Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Meggy, wat een goed nieuws! Ik hoopbidduim dat ze alle 4 heeeeul goed doordelen en dat er eenpaar de vriezer in kunnen voor een 2de kindje! ;) :p

Majo, wat leuk dat maud op haar knietjes probeerd te komen! Nog even en je kunt de breekbare spullen van tafel halen! Hihi..

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Meggie!!! Wat goed zeg!! grow embryootjes grow!!
    Op naar een mooie TP morgen!! Succes!!

En dan gezellig naast Lauwtje plaatsnemen op de wachtbank :)

Hoe is het met wachten Lauw?

Miepje hoe is 't nu bij jou?

3. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Majo, vandaag ben ik wat minder positief.. Heb 2 dagen wat krampjes gehad en gister een paar hardere steken.. Ben bang dat mijn lichaam de embryo al af stoot ofzo.. ;) zo denk ik vandaag, maar gister dacht ik dat het misschien iets positiefs is! Zo word ik een beetje heen en weer geslingerd.. Het is afwachten, we zien het wel! Maa vind het echt onwijst spannend!

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Meggy: heel veel succes met de tp vandaag. Hopelijk een topper en dat ie de komende 9 maanden maar lekker warm in je buikje mag blijven zitten.

@Lauw: de moed niet opgeven meissie. Een minder positieve dag mag best, maar nu gaan we weer over op positief!!! Helaas kun je er helemaal niets van zeggen en is het alleen maar afwachten. Ik duim heel hard voor jullie topper!

Hier gaat het steeds een beetje beter. Gelukkig niet meer zoveel pijn. Merk wel dat ik rustig aan moet doen, wat erg moeilijk is als je thuis bent. Je ziet zo snel iets en denkt: oh, dat kan ik wel even doen. Maar dat gaat dus niet. Krijg meteen weer last. Dus voorlopig maar even rustig aan. Woensdag hebben we een echo gehad. Met ons kleine kereltje is alles goed. Hij groeit goed en liet zich even weer mooi bekijken. Heerlijk! En het lijkt zelfs alsof mijn placenta langzaam begint te verschuiven. Nou, ik hoop het. Alleen heeft ons kleine mannetje nu besloten in een stuit te gaan liggen ;) Nou ja, hij heeft nog genoeg tijd om om te draaien. Verder was alles oke, controles waren allemaal goed en ben inmiddels 7 kilo aangekomen. Volgens mijn moeder was dit veel, maar dat valt toch wel mee? :)

Hoe is het met de rest hier?

5. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Miep, gelukkig gaat t wat beter met je! En jullie mannetje doet het ook goed zie ik! Super! Alleen jammer dat ie dwars moet liggen nu ;) ach zo zijn mannen he? ;):p

7kilo is toch niet veel? Ik heb er geen verstand van hoor maar als ik soms hoor dat vrouwen 20 kilo aankomen lijkt 7 me nog wel meevallen..

Snap wel dat je het soms moeilijk vind om het rustig aan te doen. Is ook echt niks voor mij! Maar soms moet je he, alles voor de kleine man in je buik!

Meggy, hoe was de tp vandaag??? En nog émmy's in de vriezer?

6. Hoi hoi

Miep wat fijn dat het wat beter gaat zeg!!

en wat betreft de kilo's dat is bij iedereen anders..
    ik weet niet of jij veel door de hormonen ben aan gekomen..
    maar ik woog na de punctie 79 kilo en nu 85.
    maar voor de hormoon toestand 74
    dus ik ben zeg maar 6 of 11 kilo aan gekomen.. en dat is niet veel voor een tweeling.. maar goed daar ziet mijn buik er ook naar uit..

hier is het rommelen weer opgehouden.. we hier en daar een harde buik verder niet.. gelukkig maar..

nou de gyn was te spreken hoor..

kind A ligt mooi naar benenden ingedaalt nog niet vast.. heeft prima doorstroming van navelstreng en in de hersentjes..
    en weegt ruim 2600 gram.

kind B de bandiet is lekker actief heeft weinig vruchtwater maar doet het goed.. de aders in het hoofdje waren geod... de navelstreng zat nog steeds verstopt hih..
    Maar ze is goed gegroeit weegt nu 2200 gram.. dus ook prima..

