Patries, gefeliciteerd met je mooie emmie! Super dat ie het zo goed doet. Nu hopen dat ie lekker blijft zitten. Vind het trouwens wel een gewaagde uitspraak van die mevrouw Maar je zit nu lekker op de wachtbank en we gaan hier ontzettend hard voor je duimen hoor! Lekker rustig aan doen en jezelf een beetje (laten) verwennen @Yippie: fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. Wat een scheetjes zijn het zeg. Kan me voorstellen dat het ontzettend druk is. En al 17 kg afgevallen Tjee, das wel heel veel zeg! Goed dat je dan besloten hebt te stoppen met bv, zo blijft er niets van je over. Lekker genieten van he gezinnetje meid! @de rest: hoe gaat het met jullie? Hier gaat het steeds wat beter. Merk nu dat de meds voor mijn bloedarmoede werken. Voel me een stuk beter dan een paar weken geleden. Ons kleintje doet het ook goed, bewegingen in mijn buik worden steeds duidelijker. Heerlijk ook om te zien hoe hij op zijn papa reageert. Zodra hij zijn hand op mijn buik legt, wordt er meteen tegenaan getrappeld. En papa geniet er zo van 's ochtends voordat hij uit bed stapt, komt hij nog even tegen me aan liggen, met zijn armen om mij heen en dan volgt er gelijk reactie. Zo mooi om te zien hoe blij papa daarvan wordt. Smelt, smelt..... Nou, genoeg gezwijmel! Knuff!
he meiden.. vandaag al weer 2 weken geleden dat we de kids in ons armen kregen. nu lag ik op de verlos alles bij elkaar te bleren haha.. en had ik bijna eva in mijn armen.. raar hoor.. ja in middels is er al meer af als 17 kilo hoor.. weeg nog maar 68.8 kilo.. dat is heel lang geleden dat ik dat gewogen heb.. ik woog 89 aan het van de zwangerschap.. maar ben bijna van de borstvoeding af hih.. trouwens wat zouden jullie er van vinden om een keer aftespreken.. elkaar te ontmoeten.. en dan bijv in zwolle.. over een tijd.. het lijkt me leuk.. liefs yippie
Hallooo dames! Hier was ik weer eens Heerlijk weertje he? Word ik zo vrolijk van! Patries, super van je top emmie! Ik hoop en duim voor je dat hij lekker blijft plakken! Wanneer moet je eigenlijk ongi worden? En wanneer mag je testen? Hoe voel je je? Spannend hoor!! Yippie, wat een mooie meiden heb je! En alweer ruim 2 weken oud. Wat ben je veel afgevallen zeg, goed om jezelf denken he?! Afspreken vind ik een leuk idee! Majo, wat fijn dat je helemaal van de pijn af bemt. Hopen dan de bi ook snel beter wordt! Hoe is het verder? En met maud? Miepje, wat fijn om te lezen dat het goed metje gaat. Jullie kleine man is goed aanwezigin je buik? Heerlijk lijkt me dat. Kijk er echt al naar uit.. Lijkt me ook geweldig als de papa in spe het kindje kan voelen. Zo bijzonder! En al 30 weken zie ik! Wat gaat dat hard zeg! Nog 10 weekjes te gaan.. Meggy, hoe gaat met jou? Kun je een beetje wennen aan het niet bezig zijnmet zwanger worden? Stuk relaxter he? Hier alles goed. Heb 8 maar een hele mooie echo gehad. Foto staat in album, maar moet je wel eerst vriendjes worden 1 april hebben we weer een echo!
Heey Lauw: Ik voel me gewoon 'Normaal'. Ben wel misselijk geweest, pijn in me (.)(.) haha en hoofdpijn, maar voor de rest niets! Geen idee wanneer ik ongi moet worden! Kun je dat uitrekenen of zo?? Volgende week zondag mag ik pas testen........PFF duurt wel lang allemaal hahaha... Fijn dat jou fritsie het goed doet! Geniet ervan! Hoe is het met de rest???
