Wie ervaring ivf/icsi Meppel icm Zwolle???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Majo, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Meggy, gecondoleerd met je lieve moeder. Wat is dat snel gegaan zeg, heftig hoor.. :(
    Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.

Dikke knuffel

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Meggy, hoe gaat het met je? Hou je je een beetje staande?

Hoe gaat het met de rest hier? Lekker aan het genieten van het zonnetje?

Hier alles goed. Ben afgelopen dinsdag weer naar de gyn geweest en ik ben weer helemaal goedgekeurd. Volgens hem was ik er goed vanaf gekomen, niet uitgescheurd, geen hele zware bevalling en het onderkantje ziet er ook nog mooi uit :) Whahaha, vooral om die laatste opmerking moest ik heel erg lachen :D Maar goed, er staat nu lekker een streep onder mijn dossier. Voorlopig dan ;)

Met ons kereltje gaat het ook heel goed. Krampjes worden minder en hij doet het verder echt super! Ontdekte vorige week dat hij een voorkeurshouding had. zijn we nu dus erg mee bezig en tot nu toe gaat dat prima. Donderdag mijn eerste les babymassage gehad. Heerlijk, ik vond het erg leuk en Bram heeft er echt van genoten. Zo leuk om dit contact met je babytje te hebben.
    Verder eigenlijk geen nieuws, we genieten....

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Meggytje, hoe is het met je...

Lauw, 26 weken alweer zeg!

Miepje, fijn dat je zo aan het genieten bent. En babymassage... wat leuk zeg! B. is trouwens gewoon alweer bijna 2 mnd oud zeg! Wat gaat dat haaaaaard! Goed dat je zo op tijd bent met de voorkeurshouding. (Desnoods kun je hier ook fysiotherapeutische hulp voor krijgen met eventuele tips).

Hier inmiddels dan eindelijk na een cyclus van ongeveer 70 dgn ongi geworden en dus weer aan de pil....
    29e start deca, 1 aug stop pil en 9 aug uitgangsecho en dan hopelijk ook de puregon erbij. Wordt weer spannend maar heb er ook wel weer zin in!!

4. pien30

pien30 Lid

28 feb 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ben inmiddels aan de medicijnen voor de schildklierwaarde. Dus voorlopig ga ik niet naar een ziekenhuis. Eerst dit maar eens goed op orde hebben. Kan daarna wel weer de molen in.

@Majo, allemaal weer bekend gevoel zeker, maar ook anders he voor een tweede! Succes, ik ga voor je duimen.

@Meggy, hoe is het met je nu?

@Miepje, voorkeurshouding hebben wij ook mee te maken gehad. Zelfs nog naar de fysio geweest. Er zijn diverse tips bijvoorbeeld bedje anders zetten etc. Ik weet nog dat ik er een tijdje de hele dag druk mee was...

@Patries en Lauwtje, hoe is ie bij jullie?

Groetjes,
    Pien

5. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaaii!

Meggy, nogmaals een dikke knuffel. Wat zal dit een moeilijke tijd voor jullie zijn..:(

Miep, wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten van jullie mannetje!
    En helemaal goedgekeurd bij gyn. Mooizo!

Majo, weer aan de start voor ee brusje! Wat spannend weer he? Super dat ze toch wat zaadcellen hebben kunnen vinden! Heeeel veel succes!

Patries, hoe is t? Wat zijn de plannen nu voor cryotp? Of eerst nog zomerstop?

Pien, dus voorlopig nog niet starten? Eerst schildklier op orde hebben dus.. Hoop dat t gauw weer goed is en jullie weer verder kunnen!

Yippie, jou meiden alweer 4 maanden! Pooehh, gaat echt hard!

Hier alles goed! Vandaag laatste dag gewerkt in de winkel. Moest nog 4 weken tot aan vakantie en verlof maar had nog wat vakantiedagen over! Werk daar 2 dagen en nog 2 dagen ergens anders. Dus heerlijk nu 2 dagen p/w werken tot aan verlof! :D

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Meggy: hoe gaat het met je meissie? Hou je het allemaal nog een beetje vol. Vind het zo ontzettend erg voor jullie, zoveel verdriet...:( Dikke knuff voor jou!

