Jeetje jeetje meiden....wat lees ik hier van de afgelopen week toch weer allemaal terug zeg!! Meggytje, dikke knuffel voor jou! Zó ontzettend naar allemaal voor jullie. Dus besloten om tot eind v/h jaar te wachten..... en alweer 4 jaar bezig..... En dan je moeder begin juni de o zo spannende scan om te kijken hoe het nu is... hopelijk nu weer eens een keertje goed nieuws voor jullie! Hoe ging het gesprek vandaag? Was toch vandaag? Patries, wat heb jij nu toch allemaal weer meegemaakt afgelopen week weer!! Wat een énorme nasleep zeg! En dan vandaag gecureteerd.... hoe voel je je nu? Is alles goed gegaan? Hebben ze 'iets' weg kunnen halen wat de 'boosdoener' was? Ook knuf voor jou meid! Hopelijk nu ook voor jullie dan even echt rust! En wat kan Dr. V. toch vervelend doen zeg! rare V(ogel) af en toe! Lauwtje, mooie buik heb je hoor ! Voel je alweer wat meer plopjes? En ieieieks...ineens bloed verloren?! Gelukkig lijkt alles goed. En placenta nu dus weg voor uitgang! Das dan wel weer mooi! Miepje heeft dit toch ook gehad...voorliggende placenta en bloedingen...uiteindelijk lag die ook niet meer voor uitgang. Nog een week en dan de 20 wkn echo voor jullie. Spannend ook weer! Pien, leuk je onderschrift erbij . Zijn jullie er al overuit of je naar DD gaat of niet?! Er is ook een DD topic hè.... @All, Nee...weet niet hoe het met Miepje is. Hoop dat ze lekker thuis zijn en aan het genieten. Heb niet gesmst, eerst maar eens even lekker laten 'kramen'. Zullen het wel druk genoeg hebben . Als ze de tijd heeft zal ze vast en zeker gauw eens een keertje komen 'aanwaaien'.... Hier nog steeds druk druk druk!! Leidingen in keuken zijn inmiddels verlegd en alles wat van hout is, is geschuurd en geverfd. Muren zijn gesausd, oude laminaat is eruit, keuken is eruit. Wat een werk zeg!! En dan afgelopen 3 nachten nog nachtdienst gehad....pfffffff....wat ben ik blij als we vanaf nu een week verder zijn . Woensdag en donderdag komen ze de keuken plaatsen en dan hoop ik v/h wknd het laminaat erin te kunnen leggen. Verder voor Maud's verjaardag gisteren een leuke uitnodiging gemaakt. Komen hopelijk morgen of overmorgen binnen. Nog maar 10 dgn en dan is ze gewoon alweer 1!
He meiden effe snel.. MIEP gefeliciteerd!!! hier net terug vanmiddag met eva uit het ziekenhuis heeft daar 2 nachtjes gelegen ivm met braken diaree en koorts... gaat nu weer beter.. maar het lijkt er op dat vanja het stokoje over neemt.. liefs yippie
HAAAAAAIIIII!!!! Daar ben ik weer even. Zoals jullie weten, ben ik vorige week woensdag bevallen van onze zoon Bram. Zal even een bevallingsverhaal erin gooien hier... Dinsdagmiddag voor controle naar de gyn. Daar bleek dat mijn bloeddruk aan de hoge kant was. Hij vertrouwde het niet en heeft me doorgestuurd naar de afdeling om een ctg te laten maken. Daar was goed te zien dat ik regelmatig harde buiken had en dat mijn bloeddruk alleen maar aan het stijgen was. Was niet goed, dus daarom is besloten me op te nemen in het ziekenhuis en woensdagochtend de bevalling in te leiden. Heb daar medicijnen gekregen om mijn bloeddruk omlaag te krijgen. Om 06.30 uur heb ik een tabletje gehad, die zou ik om de drie uur krijgen en dan kon het wel drie dagen duren voordat ons kindje geboren zou zijn. Een half uur later had ik echter een harde buik die niet meer weg ging. Uiteindelijk