Verder even snel en heel ego. Ben kapot en ga zo lekker slapen. Vannacht maar twee uurtjes slaap gehad. Om 1.00 uur weer een vreselijke bloeding gehad. Net als de vorige keer liep het bij mijn benen naar beneden, zat er weer helemaal onder Heb mezelf maar eens goed gewassen en ben weer in bed gedoken, voelde me zo slap en beroerd. Maar voelde ons kindje bewegen en had verder geen pijn, dus hebben samen besloten de nacht maar even af te wachten. Vervolgens dus geen oog meer dicht gedaan, lag telkens te voelen of ons kindje nog bewoog. En dat was gelukkig het geval. Vanmorgen direct de gyn gebeld en kon meteen langs komen. Alles was oke Hij kon nog een klein beetje bloed zien zitten, maar maakte zich geen zorgen. We weten waar het van komt, de placenta lag duidelijk nog voor de uitgang. De gyn zei ook dat het waarschijnlijk nog wel vaker zou gebeuren en dat ik dan gewoon weer langs moest komen. Ook mag ik bellen als ik het niet vertrouw. Hij was wel heel lief en vond het erg vervelend voor ons. Daarna nog even bloed geprikt om mijn hb te controleren, voelde me namelijk wel erg zwak. Vervolgens mocht ik weer naar huis en kwam ik weer in een enorm kabaal terecht, want ze zijn dus inmiddels onze badkamer aan het verbouwen. Toen brak ik Voelde me zo k... Miepjeman heeft me daarom naar zijn ouders gebracht, daar ben ik heel goed verzorgd en heb ik lekker de hele middag kunnen slapen. Heerlijk! Aan het eind van de middag heeft ie me weer opgehaald, heel lief allemaal. Iedereen zorgt hier goed voor me. Maar vraag me inmiddels wel af of het nog ophoudt met dit gedoe. Ik wil er zo graag van genieten en me goed voelen, maar op de een of andere manier wordt ons dat niet gegund. Nou ja, ik moet niet zeuren. Ik ben tenminste wel zwanger en helaas kan niet iedereen hier dat zeggen. Nou, dat was toch iets langer dan de bedoeling was. Ik reageer later weer op iedereen. Ga nu lekker slapen.... Trusten en een dikke knuff voor jullie allemaal!
meggy!!!! wat ongelovelijk k*t... Majo wat ben je toch een heerlijk mens om met iedereen mee te schrijven.. Miepie pff heftig hoor.. maar fijn dat je gyn je zo goed helpt.. hier gaat het goed..donderdag weer controle
Dank je Yippie, lief van je Op naar een mooie controle morgen! Miepje miepje toch...... Wat een gedoe (understatement) toch allemaal bij jou zeg! Zo wordt je het genieten van je zwangerschap idd wel enigszins wat ontnomen ja. Had je na al dat gedoe vooraf toch zeker een onbezorgdere zwangerschap gegunt! Maar je wordt strakjes vást beloont met een súpermakkelijk kindje . Gelukkig dat die bloedingen verder geen kwaad kunnen. Hoop dat de badkamer snel af is en je dan lekker kunt genieten en ontspannen in de nieuwe ruimte . Hier gaat het met Maud gelukkig beter. Heeft inmiddels wel een Ab-kuurtje van de HA omdat ze al 10 dgn op en af koorts bleef houden. Longetjes klonken wel schoon, maar dus toch maar voor de zekerheid. Ze rochelt nu in elk geval een stuk minder. Gisteren hadden we een strijddagje met elkaar.... .... ze wilde écht niks....geen fles, geen tuitbeker, geen fruit....alleen de borst.... en dat'vertikte ik dus om te hopen dat ze dan uiteindelijk toch de fles wel wilde hebben (moet namelijk toch ook iets hebben als ik er niet ben).... maar ja.... niet gelukt dus en maddameke heeft uiteindelijk de strijd gewonnen. Gisteren heeft ze dus vrijwel niets gehad, alleen gisteravond laat BV met een lepeltje. Nu maar besloten het eerst even een tijdje aan te zien en toc maar gewoon steeds de borst te geven in de hoop dat ze volgende week ofzo wel weer een flesje of tuitbeker wil. Gek is het wel, want eerder dronk ze wel overal uit....nou ja....zal wel een fase zijn ofzo....
