slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jinx, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hoi meiden.

onze lieve kleine tara heeft de gewoonte om maar 3kwartiertjes te slapen.ze word meest van de tijd huilend wakker en valt niet meer in slaap ,ook niet als ik haar even heb laten huilen.
    hebben jullie hier ook last van en hoe lossen jullie dit op .
    savond"s en snachts doet ze het erg goed alleen zo krijgt ze overdags erg weinig slaap,ben benieuwd wie dit nog meer heeft.

gr linda

2. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Ja Dani heeft er ook een handje van. Meestal tussen de fles van 11 en 3 is het en ramp dan valt hij om half 1 in slaap en wordt standaard kwart over 1 weer wakker huilend.ik laat hem dan even liggen maar stopt niet met huilen en als ik hem eruit haal gaat hij nog harder huilen.
    Ik heb het idee dat hij dan nog slaapt maar toch aan het huilen is of zo.

Zal wel weer overgaan maar erg vervelend is het wel want dan wordt hij zo oververmoeid en kan hij bijna niet meer lachen.
    S'nachts doet hij het trouwens wel redelijk goed.

liefs

3. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Siem had dit, ongeveer tot de leeftijd van Tara. Daarna ging het vanzelf beter.

Zo lang Tara er niet moe en ontevreden uitziet, moet je je er niet al te druk om maken. Kennelijk vindt ze het nu goed zo, en zo niet, dan is ze nog haar dagritme aan het zoeken. Komt echt vanzelf goed.

Bij Siem hielp het ook dat hij veel routine kreeg aangeboden op het KDV. Nu is het net alsof het niet anders is geweest.

Suces!

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Xavièr heeft dat ook wel eens. Vaak fluister ik dan zachtjes in zijn oor : " stil maar schatje, mama is bij jou. " en ondertussen aai ik hem zachtjes over zijn hoofdje, vaak valt hij dan al snel weer in slaap..

Succes!

Liefs Kiss

5. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    heej,

tara ziet er tevreden uit en is ok gewoon helder.
    ze zal denk ik nu gewoon genoeg slaap hebben denk ik aan die paar uurtjes overdag,maar ik hoop wel dat ze toch wat langer zal gaan slapen binnekort.

gr

6. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Merel had dit tot een paar weken geleden. Ze heeft altijd geslapen zo 45/50 minuten overdag. Nu slaapt ze wel eens 2 uur.

Wat heb ik eraan gedaan.....niks. Als ze wakker werd haalde ik haar uit bed. Ze wilde niet meer slapen, dus dan deden we van alles tot ze weer moe was en weer 45/50 minuten ging slapen. Ik vond ook niet dat ik er verder iets aan moest doen. Dit was haar ritme toen en nu is het weer anders. Ik ga zoveel mogelijk mee in haar ritme. Is voor ons beiden wel zo rustig....

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    hier ook eentje die 9 vd tien keer maar 50 minuten hooguit slaapt...altijd ge emmer na de fles van 11.00 uur...Ik haal haar er dan gewoon uit, meestal is ze dan 15 minuten aan het spelen beneden en dan wordt ze alweer super moe, en mag ik haar weer in bedje leggen..Marit slaapt dus na de fles van 11.00 altijd 2x een klein uurtje :D

Share This Page