heeft het drie kwartier geduurd voordat het weer weg ging, maar op de ctg was te zien dat ik constant harde buiken had. Toch maar besloten niet verder te gaan met de tabletjes. Om 10.30 heb ik miepjeman gebeld dat ie naar het ziekenhuis moest komen, ze zouden mijn vliezen gaan breken. Daarna zou ik een infuus krijgen om de bevalling langzaam op te wekken en hopelijk zou onze kleine man voor de nacht geboren zijn. Het was inmiddels 11 uur en mijn vriend was nog onderweg toen de weeën zich ineens volop aankondigden. Toen hij arriveerde om 11.30 uur zat ik volop in de weeën. Hij kon dus direct aan de slag Had vreselijke rugweeën en had nog maar 4 cm ontsluiting toen ik ineens persdrang kreeg. Pfffff, heb het echt zwaar gehad zeg. Een paar uur later zat ik op 5 cm en had ik nog 10 sec rust tussen de weeën door. Dit heb ik nog even volgehouden tot ik op 6 cm zat. Omdat ik helemaal geen rust meer kreeg en dit nog een paar uur vol moest houden, is besloten mij een spuit in mijn been te geven zodat er wat meer tijd tussen de weeën zou zijn om te rusten. Op een gegeven moment zat ik op 9 cm en begon de hartslag van Bram ineens te stuiteren. Gynaecoloog erbij gehaald, en ineens mocht ik persen. Na 5 persweeën was daar onze kleine man. Wat een overweldigend gevoel. Echter, er kwam zoveel bloed mee dat er lichte paniek ontstond. Mijn placenta's (ja, het waren er 2) moesten er nog uit en het bleef maar bloeden. Dus nog even flink doorpersen en toen ze eruit waren, stopte het bloeden. Miepjeman mocht de navelstreng doorknippen. Daarna werd ons kereltje meegenomen om hem aan te kleden. Vervolgens bij mama aan de borst, maar dat wilde hij niet. Dus maar lekker bij papa op de arm. Ik had ondertussen 1,5 liter bloed verloren en voelde me niet zo top meer. Eenmaal op de kraamafdeling bleek dat mijn hb ook veel te laag was. Zou de volgende dag een bloedtransfusie krijgen. De volgende dag bleek dat Bram zijn bloedsuikergehalte niet goed was, het was niet onder controle te krijgen. Daarom is hij bij mij weg gehaald en opgenomen op de kinderafdeling. Verschrikkelijk, vooral omdat ik aan mijn bed gekluisterd was ivm mijn lage hb. Kon dus niet zelfstandig naar hem toe. Bah! Bram kreeg een infuus in zijn hoofdje, zo zielig.... Maar het heeft hem erg goed gedaan. Zaterdag zijn we samen thuis gekomen. Bram had wat opstartproblemen, vooral 's nachts had hij het erg moeilijk. Maar nu hebben we een beetje een ritme te pakken. We zijn ontzettend trots en genieten volop van elkaar! Wat ontzettend heerlijk, het was die 4 jaar bloed, zweet , tranen, verdriet en pijn meer dan waard.... Zo, weer een heel verhaal. Sorry! @Lauw: jij dus ook een voorliggende placenta? Maar nu is ie er voor weg begrijp ik. Ik had dit ook, maar had ook nog wat bloedverlies toen ie er voor weg was hoor. Kan van alles zijn. Goed in de gaten laten houden. @Patries: jee, jij maakt ook wat mee zeg. Wat ontzettend verdrietig. En vandaag dus de curretage Meisje, heel veel sterkte! @Majo: jij dus druk aan het klussen. Zit de keuken er inmiddels al in? Wel leuk hoor dat verbouwen, maar ook wel fijn als het klaar is. En Maud alweer bijna een jaar, wat gaat het snel zeg. @Yippie: nee toch, hopelijk gaat het nu weer goed met Eva en heeft Vanja het niet overgenomen. @Meggy: dikke knuffel voor jou. Hoe was je gesprek?