@Meggy: hoe gaat het meissie? @Yippie: hoe was je controle? @Lauw: hoe gaat het met je meid? Lekker aan het genieten of vind je het nog een beetje onwerkelijk? Heb je het al aan anderen verteld? @Majo: fijn dat het met Maud weer wat beter gaat. Jammer dat je nu zo'n strijd met haar hebt. Hoop dat het een fase is die snel weer over gaat. @patries: hoe gaat het met jou? @hier: inmiddels weer een beetje opgeknapt. Ben nog wel erg moe en heb het gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen. Maar het slappe gevoel is gelukkig weer een beetje weg. Gewoon rustig aan doen, maar daar wordt ook wel voor gezorgd. Ik heb iedereen op mijn dak zitten, dus ik laat het wel uit mijn hoofd om iets te doen Heb trouwens nog een afspraak gemaakt voor een 3d echo. Lijkt me zo leuk!
Miepje, goed zo! Rustig aan doen . Fijn dat het wat beter gaat. En een 3d echo is echt hééél erg leuk Lauw, lekker aan het genieten? Meggytje, al op wintersport misschien? Hoop dat je het weer een plekje hebt kunnen geven en moed kunt verzamelen voor de nieuwe poging?! Patries, wanneer ging jij nu ook alweer beginnen met de volgende poging? Yippie, hoe is 't met jou en je meiden? Zwemmen ze nog lekker? Hier, Maud zit weet hééérlijk in haar velletje! (mits we de fles maar niet aanbieden ). Misschien dan tóch tandjes op komst ofzo?! Fijn weekend allemaal meiden!!
Miep, wat een nacht weer zeg! Gelukkig gaaT t weer wat beter, en wordt je streng in de gaten gehouden Majo, een strijd met maud? Hoop dat ze gauw weer de oude is.. Meggy, nogmaals een dikke knuf! Hoe gaat t met je? Yippie, al aan het werpen? wordt wel spannend zeg! Patries, hoe gaat het met jou? Hier alles goed. En inderdaad miep, het is nog zooo onwerkelijk!! Voel ook vrij weinig. Af en toe steekjes en rommelig in buik. Buik is ook gigantisch s'avonds! en gevoelige tepels.. Nog 2 en halve week tot eerste echo. Vind het zo spannend!! Wil eigenlijk nog wel zo'n cb digitale test halen, maar durf niet zo goed..
Lauw.....lekker gaan halen joh doe test!! De kwaaltjes tonen wel aan dat je echt nog wel zwanger bent hoor! Enne....opgeven voor MvM? Kan volgens mij vanaf 6 wkn toch? Zij testen ook altijd nog en mag je ook nog eens een leuk cadeautje uitzoeken
he hoi!! nee hoor nog geen werper hier... we gaan gewoon nog effe door.. jullie horen het vanzelf.. donderdag weer voor controle.. dan gaan ze ook effe binnen gluren hoe het er voorstaat.. dus we wachten maar gewoon af.. langzaam maar zeker begin ik het wel zat te worden hoor en ben gewoon vreselijk nieuwesgierig.
Ieieieiekssss....... stonden zomaar ineens onderaan pagina 3!! Haha....en ik ben ook nieuwsgierig Yippie!! Straks zit er tóch nog stiekempjes een jongetje in je buik ipv 2 meiden Toedelssss!!!
Hoi meiden!! Hier gaat het wel weer goed. Ben lekker op wintersport.... We ziiten in Zell am See, veel sneeuw en mooie pistes. De kop is leeg, heerlijk!!! Opladen voor de volgende poging. Waarschijnlijk na de zomer pas. Eerst ff rust en genieten van elkaar en de dingen de we wel hebben!! Ik geniet hier nog ff verder!!
