Voor mij zoon en dochter bestel ik regelmatig bij Next. Nu is mijn ervaring dat hij bij hun maten vrij groot valt, maar is dat ook zo voor de kleine maatjes (50-56-62)?? Ik heb namelijk wat super leuke dingen gezien voor de baby
Ik had bij mijn jongste een paar truitjes in maat 50 en 56 van de Next, en die waren absurd breed. En ze was best een bollie, maar ze paste er in de breedte wel twee keer in.
Van de newborn collectie van next valt best groot. Een maat groter zeg maar. Maar ze hebben wel echt hele leuke dingen! Ben echt next verslaafd haha.
Had laatst een boxpakje besteld in maat 56 nou geloof me mischien past ze er in als ze 4 maandjes is.
Ik vind het juist heeel wisselend vallen. Rommertjes vallen als enige goed vind ik.. Maat 50 waren bepaalde dingen echt veeel te groot en sommige dingen waren binnen een week te klein. Maat 56 viel zoals het hoorde Maat 62 viel hier net als 56 dus daar had ik niks meer aan dat hij naar die maat ging.. Hij zit nu net in 68 maar de 68-74 kleding is echt nog veeel te groot..