoor..
    gisteren lekker op tijd naar bed.. Nu natuurlijk al weer vroeg wakker maar manlief gaat zo werken en ik heb lekker even gegeten en ga zo weer me bedje in.. verder knorren hoop ik.. hih..

17. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Zo...punctie is weer achter de rug. Dit keer veel pijn gehad. En na de tijd ook misselijk.
    Ze hebben 5 goede eicellen gevonden, maar het zaad van manlief was weinig: 2 milj. Hij moest nog een keer produceren in het ziekenhuis en die productie was beter... Dus ze gaan aan de slag.
    Woensdag bellen ze hoe het gaat en dan donderdag of vrijdag de tp.

Spannend allemaal weer!!!

18. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Yippie, goedzo, goed om jezelf en beebjes denken ;)
    Zal niet lang meer duren denk ik voordat je je wondertjes in je armen hebt? Tweelingen worden toch meestal wat eerder geboren? Wachten jullie het gewoon af of word het gehaald, hoe gaat dat eigenlijk??

Meggy, punctie weer achter de rug. Wat vervelend dat zoveel pijn gehad hebt. 5 eicellen dus.. Hopen dat er een paar mooie bevruchtingen komen en dat jij lekker zwangert de zomer in mag gaan! Spannend hoor!

Hier de hele dag al steekjes onderin buik.. Wat ik ervan moet denken weet ik niet. Wil er eigenlijk helemaal niet over nadenken hiihi. ;)

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Lauwtje!! Jáááááá!! Je eerste (en hopelijk voor het komende jaar laatste ;)) TP van Fritsie gehad!! Lekker broeden nu!! Enne....meteen goed ontdooid de eesrte dus nu dan ook nog 9 in de vriezer? (die je natúúúúrlijk pas voor een 2e gaat gebruiken !)

Meggytje, Tjee zeg.....nu jullie kat weer..... jullie rollen ook écht van het één het ander in zeg! Zielig voor het arme beessie zeg! ZOu er ook hééél verdrietig van zijn. Weet wat het is...helaas...
    Hey maar ook goed nieuws lees ik!! 5 eicellen gevonden bij de punctie! Wel jammer dat het dit keer pijnlijk was! En manlief moest dus 2x z'n 'ding' doen?! Rot is dat hè? Tenminste....manlief hier vond het maar niks. Maar dat jouw hummie dat al moest bij 2 milj zwemmers. Ik vind dat er namelijk nog wel aardig wat ;). Maar ja.... kan ook al gauw met die 8 zwemmers van hier toen natuurlijk ;). Nu dus op naar een TP! Hopelijk allemaal toppertjes en dus ook een paar cryo's?! Spannende dagen zeg!

Jeetje zeg Miepje!! Wat gebeurt er toch allemaal bij jou steeds zeg!! Kan me voorstellen dat je idd even helemaaaaaaal niet meer op een roze wolk zit zeg!! Na áááál dat wachten had ik je toch zeker een rustigere zwangerschap gegunt zeg!! Gelukkig gaat het met het mannetje in je buik wel goed! Dat is dan wel weer een hele geruststelling ondanks alle andere zorgen!! Pas ook goed op jezelf he!!

En Yippie...jij óók al naar het zkh geweest! Gelukkig was alles goed! Begint nu toch al mooi op te schieten zeg! Nog maar 3 weekjes en dan mogen ze toch écht al komen hoor!! Aftellen.....

Hier doet Maud verwilde pogingen om op haar knietjes te komen.... voorbode van het kruipen? Ben benieuwd wanneer het haar gaat lukken!!

20. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hey meiden!

Goed nieuws!!
    Van de 5 eicellen zijn er 4 bevrucht!!!
    Nu nog ff afwachten hoe ze door gaan delen en dan de kwaliteit...
    Vrijdag hebben we de TP.
    Dan gaan de spannende weken weer in!...

Deel Deze Pagina