ik ben 16 juli uitgestelt. Maar heb al 3 weken last van voor weeien . Ik ka. Gewoon bijna niks meer en heb nog een dochter van 3half. Wie heeft hier nog meer last van . Groetjess
Hier hetzelfde! steeds last van voorweeen en een klein meisje van 2. Best zwaar hoor! Vooral omdat je zelf tonnetje rond bent
Hej Dames Same here. Half Juli moet t gaan gebeuren. Vanwege een eerdere groeiachterstand van de kleine én een opname in het ziekenhuis moet ik me thuis gedeisd houden. Ik wil nog veel maar mag niet meer zeg maar. Geloof dat ik vandaag voor het eerst voorweeen heb gehad... Harde buiken al wat langer.
Ja hoor hier ook veel voorweeen en een rondhobbelende peuterpuber van 2,5. Is soms echt enorm pittig. Man werkt ook nog eens in de horeca en is gemiddeld zo'n 12 uur per dag aan het werk op het ogenblik, dus dat is enorm pittig! Heb pas rust als m'n zoontje rond 19.30 op bed ligt en dan ben ik ook zo moe dat ik ook maar gelijk m'n nestje in duik meestal.
Hier beginnen de voorweeen sinds gister te komen. Miet tot eind juli. Lekker rustig aan doen, huishouden gedeeltelijk door man laten doen
Haai, hier ook! leef met je mee. Zelf al een week voorweeen (denk ik, want het is mijn eerste). bukken zit er al niet meer in, dus ik laat idd ook veel dingen door mn man doen, hiernaast slaap ik slecht, heb ik veel pijn snachts in mn benen en ben ik bij vlagen misselijk, benauwd, licht in mn hoofd en heb ik opgezette voeten en handen. Vandaag ging t iets beter omdat t kouder was... Leuk hoor in de zomer uitgerekend zijn haha Sterkte allemaal met de laatste loodjes!
Hai, Hier ook. 19 juli uitgerekend en poosje terug behoorlijk ziek geweest. Moet nu per dag kijken hoe ik me voel, (soms nog steeds overgeven enz). Regelmatig harde buiken, rug pijn, kindje die indaald, slecht slapen. En soms best wel gek worden dat ik niet veel meer kan. Heb nog dochter van 21 maand rond lopen. Gelukkig is zij wel makkelijk en kan zich ook zelf goed vermaken.
Ik heb ook al flink voorweeën gehad. Nu weer paar dagen iets rustiger gelukkig. Kan al paar weken niet zoveel meer door bi. Nu sinds week of 2 ook tunnelsyndroom door vasthouden van vocht. Vind het allemaal wel erg bagger worden op het moment. Ze mag van mij wel komen! Slaap vreselijk slecht en heb hele dag door zere armen, handen en voeten. Lekker door het dorp lopen ofzo gaat niet meer, kan niet meer met de hond naar het bos enz. Begin het nu wel beetje zat te worden eerlijk gezegd.
Herkenbaar Stefani, hier ook half juli uitgerekend maar na een klein klusje ben ik alweer doodmoe. Ik heb een dochtertje van 3 die ook aandacht nodig heeft en ook dat valt nu af en toe erg zwaar. Sinds afgelopen week last van lichte menstruatiekrampjes(ik denk misschien toch voorweeen want het was geen blaasonsteking, maar bij de eerste heb ik dit nooit gehad). Ik merk wel dat als ik rust neem de krampjes weggaan. Ik probeer het dus ook rustig aan te doen. Lekker de stad is in er hier ook niet meer bij, na 10 minuten lopen moet ik alweer heel nodig plassen dus dat schiet ook niet op Tegelijkertijd vind ik ook dat de zwangerschap tot nu toe heel snel is gegaan en een vreemd idee dat het binnenkort alweer voorbij zal zijn....
Ja en zeker met een tweede gaat de tijd zo ontzettend snel! Alleen vind ik de laatste weken dan eigenlijk weer te langzaam gaan en dat terwijl ik eigenlijk genoeg te doen heb.
Dit word ons eerste kleintje maar ik vind het ook vreselijk gegaan! Ondanks de bi die ik vanaf week 16 al heb mag ik eigenlijk niet klagen. Alleen de laatste paar weken zijn stuk zwaarder geworden ineens. Nog ff doorbijten en dan ons meisje in de armen houden! Kan niet wachten.
Ik vnd het nu ook steeds zwaarder worden. Weet ook niet of de kleine al is ingedaald maar heb als ik ontspan wel last van menstruatiepijn en net alsof er messteken zijn in mijn onderbuik. Vannacht had ik er erg last van, weet niet zo goed wat het is. Ik heb ook sinds een paar dagen veel meer last van afscheiding. Voel het soms echt lopen....niet prettig. Meer mensen die hier last van hebben? Heb hier ook een peuter van 2,5 rondlopen en heb toch maar wat meer oppas geregeld. Hij zou eigenlijk maar 1 dag in de week naar het kinderdagverblijf gaan maar dankzij lieve opa's en oma's kan ie daar nu ook nog 2 dagen opgevangen worden.
O fijn ben niet de enge ik dagt FF wat ben ik een piepert. Vanaf gisteravond heel veel pijn. Woensdag moet ik weer na gyn . Hou het egt niet vol slapen kan niet meer ben egt op. Als zo door gaat ben ik bang dat ik voor de bevalling geen puf meer heb.
Mijn vk gaf aan dat als je echt heel slecht slaapt en je het niet meer trekt je een nachtje in het ziekenhuis kan slapen met medicatie zodat je een nacht echt goed kan bijkomen. Misschien een optie?
Hier ook half juli uitgerekend, maar ik hoef gelukkig nu niet lang meer. ik heb het ontzettend gehad. Er loopt hier een 3 jarige rond en een grote hond, die ook graag hun aandacht willen. En ondertussen zijn we ook aan het verbouwen. Het huilen staat me nu nader dan het lachen.
Bij mij ging het in het begin ook super snel en nu juist niet. Wrs omdat het toch zwaarder is met een kleintje erbij.
Goedemiddag dames, eind juli uitgerekend en deze week flink terug gefloten. Moet echt doseren met wat ik doe en dat is niet makkelijk met een actieve dreumes. Kwam dit topic net tegen en zou graag mee kletsen. Alleen moet net weg, lees straks alles even door. Voor nu fijne middag en tot straks.
Ben na zh geweest . Had weeien om de 3 minuten maar het geeft ma geen ontsluiting. Dus mogt weer na huis nu nog steeds zoveel pijn. hoop egt dat het gaat onsluiten. Ben zo moe heb ook slaap tabletjes gehad.