Dank jullie wel !!! Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld, moet nu afbouwen met de progestan,, maar ja dat weten jullie wel denk ik hihi.. 2 mei moeten we komen voor een echo Heb je het eerste lange wachten gehad,, moet je nog 5 weken wachten hahahah.... Neee,,, jullie klinken niet zo oud hoor Maar had zoon voor gevoel.. Ik ben idd 21.... morgen wordt ik 22 Dus een super mooi verjaardags cadeau !!!!!
Patries....van Harte Gefeliciteerd met je 22e verjaardag!! En idd.....Wat een PRÁCHTIG verjaardagscadeau zeg . En je bent ook nog zo lekker jong . Hebben jullie het al aan familie/vrienden verteld? Of houden jullie het nog even voor je? Wat moet je nog lang wachten op de 1e echo zeg! Nu nog 5 weken? Meestal kunnen ze het hartje met 6 weken zw.schap al zien kloppen namelijk! Hele fijne dag vandaag met ook nog eens mooi weer . Bekijk bijlage 140578
Patries, gefeliciteerd met je verjaardag!! Een mooier verjaardagskado kun je je niet wensen he ik was net 22 toen ik met de pil stopte. Ben inmiddels 25 en word in mei 26. Nog 5 weken wachten tot de echo? ik mocht met 3 weken al komen. Nouja nog even geduld, voor je het weet is het zover. Miep, jeetje meid, wat een ellende steeds het zit je echt niet mee, dikke knuf daarvoor. Wat een wonder dat de placenta niet meer voor de uitgang ligt! Nog zo'n 9 weekjes te gaan. Jullie krijgen vast een heerlijk mannetje. Moet wel na zo'n ellendige zwangerschap! Majo, maud wordt alweer groot! Wat gaat dat hard he. Leuk dat ze begint te zwaaien enzo. Zooo schattig!! Hoe is het verder met jou? Alweer volledig aan het werk? Hier alles goed. Voel me goed, kwaaltjes worden minder. 2 weken geleden bij de verloskundige geweest, hee aardige vrouw. Vrijdag weer een echo altijd leuk!
Patries, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt in ieder geval het mooiste cadeau gekregen dat je je maar kunt wensen. Ik was 8,5 weken toen ik voor het eerst een echo had, dus zo'n 3,5 weken na de positieve test. Vond dat al vreselijk lang duren, maar op de dag zelf wilde ik eigenlijk niet meer Vond het zo vreselijk eng. Maar nog even geduld, dan kun je je wondertje bekijken. @Lauw: fijn dat je je goed voelt en dat de kwaaltjes minder worden. Jij gaat ook alweer hard zeg. Grappig dat je dat bij jezelf nooit zo ziet, maar bij een ander wel. @Majo: goed om te lezen dat Maud het zo goed doet, heerlijk lijkt me dat. Echt genieten van je kleine meid dus. Hopelijk gaat het met jezelf ook goed. @Yippie: lekker aan het genieten van je meiden dus. Goed zo! Fijn dat ze het zo goed doen. Hoe zou het met onze meggy zijn? Zij is de laatste hier die nu echt op die roze wolk moet komen zitten. Dus die volgende behandeling moet gewoon lukken!! @hier: ik heb weer eens iets nieuws bedacht Ongelooflijk, hoeveel kun je hebben zeg? Gistermorgen wakker geworden met weer het gevoel dat ik moest plassen. Toen ik opstond, voelde ik alweer wat druppen. He gatver, nee toch! Eenmaal op de wc gebeurde er niet zoveel, maar ineens een flinke slijmerige bloedprop en nog wat bloed er achteraan. Placenta kon het niet meer zijn, die lag immers niet meer in de weg. Eerst maar gedouched en werd toch wel enigszins zenuwachtig. Moest ineens denken aan de slijmprop die je kunt verliezen voordat de bevalling begint. Dus toch maar de gyn gebeld. Kon meteen weer terecht. Echo gehad, kindje helemaal oke! Lekker beweeglijk, mijn hele buik ging op en neer, heel grappig. Daarna wilde hij toch nog even kijken. Eendenbek, jak! Erg pijnlijk. Daarna nog even 'voorzichtig' voelen. Nou, dat deed verschrikkelijk veel pijn zeg. AUW!! Toen weer de eendenbek, was na het voelen zo verkrampt dat dat dus ook niet erg fijn meer was. En daarna nog een keer voelen, fijn! Uiteindelijk de uitslag. Blijk nu een poliep op moijn baarmoederhals te hebben. Dat is dus gaan bloeden. Tjonge, nu dat weer. Hoe verzin je het?? Nou ja, het kan gelukkig geen kwaad. Heb er verder ook geen last van. En baby ook niet. Maar zit nu wel te wachten wat er als volgende op het lijstje staat. Knuff voor jullie allemaal!