@Lauw: tjee, jij gaat ook hard zeg. Wel grappig hoe snel het allemaal gaat hoor. Ik mis mijn buik soms nog heel erg, dus geniet er nog maar even lekker van. En nog maar twee dagen werken tot je verlof, heerlijk!

@Pien: voorlopig dus nog geen mm voor jullie, moet je schildklierwaarde eerst op orde zijn voor jullie verder kunnen (misschien heb je het hier al wel ergens geschreven hoor, maar ben het dan vergeten, hormonen...haha) of is dit een bewuste keuze van jullie zelf?

@Majo: woehoeeee!! het begin is er weer! Spannend hoor. Gek eigenlijk he, dat je er nu gewoon weer zin in hebt.

@Yippie: hoe gaat het bij jullie? Lekker aan het genieten van de meiden? Hoe gaat het met ze?

@Patries: hoe gaat het met jou?

@hier: Bij ons gaat het lekker. B slaapt sinds deze week ook 's nachts heel goed. Heb 's avonds om 9 uur de laatste voeding en dan meldt ie zich om 3 uur pas weer. Na deze voeding gaat ie weer lekker slapen, voorheen deed ie dat niet, dan was ie helemaal overstuur en moesten we hem bij ons in bed nemen om hem weer een beetje te kalmeren. Wel gezellig hoor, daar niet van, maar we sliepen zelf niet meer. Nu gaat ie dus weer lekker slapen en meldt zich om 7 uur weer. Overdag slaapt ie ook goed. En zondag heeft ie voor het eerst naar me gelachen, zo mooooooiiii.... Nu gaat ie ook beginnen met geluidjes maken, lief! Oh, we genieten echt van hem.
    Ben vanochtend naar de manueel therapeut geweest op aanraden van mijn kraamhulp. Vanwege de voorkeurshouding, maar ook vanwege het overstrekken wat ie in het begin veel deed. Maar hij is helemaal goedgekeurd. De voorkeurshouding is wel erg duidelijk. Ik doe er zelf al veel aan: bedje aan boven en onderkant opgemaakt en daarmee proberen hem beide kanten op te laten kijken, speeltjes in de box aan de andere kant leggen, in onze armen op zijn nietvoorkeurszijde laten liggen. Therapeut vond dat we op de goede weg zijn. Ze schakelt wel een fysiotherapeut in die bij ons langs komt om met B aan de slag te gaan. Dus we zijn er inderdaad druk mee, Pien. Maar ja, alles voor een mooi hoofdje:)

7. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Joehoeee! B is vandaag alweer twee maanden!

Vandaag zijn we weer naar het cons.bureau geweest. Tijd voor de eerste prikjes :( Hij lag nog heel vrolijk te lachen en geluidjes te maken en ineens was daar die prik in zijn beentje. Hij schrok, kreeg een pruillipje en begon ontzettend te huilen. Toen was daar ook nog die tweede prik, dus nog harder huilen. Daarna heb ik hem gauw opgepakt en lekker tegen me aan gehouden. Vervolgens biggelden de tranen ook bij mij over mijn wangen, hahaha wat een muts ben ik he? Vanmiddag begon ie koortsig te worden en kreeg ie veel pijn. Heb hem daarom maar een zetpilletje gegeven, dat mocht. Heeft nog even last gehad, maar nu ligt ie lekker in de kamer te lachen. Ik laat hem hier maar lekker liggen slapen straks. Voelt wel zo veilig, denk ik. En dan vanavond lekker samen douchen, heerlijk! Hopelijk heeft ie dan nergens meer last van.

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Pien, aan de medicatie voor schildklier.... dat eerst allemaal maar eens op orde dus.... hopelijk is dat snel...

Lauw, je hoeft nog maar 3 maandjes!! Gaat snel nu zometeen hoor....helemaal als je de 30 wkn eenmaal bereikt hebt straks :).
    En lekker zeg....nog maar 2 daagjes per week werken. Heerlijk meis!! Geniet er maar lekker van!!

