Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Patries, ik duim ook voor jou, dat je de 8ste zwangere bent in familie!

Majo, gelukkig maud weer wat opgeknapt! En nu jij ziekjes? Beterschap!

Yippie, helemaal goedgekeurd?! Super! Nu maar afwachten tot de tweeling zich meld, spannend hoor! Hoe voel je je verder?

Meggy, hoe gaat t met jou?

Hier nog geen ongi.. Na maandagavond een klein sliertje bloed te hebben gezien, helemaal niks meer! Heb vandaag test gekocht. ALS ongi echt nie doorzet, waag ik misschien een testje, maar eigenlik durf ik niet.. :)

2. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Hey meiden!

De eerste week zit erop....PFFfff.....
    Wat gaan de dagen langzaam!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spannender vind als de eerste keer.

Ik probeer mezelf lekker af te leiden door van alles te doen, maar dat lukt nog niet zo heel goed.
    Ik voel van alles, maar durf niet te hopen. Zere (.)(.), trekkerig gevoel in onderbuik, heel heel heel erg moe, heel veel zin in lekkere dingen, van de week na het eten ineens heel erg misselijk.
    'T kan erbij horen, maar het kan ook zijn dat ik mezelf gek aan het maken ben....
    Ik zal gewoon nog 1 week moeten wachten en wat zal die week lang duren.... pfff... deze week duurde al zo lang!!!

Hoe'st verder hier?

@Yippie: 2ling is er klaar voor, da's mooi! Maar idd. beter als ze nog ffies lekker blijven zitten.

@lauwtje: dat is ook zenuwslopend. Laat het dan helemaal doorzetten of een positest... Ik duim voor het laatste!!

@Majo: hoe is het met Maud? Knap ze nog verder op?

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haaaaai Meisjes!!

Jeetje Lauw...nu maak jij het toch wel weer hééél spannend hier zeg!! Hoe mooi zou het zijn als jij en daarna Meggytje nou 'gewoon ineens' (is niks gewoons en niks ineens aan...maar goed....jullie begrijpen me...) ook zwanger zouden zijn zeg!! Wat zou dat MOOI zijn zeg!! Wanneer mocht je ooficieel testen eigenlijk dan? Jee...wat spannend!! Ik duim hier toch nog even door hoor!!

En Meggytje....eerste week erop zitten....en meestal gaat die júist het snelst van de 2 wachtweken.... De klachten die je hebt klinken als muziek in de oren... en lijken verdacht veel op zwanger verschijnselen :). Helaas kan het ook door utrogestan komen.....(of gebruik je die niet?) die geven dezelfde soort bijwerkingen geloof ik.... Maar ik ga voor zwangerschapsverschijnselen bij jou :)!! dat móet gewoon!!

Maud is weer aardig opgeknapt, hoewel ze vanmorgen om 5.15 uur al wakker was en 2,5 uur heeft lopen huilen/gillen...en niet stil te krijgen! Zóóóóó zielig en kennen we absoluut niet van haar! Uiteindelijk in slaap gevallen en na 1 uur en 45 min. weer vrolijk wakker gelukkig. Had alleen wel weer wat koorts :(. maar denk dat ze o.a. een 'sprongetje' heeft doorgemaakt zoals ze dat zo mooi noemen. Ze kon namelijk vandaag ineens vééél meer dan van de week....ze rolde zomaar ineens de hele kamer door en was druk op onderzoek uit (aan planten trekken en aan een vaas die op de grond staan).... de tijd van alert zijn is aangebroken bij ons geloof ik ;):).

Hoe is 't met de andere ladies??

4. meiden hier gaat het nog steeds goed hoor!!

donderdag weer voor controle,, maandag alweer 36 weken het is wat..
    staat een nnieuwe buik foto in me album

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ik vind het nog een bescheiden buik hoor voor een tweeling Yippie :). Die foto's voor de kerstkaarten zijn trouwens érg leuk :)

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Lauw: ieeeeehhhh, jij maakt het spannend zeg! Heb je al getest? Oh, ik hoop het zo voor je....

@Meggy: je eerste WW zit erop, nu de tweede nog. En uit ervaring weet ik dat die nog langzamer gaat. Maar genoeg afleiding zoeken, dan is het zo zover. Je kwaaltjes klinken inderdaad goed, maar helaas zegt het allemaal niets. Kan ook door de utrogestan komen, of je lichaam houdt je gewoon voor de gek. Ik had ook altijd klachten, maar nooit zwanger. En juist toen ik geen klachten had, was ik wel zwanger. Tja, had je maar een luikje in je buik, dan kon je even kijken, hihi. Maar ik duim heeeeeeel hard voor je hoor en hoop dat je binnenkort met goed nieuws komt. HET MOET!!!!