Hoi hoi, Hier ff een beetje ego, maar moet het ff kwijt! Gister ochtend toen ik wakker werd, moest ik mijn medicijnen weer in nemen (progestan). Sorry voor mijn taalgebruik, maar me hele vinger was rood/bruin Ik ben me dood geschrokken, en dus direct de gyn gebeld. Maar helaas kunnen niks voor me doen, en moet maar afwachten van hoe of wat!! Gister middag was het weg. Vanmorgen bij het afvegen WEER bruin/rood :x Gatverr,, ik weet niet hoe ik me voelen moet hoor!! Ik hoop zoo dat alles goed is, en dat het blijft zitten........... Maarja moet het maar afwachten
He bah, patries. Dit is niet wat we hier willen horen. Maar misschien kan ik je toch een beetje geruststellen. Ik had vanaf week 7 hetzelfde. Niet alleen bij het afvegen, maar had ook een inlegkruisje nodig. Dit heeft zo'n twee weken geduurd, was vreselijk zenuwachtig bij de eerste echo, maar alles was GOED! Het is ontzettend moeilijk, maar probeer positief te blijven. Ik weet dat je hier erg onzeker van wordt, maar het kan ook gewoon wat oude troep zijn die eruit moet. Zolang het niet helder rood wordt met krampen, moet je echt proberen je niet teveel zorgen te maken. Helaas kunnen ze nu niet veel voor je doen. Geloof dat er vanaf 6 weken een hartje te zien zou kunnen zijn, maar als dat niet zo is, wil dat nog niet zeggen dat het niet goed is. Dan kan het ook nog te vroeg zijn. Dus daar word je dan ook alleen maar onzeker van. Oh, meissie, dit is zo moeilijk. Ik stuur heel veel positieve energie naar je toe en duim heel hard dat het goed blijft gaan!!
Patries, getsiie! Dit willen we niet horen!! Ik hoop voor je dat het helemaal niks te betekenen heeft en beebje lekker op zn plek zit. Ik kan me voorstellen dat het je angstig maakt.. Knufje!! Miep, het houd ook niet op bij jou he? Poliepje kan er ook nog wel bij jo.. nog een paar weken te gaan en dan is alle ellende voorbij en kunnen jullie lekker genieten van jullie ventje! Hier vandaag weer een echo gehad. Vond het wel weer heel spannend!! Mn kwaaltjes worden sinds deze week minder en dat vond ik best eng. Gelukkig blijkt Frits het goed te doen het is echt een mensje geworden zooo mooi!! En hij bewoon ook zo lief! Heel bijzonder om dat te zien.. Maandag alweer 12 weken, vind het zelf ook best snel gaan. Vind ik heeeeelemaal niet erg
Patries, jeetje dat is schrikken zeg! Maar idd...zolang het geen helderrood bloedverlies is wel proberen hoopt te hebben, hoe moeilijk ook! Ik duim heel hard dat alles goed blijft gaan. Kun je anders de gyn niet vragen of je in elk geval eerder voor een echo mag als het goed blijft gaan de komende dagen? Anders moet je nog zolang wachten tot de 1e echo! Knuffel voor jullie! Miepje, nou ja zeg!! Nu dít weer! Hoe krijg je het voor elkaar . Gelukkig gaat het met je zoontje wel allemaal goed steeds . Wel jammer voor jou/jullie steeds al die gekkigheid! Maarre...je schiet al mooi op zo naar het einde! Gek he...dat het bij een ander altijd sneller lijkt te gaan. maar wacht maar....straks achteraf zeg je....jeetje wat ging dat snel.... Lauwtje, kwaaltjes worden dus minder...gek he, dat je je dan zorgen gaat maken. Hele normale reactie hoor! Heeeeel herkenbaar! En gewoon alweer bijna 12 weken, JOEHOEOEOEOE!! Hier alles goed. Morgen is Maud alweer 10 maanden . Van de week eindelijk haar eerst tandje doorgebroken. Alleen helaas 's nachts last ervan . Nou ja...die slaap halen we een andere keer weer in. Overdag is ze lekker vrolijk . Haai!! Yippie!! Zwaai zwaai!!