Miep, wat fijn om je weer te 'zien'! Wat een verhaal, heftig hoor! Lijkt me vreselijk, je kindje op een andere afdeling en er niet zelfstandig heen kunnen! Eng ook van zoveel bloedverlies.. Gelukkig is nu alles goed en kunnen jullie volop genieten van Bram! Yippie, getsie jullie kleine meisje 2 nachtjes in zh! Gelukkig weer beter, hoop dat Venja het niet zo te pakken krijgt! Majo, bijna de keuken erin! Fijn als het straks klaar is! Nog een paar dagen tot maud's eerste verjaardag! Dus de uitnodigingen zijn in de maak? Leeeeuk! Patries, hoe is het nu met je? Alles goed gegaan bij de curretage? Meggy, hoe was het gesprek? Pien, zijn jullie er al een beetje uit waar jullie de 4de behandeling willen laten doen? Hier alles goed.. Vandaag 4 jr geleden de pil in de prullebak gegooit. En nu bijna op de helft van dit mooie wonder..
he meiden. zo miep dat is ook een heftig verhaal zeg.. meis geniet er maar lekker van.. Lauwtje ja het gaat snel hoor zo zwangerschap voor je het weet zijn ze al weer 12 weken.. en lachen ze je toe als je de kamer binnen komt.. Hier.. eva nog steeds aan de diaree vandaag nog weer naar de dokter geweest maar het mag 10 dagen duren.. daar zitten we nog niet aan.. Vanja lijkt een beter immunsysteem te hebben als zus lief.. wat koorts gehad en wat zeuren.. verder weinig last.. hier gaat het goed de meiden zijn al weer 12 weken ik begin woensdag weer met werken.. heb er zin in maar het is wel raar hoor.. groetjes!!
Halloooo, Miepje: Zware bevalling dus!! Maar je hebt er vast en zeker wat moois voor terug gekregen! Geniet er heerlijk van meid, T is je gegunt!!! Ik heb nog niet alles gelezen, dat doe ik morgen wel ff. Hier: Curretage is goed gegaan. Er zat meer dan gedacht! Het is gelijk doorgestuurd naar het lap. Voor de rest geen pijn of zoo, alleen gisteren een beetje!! Dr de J. heeft er een spiraaltje ingeplaatst (ja jullie lezen het goed, kinderwens en een spiraaltje hahaha) Dit is omdat de baarmoeder nu dicht kan groeien, en dat is niet de bedoeling. 28 juni moet ik weer heen voor controle en als alles goed is, gaat het spiraaltje er ook uit. Er blijkt nu ook nog eens een cyste van 5cm op me eierstok te zitten, maar daar kijken we later na......... Voor de rest gaat het hier dus goed, en doe het lekker kalm aan.. Dikke knuff voor jullie allemaal!
