Hoi Dames, Heb weer een tuuurtestje voor jullie!! Geen idee wanneer mn NOD is dus ik test af en toe maar wat. Afgelopen weekend beetje bloedverlies gehad en nu steekjes in mn liezen, borrelende darmen, soms gek gevoel ter hoogte van mn baarmoeder, hoofdpijn, rugpijn en soms beetje misselijk. Hoop zoooo dat ik ie deze dagen wat donkerder gaat worden. Zit inmiddels op CD 74. Alvast bedankt voor het kijken!!
Ik zie hem best duidelijk zo was mijn eerste test ook.... 4 dagen later een test die niet meer te missen was spannend ! duim voor je
Nadeel is alleen dat ik al vaker zo'n testje heb gehad. Hij is wel roze, deze is overigens van gister. Heb hem door vandaag gespoeld met een beetje water en daarna de foto gemaakt. Testje van vandaag was helaas niet veel duidelijker als deze. Maar bedankt voor jullie posi reacties! Hoop het zo!
waarom doe je geen k2v5? ik heb toch vaak gezien hier dat deze eerder knallen dan die van zwanger en kids???
Temp eigenlijk niet meer, maar zal morgen even tempen als ik wakker wordt. En als ik me in kan houden morgen met ochtendurine. Heb geen kv meer in huis, als ie morgen nog net zo vaag is zal ik die gaan halen.
Zie m ook duidelijk, heb zelf ook wel eens een lichtroze streepje gehad op die testjes hoop voor jou dat het goed nieuws is!