Wie ervaring met cryo terugplaatsing?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vlinder27, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    wow een drieling :) leuk joh. zo lukt het niet en dan heb je er ineens 3. het is allemaal wel heftig al die tegenslagen en als je weet dat het ooit goed komt is het niet erg maar helaas die zekerheid heb je niet

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dat is ook het lastige wist je inderdaad maar dat het ging lukken van te voren, dan gaf je je er meer aan over, maar helaas werkt dat niet zo.

3. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ja zekerheid heb je niet en dat is zo frustrerend

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik ben van een verse en van de eerste cryo terugplaatsing zwanger geworden.
    gr brenda

5. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    nou dat is wel erg mooi. helaas de eerste terugplaatsing kan bij mij niet meer raak zijn dus dan de eerste cryo maar ;)

6. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Ik ben hartstikke zwanger van een cryo.

Hier even in het kort mijn verhaal:
    Verse terugplaatsing mislukt, en 10 cryo's in de vriezer.
    Toen een maand wachten, en daarna terugplaatsing in eigen cyclus. Deze mislukte helaas.
    De maand erna waren we onderweg naar het ziekenhuis toen ze belden dat onze cryo's het ontdooien niet overleefd hadden. In eerste instantie wel, maar niet verder gedeeld. We hadden er nog 6 over toen. (dit was eigen cyclus met pregnyl ondersteuning)
    De maand daarna hadden we een terugplaatsing, maar hebben ze alle 6 moeten ontdooien. Daarvan had er eentje het overleefd, en die was ook nog eens B kwaliteit. (ook hier weer met pregnyl)

Maar dat dat niets zegt blijkt wel... Want de eerste twee waren A kwaliteit en die bleven niet zitten. En deze doet het hartstikke goed!

Ik heb hier altijd wisselende verhalen over gelezen. De lage cijfers waar ze het soms over hebben, daarbij tellen ze ook de embryo's mee die het ontdooien niet overleven. Daardoor is het slagingspercentage erg laag.
    Maar aan de andere kant... Bij een cryo terugplaatsing hoeft je lichaam niet meer te herstellen van de punctie, dus is de startsituatie al beter. En degenen die het ontdooien overleven zijn gewoon bikkeltjes...

7. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    jeetje toch best een heftig verhaal elke keer die tegenslagen met ontdooien. is de kans dat het ontdooien fout gaat groot eigenlijk?

8. Damyar

Damyar Niet meer actief

mijn embryo's zijn in dusseldorf ingevroren en het slagingspercentage van ontdooiing is 90%.
    Terwijl het bij veel ziekenhuizen maar 50% is. Dus daar zit ook een verschil

9. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    dat is wel een heel groot verschil zeg. zijn ze daar al verder????????

Deel Deze Pagina