Hallo, @ Miepje, pfff wat een bevalling zeg! Fijn dat nu alles goed is en jullie lekker thuis zijn. Ik wens je heerlijke kraamweken toe. Geniet ervan, het is zo weer voorbij. @ Patries, alles achter te rug. Je bent wel heel nuchter of niet. Knap hoor. Ik denk dat ik toch wel bang zou zijn voor zo'n curretage. Doe maar lekker rustig aan. @ Lauwtje, ik heb mijn medische dossiers opgevraagd en daar wacht ik nog even op. Dan wil ik eerst advies inwinnen. Misschien dat een andere arts een andere kijk heeft. Bij ons is nooit een oorzaak gevonden. Ik zou zo graag een oorzaak weten. En ik blijf me ook steeds afvragen of ik het zeker weet of ik nog een keer wil behandelen. Ik zie erg tegen eventuele teleurstellingen op. Die druppel bloed van een aankomende menstruatie na een terugplaatsing, die teleurstellingen snijden dan door je heen. Met jou ook alles goed? Al op de helft, spannend he! Wanneer ben je precies uitgerekend? Groetjes voor iedereen. Pien
Heyy Pien! Gelukkig is het voor zover achter de rug!! Tja en nuchter.... Niet echt hoor! Was ongelofelijk zenuwachtig, maar had in het ZH ook niet veel tijd om te denken. Ik kwam op de afdeling, en moes gelijk de 'operatie' kleding aan. De gyn zat al op mij te wachten.... ipv 13.00 uur werd het dus 11.00 uur!! Toen in daar lag, en de infuus kreeg kon ik wel janken!! Maar heb me uiteindelijk goede moed in gesproken, dat ik lekker ging slapen, en dat alles wel goed kwam. En dat heeft heel erg geholpen. Toen ik vrijdag om 19.00 uur weer naar huis mogt, was ik nuchter en dacht er niet veel over na. Maar vanaf zaterdag heb ik echt ff een klap voor me kop gekregen, en besef nu dat echt ALLES nu voorbij is!! Dat maakt het nu toch best wel zwaar. Vandaag ben ik boven met onze kleding kast bezig geweest ff lekker opruimen. Ik heb na de punctie broeken van mijn zus geleend (zij is wat dikker dan mij) omdat ik mijn eigen broeken niet meer dicht kreeg. Waar onder een zs broek (was een beetje vroeg, maar die had me zus tijdelijk voor mij) zodat ik even een paar broeken had! Die kwam ik dus vandaag tegen en heb haar broeken in een tas gedaan... En toen kreeg ik weeeeeer zoon klap in men gezicht!! Allemaal van die kleine dingetjes!! Ik vind het nu toch echt wel zwaar. Morgen gaat manlief weer werken (die was vanaf vrijdag vrij) en dan ben ik weer heledagen alleen, daar zie ik zoo tegen op!!! Maar goed, het kost allemaal tijd..... En heb er miss toch wel te nuchter na gekeken!! HOe gaat ie bij jou?? Al wat meer info??
Hallo dames! Wat is het hier rustig zeg. Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier gaat het goed, druk, maar het is echt genieten. Bram begint een beetje een ritme te krijgen en das erg fijn. De nachten worden wat rustiger, maar moet soms overdag nog wel wat slaap inhalen We zijn zo ontzettend blij dat we al die jaren hebben doorgezet en de hoop niet hebben opgegeven...
Haaidiehaai Meisjes . Hier dan eieieindelijk weer een reactie van mij. Had problemen met m'n computer, maar inmiddels doet ie het dus weer! Miepje, lekker aan het genieten dus! Goed zo . En Bram is gewoon alweer 3 weken geweest! Wat gaat het snel he?! Zag v/d week in Meppel trouwens jullie kaartje hangen volgens mij....zag alleen de binnenkant en kon de naam Bram goed lezen, rest niet, hing te ver weg. Maar was het een kaartje met aan de binnenkant een molentje en tulpjes? Een echt Hollands kaartje beetje delftsblauw kleurtjes?! Leuk!! Lauwtje, 20 weken echo al gehad? Alles goed? En 4 jaar verder nu na de start voor jullie mooie wondertje. En nu nog maar een paar maanden en dan is het alweer zover! Weten jullie trouwens wat het wordt?! Patries, curretage inmiddels gehad. Moeilijk zeg! Maar nu kun je wel iets afsluiten hopelijk. Die nasleep duurde wel heel lang met al die onzekerheid en toch valse hoop steeds. Moeilijke momenten zullen er vast nog wel vaker komen die op dit moment erg confronterend zijn. Je was natuurlijk ook dolblij met die positest en dan eindigt het zo . Hopelijk kun je het toch gauw een