Kruidvatzwangerschapstesten nu WEL met indrooglijn of VALS positief!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lilalien, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi ,

Ik wil iedereen waarschuwen dat Kruidvat zijn zwangerschapstesten een indrooglijn of vals + aangeeft.

Nee ik ben 100% zeker niet zwanger wilde dit toch meegeven want zoiets is echt niet leuk.

Ik neem dus mijn pil zoals altijd als anticonceptie en op controle geweest ter nazicht.

Groetjes

2. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je het over de 2 voor 5 euro of de andere test?

3. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    De twee voor 5 euro heeft bij mijn vorige cyclus meerdere malen een indrooglijn gegeven.

Zit nu met mijn nieuwe cyclus en probeer nu gewoon af te wachten. Want had toen sowieso ook voor de NOD getest.

Er staat overigens ook in de beschrijving van deze testen dat ze na afleestijd positief kunnen worden.

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Oe dit vind ik minder zeg :(
    Heb ze vandaag ook net gehaald..

Hoorde hier toch wel positieve berichten maar dit zet me wel aan het denken :x

5. clairette

clairette Lid

31 jul 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    De kruidvat ovulatietesten kloppen ook niet......geven erg positief aan als dit niet het geval is....!!! Dus pas ook op met de ovulatietesten!!!!

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Zo zwart-wit is het natuurlijk niet helemaal. Je hebt het over een + je? Dat zijn niet die van 2 voor 5, die geven een lijntje. Die van 2 voor 5 euro hebben mij nooit valspositief gegeven, er schuilt een gevaar in al dat veel te vroege testen wat veel meiden tegenwoordig doen. Dat betekent niet dta het een vals positief was of een indrooglijn tje maar een veel te vroeg gevonden spoortje hormoon wat misschien van een foute of mislukte innesteling is geweest.

Om nou gelijk te zeggen dat die testen niet deugen....ik vond ze juist de meest betrouwbare die er waren tot nu toe!

7. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zijn prima hoor, je moet alleen niet denken dat als je na bijvoorbeeld een twintig minuten gaat kijken en hij is dan ineens positief terwijl hij ervoor negatief was, dat het positief = zwanger is. Want dan is het dus een indrooglijn. Als je binnen de afleestijd afleest zijn ze volgens mij prima. Een minuutje zal niet zoveel uitmaken, maar niet echt te lang laten liggen.

Gewoon binnen de afleestijd aflezen, dan zijn ze prima. En daarna weggooien.

8. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL

Er staat duidelijk in de beschrijving van de 2 voor 5 euro testen dat als je te laat afleest de test in een positieve test kan veranderen. Dus ik denk dat het niet alleen met een vroege zwangerschap te maken heeft. Anders zetten ze er dat toch niet in?

Maar snap je punt wel. Ik heb ook verder niets tegen op die testen. Vind ze verder ook prima.

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik ga er dan ook van uit dat niemand de testen na de afleestijd leest. Heb trouwens zelf nooit na de afleestijd een lijntje gehad hoor.

10. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik vond dit juist super fijne testen...De testjes die ik gedaan heb en niet zwanger was waren dan ook zo wit als wat... Toen ik zwanger was was hij direct positief...

11. Badeend

Badeend Lid

19 jun 2008
    52
    0
    0
    Heb ze ook meerdere malen gebruikt, maar nooit vals positief getest.

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mijn testen blijven altijd mega wit als het negatief is!

13. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

heb ze in een album gezet

14. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik heb ook wel slechte verhalen gehoord en zelf ervaren dat de ovu testjes van kruidvat vals positief testen. Maar nogmaals, de zwangerschapstesten heb ik nooit problemen mee gehad.

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ligt misschien aan mij hoor, maar ik kan geen tweede lijntje ontdekken. ?

16. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Zo te zien is dat idd wel een x aantal minuten na de afleestijd.
    Dan krijg ik idd ook van die lijntjes,maar dat noem ik geen indrooglijntjes ofzo maar gewoon een negatieve test (staat ook in de beschrijving vermeld niet aflezen na ...)

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik kan ook geen tweede lijntje ontdekken..

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik zie ook niks en ook ik vind ze eruit zien alsof ze er al even liggen. Doel van dit topic is dus...?

19. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    ik was ook erg tevreden met de 2 voor 5 testen.

Werkten bij mij het beste van 3 verschillende!

20. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ook hier alleen maar goede verhalen. Bij negatief bleven ze echt maagdelijk wit ( zelfs niet na langere tijd een indrooglijntje) en positief was ook gewoon echt positief. Daar was geen twijfel over mogelijk.
    Verder zie ik op de foto's van lilalien ook echt geen enkel streepje. Zelfs niet met een boel fantasie.

Deel Deze Pagina