wie ervaring met de kruidvattest met pipetje?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Bianca, Dec 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik ben vandaag om een test geweest in het kruidvat, ik vroeg de gevoeligste en kreeg deze mee. Maar wat is nu het vroegste dat je daarmee kan testen?
    Ik vroeg me dat gewoon eens af, ik ga proberen wachten tot dinsdag maar wou't gewoon eens weten.

Zijn er van jullie die deze test al gebruikt hebben? Wat vonden jullie ervan?

Groetjes

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik heb die ook een gebruikt maar was iedere keer niet zwanger dus weet niet hoever je van te voren kan testen ;)
    maar het slimste is gewoon te wachten tot de dag dat je je menstruatie zou moeten krijgen...

3. Trees

Trees Niet meer actief

Met al heel veel testervaring, waaronder ook een heleboel positieve testen van verschillende merken, vind ik de kruitvat met pipetje nog steeds het beste. Ze zijn erg gevoelig en duidelijk! Goede keus dus ;)

4. Lentel

Lentel Actief lid

Oct 27, 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Geen ervaring mee, met de kruidvat testen

Wel met de sensitest waarbij je zes dagen op voorhand kan testen, maar dit had voor mij geen positieve test terwijl ik toch zwanger ben.

Succes dinsdag of woensdag, cross our fingers
    Laat iets weten

Liefs Lentel

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hmmm, die van sensitest heb ik al besteld maar heb ze nog niet binnen.
    Ik weet dat wanneer ik posi zou testen ik het toch een paar keer zou doen dus wat extra testen kan geen kwaad.

Mijn temp ziet er nog steeds mooi maar ja, ik zit nog niet aan mijn NOD, he! Dus het is nog even nagelbijtend afwachten!

Ben wel blij dat dit blijkbaar een hele goeie keuze is dus ik ga eerst testen met de kruidvattest. Ben benieuwd.

Bedankt voor jullie mening!

Jullie horen het zeker nog!

Groetjes

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik vind het ook fijne testen (helaas nog niet zwanger mee getest).Ik had hier op het forum ergens gelezen dat deze testen uit het asortiment gaan bij kruidvat,klopt dit dat iemand weet?

7. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Die met het pipetje heb ik nog nooit gebruikt, de gewone Kruidvattest wel. Daar was ik wel tevreden over.

Testen heeft eigenlijk pas zin als je twee weken na je eisprong zit. Eerder testen kan onbetrouwbaar zijn, omdat de hcg-waarde dan te laag kan zijn om van een zwangerschap te spreken, terwijl je gevoelige test dan misschien al wel positief is. Maar dit hoeft dan soms helemaal niet te betekenen dat je ook werkelijk zwanger bent. En veel prille zwangerschappen gaan alsnog mis rond je menstruatie-datum. Daarom is het beter om pas op/na je NOD te testen.

8. dana26

dana26 Actief lid

Mar 18, 2008
    192
    0
    0
    ik tesste 4 dagen voor NOD positief met kruitvat met pipet, en al best donker. Dus ik was er tevreden over :) liefs dana

9. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD. Morgen dus 4 dagen maar ik weet hoe mijn lichaam mij voor de gek kan houden. Nu zeker door de Clomid!

Dus ik ga toch proberen te wachten.

Moet wel een goeie test zijn als je er al zo vroeg mee kan testen, he!

dana26; gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan...

10. dana26

dana26 Actief lid

Mar 18, 2008
    192
    0
    0
    dank je wel :) En wat goed van je dat je nog even wacht! de reden dat ik zo vroeg testte was dat ik voor de grap een ovu test deed, die kleurde donker. Toen gooide ik er een kruitvat test tegen aan ( op advies van een vriendin) en die was positief! ik geloofde t helemaal niet! Had helemaal geen klachten! daarna nog 10 tests gedaan ;) en t was echt zo! ben echt zwanger haha! hoop voor jou ook binnekort goed nieuws! liefs dana

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar het testonderdeel.
    Elmo

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik hoor juist veel positieve verhalen over deze testen. Sommige dames testen met deze test al 3 dagen voor nod duidelijk positief! Natuurlijk kan je het beste wachten tot je nod met testen...

13. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Ik teste met de goedkope kruidvat testen met pipetje( 2 voor 5 euro) op 3 weken en 3 dagen positief!
    En een goeie duidelijke streep te zien!
    Maar ook met die van cleur bleu digitaal op dezelfde dag positief getest!

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    De hcg hoeveelheid die een kruidvat test aan kan staat gelijk aan ongeveer 4 dagn voor NOD. Hoewel ik ook adviseer om te wachten ivm eventuele teleurstellingen. Succes!

15. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Heb daarmee 3 of 4 dagen voor nod duidelijk positief me getest.

Share This Page