plekje geven. Hoe voel je je verder? Wilde het alleen thuis zijn wat? Heb je genoeg afleiding? Knuf van hier. Yippie, hoe is het met Eva en Vanja? Zijn ze inmiddels beiden weer beter? Flinke buikgriep allebei dus?! Zielig! En Papa en mama bespaard gebleven? Of moesten jullie er ook aan geloven? En hoe was je eerste werkdag? Kun je weer wennen aan het werken? Gaan EVa en Vanja naar een kdv? Of gastoudr? Of opa/oma? Meggytje, Hoe is het bij jou? Hoe ging het gesprek 23 mei? En hoe is het met je moeder? Die had begin juni toch een scan om te kijken hoe het is? Ik hoop toch zó dat het er allemaal beter uitzag. Jullie verdienen na al die ellende gewoon eens een keertje positief nieuws! Pien, medische dossiers al binnen? Ben benieuwd of er toch nog een 'oorzaak' gevonden kan worden. En kan me wel goed voorstellen dat je opziet tegen weer teleurstellingen. Het grootste deel van de mm bestaat uit teleurstellingen helaas. En of het nu voor een 1e of 2e of 3e is.... tegenslagen zijn gewoon kl*te! Hier alles )redelijk' goed! Maud is inmiddels 1 jaar . Hebben een leuke dag gehad. Wel énorm druk zeg! Dacht slim te zijn door het 2 x te vieren, 's morgens en 's middags.... maar ja....toen kwam bijna iedereen 's morgens . Had 25 'man' over de vloer en 's middags 9. Dat was beter. Ze is erg verwend, lijkt wel een speelgoedwinkel bij ons thuis. Nu is ze alleen sinds gistermiddag helaas ziek. Koorts, verkouden en helemaal uit haar doen. Hopelijk knapt ze gauw weer op. Afgelopen woensdag dus weer naar Meppel geweest, naar Dr. V. Die was goed ´gemutst´. Zei al toen we binnenkwamen, hadden Maud mee, jullie denken... neem het bewijs dat het kan lukken maar mee? Jazékers!!. Maar helaas..... slecht nieuws hier..... er zijn helemaal geen zaadcellen gevonden . Begint er echt op te lijken dat Maud idd een ´mazzeltje´ is. Nu is het plan... a.s dinsdag opnieuw SOT en dan niet 2 a 3 dgn onthouding vooraf, maar juist de 3 dgn ervoorafgaand een zaadlozing hebben. In de hoop dat er dan bij de SOT wel een enkeling te vinden is. Ging bij Maud toen ook zo.... eerste keer helemaal niets, meteen nog een keer en toen 8 zaadcellen gevonden. Als ze dan wat vinden gaan we hier icsi proberen en als ze weer niets vinden, dan worden we doorgestuurd naar Nijmegen voor een Pesa of Tese. Alleen balen dat er dan daar natuurlijk wel weer een wachtlijst voor zal zijn.... Nou ja.... eerst nu maar weer eens afwachten tot 29 juni....
Hey meiden, Het gesprek 23 mei was apart. We hebben wel onze vragen kunnen stellen, maar ik had een beetje het idee dat de arts een beetje gehaast was. we kunnen verder niets meer extra doen om te zorgen voor een goede innesteling. Kinderasprines, was hij niet zo voor, dat zijn bloedverdunners en dat is niet handig tijdens de punctie. Maar zee konden verder geen kwaad. Dus ik denk dat ik die dan maar ga gebruiken na de punctie. Als het toch geen kwaad kan... De cyste die er nu nog zit, zit niet in de weg voor de punctie en heeft ook geen invloed op de innesteling. Alleen ik heb nu ook een cyste in mijn rechter eierstok. deze laten we zitten, daar kunnen ze wel doorheen of omheen prikken tijdens de punctie. Ze hebben toen de cyste in mijn linker eierstok verwijderd en die eierstok doet nu niks meer, dus dat risico wilde hij niet nemen. daar waren we het wel mee eens. Dus nu aan de pil tot in november en dan gaat onze laatste kans op een kindje in.... wil er nog even niet aan denken, eerst maar even van elkaar genieten!! Mijn moeder gaat niet zo goed. De uitslag was niet goed. De gezwellen in de longen waren duidelijk afgenomen, maar de lever zit nu helemaal vol. De lever is resistent tegen de chemo.... k*t Ze willen nu na de vakantie nog een experimentele chemo doen om te kijken of dat nog wat voor haar doet. Ik hoop het maar.... Verder is ze erg moe, ze kan bijna niets. We maken er maar het beste van! Ik ga zo lekker een weekendje naar Pinkpop ff lekker ergens anders aan denken. Heerlijk, daar ben ik wel aan toe!! Meiden goed weekend allemaal!!
