Miepje, vroeg me af....heb je bij vw er bewust voor gekozen in de lijst niet neer te zetten dat jullie een zoontje krijgen? Viel me namelijk ineens op omdat ze het over rose/blauw hadden..... Hoe is het met een ieder hier? Allemaal aan het genieten van het mooie weer en paasweekend? Hier wel
wow miepie wat een gave foto's.. Hier gaat het weer de geode kant op .. ik heb een week ab gehad.. en de meiden zijn vanaf afgelopen dinsdag ook ziek geweest. snotterig en verkouden eva verhoging en vanja koorts.. dus dat waren pittige dagen.. Gisteren was ik jarig dus ook een druk daggie.. heb een fotoshoot gekregen voor me verjaardag.. (hadden we 4 april al gedaan) en daar een foto groot van gekregen.. als ik de foto heb op dvd dan zet ik er een paar in me profiel.. Verder heeft eva 1 nacht door geslapen afgelopen nacht dus we gaan er maar weer voor vannacht..
Hallo, Miepje: Super mooie foto's zeg!! En idd een schitterende buik zeg Geniet nog ff van de laatste weekjes, voor je het weet........ hihi Majo: Wij genieten zeker van het mooie weer, voor zover al het kan natuurlijk Vandaag gezellig aan het bbqen geweest... Morgen dagje slagharen ivm het SBS Paasfeest hahaha Leuk voor de kids van m'n zus, en wij zijn er ook ff tussen uit!!! Hoe is het met de rest???!! Hier: Nog steeds bloedverlies........ Ben het meer dan dikke beu, komt gewoon me strot uit Ik bloed nu al meer dan 3 weken.! En weet nu nog niet waar we aan toe zijn. Dinsdag weer naar de gyn en dan weten we hopelijk wat meer.......????? Tja en voor de rest gaat me gevoel met upss en downss.... Donderdag naar de Ha geweest op de hoop dat die mij wat meer duidelijkheid kon geven, niet dus, Mja dat wist ik eigenlijk ook wel...... Ben der helemaal gebroken weg gekomen, zat er ff helemaal door heen Gelukkig was zusterlief thuis, en heeft me goed opgevangen!! Maar nu ff proberen te genieten.... Ik heb nog ff een vraagje, miss een beetje een vreemde maar ik twijfel heel erg : Ik heb alle weken en dagen maandverband/inlegkruisjes voor, en wil eigenlijk morgen ob's gebruiken.... Zal dit verstandig zijn? Ik bloed nog wel, niet veel maar heb ook geen stolseltjes of zooo... Iemand raad ??? Iedereen fijne pasen en geniet van het mooie weer!!!!! Knuffels
@Majo: heb op vw niet echt bewust niet vermeld dat we een zoontje krijgen. Weet eigenlijk niet waarom, denk dat ik het nog wel leuk vind om het als geheimpje te houden. @Yippie: Jullie in de ziekenboeg dus. Bah! Lijkt me vooral voor die kleintjes zo zielig Maar gelukkig gaat het alweer de goede kant op. Ach ja, ziek worden kan ook niet uitblijven met dit weer. Wat een omslag zeg. Maar wel lekker Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad. Leuk dat je een fotoshoot hebt gekregen. Ben benieuwd naar de foto's. @Patries: bij jou dus nog steeds onzekerheid. Meid, wat verschrikkelijk. Kan me heel goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Die onzekerheid is killing! Dan kun je maar beter weten waar je aan toe bent. Fijn dat je bij je zus terecht kon. Wat betreft je vraag, ik denk dat ik het niet zou doen. Zou het van binnen zoveel mogelijk met rust laten. Je weet maar nooit. Hoop dat je vandaag een beetje kunt genieten! @Lauw en Meggy: met jullie alles oke? @all: bedankt voor de complimenten over mijn buik. Ik vind het zelf ook een mooi buikje en ben erg blij met de foto's. Ik ga weer lekker verder genieten van het mooie weer en van mijn man. Die is ook lekker een paar daagjes vrij natuurlijk! Fijne paasdagen allemaal!!
Halloo dames! Lekker aan het genieten van het mooie weer? Miep, wat een mooie foto's zeg! Super! Patries, wat een ellende nog! Hopen dat je dinsdag meerzekerheid krijgt. Dit is echt killing! Yippie, ziekenboeg bij jullie? Getsie.. Beterschap! Fijne paasdagen allemaal!