Miepje, wat fijn dat het nu zo goed gaat en wat ga je hard meid!! De laatste 10 wkn alweer . Lekker verder gaan met genieten! Yippie, Jouw meiden ook alweer een dikke 2 wkn oud! Gaat snel hè?! Al een beetje gewend aan het moederschap? Laten ze jullie al een beetje slapen 's nachts?! Patries, de laatste wachtweek alweer voor jou! Hoe ging het de vorige keer? Werd je toen voortijdig ongi of had je een negatest op de testdag? Spannende week hoor!! Duimen draaien hier!! Meggytje, hoe is het bij jou? Even 'lekker' forum-af een tijdje? Hier terug van een weekendje Brabant. En wat was het lekker weer . Héééééérlijk!! Was gezellig even met vrienden en de kids weg .
meiden het gaat hier lekker we zitten aardig in het ritme.. de meiden ook wat flessen betreft dus dat is lekker.. hier is het genieten eigenlijk best begonnen.. we mogen ze over het algemeen wakker maken voor de fles.. dus dat is heerlijk.. om 00.00 krijgen ze de fles 4 uur en dan weer om 8 uur.. dus dat is ideaal.. vanja mag snacht met eva mee.. maar als ze eerder komt is dat natuurlijk geen probleem. heerlijk genoten dus marjo rest een knuffel voor jullie staana weer nieuwe foto's in me album
Majo: Vorige keer werd ik 1 dag voor de test dag ongi :x En hoop nu van niet hahahahha........ Yippie: Wat een heerlijke meiden heb je zeg! Geniet er maar lekker van, voor je het weet zijn ze groot hihi...
heey dames... hier ff een update hahaha... ik heb een super positief gevoel!! en dat blijkt... (hoop ik) 19 maart heb ik getest..... helemaal negatief!!:x vandaag 23 maart weer getest........ licht positief!! Zondag is mijn officiele testdag.. hier een foto... hij is alleen wazig... sorry
JAAAAAAAAAAAA, patries!!! Je bent gewoon hartstikke zwanger!!!!!!!! Is toch een duidelijke test hoor. Van harte gefeliciteerd meid!! Kom later weer terug om te reageren. Hier gaat het weer eens niet zo lekker, voel me niet goed, maar daar zal ik jullie later over inlichten. Met baby alles oke!
Whaaaaaa patries!!! Jij bents zwangerrrrrrr!! Al een duidelijke test hoor! Gefeliciteerd!!! Miep, voor jou een hele dikke knuffel! Yippie, heerlijk aan het genieten van jullie meiden, super! Majo, lekker weekendje weg geweest?! Lekker hoor! Hier alles goed!
patries gefeliciteerd!!! whihihi miep knuf voor jou .. lauwtje hoe is het met jou dan.. hier meiden gewoon lekker aan het genieten.. vandaag zij nze gewogen.. vanja 2450 gram en eva 3370 dus ze doen het prima.. ze zitten immiddels op de fles voeding.. liefs yippie
Hey hey.. Ik weet dat er een streepje staat, maar ik ga mij er nog niet aanvast claimen hoor Want hij is heel licht (oke ik weet streep is een streep) maar straks krijg ik zondag als nog een negatieve test in mijn handen!! Dus ik ben een beetje voorzichtig... Ach en miss moet ik wel niet zo zeuren hahaha... nu heb ik een lichte positest, en dan is het nog niet goed hahahah... In iedergeval bedankt dames!! Miep: Doe maar lekker kalm aan hoor.. en probeer te genieten, ook al is dat altijd niet even makkelijk * KNUFFEL* Lauw: Hoe voel je je?? Al last van d zwangerschapskwaaltjes??? Klopt het dat je het hartje al had gehoord met de 1e echo??? Dacht namelijk gelezen had, Mayo: Hoe is het met jou?? En de rest??
