Nou zoals sommige mijn onderschrift hebben gezien zijn wij vele rondes door gekomen zonder enig resultaat. Nu gaan we voor onze eerste iui, maar nu lees ik vele verhalen, en ik heb er geen hoop in dat het bij mij zal lukken, in de "spontane" cyclus, wellicht als ik met hormonen word behandeld.. om dus kwa eisprong opgang te laten komen, aangezien mijn cyclus altijd 28dagen is, en ik tot op de dag vanvandaag geen eisprong zowel met tempraturen als in ovusticks kan vinden. Alleen de telleurstelling zou Zo groot zijn als er weer maanden voorbij gaan.. nu is mijn wens ehm, onze wens erg groot alleen i weet niet als ik dit allemaal wil, ik bedoel ik wil het heel graag maar medicijnen slikken hormonen spuiten, bijwerkingen, ect. ik zie daar nl. echt tegen op!!! ben er door best somber. beetje tegenstrijdig, en misschien een ontzettende zeur, of lui. maar ik lig nou eenmaal niet graag met me benen wijd voor telkes een ander... :/.. vind het erg moeilijk, hopelijk begrijpen jullie het een beetje... en ik wil het ontzettend graag absoluut dat is zeker!!!
Meis ik begrijp het helemaal. zoals je ook in mijn onderschrift kunt lezen zijn wij ong net zo lang bezig. Ik zei ook int begin dat ik "die troep" niet in mn lijf ging spuiten. Uiteindelijk toch de stap gezet in november en het is echt meegevallen. Spuiten is de eerste x spannend, maar alles is de eerste x spannend. Je moet zeker de eerste cyclus er rekening mee houden dat je vaak naar het zkh moet voor een echo omdat ze de medicijnen moeten instellen. Of krijg je nu geen medicijnen? Ik denk nu weer net zo over IVF als over de IUI destijds: no way dat ik dat ga doen. Maar wij hebben hierna nog 1 iui poging en ik denk dat ik dan toch wel overstag zal gaan. De wens van een zwangerschap is gewoon groter dan de angst uiteindelijk.. Ik wens je heel veel sterkte en klets anders mee in een vd topics waar ik in schrijf. Misschien kunnen we je steunen! http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/325602-wie-begint-januar-2012-puregon-pregnyl-spuiten-77.html http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/328561-eerste-iui-feb-2012-a-15.html Knuffel! Je kunt het!!
Hey meis, Laat je niet gek maken door alle verhalen over hormonen. Niet iedereen heeft er veel last van. Ik dacht vantevoren dat ik er wel heel erg last van zou hebben omdat ik bij mijn 'normale' cyclus bijna een emotioneel wrak ben in de week voor mijn ongesteldheid, maar dat viel reuze mee! (en dat terwijl ik toch aardig hoge dosissen heb gehad) Ik heb er nauwelijks last van gehad. En dat met de benen wijd gaan... Tja, niemand zit daar op te wachten natuurlijk, maar iedereen gaat heel lief met je om en je hoeft nergens bang voor te zijn. Voor mijn punctie (IVF) kreeg ik nog een handdoekje om voor me te houden tot de behandeling begon. Gewoon om te zorgen dat ik me niet gegeneerd hoefde te voelen. Bovendien, je weet waar je het voor doet, geloof me, als je eenmaal beslist om ervoor te gaan dan valt dat allemaal achter je. Wij zijn al sinds 2008 bezig, waarvan de laatste twee jaar in de MMM, dus ik weet wat je achter de rug hebt... Succes met het zetten van die grote stap!