Miepje, 2 maand alweer!! Wat gaat het snel he?! Sneu dat B. zo'n last heeft gehad van de prikjes. Gaat het vandaag weer beter? Al fysio aan huis gehad voor z'n hoofdje? Kun je het heel druk mee hebben he...

Meggytje, hoe is het met je? Zware tijd voor jullie hoor :(. Knuf!

Patries hoe is het met jou? Alles een plekje kunnen geven?

Yippie, hoe is het met jou en je meiden?

Hier inmiddels alweer op de helft v/d strip v/d pil. volgende week vrijdag de eerste deca weer. Heb er gewoon weer zin in ;). En Maud gaat zo goed....echt een heerlijk meisje :). Ze loopt achter de loopwagen en gaat als een razende door het huis, liefst kruipend want dat gaat net iets sneller ;)

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Nightelf!! Zwaai zwaai...jij hier aan het spieken? ;) Betrapt!! Hahaha :D.

10. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaiii!!

Miep, B alweer 2 maanden! En zn eerste prikjes gehad! Pfff lijkt mij ook echt zo'n jankmoment.. Is hij lang koortsig geweest? Arm ventje.
    Wat fijn dat hij zo goed slaapt! Een heerlijk kind hebben jullie! :D

Majo, weer helemaal zin in de nieuwe poging. Alweer op de helft van de pilstrip! Spannend hoor!
    Mooi dat maud ook zo'n heerlijk meisje is. Daar past vast een net zo'n heerlijk brusje bij! :D

Hoe is het met de rest?

Hier alles goed. Lekker 2 daagjes p/w werken.. Lekker dingetjes voor mezelf doen. Heb vanmorgen beebkamer geboend! En nu mogen de meubeltjes van mij wel komen, maar nog geen telefoon gehad. We wachten geduldig af. ;)

11. he meiden hier is het druk niet met de meiden maar met mijn werk..

maargoed..

de meiden doen het goed e is momenteel weer aan de dunne en de spuug maar goed gaat weer de goede kant op..
    ze groeien me de kleren uit niet normaal meer..
    v doet aan een inhaal slag,..
    maar he is nog ssteeds genieten kom snell weer ga nu slapen

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Tjee zeg.... rustig hier!! Is iedereen op vakantie ofzo?????

JOEHOEOEOEOEOEOE!!!!!

Lauw, beebkamer schoon...zijn inmiddels de meubeltjes er ook al?

Yippie, jouw meiden ook alweer bijna 5 mnd zeg!

Miepje, hoe is het met jou en B?

Patries, hoe is het met jou? Wanneer weer beginnen?

Meggytje, en met jou? Lukt het je om weer een klein beetje het 'normale' leven op te pakken?

Pien, lekker aan het genieten van de vakantie met je kids?

Hier vanmorgen de eerste spuit decapeptyl weer gezet :). Nog 3 dgn de pil en dan kan dat rotding ook weer de deur uit.

13. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Hey hey,,

Hier gaat het allemaal goed!!
    Ik heb het eindelijk een plekje kunnen geven, al heb ik heel af en toe wel een momentje van, maar dat is heel minimaal. Denk ook wel dat dat zal blijven???
    Gelukkig gaat het allemaal weer goed! Heb een zware periode gehad, heb zelf op het punt gestaan om te gaan scheiden!!
    Was allemaal heel erg heftig......... maar gelukkig is alles weer koek en ei, en genieten nu echt even van onze rust!!
    Voorlopig gaan we nog niet verder met de behandelingen. We gaan per 1 september verhuizen, en heb het dan druk zat. En ik moet kiezen laten verwijderen, en dit moet onder narcose....... En dat gaat niet echt samen met zwanger zijn.