Wel drukte de gyn me op het hart dat als de weeen beginnen ik niet te lang moet wachten met bellen.. was is niet van plan want in de spits wonen wij 45 min van het ziekenhuis..
    dus ik bel echt wel op tijd.. Maar hij was erg tevreden..
    Nu donderdag weer komen.. doen we ook weer een suiker test..

Rij ik terug ben ik effe aan de foon met me nicht... ben ik geflitst grrrrrrr..
    Nou ja in al die 4 jaar dat we in zwolle lopen.. hihi nog nooit een bon gehad.. dus eens moet de eerste zijn he..

7. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hoi meiden!
    De TP ging heel goed vandaag!
    2embryo's in mijn buik.
    Kwaliteit was redelijk tot goed!
    Helaas waren de overgebleven emmy's niet goed genoeg om in te vriezen.
    Dus twee spannende weken zijn aangebroken!!

Hoe is het hier verder??

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Wauw Meggy, 2 embryo's 'aan boord'! Lekker broeden nu dus 2 weken! Hopelijk vlieieieiegen ze voorbij (meestal niet helaas). Duimen draaien hier weer volop hoor!!

Lauw, tsja....het kan vanalles zijn die steekjes en andere kwaaltjes. Gebruik je ook utrogestan? Die geven namelijk óók al die klachten he?! Heeeeel herkenbaar.... dat je denkt.... ene dag JA dit wordt 'm!! En andere dag...NEE....wordt toch niets!! Pffff.....toch nog maar even geduld hebben!! Toitoitoi!!'

Miepje, Fijn dat het wat beter gaat nu. Hopelijk draait je placenta idd wat bij zeg!! En met de kleine man dus alles goed! Wat betreft je gewicht....tsja...is bij iedereen zó anders....ik bensowieso geen 'graadmeter'...... van hormonen spuiten nooit last gehad en eerste 16 weken zwangerschap 5 kg afgevallen door misselijkheid en braken en daarna maar 5 kg boven m'n oude gewicht aangekomen! Maar als je dus de min 5 en plus 5 bij elkaar doet, ben ik dus in totaal 10 kg gegroeid!.

Yippie, sh*t zeg een bekeuring. Hier mij helaas niet onbekend. Spannende weken voor jou in aantocht....kan bijna elk moment zo ver zijn natuurlijk met 2 hummeltjes in je buik! Gelukkig doen de beide meiden het dus goed :)

Hier weinig bijzonders....morgen een meeting met 8 meiden van de verlengde wachtbank. Leuk maar ook best spannend.

9. meggy waouw 2 emmy's aanboord nu spannend....

majo... veel plezier en doe de meiden de groeten haha..

tja die bekeuring was echt shit maar goed... moet je maar niet te hard rijden.. en idd schiet hier mooi op..
    we wachten rustig af..

liefs yippie

10. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Yippi, wat balen van bekeuring!
    Beebjes doen he goed lees ik? En kindje B ook goed gegroeid. Super! Vind het echt superspannend nu voor jou. Bevalling komt dichterbij. Ben zeer benieuwd ;)

Meggy, ik ga duimen voor jou 2 emmy's! Wel jammer dat ze niks hebben kunnen invriezen, maar deze moet hem gewoon worden! Minstens 1 moet en zal blijven plakken! Spannend!!

Majo, hoe was de meeting?

Patries, hoe is het met jou? Alweer begonnen met nieuwe behandeling?

Hier emo, chag, misselijk en vandaag koppijn :( helaas heb ik altijd koppijn als ongi in aantocht is..

Ik durf eigenlijk geen paracetamol te nemen.. Zou dat kwaad kunnen?

11. meis paracetemol kan geen kwaad als je maar geen doosje leeg eet..
    k had veel hoofdpijn tijdens de behandeling en at ook paracetemol..
    gebruikte zelfs de zetpillen.. reageer k beter op..

12. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Heey meiden,

Sorry had ff een GIGA dip!! Dus vandaar dat ik er een poosje niet was.

Meggy en Lauw: Heel erg veel succes met jullie irri 2 wachtweken! Ik zal voor jullie duimen.. voor een posi test!!! Hoop dat dit hem gaat worden voor jullie.

