vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maaikiexxx, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

Heb even een vraagje. Ben vandaag 9 dagen na cryo tp ongi geworden. Mag vandaag al aan de pil voor ICSI 3 maar moet wel eerst van het zkh een zw test doen ter controle. Ik mocht eigenlijk pas vrijdag 30 juli testen. Kan ik nu die test dan wel doen en zou het dan wel kloppen als deze negatief uitvalt. Ben bang om dadelijk met de pil te starten terwijl ik heel misschien wel zwanger ben en te vroeg test. Verlies trouwens niet echt veel helder rood bloed, meer oud bloed. Zal ik maar tot morgenvroeg wachten en dan testen met ochtendurine?

Alvast bedankt.

xx Maaike

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het is nu eigenlijk nog te vroeg voor een zwangerschapstest. Ookal zou je zwanger zijn, dan is de HCG-waarde nog te laag om positief te testen. Wij mochten 12 dagen na een cryo-tp testen.

Ik zou het nog even afwachten. Zolang je bruinverlies hebt, moet je nog niet beginnen met tellen. Pas als je helderrood bloedverlies hebt, zit je op cyclusdag 1. Op die dag zou je ook kunnen beginnen met de pil, eerder is niet nodig. Als je goed ongesteld bent, kun je ervan uitgaan dat je niet zwanger bent. En mocht je wel zwanger zijn, dan kan dat volgens mij niet heel erg veel kwaad. Er zijn zoveel vrouwen die dwars door de pil heen zwanger worden, dat kan geen miskraam veroorzaken.

Succes!

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    bedankt jippie! Ik wacht het gewoon even af!

xx

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wilde net vragen, is het geen innestelingsbloed.... Je hoort toch vaak dat je dit dan verliest.

Inderdaad, zodra je helderrood verliest ben je echt ongi. En laat ik die ongi nu net heel ver weg voor je sturen ;).

5. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Als er geen medisch noodzakelijke reden is voor de pil slikken dan kan dat volgens mij wel wachten tot morgen. Ik hoef nooit de pil te slikken voor ICSI, dus zo belangrijk kan het dan niet zijn dat je er eentje mist? Ik hoop toch nog op een wondertje voor jou!

6. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ik duim ook nog voor je Maaike, geen (rood) bloed....geeft moed!

Xxx

Deel Deze Pagina