patries bah wat spannend.. meis ook van hier een doos positive energie.. miep pff jij heb ook echt het een na het ander.. lauwtje mooi zoo dat de echo goed is.. hier gaat het goed.. de meiden doen het goed alleen eva heeft een wat scheef kaakje en verslikt zich nog wel eens tot zeer regelmatig.. en het ljkt als of haar tong niet helemaal mee doet zeg maar.. dus we gaan met haar naar de kinderarts.. verder groeien de meiden goed. hoe ishet met de anderen.. lees effe me onderschrift
Hallo lieve 'vrouwen' hahaha... Nou heb wel gemengde gevoelens hoor!! Maar kan niets anders doen dan afwachten. En idd Majo, miss als ik dat vraag dat het wel kan, zou het wel heeeeel erg fijn vinden. Ze hebben tegen mij gezegt dat ik het maar af moet wachten, en als het echt rood word en idd krampen, dan moet ik gelijk bellen. Maar zolang het bruin verlies blijft is er niets aan de hand, en hoef ik niet te bellen, en kon het wel nog een keer gebeuren zei ze. Ben wel heel erg geschrokken.... Ik moet gewoon positief blijven
Hoi meiden, Ik heb dus aardig wat gemist...(ik lees af en toe stiekem wel mee) @Patries: Zwanger, maar onzeker door verlies. Spannend hoor! Ik duim voor je dat het goed is en blijft! @all: Hier is aardig wat gebeurd. Met mijn moeder gaat het goed. Ze heeft nu 4 chemo's gehad. Na de 3e chemo hebben ze weer een scan gedaan om te kijken naar de tumoren. En dat zag er allemaal heel goed uit. Ze waren flink afgenomen in formaat. Nu weten we dus dat de chemo zijn werk doet en waarvoor mijn moeder al die ellende moet doorstaan. Ik ben in twee strijd. Nou ja, mijn gevoel en verstand. Ik zal het uitleggen. De laatste keer dat ik ongesteld ben geweest heb ik verschrikkelijke buikpijn gehad en kon ik een week niet naar de wc, terwijl ik normaal keurig elke dag kan. Dus voor controle naar de gyn. Resultaat: mijn endo cyste bij mijn darm is in formaat toegenomen en daarom had ik zo'n buikpijn en kon ik niet naar de wc. De cyste sluit de boel af. Nu ben ik aan de provera om alles rustig te maken, zodat bij mijn komende ongi de buikpijn misschien minder is. En als de ongi komt moet ik aan de pil.... Die moet ik 3 of 4 maanden doorslikken en dan een stop week en weer 3 of 4 maanden door en zo door gaan. Nu liggen mijn gevoel en verstand overhoop. Mijn gevoel zegt: nu heb je helemaal geen kans meer op een spontane zwangerschap. Mijn verstand zegt: het is goed zo! Anders was je in de afgelopen 4 jaar al wel een keer zwanger geweest als het spontaan had gekund. Ik ga toch maar met mijn verstand mee, ook al spreekt mijn gevoel het tegen. 23 mei hebben we een gesprek met de gyn. Dezelfde als mij in 2009 heeft geopereerd. Dan wil ik wel eens weten of het niet beter is om die cyste weg te halen. En wat wij allemaal nog meer kunnen doen om de kansen te vergroten. We gaan al onze vragen stellen. Het is straks de laatste poging, dus die wil ik zo goed mogelijk in gaan. En we staan weer op de IVF lijst voor september. Even rust dus! Het is een heel verhaal geworden, sorry!
Hallo dames!! Hier ff weer een update. Gisteren had ik ineens rood bloedverlies Ik ben me kapot geschrokken zeg! Heb toen voor me eigen gevoel het ziekenhuis opgebeld, en helaas, ik moest vandaag maar ff naar de poli bellen voor een afspraak. Dus vanmorgen gelijk om half 9 gebeld, en kon vandaag nog komen. Wij naar het ziekenhuis vanmorgen, maar goed tis allemaal maar afwachten. We hebben wel een inwendige echo gehad, en het vruchtje zat nog lekker op zijn plek en was nu 6 mm. Maar voor de rest was er nog niets te zien, daar was het te vroeg voor, maar daar waren we al op voorbereid!. Over 2 weken moeten we weer komen voor echo, en hoef dus gelukkig niet tot 2 mei te wachten hahaha... Over de bloedingen, is niets te zeggen. Maar ik heb zelf zoon idee als ik mij te veel inspan dat ik dan een bloeding krijg. Dus dat ga ik even in de gaten houden!!