Patries!! Hier dan ook alvast een voorzichtige felicitatie ! (wat gaaf!!!) Yippie, leuke foto's en lekker aan het genieten. De meiden veranderen zelfs alweer wat in hun gezicht!! En ze groeien dus goed . Miepje, gelukkig gaat het goed met jullie mannetje, maar wat naar weer dat het met jou even niet goed gaat! Lichamelijk/psychisch? In elk geval een hele dikke knuffel voor jou! Lauwtje, al wat kwaaltjes? Gaat het goed met je? Wanneer weer een echo? Enne...intake vk al gehad? Meggytje, weet niet of je op het moment meeleest, maar wilde je gewoon even een dikke digi knuffel geven . Hier lekker wknd weg gehad. Was gezellig en natuurlijk mooi weer gehad . Terusten allemaal, gaan hier maar eens ons 'mandje' opzoeken!!
Meiden, fijn dat het hier zo goed gaat met iedereen. Allemaal lekker aan het genieten, heerlijk!! Wij genieten ook van ons kleine wonder. Ons mannetje doet het erg goed, maar zoals gezelgd gaat het met mij wat minder. Dinsdagmiddag weer een zeurende pijn in mijn rug. Werd steeds erger, 's avonds onder de douche in elkaar gezakt van de pijn. Wist niet meer waar ik het zoeken moest. Uiteindelijk na 2 paracetamols in slaap gevallen en de volgende ochtend leek het weg te zijn. Maar heel langzaam begon het weer op te zetten, gauw weer 2 paracetamols genomen, maar dat hielp helaas niet meer. Ik verrekte van de pijn. Moest voor controle naar de gyn en die zag dat het niet goed ging. Heeft mijn rug onderzocht en dacht aan nierstenen. Gaf me een tik in mijn rug en ik klapte dubbel van de pijn. Moest gewoon overgeven, zo beroerd voelde ik me. Gauw een echo gedaan, kindje oke! En wonder boven wonder ligt de placenta niet meer voor de uitgang Snapte er niets van, waren er helemaal vanuit gegaan dat het een keizersnede zou gaan worden en dat we die gisteren zouden inplannen. Maar dat is dus niet nodig. Mag waarschijnlijk gewoon bevallen De gyn heeft toen de uroloog gebeld om te vragen of ik meteen gezien kon worden. Dus direct daarheen. Voelde me vreselijk misselijk, zag een kamertje met wc waar ik gauw in gedoken ben en heb daar even lekker boven gehangen Schaamde me dood, maar de assistente zei dat dit wel een heel duidelijk symptoom was. Uiteindelijk naar de uroloog en op de echo was een volle blaas te zien, terwijl ik geen plasdrang had, en een vergrote nier. Dacht dus ook aan een niersteen. Zeker gezien de symptomen die ik had. Op een gegeven moment kroop ik bijna over de grond van de pijn. Ben naar een kamertje met bed gebracht en heb een flinke spuit in mijn been gekregen. Moest daar een tijdje blijven liggen om het goed in te laten werken. Daarna mocht ik naar huis, moet 4 keer per dag 1000 mg paracetamol om de pijn te onderdrukken. Als dat niet helpt, moet ik worden opgenomen voor sterkere pijnbestrijding. Eenmaal thuis gekomen nog een paar keer een flinke pijnaanval gehad en 's avonds knapte het gelukkig wat op. Heb nu een goede nacht gehad en voel me nu ook weer wat beter. Geloof dat het aardig onderdrukt worden door de molletjes. Moet vanmiddag weer komen voor controle, want ze willen het wel goed in de gaten houden. Ben benieuwd hoe het er nu voor staat. Zo zeg, weer een heel verhaal. We moeten er wat voor over hebben ..
Nou zeg Miepje, het zit jullie (m.n. jou) ook niet mee zeg!! je moet er idd wat voor over hebben zeg! Succes vanmiddag, hopelijk ziet het er allemaal weer wat rooskleuriger uit!! Wel súper dat je placenta toch gedraaid is zeg en je dus w.s. via de 'normale' weg gaat bevallen
Hoe is het Miepie? 't Is zo stil hier.... Hoop niet dat je meteen moest blijven in het ziekenhuis? En Patries? Alweer een testje gewaagd? Hoop wel dat ie nog steeds positief is?!