Yippie: Fijn dat je kindjes het goed maken!! Nog ff geduld en je bent een trotse en dol gelukkig moeder..

Miep: Ook heel erg fijn voor jou dat je kleine man het super doet. En het rusten,, tjaa doe je voor het goeie doel toch ;) Suc6!!

Majo: Jij ook heel erg veel suc6!!

Hier: Up's en Down's... bah bah bah...
    Er zijn er nu 7 zwanger is mijn omgeving, en dat vind ik heel erg leuk voor ze... echt!! Maar 2 weken terug brak ik ff,, weer kreeg ik te horen dat ze het mij niet durfde te vertellen, omdat wij met ICSI bezig zijn..en er heel erg om heen draaien. Ik krijg iedere keer het gevoel als of en een andere soort mens ben of zoo.... Gggrrrr :x:x:x Heb ook een heeeeeerlijke schoonmoeder die constant mijn oren van mij kop af zeurt,, over wat we nu aan het doen zijn,, hoe het spuiten gaat etc etc,, terwijl ik net een paar dagen ervoor verteld had dat ik eerst weer de pil moest slikken....... :x
    Zouden de hormonen wel zijn denk ik dan maar....

Onder tussen ben ik alweer een dikke week aan de pil, en volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor de echo...

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Lieve Lauw,
    Ik las in het babyrinth dat het over is??? :x
    Wat een ontzettende )(^*%$@^(% zooi!!
    Meisje, ik vind het zo verdrietig voor je en hoop dat je de kracht vindt om hier weer bovenop te komen. Dikke knuffel voor jou!

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haiii!

Hoe is het hier?

Met mij klote.. :( Gister eerste streepje bloed gezien. Gelijk ingikrampen. Tot nu toe niks meer. Alleen de ongikrampen. Maarr zo gaat het altijd bij mij. Eerst een beetje dan een hele poos niks en dan komt er steeds meer totdat het echt doorbreekt en dat zal morgen zijn, mijn nod!

Patries, kan me voorstellen dat je je klote voelt met zoveel zwangeren om je heen! En inderdaad dat ze het niet goed durven te vertellen.. Snap het aan de ene kant wel maar ikzelf heb liever ook gewoon dat ze het vertellen.. Je kunt er toch niks aan doen. En het is iedereen gegunt! Ook als het met een poep en een scheet gebeurd!
    Knuf voor jou meis..

Vrijdag echo dus.. Spannend weer hoor!!

Miep hoe is het met jouu?

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Patries, jeetje zeg...7 zwangeren in je omgeving....leuk voor hen, maar kan me zo voorstellen dat het voor jou soms ook érg confrinterend moet zijn. Dus logisch als je af en toe ook even een flinke dip hebt. mag ook best!! En rot idd he....dat men er zo omheen gaat lopen draaien.... heb je dat al weleens gezegd tegen ze? Ene kant rot, maar aan andere kant kan ik het soms ook wel begrijpen hoor.... zij vinden het gewoon ook heel rot voor jullie en willen daar op de één of andere manier dan zo rekening mee houden... Jij nu eerst weer op naar de eerstvolgende echo. Jammer toch dat daar dan eerst weer die verrekte pil voor geslikt moet worden...

Hè Lauw....verdorie zeg!! Kl*tezooi!! Had zo anders gehoopt voor je!! Dikke knuf!

Hier is Maud wéér ziek. Pfff...eerste half jaar niks en nu de laatste 2 mnd al voor de 4e keer ziek :(. Gisteren bij HA geweest, misschien het RS virus. Zolang we nog vocht bij haar binnenkrijgen mag ze thuis blijven zo niet, dan zkh opname. Gelukkig dronk ze vanmorgen wel weer 2x. Nu alleen weer niks....we zullen zien...het arme schapie hoest d'r longetjes bijna uit d'r kleine lijfie...

Meeting zaterdag was leuk. Leuk iedereen eens 'in leve' te zien. Alleen afgeproken in ballorig....was erg druk en lawaaierig, dus lastig om rustig met elkaar te praten...

Hoe is 't met jou Miepje en met jou Meggytje?

16. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Jemig... Lauwtje, wat kl*te zeg... Ik heb er geen woorden voor! Sterkte!

@Patries: 7 zwangeren... pff. dat is wel veel! Frustrerend dat ze er zo omheen draaien, maar dat doen ze alleen omdat ze jou niet willen kwetsen.

@Majo: Maud dus weer ziek, arm meisje.. Hopen dat ze goed blijft drinken en dat het niet het RS-virus is!

@all: hier nog weinig nieuws. We zijn nu 4 dagen verder en... ja, hoeveel kan je nu al merken? Ik doe wel kalm aan. Niet zwaar tillen, even niet sporten en geen sex. Helaas voor m'n man, maar ik durf het gewoon nog niet aan.
    Verder druk aan het aftellen... en helaas weer wachten...(ben er intussen wel al heel goed in geworden!!;))

17. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Lauwtje: Das balen!! Hele dikke knuffel voor jou!!!

Majo: Je dochtertje alweer ziek?? Wel vaak of niet? Hoop dat ze snel weer opknapt! RS heeft dochterje van me zus ook gehad toen ze 5 weken oud was, en werd een ziekenhuisopname! Hoop dat Maud snel weer beter is!

Meggy: Ik wil je heel erg veel succes wensen met die verdomde wachtdagen hihih.... Hoop echt dat het een mooie posi test voor je wordt! K zal voor je duimen! Tegen mij is door de gyn gezegt dat we na de TP eerst ff geen sex mochten hebben,, om de kans te vergroten of zoo... K weet niet precies, weet alleen dat we het niet mochten doen. In ieder geval heel erg veel s6!!!

Hier: Ach,, ik overleef de 7e zwangere wel hoor hahaha... Vind het eigenlijk ook wel een beetje leuk... een groote baby boom in onze familie.. waar ik natuurlijk bij had willen horen...
    Maar goed.. Vrijdag de eerste echo weer,, en dan weer spuiten, spuiten, spuiten....

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Patries, hoop écht van ganze harte dat jij strakjes dan de 8e zwangere in de familiy bent!! Ja!! Daar gá ik voor! Duimen draaien alvast hoor ;)!

Meggytje, tsja....wachten wachten wachten....pffff..... hadden ze daar maar iets anders op gevonden in die verrekte MMM! Maar helaas...kan het niet mooier voor je maken dan het is! Zit niets anders op dan door te gaan met wachten... Enne....dan heeft manlief maar efkes pech ;). Succes meer weer met verder ....... ;)

Hier lijkt Maud weer wat op te kanppen, koorts sinds gisteren weg, alleen nog erg vol, hoesten en snotterig. Wel weer vrolijker en speelt weer wat. Drinken matig nog, maar eet weer als vanouds. Zullen het dus zien de komende dgn. Las net wel ergens dat er bij RS-virus meestal geen koorts is.... dus w.s. toch een 'gewone' luchtweginfectie? Ze heeft mama overigens ook aangestoken.... flinke keelpijn hier en stem wordt steeds minder :(. Wel lekker rustig voor manlief en m'n collega's, hahaha.

19. he meiden..

zo we zijn weer terug.. en de apk was weer goed..
    me suiker was super.. de bloeddruk 120/80 dus ook mega netjes..

en de kinderen hadden voeldoende vruchtwater en de doorstroming van de navelstreng was ook goed..
    Ze waren goed bewegelijk.. vonden het leuk om de gyn te pesten hahah..

Moest wel lachen ik had de gyn die de embryoos ook terug had geplaatst dus ik gaf hem een hand en zei wil je toch nog even bedanken.. Hij heel verbaast waar voor dan.. ik zo van nou u heeft ze terug geplaatst hij begon helemaal te glunderen was echt leuk..
    Maar hij was echt super tevreden..

dat ik heel benauwd ben en veel harde buiken heb en vocht vast houd was allemaal niet erg.. hij zei als je baarmoeder nu beslist het is goed zo vinden wij het ook goed.. dus we zullen zien..

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Tjee Yippie....wat spannend zeg!! Ze mogen dus i.p. al gewoon komen die twee!! Hoewel het natuurlijk betervoor ze is dat ze nog lekker een paar weekjes blijven zwemmen!!

Deel Deze Pagina