Haaiii!! Majo, nog van harte gefeliciteerd met maud haar eerste verjaardag!! Wat is een jaar snel voorbij he? Leuke dag gehad en goed verwrnd dus, super! Wat een klote uitslag zeg! Had toch gehoopt dat ze wat hebben kunnen vinden, maar helaas . Nu maar hopen dat jullie de 29ste een betere uitslag krijgen. Knufje! Miep, lekker aan het genieten van bram? Mooi dat hij nu een beetje ritme krijgt.. Ben wel heel benieuwd naar foto's van jullie wonder! Meggy, brrr klinkt wel eng, de laatste poging.. Hoop dat die jullie heeeeeel veel geluk gaat brengen. Dus cyste kan geen kwaad? Dan zou ik het risico ook niet willen nemen om het te verwijderen. Wat een naigheid van je moeder . Hopen dat de experimentele chemo wat voor haar kan doen. Het wordt eens tijd voor posi nieuws bij jullie! Knuf! Patries, ze hebben nog heel wat weg gehaald dus. Het is niet zo gek dat je je zo rot voelt. Het is niet niks en die kleine dingen kunnen je inderdaad heel hard raken. Voor jou ook een dikke knuffel! Yippie, jou meiden worden alweer groot! Wat gaat dat hard zeg! Hoe bevalt het werken? Wij hebbem vorige week dinsdag de 20wk echo gehad en alles is goed! wat mooi en bijzonder om je kindje zo te kunnen zien! We hebben zelfs nog een mooie 3d foto gekregen! Helemaal geweldig! (staat in album) we weten nog steeds niet wat het wordt, nog een paar maandjes geduld Verder hebben we de hele beebinboedel besteld. Kamertje, kinderwagen en box. Badsetje hebben we al en nog vanalles meer! Behang voor kamertje is ook besteld. Kamertje hoeft weinig aan te gebeuren. We wonen hier net 2jr en hebben toen alles aangepakt. Alleen het behang dus!
Owh Meggytje . Wat een nare berichten weer zeg! Wat ontzettend verdrietig nieuws van je moeder. Kl*te ziekte is het toch zeg! En dan ook nóg weer een cyste erbij. Hopelijk geeft de zomer jullie wat rust en kun je het idd 'even' achter je laten allemaal om 'klaar te stomen' voor eind van het jaar. Klinkt idd naar zeg.....laatste poging. Kan me voorstellen dat je daar niet aan wilt denken nog. Héél veel plezier op Pinkpop dit weekend!! Lauw: Wat fijn dat de 20 wkn echo goed was zeg! En jullie weten het dus ook niet? Spannend hoor! Heb je een voorgevoel? Of totaal helemaal niet? Hoe'st met de rest?
Nou ik had een heel verhaal geschreven aan iedereen, maar klik ergens en alles weg. Verdorrie. En inmiddels laat, dus komende week wel weer even overnieuw schrijven. Maar liefs voor iedereen van mij! Pien
he lieverds ik reageer effe snel.. we zitten in drenthe op vakantie.. gaan maandag weer terug.. iedereen is weer opgeknapt en ze doen het goed.. mijn 1e dag werken ging prima daarna mochti k het weekend ook gelijk weer dus hihi.. dat ging ook goed.. op woensdag gaan ze naar kdv en in ht weekend is papa thuis.. liefs yippie
Yippie, waar in Drenthe zijn jullie op vakantie? Woon nmlk in Drenthe . En de meiden dus weer helemaal beter! Gelukkig maar! Fijn dat werken weer goed bevalt. En vindt je het moeilijk om ze naar het kdv te brengen? Of valt het mee?