Pffff.....tjee Patries!! Wat spannend steeds meid!! En wat onzeker!! Wel fijn te weten dat het vruchtje nog steeds op z'n plek zit. En fijn dat je nu dan toch over 2 weken kunt komen. Hopelijk is er dan een mooi kloppend hartje te zien!! Meggytje, daar ben je 'weer'! Tjee zeg...moeilijke keuze!! Gevoel en verstand gaan dan zéker niet altijd samen zeg! Ik geloof wel dat als ik je 'verhaal' zo lees, ik denk ik wel dezelfde keuze gemaakt zou hebben. Zeker na 4 jaar proberen idd. (niet dat je er wat mee kan wat ik zou doen, maar goed...). Iedere keer van die hevige pijnen is ook niet wat.....hou je toch ook niet vol zeg! Ik zou ook denken...eruit met dat 'ding'. Dan ben je hopelijk ook van die klachten af. Hoop dat je in mei meer te weten komt!! En in sept dus weer 'van start'....nu even rust.... zelf voor gekozen of is er een wachtlijst? Wel fijn te lezen trouwens dat het met je moeder goed gaat!! Yippie, had het al gevonden idd. Heb gestemd op je 2 mooie meiden
@Patries: jeetje, wat een schrik. Gelukkig zit het er nog. De volgende keer dan een mooi kloppend hartje he? @Meggy: das moeilijk zeg, gevoel en verstand gaan niet altijd samen. Ik denk dat je nu een goede keus hebt gemaakt. Soms moet je je gevoel even aan de kant zetten en je verstand volgen. Je wilt natuurlijk ook een zo goed mogelijke kans maken en ik denk dat je dat in dit geval ook hebt. Maar moeilijk blijft het zeker. Je wilt natuurlijk ook weer verder en nu moet je eerst weer een tijdje wachten. Maar dat is het vast waard. Ze zijn in Meppel/Zwolle erg goed in het zwanger maken van vrouwen, we zijn hier immers allemaal zwanger geworden, dus jij gaat ons nu ook volgen hoor!! Fijn trouwens dat het met je moeder wat beter gaat. Wel heftig dat dat er allemaal ook nog bij komt. Beterschap voor haar!
Patries, geukkig zit beeb op goede plek! Over 2 weken weer een echo? Heb je nog last van bloedingen gehad? Meggy, daar was je weer! Wat fijn dat het goed gaat met je moeder. Goed dat je naar je verstand hebt geluisterd, lijkt me een goede beslissing, hoe moeilijk ook! Kunnen ze die endo niet weghalen ofzo? Yippie, ik heb op je meiden gestemd hoor klinkt eng van kaakje, kunnen ze daar nu al wat aan doen? Majo, maud haar eerste tandje door! Yaaaayyy!! wel vervelend dat ze er snachts zo'n last van heeft.. En 10 maand alweer! Hebben jullie het al eens over een 2de gehad? Of zijn jullie daar nog helemaal niet mee bezig? Miep, hoe gaat het met jou? Hou je het nog een beetje vol? Hier 2 dagen ziek geweest, knapt nu weer wat op. Vanavond een stukje gewandeld en dat doet een mens toch goed. Heb ook zo nu en dan steken in mijn buik rond mn navel. Ga me metee zorgen maken om frits maar het zal wel te maken hebben met het griepje denk ik... Verder helemaal happy!
Zwaai zwaai Had gister maar op twee meiden gereageerd, kreeg plotseling visite, dus moest afbreken hier. Maar dan nu de rest: @Yippie: klink naar van het kaakje. Hopelijk is het niets ernstigs en kunnen ze er iets aan doen. Verder doen je meiden het dus goed, super! @Majo: bij jou gaat het ook snel hoor. Eerste tandje alweer, jee waar blijft de tijd? Denk je al wel eens aan een tweede? @Lauw: gelukkig knap je weer wat op. Niet teveel zorgen maken hoor! Is erg moeilijk, weet het. Maar echt van genieten, voor je het weet is het al zover. Ik kan het me niet voorstellen, maar hier zal over een paar weekjes een kleintje zijn. En we hebben wel genoten, maar door alle tegenslagen toch minder dan we hadden gewild. @all: woensdag weer voor een echo geweest, alles was goed. De kleine is nu ongeveer 2170 gram, groeit goed dus. Met mij gaat het gelukkig ook steeds beter. Ben nu wel alleen heel moe, maar maak me misschien ook wel te druk. Heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor een zwangerschapsreportage. Ben er zo blij om, heb er echt zin in. Vind dit toch echt iets om mooi vast te laten leggen. Ben benieuwd, 18 april staat de afspraak gepland! Verder is het kamertje nu helemaal schoon en klaar. Alleen bedje nog opmaken, maar daar wacht ik nog even mee. Over twee weken zetten we de box in de kamer, miepjeman had het erover dat ie dat met pasen wilde gaan doen. Tja, dus dan zijn we er eigenlijk wel helemaal klaar voor. Maar hij moet nog wel even wachten hoor, nog even lekker warm blijven zitten bij mama. Hebbenn jullie trouwens laatst dat artikel gelezen over dr.V? Wordt aangeklaagd wegens dood ongeboren kind. IVF-arts aangeklaagd wegens dood ongeboren kind - Drenthe - Dagblad van het Noorden Nou ja, vind het wel een beetje kort door de bocht en een hele harde titel, maar oke!
Hallo allemaal, Hier geen leuk nieuws!! Gisterenavond ben ik het vruchtje verloren :x Ik voelde het wel al aankomen, mijn gevoel zat er al niet lekker bij. 18 April moeten we weer heen voor een echo, eigenlijk om te kijken of het hartje al klopt, maar die is er dus niet meer. Dus afwachten dan maar........ :x:x:x