Ik moet nog wel constant naar de gyn, voor controles. We zijn nu aan het kijken of ik mijn eigen cyclus heb, en zoals het er nu naar uit ziet, heb ik die wel.. Ik ben weer netjes ongi geworden, alleen nu op dag 30 en vorige maand (na de curretage) op dag 28. Volgende week mag ik weer heen en wel zullen zien wat hij zegt!!
    Mijn spiraaltje is ook al verwijderd..... Bah wat deed dat pijn zeg!!
    Het bleek dat hij er al half uit lag :$, en hij heeft er net iets langer als een maand in gezeten. Ik had steeds pijn als ik ging zitten of bukken hihihi,, maar weet dus nu ook waardoor!!
    Maar goed om het een beetje kort te houden, het gaat prima aan deze kant. We gaan volgende week 4 dagen me vrienden mee naar de camping, ff lekker genieten............

Mayo: Weer heerlijk junkie spelen hihihi..........???

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaiii dames!

Yippie, lekker aan het genieten van jullie meiden. Heerlijk! Groeien al uit de kleertjes? Wat gaat dat hard zeg!

Majo, lekker aan het junken? Hoe staat het er nu voor?

Patries, mooi om te lezen dat het goed gaat en dat je het een plekje hebt kunnen geven! Is niet niks en blijft denk ik altijd wel ergens in je achterhoofd zitten.. Heftig zeg van bijna scheiden! Kun je nagaan wat dat doet met je relatie! Gelukkig alles weer goed!

Hoe is het met de rest?

Hier alles goed. Geboortekaartjes (na)gemaakt en proefdruk aangevraagd. Zijn voor zowel jongen als meisje helemaal leuk geworden!
    Kraampakket inmiddels ook ontvangen, gaaf hoor dat kraamverband haha..
    Meubeltjes nog niet binnen, nog niks gehoord. Wel dat de kinderwagen klaar staat. Stom genoeg heb ik niet gevraagd naar de meubeltjes ;). Zal vandaag wel eens bellen.

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Patries, gelukkig dat het nu (weer) goed gaat met je/jullie. Heftige periode zo te lezen! Veel plezier op de camping. Jullie treffen het, het wordt mooi weer deze week :).

Lauw, wat jammer dat je de meubeltjes nog steeds niet hebt. Is zo leuk!! Alles in elkaar zetten en inrichten :). Leuk dat de kaartjes leuk zijn geworden :) Je bent alweer bijna 30 weken. Het laatste trimester in dus :). Vanaf nu gaat het écht hard hoor! Voor je het weet ben je gewoon mama :).

Hier nu 4 dgn de deca gespoten. Het blijven toch rotspuitjes hoor met die stompe punten. Nog 8 dgn te gaan en dan de uitgangsecho. Dan hopelijk starten met de puregon. Die prikt toch net wat fijner vind ik. Badkamer is hier inmiddels klaar :). Heeeeerlijk zeg!!

Hoe is het met de rest? Allemaal lekker genieten van het mooie weer de komende dagen. Het is eindelijk weer een beetje zomer :)

16. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Haaaai allemaal,

Patries, fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven. Het is niet niks allemaal zeg! Vind wel dat je telkens heel positief, petje af hoor!

@Lauw: je kraampakket binnen, hahaha dat kraamverband ziet er leuk uit he? Maar als het eenmaal zover is, ben je er heeeeeeel blij mee :D Toen ik de eerste dagen in het ziekenhuis lag, moest ik er zelfs twee tegelijk gebruiken :) :D
    En kaartjes zijn mooi geworden dus? Super! Verder ben je er dus al bijna klaar voor? Al iets gehoord van de meubeltjes?

@Majo: jij bent alweer aan het spuiten, junky? Volgende week dus uitgangsecho, spannend hoor. Goh, wat gek eigenlijk, je bent de eerste hier die voor een tweede gaat. Nou ja, yippie heeft er al twee, maar dat was in één keer. Nou, ik ga in ieder geval heel erg hard voor je duimen. En lekker genieten in de badkamer, heerlijk is dat he? Ik geniet ook nog steeds volop van die van ons, ook al is deze in februari al verbouwd, vind het nog steeds heerlijk dat het allemaal schoon, fris en helemaal van onszelf is.

@Yippie: fijn dat het zo goed gaat met de meiden en dat jullie er lekker van genieten. Ze groeien goed, goed zo!