@Yippie: mooie buik, valt me erg mee voor een tweeling, vind het nog erg bescheiden. Mooi dat de meiden het zo goed doen. En ze mogen dus al komen, spanneeeeeeennnnd!!! Maar liever nog even blijven zitten.

@Majo: wat zielig dat Maud steeds zo ziekjes is. Zou wel fijn zijn als dat eens over is. En nu dus heel alert zijn, de kleine boef gaat op onderzoek uit. hahaha, jullie hebben je handen vol binnenkort, kijk maar uit! Maar wel leuk, ze doet het dus goed.

@all: hier gaat het prima. Ons kereltje is lekker druk in mijn buik. miepjeman kan het ook steeds beter voelen, hij geniet er echt van en dat doet mij dan ook weer goed. Het is zo mooi om te zien hoe hij reageert op elke beweging van de beeb, heerlijk!
    Gisteren begonnen met de verbouwing van onze badkamer. Pfffff, wat een kabaal. Maar hij ligt er nu helemaal uit. En maandag gaan ze beginnen met opbouwen. Maar dat zal dan zo'n anderhalve week duren. Zie er wel tegenop hoor, vooral omdat ik de hele dag thuis ben en rust moet hebben. Maar goed, we zullen zien hoe het gaat. Is ook wel lekker als het allemaal af is, en schoon en nieuw!
    Woensdag voor het eerst zwangerschapscursus gehad. Was erg leuk, goede tips gehad, vooral over je houding tijdens de zwangerschap. En omdat ik nu niet zoveel beweging krijg, is dat wel heel goed. Vind het in ieder geval een leuke afleiding.
    Donderdag onze kinderwagen opgehaald, was ook erg leuk. Het wordt allemaal steeds echter. Hebben er allebei al even achter gelopen, in de winkel en in de kamer, het staat ons goed!! haha

Fijn weekend voor jullie allemaal!

7. miepje gaaf hoor. .dat het bijjullie ook zo goed gaat..

nou meiden ik ben best blij met mijn bescheiden buikje. alles wat er aan komt moet er ook maar af.. haha
    ik ben dan ook nog maar 7 kilo aangekomen..
    straks ben ik slanker na de bevalling als voor hihii..

liefs yippie

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Ik lees net het goede nieuws in het babyrinth!
    Lauw is zwanger!!

LAUW, GEFELICITEEEEEEEEERRRRRD!!!
    WOEHOEEEEEEE!!!

9. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
  10. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    LAUWTJE: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D
    Super zeg!! Wouwwwwww.... Hoe voel je je?? Was het je testdag vandaag?? Gefeli!!!!!

Meggy: Nu jij nog!!....Succes met je laatste wacht week!! Ik zal voor je duimen!

Hier: Gisteren de echo gehad, en alles zag er prima uit, en mag dinsdag beginnen met de Deca! Dokter P. is nu weg,, en zag dat er een boel nieuwe bij zijn gekomen op het artsen bordje bij de deur! Ik had een nieuwe ene Dokter C. Wel een leuke man, hij werkt ook in Zwolle, dus heb ff me kans genomen om te vragen hoe de punctie's in Zwolle gaan :) Alles door genomen, en ik krijg Doricum?? das een slaapmiddel :D
    Alleen ben ik gewend, dat als ik echo kreeg dat de Gyn op een krukje voor het echo apparaat gaat zitten, maar deze man niet! Hij bleef gebogen voor mij staan! haha mijn zus was met mij mee, en die vond het erg een beetje vreemd uitzien! hahahaha maar leuke man hoor!

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    JÁÁÁÁHÁÁÁÁ!!!!!! LAUWTJEEEEEEEE!!!

JOEHOEOEOEOEOEOEOE!!!!!!!!!

Das nou nog eens een dikke vette knaltest :)

Van harte gefeliciteerd meid!! Wat ontzettend gaaf zeg!!

En dan nu tijd voor een MOOIE BANNER!!

Knuf Majo

Ps.....op naar de vw? Zit ik daar net te typen dat er maar geen nieuwe zwangeren komen en zie hier!! Miepje....zie jou daar ook nooit meer....