Yippie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Eva nog doorgeslapen? En Vanja? Doet die haar al na daarin? Knappen de meiden alweer wat op? Patries, wat naar wat naar wat naar toch allemaal zeg! Dikke knuffel voor jou! Spannende dag morgen dus! Heel veel succes! Was Slagharen nog leuk? Wij zouden ook eerst met schoonzus, zwager en 3 neefjes gaan, maar zij vonden het te warm. Zijn dus niet geweest, ben lekker met een vriendin naar de sauna geweest . Miepje, op vw dan lekker zo laten! Wel leuk dat jij die lijst strakjes weer wat blauwer maakt . Lauwtje, 15 wkn alweer vandaag zeg! Op naar de 20 wkn echo! Meggytje, Hoe is het bij jou?
Hallo....... Hier heel vervelend nieuws,,, Vandaag bij de gyn geweest..... En het is weg :x:x:x Ik ben het hoogst waarschijnlijk vorige week verloren, tijdens het hevige bloedverlies!!! We worden zoo weer met de beide benen op de grond gegooit, en hebben niets meer..... Alles weg :x:x:x Heb ff weinig woorden sorry Liefs....
Lieve Patries, weet even niets meer te zeggen. Hier zijn ook geen woorden voor. Een hele dikke knuffel voor jou!!!
Patries, ook van mij een heeeele dikke knuffel! Het is echt niet eerlijk, eindelijk die roze wolk, wordt je er keihard weer vanaf gegooit.. :x
Patries, ook van hier een dikke knuf! Zó ontzettend rot voor jullie! Eerst die blijheid en dan toch zo'n ontzettende domper (understatement). Sterkte met dit een plekje te geven....je was toch even zwanger natuurlijk, dus het is niet niks allemaal!!
Hallooooo dames! Patries, hoe gaat het met je? Vind het echt zo naar voor jullie. Hoe gaat het met de rest van de dames hier? lekker genoten van de paasdagen en van het mooie weer? @hier: ik ga vanmiddag ff langs de huisarts. Loop al ruim een week vreselijk te hoesten en ben heel erg snotterig. Normaal gesproken ga ik daarvoor niet naar de dokter, maar inmiddels begint mijn buik er echt pijn van te doen. Het hoesten gaat soms tot overgeven aan toe. Bovendien doe ik door al dat hoesten nu 's nachts ook geen oog meer dicht, en miepjeman ook niet Hoop dat ik er even iets voor kan krijgen. Verder alles oke! Beeb beweegt goed. Dinsdag weer voor controle.
heyhey,, Tja,, hier gaat het alles behalve goed Kan me hoofd niet leeg krijgen en op andere gedachten zetten, helaas!! Ik heb vanmorgen in tranen en tuiten de HA opgebeld, wist ff niet meer waar ik het moest zoeken. S'nachts doe ik geen oog dicht,, en als ik dan eindelijke slaap na zolang vechten, zie ik allemaal hele grote dikke vette spinnen vlak bij mijn gezicht!! :x En allemaal andere rare dingen!!!! En dan ben ik weer helemaal klaar wakker en dan ga ik kijken/zoeken, en dan is er helemaal niets!! Zit er echt ff door heen... Wordt helemaal gek....... Het was dinsdag echt een kl*te dag!!! We komen in het ziekenhuis, ik meld mij bij de ass. en gingen in de wachtkamer zitten. Even later werd ik opgeroepen door de ass. ivm mijn opname vorige week wouden ze mijn bloeddruk ff meten. Ze wenste me nog heel erg veel sterkte wegens de hele situatie.... Bij de gyn binnen gekomen, en uit de echo bleek dat er niets meer zat. De klok stond echt ff stil en wist niet wat ik zeggen moest!! (ondanks dat ik het eigenlijk wel had verwacht) Maar goed we hebben een gesprekje gehad en konden naar de ass. om mijn ponsplaatje op te halen. Dat gingen wij dus doen..... Die miep (de zelfde ass. die ook mijn bloeddruk ging meten) kreeg mijn dossier, leest hem, loopt naar haar pc en zegt letterlijk tegen ons: ' Zou je ons en Zwolle wel willen laten weten hoe het gaat na de bevalling!? ' ............... Toen brak me klop helemaal......... Heb er ook totaal geen woorden voor!!! Dr.J begon gelijk over de cryo's.......... Nou dat is nu wel het laatste waar ik ff aan kan denken, en dat heb ik hem ook duidelijk verteld... Ik wil eerst dit ff een plekje geven en verwerken en dan zien we wel weer verder.... maar voor nu, wil ik ff helemaal geen getrek aan mijn lichaam............. RUST, dat wil ik En voor nu, ik heb van de HA Temazepam gekregen zodat ik s'nachts gewoon kan slapen.. en hij vind dat ik met een soort van pshycoloog er over moet praten... en daar moet ik dinsdag heen.....