Haaii! Rusig hier ja. Yippie, breng daar eens verandering in en ga eens werpen? Morgen controle dus? Majo, heb mvm vanavond hier gehad. Knaltest gekregen, dus ben weer een beetje gerustgesteld. Ga die digitale niet eens halen denk ik. Nog anderhalve week tot echo.. Hoe is t daar? Maud weer helemaal beter? En hoe is t met jou? Meggy, je klinkt gelukkig weer wat beter! Lekker je hoofd leeg maken tijdens wintersport, mooizo! Gaan jullie nog op gesprek voor vogende poging? Wat er beter/anders kan ofzo? Patries, waar ben je??? En hoe is het? Hier alles goed. Wat ik al zei mvm langs geweest. Mooie test gekregen en armband en nachtlampje en een tijdschrift, erg leuk! Verder heb ik zere titt'n en zo nu en dan misselijk
Meggytje, fijn dat het weer beter met je gaat!! Lekker verder genieten daar. En misschien wel goed idd....even rust straks.... goed dat jullie tijd voor elkaar nemen, dat is minstens zo belangrijk. Helemaal in deze zware periodes! Jullie maken ook zóveel mee de laatste maanden! Lauwtje, Jeah!!!! Voor de knaltest van MvM!! En leuke cadeautjes heb je gekregen....dat wisselt dan dus toch nog weleens. En nog even en dan de eerste echo . Yippie, yippie toch....wat ga je toch goed meid!! Al op naar de 38 weken!! Mag je 'gewoon' tot 40 weken door blijven lopen of langer eigenlijk? Of doen zedat niet bij meerling zwangerschap en wordt je dan eerder ingeleidt? Miepje, hoe ist nu? Alles nog goed? Patries, wanneer gaan jullie weer 'van start'? Ook weer bijna toch? @Hier, hier gaat het goed. Maud is weer helemaal beter . Wordt een échte eigenwijze tante! Wijst nu heel mooi met 1 wijsvingertje naar alles en steekt 'm geregeld even de lucht in. Grappig gezicht hoor . Met mij gaat het ook steeds beter qua BI. Werk inmiddels 3 x 7 uur en meldt me volgende week w.s. helemaal beter voor 3 x 8 uur. Heb nog wel klachten, maar of die ooit helemaal weg gaan? De tijd zal het leren. Heb inmiddels aardig met de pijn leren leven, alleen lastig dat ik geen onverwachtte bewegingen kan maken of niet kan rennen enzo . Maar ja...wie weet komt dat wel weer. Nu druk op keuken en badkamer jacht. Hebben ons huurhuis kunnen kopen en willen gaan verbouwen. Zaterdag naar Boer in Staphorst, hebben we leuke/mooie dingen gezien en hebben ze vroege vogelactie. Tussen 5-6 uur 's morgens 30% korting op alles en rest v/d dag 10% korting op keukens en badkamers. Scheelt dus toch, maar is wel heel vroeg . Rijden daarna meteen door naar het westen....familiebezoek.
he meiden ik loop nog steeds rond hoor.. vanaf week 37 word je extra in de gaten gehouden.. ik ben donderdag voor controle geweest en alles was goed.. bloeddruk 115 over 70.. vruchtwater voldoende en de kids deden / doen het goed.. moet nu dinsdag weer komen.. ik verwacht dat inleiden dan wel genoemd gaat worden aangezien 38 weken het zelfde is als 40 bij 1.. maar we zien wel.. ik voel me goed.. ben moe maar dat mag!! dus dinsdag horen jullie weer meer!!