@all: hier alles goed. Eigenlijk gaat alles de laatste paar weken volgens het boekje, heerlijk. Bram is zo'n heerlijk vrolijk kereltje. en lachen dat ie doet, smelt smelt. Ja, we genieten echt volop.
    Ben afgelopen maandag begonnen met BV afbouwen. Ga als ik aan het werk ben, een combi doen. Overdag fles en 's ochtends en 's avonds de borst. Moest wel een traantje laten hoor toen miepjeman hem maandag de fles gaf. Haha, wat een muts ben ik toch. Maar gelukkig ging het wel goed, hij dronk de fles meteen leeg. Super dus.
    Fysio gaat ook goed, zijn nekje wordt ook al wat sterker. Bedenk me net dat ik dat geloof ik niet eens verteld heb. Maar volgens de fysio zou B zijn hoofd al moeten kunnen optillen, dat kan ie niet, en dus loopt ie achter. Nu maak ik me daar niet zo'n zorgen om hoor. We moeten dit oefenen, maar we zijn daar niet zo fanatiek mee dat we dit elke dag doen. We laten het ook een beetje van B zelf afhangen. Maar het gaat dus goed, hij begint al wat sterker te worden. Nu de voorkeurshouding nog, die is wel vrij hardnekkig. Maar ook daar wordt aan gewerkt.
    Volgende week lekker op vakantie, voor het eerst met ons 3tjes. Heb er zin in!

Hier verder nog vakantieplannen?

17. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Meiden, zie mijn album voor nog een foto van ons lachebekje!

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Tjee zeg, wat rustig hier!! Heb ons gewoon van pagina 4 af moeten 'plukken'!!

Fijn dat het zo goed gaat bij jullie Miepje :). Wat een heerlijk ventje hebben jullie. Komt vast snel goed met het nekje. Hij wordt vanzelf nieuwsgieriger en dan wil ie alles zien dus dan moet ie wel ;). Balen van voorkeurshouding....gaat volgens mij best veel tijd inzitten?! En...alweer bijna 3 mnd oud zeg!! Tjee wat gaat het hard. Wanneer moet je weer beginnen met werken dan? Meteen na de schoolvakanties straks in sept?

Hoe is het met de rest?

Hier alles goed. Inmiddels voor uitgangsecho geweest, bmslijmvlies was mooi dun en er lag een mooi aantal follikels klaar. Inmiddels dus alweer 3 dgn de puregon naast de deca aan het spuiten en volgende week donderdag de eerste follikelmeting. Ben benieuwd...

19. he meiden..

zo ben weer terug van vakantie en dacht eens even hier spieken hoe het gaat..
    hier gaat het super we hebben genoten van ee nweekje zeeland..
    hoe is het heir met iedereen ben het spoor een beetje kwijt...

20. Patries21

Patries21 Lid

15 okt 2010
    86
    0
    0
    Drenthe
    Hey hey,

Hier ff een zeer snelle update hahahah.....

Hier druk met het inpakken, nog 2,5 week en dan gaan we verhuizen!! Heb er enorm veel zin in!!
    Ff lekker een frisse start.... (zo denk ik er zelf over hihi)

Hier een nieuwtje, wij mogen voorlopige geen behandelingen meer ondergaan :x.
    Mijn tandarts vertelde mij vorige week, door de ontstekkingen in mijn mond, komt er een bepaald stofje in je bloed, die dus een hogere kans op miskramen veroorzaakt :x:$.
    Beetje laat van haar, omdat nu pas te vertellen!!! Maarja, kan de tijd niet terug draaien.....
    Ik moet eerst me gebit op orde hebben, voordat 'ik' weer verder mag
    :x
    Ik had eigenlijk na de verhuizing ff tot rust willen komen, en dan weer willen beginnen, maar helaas....

Ik moet morgen naar Zwolle, naar de nacotiseur en hoop dat ik dus snel geholpen kan worden!!!

Wie nog vakantie heeft, fijne vakantie,
    En wie er weer moeten werken, Werk ze!!!!

Knuffelss.......

Deel Deze Pagina