Nou he he, daar ben ik met mijn verhaal. Gisteravond geen internet, dus nu maar effe snel. Goed, ik had dus mijn dossiers, beide ziekenhuizen, binnen. Pffff...alles gelezen en uitgeplozen en voor mezelf een chronologisch overzicht gemaakt van de afgelopen jaren. Het blijkt dat ik een paar dingen HEEL anders had begrepen en ik kreeg gelijk een beeld van de artsen die ik allemaal tegenover me heb gehad. Kortom is erg verhelderend zo'n dossier inzien. En een goed moment om te kijken waar we het beste naartoe kunnen. Ik heb geleerd in de afgelopen jaren dat ik niets moet overhaasten, baby's komen op hun eigen tijd en zwangerschappen ook....en helaas soms komen ze niet. Maar ik heb nog moed, denk ik. Maar ook de tijd, gelukkig. Dus nu eerst even alles op me in laten werken en nog eens lezen en dan met dossier en mijn eigen aanvullingen, niet geheel onbelangrijk, op zoek naar een dokter met wellicht een nieuwe invalshoek. @Patries, heb je al uitslag binnen? Ik moet weer snel verder. Bergen werk te doen. Liefs, Pien
Hoi hoi, Was ik weer.... Hier gaat het steeds een beetje beter. Heb genoeg afleiding! Helaas wel af en toe buikpijn, maar denk dat het door het spiraaltje komt. 28 Juni moeten we weer heen, dan krijgen we eigenlijk pas de uitslagen. Maar mijn HA heeft mij vorige week vrijdag avond gebeld (Was heeeeeel erg verbaasd). Hij wou graag weten hoe het met mij ging. Hij had een brief gekregen van de gyn over de curretage en uitslagen, en was altijd heel erg begaan met ons. Dus heel erg super lief! Maar hij kon me vertellen dat uit de uitslagen was gekomen, dat het het vruchtzakje was, wat ze er uit hebben gehaald! :x Mja, volgens de gyn was ik die al kwijt hea........!!?? Maar ben heeeel erg benieuwd wat hij de 28e gaat zeggen!! Voor de rest veel stress hier, maar wel leuke stress...Mijn beste vriendin staat op knappen, loopt overtijd, en kan dus elke moment bevallen... pff en dat duurt lang zeg hahaha.... (Ik moet dan op haar dochtertje passen) Hoe gaat het met iedereen??? (Om de een of andere rare bizare reden, kan ik niet verder terug kijken dan pagina 104)
Miepje: Wanneer ga je ff de mooie foto's van je zoon plaatsen hahahahahaha ben heeeeeeel erg benieuwd!!
Hey Patries, Fijn om wat van je te horen! Tjonge, wat een aardige HA heb jij zeg. Zie mijn HA dat niet snel doen. Ook gelukkig dat je afleiding hebt met leuke dingen. @ Yippie, hoe was de vakantie in Drenthe? Ik woon er en ik vind het nog steeds heel mooi hier... @ Majo, afgelopen dinsdag SOT gehad? Pas 29 juni uitslag? Hoe komt het dat dat dan zo lang op zich laat wachten. Of is het een ingewikkelde test. Ik duim voor je hoor! @ iedereen, hier iets ontdekt in mijn dossier. Mijn schildklierwaarde TSH is in de periode na mijn eerste bevalling van 1,5 naar 4,6 gegaan. Zou het misschien iets te maken hebben met sindsdien niet meer zwanger.....??? Ik geloof dat de meningen hierover in artsenland wat verdeeld zijn. Hoe vind ik iemand die me daar iets over kan uitleggen? Wordt vervolgd... Liefs, Pien