Uhm... Het past niet meer!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ukkie1, 22 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Dag allemaal,

Ik ben zwanger van een kleine stuiterbal. Al vanaf week 13 voel ik hem heel duidelijk en mijn man al vanaf week 16. Nog steeds voel ik m heel goed, maar t lijkt of er te weinig ruimte meer is voor echt geschoold en gespartel. Hij duwt met name heel hard en soms een flinke trap.
    Morgen weer groeiecho en ik weet dat t een flinke knul is... Maar ik moet nog 2 maanden tot m'n inleiding,waar ga ik t laten?? M'n buik zit al helemaal hoog, de striae van zwangerschap 1 breidt zich verder uit. Ik ben benauwd en soms doet hij me echt veel pijn. Ik maak me daar echt wel eens zorgen om..

Als ik naar foto's kijk van de 1e zwangerchap dan kan m'n buik nog een heel eind groter, maar ik had toen met 29 WK niet al zoveel klachten ervan. Herkent iemand dit?

2. lian19

lian19 Actief lid

24 aug 2015
    260
    27
    28
    Erg herkenbaar...
    Bij mijn eerste zwangerschap een netjes bescheiden buikje, nergens last van en zo de hele zwangerschap doorgewandeld.
    Nu bij de 2e is mn buik veel groter en heb ik overal en nergens last van.... moe, misselijk, snel buiten adem, getrap in mn ribben en ga maar door... ben net 27 weken en zou het liefst de tijd met zo een 15 weken vooruit zetten

Ukkie1 vindt dit leuk.
  3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Herkenbaar. Ik dacht geregeld dat zoon zijn voet zo door mijn buik zou komen (bij wijze van dan). Echter had ik de laatste weken ineens geen last meer van zijn bewegingen en hij deed het prima. Hij schuifde uiteindelijk meer ipv die schoppen. Ik denk dat hij toen gewoon te weinig ruimte had om mij nog zo pijn te doen :rolleyes:

Zoon was wel 1200 gram groter als dochter bij zijn geboorte dus dat kan verklaren waarom dit zo voelde ;)

Ukkie1 en Banana vinden dit leuk.
  4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Geloof me , zelfs mijn buikbaby draait nog dagelijks van links naar Rechts in stuit/dwarsligging. En dat terwijl ik 35 weken zwanger ben *auw! Het is niet voor te stellen waarom baby dat zou doen want het lijkt me alles behalve gemakkelijk, en nu doordat het hoofd boven ligt heeft mijn maag t enorm te verduren :(

Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Ja, t gekke is dat deze knul kleiner is op de groeiechos dan z'n grote broer.. maar manmanman. Wat doet hij me al pijn!!achja, als t dan ook maar een sterke gezonde baby is straks....

Deel Deze Pagina