Oh lieve Patries, Wat onzettend naar allemaal zeg! En wat een ENORME muts zeg die assistente :x!! Wat een domme doos zeg!! Goed dat je de HA gebeld hebt!! Hopelijk helpt het pammetje je goed! Is een inslaaptablet dus hopelijk als je eenmaal slaapt dat je ook echt doorslaapt. Dat zal je zeker goed doen een nacht goed slapen na alle ellende. Goed ook dat je met een psych gaat praten! Is ook niet niks hoor dit allemaal! De hele MMM is echt LOODZWAAR en helemaal jouw ervaringen v/d laatste weken. Eerst zoveel blijdschap en hoop en dan sta je toch ineens weer met lege handen . Goed dat je even rust voor jezelf inbouwt! Hoe is het met je vriend/man? Hoe is hij eronder? Hebben jullie steun aan elkaar of verwerken jullie het ieder op je eigen manier? Pas goed op jezelf en neem idd de tijd dit te verwerken. Hier komen kan ook soms erg confronterend zijn dus als je dat even niet ziet zitten of er daardoor teveel mee bezig bent....wij lopen niet weg hoor! Maar kan ook zijn dat het juist een uitlaapklep is en dan lopen we ook niet weg! Je moet doen en laten wat voor jou goed is, zodat je over een tijdje als het weer beter met je gaat en je er weer aan toe bent een cryootje kunt op gaan halen! Want die tijd komt echt wel weer hoor meid dat je je beter gaat voelen en er weer voor kunt gaan! Maar eerst goed voor jezelf zorgen nu!! Dikke knuffel, Majo!
Hey Miepje, Vervelend zeg dat hoesten! Nog iets gekregen v/d huisarts? Je moet juist goed slapen 's nachts want over een paar weken moet je goed uitgerust zijn . En vriendlief natuurlijk ook . Ik weet dat ik ook zoiets had laatste weken voor bevalling. Wekenlang enorme keelpijn en oorpijn gehad toen. HA kon niets vinden, maar voor de zekerheid AB kuur. Wilde ik niet dus door blijven sukkelen. Direct na de bevalling was het over. Dus w.s. hormonaal geweest?!
He patries.. Wat ontzettend k.. maar wat geod dat je hulp heb in geroepen.. ik weet niet of je inde buurt van zwolle woont maar daar heb je een maatschappelijk werkster van uit de feriliteitsafdeling.. hier hebben wij ook bij gelopen.. (als je meer wil weten pb me maar)
Oh, Patries, wat een nare berichten zeg! Maar wel heel goed van je dat je hulp ingeroepen hebt. Daar is heel veel moed voor nodig hoor. Wens je heel veel succes morgen! @hier: vrijdag bij de ha geweest voor mijn hoest. Heb een drankje gekregen, maar dat helpt nog niet echt. Nog steeds erg veel hoesten, inmiddels ook erg veel slijm, zit helemaal vol. Door al dat hoesten begint mijn maagzuur ook weer op te spelen, heerlijk dus! En mijn buik doet inmiddels zo'n pijn ervan. Maar goed, we kijken het nog maar even aan... Morgen weer voor controle. Met de rest alles oke?
hey allemaal.. miepje vraag je dan toch wat voor de maag zuur.. marjo hoe is het bij jou.. patries wederom een knuffel.. hier vandaag naar de kinderarts geweest ivm met de kaak.. de kaak zelf is gewoon goed. haar gezichtje is wel wat scheef lijkt of niet alle spieren evn goed werken.. maar dit was niet heel extreem.. over 8 wkeen kijken of er verschil is.. verder doen de meiden het goed beginnen ze te keuvelen.. eva slaapt inmiddels door.. vanja komt nog 1 keer..
Yippie, fijn dat de kaak in ieder geval goed is. Maar de spieren werken dus niet allemaal even goed? Hm.... Hopelijk is het over 8 weken dan weer beter, of kan dat niet zomaar? Moeten ze haar eraan helpen? Prettig dat de meiden inmiddels lekker doorslapen, geeft ook weer wat rust. Leuk dat ze ook wat beginnen te keuvelen. Ik ben trouwens inmiddels net een wandelende apotheek. Heb al wat voor maagzuur, maar dat werkt niet zo goed. Daarom drink ik vaak warme melk, dat werkt nog het beste bij mij. Heb ook wat voor bloedarmoede. Dat heeft invloed op mijn darmen, dus daar heb ik ook al een drankje voor. Verder dus een drankje voor het hoesten. Dus sowieso al vier drankjes per dag