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Miepje, wat fijn dat het goed gaat zeg en helemaal dat je jullie ventje zo goed voelt :). Enne....stoer voelt dat he....achter de kinderwagen ;).

Patries, dormicum bedoel je ;). Is idd een soort van slaapmiddel. Je bent 'gewoon' bij en geeft antwoord op vragen maar daarna weet je niet alles of soms zelfs niks meer. Dus....allemaal andere artsen in Meppel? Ben benieuwd....iedere keer als ik langs het zkh rijdt denk ik....ik wil wel weer....

Yippie, 7 kilo pas? Ben je in het begin veel afgevallen dan? En dat met een tweeling?! Weinig hoor! Dan ben je straks na de bevalling id vast lichter dan ervoor. Ik was maar 5 kg aangekomen in totaal (wel eerst door de misselijkheid 5 afgevallen, dus eigenlijk dan 10 aangekomen) en was op dag van de bevaliing alweer op m'n oude gewicht en door alle bv in de eerste week tot 5 kg onder m'n normale gewicht. Nu nog steeds 4,5 eronder (langleven de bv ;)).

Meggytje, You're next nu hè!! Dat Móet gewoon!!

13. LAUWTJE!!! van harte met je positiefe test whihihih...

en meggy jij komt er achter aan hoor.. samen met patries..

mayo: ik ben door de hormonen van de icsi aan gekomen waarschijnljk hebben ze eerst die kilo's weggewerkt en toen ben ik gaan groeien.. maar geeft niet hoor ik ben blij dat het zo netjes blijft.. maar in het begin aten ze idd mij op.. ik kon niet tegen mijn energie verbruik eten had steeds een te laag suiker.. maar dat is nu helemaal weer over..

liefs yippie

14. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Zo.. Deze zondag kan niet beter beginnen!! LAUW zwanger!!! Echt super!!! Gefeliciteerd meid!! Ga er heerlijk van genieten!!

Hier vanmorgen opgestaan met vreselijke buikpijn insein mijn bik. Zelfde buikpijn ongeveer als dat ik ongie ben. Ik weet het niet hoor!!
    Zere (.)(.) is weer weg, wel nog heel moe. Ben net uit bed, maar zou het niet erg vinden om er weer in te kruipen en de hele dag te blijven liggen!! En eigenljk heb ik al een paar dagen geen honger, maar wel zin in zoetigheid.
    Kortom ik kan er geen pijl optrekken!!!
    Nog 5 dagen en dan weten we het.
    Vorige keer was ik op de dinsdag al ongie geworden, dat wordt dus een spannende dag...

15. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Insein mijn bik = in mijn onderbuik

Handig zo'n IPod met spellingscontrole!?

16. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Ik ben bang dat de droom over is... Gisteren roodverlies en 't gaat vandaag gewoon door!
    Ik vraag me af of wij ooit ouders zullen worden... Volgens mij is het ons niet gegund...
    Ik ben die klotezooi zo zat, al die hormonen, elke maand van hoop naar verdriet....
    Volgende week eerst maar eens op wintersport en daarna zien we wel eens weer...

17. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Meggy, neeee!! :( Wat ontzettend oneerlijk! Het is je zo gegund!! Snap heul goed dat je de hele molen nu zat bent.. Het is een zwaar traject en dan ook zoveel tegenslagen..
    Sterkte en een knuffel meis!
    Is het niet een optie op de volgende poging meer eh te spuiten? Om meer eitjes aan te maken? Je hebt beide keren geen cryo's gehad toch? Ik weet niet, ik roep maar wat..

Nogmaals een dikke knuffel!!

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Owh Meggytje :(. Kl*tezooi zeg! Had het je écht waar zóó gegund!! Logisch dat je het even niet meer ziet zitten en al helemaal niet met al die stomme hormonen enzo! Lekker volgende week er dus even uit en saampies met hele andere dingen bezig zijn dan de mmm. Knuf voor jou!

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Yippie.... wat ga je toch hard meid!! En wat goed dat je die 2 kleine wurmpies zo lekker lang bij je hebt :).

En Lauw...mooie banner hoor! Op naar de 1e echo :).

20. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Meggy: NEEEEEEE!!! wat ontzettend k.... Had het je zo gegund meid. Wil zo graag dat iedereen hier op roze gaat. Shitzooi! Meid, neem je tijd om dit weer te verwerken. Het is zo ontzettend zwaar. Dikke knuff voor jou!

Deel Deze Pagina