Heey Ladie's.... Ik ben er nog wel Heb het alleen heel erg druk, en zit niet zoveel achter de pc!!! Ben druk met klussen hihi... Ik heb nog niet echt alles gelezen,, doe ik morgen wel ff.. Maare hier zijn we alweer druk aan het spuiten, Vandaag was de 4e dag met de Puregon!! En kan zeggen dat ik er nu meer last van heb, dan vorige keer!! Heb nu jank buien uit het niets!!! Volgende week de 1e echo!! Der was ons gezegt dat we eind maart de punctie zouden hebben.. maar na mijn berekening kom ik uit rond 11 maart (gezien de vorige behandeling) En idd.. heb ff gebeld en gevraagd of ze het nog een keer uit wouden rekenen,, en zij kwam uit uiterst 18 maart!!! Voor de rest gaat het goed!! En met jullie??? Lauw: Heerlijk zwanger Wat is MVM??? Yipie: Jij bent al zover lees ik hahah... De rest heb ik nog niet gelezen....... Knuffellllllllllllllllllll
haaiii!!! Hier even ego verhaal. Gisteravond bloedverlies gehad. heel weinig bij het afvegen, was helemaal in paniek!! verder geen bloed meer gezien. Vanmorgen gyn gebeld en mocht vandaag langs komen. 16.10uur moesten we er zijn, gyn liep uit en moest vervolgens met spoed naar OK uiteindelijk mochten we om 1700uur bij andere gyn komen. uit zwolle, hele lieve man.. Gelijk echo gemaakt en gyn zei meteen: ik zie hartactie!!! Pfuuuh een hele opluchting! was zo'n 6 a 7 weken zei hij. 6,4mm! Wij zijn zoooo blij en zooooo verliefd! En de afspraak voor de echo van 8 maart mochten we lekker laten staan! heul vervelen... Majo, wat leuk dat vingertje van maud! een echte dame dus. heerlijk! Wat fijn dat het met BI ook beter gaat.. Is een chiroprakter geen optie om eens te kijken naar je klachten?? Ik ga er heen ivm nek en rug. Zaten helemaal vast maar gaat al een heel stuk beter! En huis gekocht! Gefeliciteerd! Heerlijk aan de klus nu! Je eigen badkamer en keuken erin, super! Yippie, loop jij nog steeds rond?? haha.. morgen weer controle!? Ben benieuwd! Patries, alweer druk aan t spuiten dus.. Komt weer heel dichtbij he!? Spannend! mvm is moeders voor moeders.. urine opvangen omdat er nu zwangerschapshormoon in zit. daar maken ze weer pregnyl van!
Tjee...Lauw....'k had de schrik er wel ff in bij die eerste zin van jou!! Maar GELUKKIG dus alles goed!! En over een week alwéér een echo . Yippie....38 weken alweer! Succes morgen bij de gyn! Patries, junkie........ Jij alweer aan het spuiten! Spannend weer!! Op naar een mooi aantal follikels . Lauw....alweer terug van vakantie? Leuk gehad? Miepje, hoe ist? Andere miepie(80) -> verlengde wachtbank is trouwens inmiddels bevallen van haar 3-ling, met 29.1 wkn. @Hier: Geslaagd bij Boer in Staphorst!! Het was heueueueueueul vroeg zaterdag (4.10 uur opgestaan) om 5.15 uur waren we er en om 8.45 uur reden we weer weg . Maarre.....goed geslaagd. Keuken uitgezocht en besteld, nieuwe prullenbak gekocht, laminaatvloer gekocht en nieuwe binnendeur. Enne.....het belangrijkste....waar we zóóóó (belachelijk) vroeg voor op zijn gestaan.......we hebben er wel mooi 1800 eurie mee uitgespaard door de extra kortingen . Was het zékers waard dus.
