Hoi , Ik wil iedereen waarschuwen dat Kruidvat zijn zwangerschapstesten een indrooglijn of vals + aangeeft. Nee ik ben 100% zeker niet zwanger wilde dit toch meegeven want zoiets is echt niet leuk. Ik neem dus mijn pil zoals altijd als anticonceptie en op controle geweest ter nazicht. Groetjes
De twee voor 5 euro heeft bij mijn vorige cyclus meerdere malen een indrooglijn gegeven. Zit nu met mijn nieuwe cyclus en probeer nu gewoon af te wachten. Want had toen sowieso ook voor de NOD getest. Er staat overigens ook in de beschrijving van deze testen dat ze na afleestijd positief kunnen worden.
Oe dit vind ik minder zeg Heb ze vandaag ook net gehaald.. Hoorde hier toch wel positieve berichten maar dit zet me wel aan het denken :x
De kruidvat ovulatietesten kloppen ook niet......geven erg positief aan als dit niet het geval is....!!! Dus pas ook op met de ovulatietesten!!!!
Zo zwart-wit is het natuurlijk niet helemaal. Je hebt het over een + je? Dat zijn niet die van 2 voor 5, die geven een lijntje. Die van 2 voor 5 euro hebben mij nooit valspositief gegeven, er schuilt een gevaar in al dat veel te vroege testen wat veel meiden tegenwoordig doen. Dat betekent niet dta het een vals positief was of een indrooglijn tje maar een veel te vroeg gevonden spoortje hormoon wat misschien van een foute of mislukte innesteling is geweest. Om nou gelijk te zeggen dat die testen niet deugen....ik vond ze juist de meest betrouwbare die er waren tot nu toe!
Ze zijn prima hoor, je moet alleen niet denken dat als je na bijvoorbeeld een twintig minuten gaat kijken en hij is dan ineens positief terwijl hij ervoor negatief was, dat het positief = zwanger is. Want dan is het dus een indrooglijn. Als je binnen de afleestijd afleest zijn ze volgens mij prima. Een minuutje zal niet zoveel uitmaken, maar niet echt te lang laten liggen. Gewoon binnen de afleestijd aflezen, dan zijn ze prima. En daarna weggooien.
Er staat duidelijk in de beschrijving van de 2 voor 5 euro testen dat als je te laat afleest de test in een positieve test kan veranderen. Dus ik denk dat het niet alleen met een vroege zwangerschap te maken heeft. Anders zetten ze er dat toch niet in? Maar snap je punt wel. Ik heb ook verder niets tegen op die testen. Vind ze verder ook prima.
Ik ga er dan ook van uit dat niemand de testen na de afleestijd leest. Heb trouwens zelf nooit na de afleestijd een lijntje gehad hoor.
Ik vond dit juist super fijne testen...De testjes die ik gedaan heb en niet zwanger was waren dan ook zo wit als wat... Toen ik zwanger was was hij direct positief...
Ik heb ook wel slechte verhalen gehoord en zelf ervaren dat de ovu testjes van kruidvat vals positief testen. Maar nogmaals, de zwangerschapstesten heb ik nooit problemen mee gehad.
Zo te zien is dat idd wel een x aantal minuten na de afleestijd. Dan krijg ik idd ook van die lijntjes,maar dat noem ik geen indrooglijntjes ofzo maar gewoon een negatieve test (staat ook in de beschrijving vermeld niet aflezen na ...)
Ik zie ook niks en ook ik vind ze eruit zien alsof ze er al even liggen. Doel van dit topic is dus...?
Ook hier alleen maar goede verhalen. Bij negatief bleven ze echt maagdelijk wit ( zelfs niet na langere tijd een indrooglijntje) en positief was ook gewoon echt positief. Daar was geen twijfel over mogelijk. Verder zie ik op de foto's van lilalien ook echt geen enkel streepje. Zelfs niet met een boel fantasie.