Hey hey, Hier vanmorgen weer een test gedaan, en ik geloof het nu!! Ik ben overtuigd haha,, Ook deze was POSITIEF!!!!!!!! Miepje: KNUFFEL voor jou,, Erg vervelend!! Hoop dat het allemaal niet zo ernstig is, en dat het alweer wat beter met je gaat! Ik ga voor je duimen, dat je de laatste weken ECHT kunt gaan genieten.. Succes. Majo: idd rustig hier,, hoe gaat het met jou?? Ik heb miss een domme vraag he?! Maar hoe oud is iedereen hier?? Ik denk dat jullie allemaal een stuk ouder zijn dan mij! hahaha Bedoel het niet beledigend hoor,, maar ben der wel nieuwschierig na
Heeeeeeeeeeeeeeeeee Patries gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeah!! miep hoe is het met jou.. Meiden hier gaat het goed.. de dames doen het super.. dus wat willen we nog meer.. genieten van het weer.. hih. lekker wandelen.. leeftijd ik ben 63 onee die vrouw had maar 1 kind gekregen.. ik ben 34 jaar jong word in april 35.. maar zo voelen we ons niet hoor!!
JAAAAAA, patries gefeliciteerd! En nu lekker genieten! Yippie, fijn dat het met de meiden zo goed gaat. Lekker genieten samen! Hoe gaat het met de rest hier?? Met mij gaat het wel weer wat beter. Ben donderdag weer bij de uroloog geweest. Mijn nier was nog hetzelfde als woensdag. Hij wilde dat ik t/m vrijdag 4 keer per dag de paracetamol nam en dan ging afbouwen. Zit nu nog op 2 keer per dag. Vanaf morgen ga ik 1 keer per dag en dan probeer ik woensdag weer zonder te doen. Als het niet gaat, moet ik meteen bellen. Dan willen ze me opnemen voor zwaardere pijnbestrijding. Maar tot nu toe is het goed te doen hoor. Goed drinken en hopelijk plas ik de niersteen dan vanzelf uit. Als dat niet zo is, kan ik er over een tijdje weer flink last van krijgen en moeten ze het vergruizen of opereren Maar ik ben er nu wel klaar mee, wil nu alleen nog maar genieten!!! Oh ja, ik ben 29. Word in september 30! De laatste van onze vriendenclub en ze verheugen zich er heel erg op. Denk dat ik aardig de pineut ben
Haaaai Meissies!! Jááááá Patriesssss!! JOEHOE!!!! Nogmaals van harte gefelciteerd Meid! En nu dan een dikke vette felicitatie . Enne...klinken wij zo oud dan ? Denk dat jij (pas, hihi) 21 bent gezien dat achter je naam staat?? Hier ook alweer 32 !! Miepje, fijn te horen dat het goed met je gaat, was al bang dat je misschien weer opgenomen was ofzo... hopelijk blijft het goed gaan zonder de paracetamol en kun je idd lekker gaan genieten nu. Genoeg gekkigheid gehad nu hoor!! En Yippie, jullie nog steeds lekker aan het genieten . En wat een práchtweer heb je erbij he?! Heeeeerlijk wandelen met je 2 meiden . Lauw hoe ist met jou? Voel je je al helemaal zwanger? Met/zonder kwaaltjes? En onze lieve Meggy....hoe is het met jou? Jullie zouden nu zo ongeveer toch ook weer gaan beginnen met de behandeling? Of heb ik het nu mis? En hoe is het met je moeder? Hoop dat het goed gaat met je!! Hier alles rustig. Wknd gewerkt en morgenavond ook. Met Maud gaat het prima. Wordt groot! Kan sinds van de week een 'soort van' zwaaien en ook 'klap eens in je handjes'!! Érg schattig om te zien hoe ze dat probeerd. En 'High Five' is sinds een paar weken helemaal favoriet .