hah meidne.. ik lig sinds gisteren in het zh ik zou ingeleid worden maar helaas ging alles wat minder als we gehoopt hadden. ik ben nu al 2 dagen aan het primen.. dus we zien wel hoe het gaat lopen! liefs yippie
Iek! Yippie, het is bijna zover! Hoop dat je nu aan het bevallen bent of dat je kindjes inmiddels geboren zijn. Spannend hoor! Sterkte en succes! @Lauw: wat doe je nou meissie, ik schrik me rot zeg na die eerste zin. Pfff, maar gelukkig heb je een mooi kloppend hartje gezien. En wat kun je dan verliefd zijn he? Zo mooooooooiiiii @Majo: mooi dat je geslaagd bent. En 1800 euries bespaard Nou, das dan zeker de moeite waard geweest zeg. Kun je weer een hoop andere dingen voor doen. En hoe gaat het verder met je? Ben je nu helemaal beter gemeld? En lukt het allemaal een beetje? @meggy: fijn dat het weer wat beter met je gaat meid. Lekker kunnen genieten van je vakantie? @Patries: jij dus weer aan het spuiten. Hoop op een mooi aantal follikels. Heb je de eerste echo al gehad? @hier: wij hebben vandaag weer controle gehad. Ons kereltje doet het erg goed en liet zich even weer mooi zien. Zo moooooooi. Vandaag is mijn schoonmoeder mee geweest. Miepjeman kon niet, had opleiding. Kon de afspraak wel verplaatsen, maar dan werd het weer later en na de bloeding van 2 weken geleden, wilden we dat liever niet. Dus mocht oma mee. Ze vond het geweldig. Had ze nog nooit gezien, dus was echt heel bijzonder. Ze moest even een traantje weg pinken, zo ontroerd was ze We hadden nog een beetje tijd over en de echoscopiste heeft weer een mooie 3D en 4D van ons beebje gemaakt. Geweldig! Ben echt helemaal verliefd (en oma ook) Placenta ligt nog helemaal voor de uitgang en dat verandert waarschijnlijk ook niet meer. Moet over 3 weken weer komen en dan wordt bepaald of het een keizersnede wordt. Maar die kans is inmiddels bijna 100%. Vind ik wel erg jammer hoor. Het lijkt me zo magisch om een natuurlijke bevalling samen mee te maken. De hele aanloop en dan samen naar het ziekenhuis, de spanning die erbij komt en alles eromheen. Maar misschien stel ik me het allemaal wel romantischer voor dan het is Nou ja, dit zullen we waarschijnlijk niet meemaken, het is helaas niet anders. Verder gaat het allemaal zijn gangetje hier. Merk dat de meds voor bloedarmoede nu aanslaan, voel me iets minder moe. Ben nog wel heel snel buiten adem, maar dat hoort geloof ik ook een beetje bij een zwangerschap. Ik doe het gewoon lekker rustig aan. Vanavond samen naar Informatieavond voor aanstaande ouders. Leuk! Oh ja, ben gisteren aan het knutselen geweest. Vriendin is bijna uitgerekend en heb een mooie kraamkrans gemaakt. Ben er heel trots op. Miepjeman vond hem erg GAAF! en zei dat ik het moest gaan verkopen Nou, dat weer ik toch niet hoor. Maar misschien is het wel een leuke afleiding. Zit hier toch maar een beetje niets te doen. Ach, we zien wel. Nou, dikke knuff voor jullie allemaal!
Owh....denk...kom hier even spieken naar Yippie, maar ook nog niks helaas. Hoop voor je dat je inmiddels met je 2 meiden in je armen ligt!! En Miepje, fijn te lezen dat het zo goed gaat zeg . En weer lekker van jullie ventje kunnen genieten. Leuk weer een extra 3d/4d echo . En je bent gewoon alweer bijna 28 weken! Leuk he...die oma's die meegaan en echo's niet kennen. gaat dan echt een wereld voor ze open. Dat hadden ze in hun tijd nog niet zoals nu. Ben eigenlijk wel benieuwd naar je kraamkrans, wat moet ik me er bij voorstellen? Kun je er niet even een fotootje van spammen ? Hier ook spannend...één van m'n beste vriendinnen was maandag uitgerekend....loopt voor zover ik weet nog steeds rond... ben zó benieuwd... Hier alles verder goed. Ben sinds maandag weer 100% beter gemeld. Werk nu 3 dgn in de week. Bekkenpijn gaat wisselend. Soms véél last, soms praktisch niet en soms een beetje. Hangt een beetje af van wat ik doe en hoe de zorgzwaarte op m'n werk is. Bij fysio voor BI nu ook niet meer terug. Is afgerond, moet het nu zelf verder doen in de sportschool (eerst nog even lid worden binnenkort.....). Nu wel weer helaas nieuwe afspraak ivm bekkenbodem. Was ziek geweest laatst en vreselijke hoestbuien. daarbij ineens urineverlies. (heb ik sonds bevalling niet gehad dus dacht dat het wel goed zat, nou niet dus). Hierdoor kan de BI ook niet over gaan dus nu daarvoor in behandeling vanaf eind deze mnd. Nou ja....we zullen wel zien... Gisteren hebben we nog een badkamer uitgezocht. Ging nog allemaal vrij vlot....waren het snel eens . Leuk hoor!! Hoest met de rest?