Hoi allemaal, ik ben zwanger van ons 2e wonder (lijkt het op) maar wil graag een bevestiging of mening van jullie hierover. Gistermiddag getest met dus overdag urine en dikke positieve test, vanochtend met zelfde merk test getest maar met dus ochtend urine en de streep was wel zichtbaar maar minder duidelijk. Kan dit komen door de concentratie van urine icm hoeveel ik gedronken heb?? Hoor eht graag!! 😍
Ja dat kan en daarbij testen sommige vrouwen nou eenmaal duidelijker 's-middags/'s-avonds dan in de ochtend
Zolang de streepjes maar zichtbaar blijven 😊😊 zal k een foto toevoegen? Maar hoef me dus geen zorgen te maken?
Ik vind je streepje van gisterenmiddag wel een pennenstreepje hoor. Ik heb zelf deze testen nooit gebruikt, dus ik heb geen idee of dit nu negatief is of toch een positieve test.
ik heb ze ook gebruikt en kwam altijd wel vaag streepje/pennestreep.. ik had goede resultaten van kvk 2 voor 5 euro... heb je ook een foto van je andere test?
Misschien de kruidvat 2 voor 5 euro eens proberen? Die zijn heel gevoelig en de streep zal daar dan duidelijker zijn! Ik zie op de eerste test wel een plus op de tweede niet..
De clearblue zijn negatief. Die van gisteren is een pennenstreep en de streep moet even breed zijn als de horizontale. Action is grijs dus een indroger. Doe een kruidvat test 2 voor 5 euro. Die zijn veel gevoeliger dan de testen die je nu hebt gedaan. Hopelijk komt er een duidelijkere streep op te staan.
Die plustesten zijn rotdingen. Als je testen onderling wilt vergelijken, dan moeten ze van wel onder ongeveer dezelfde omstandigheden gedaan zijn. Dus beide ochtend of beide middag.
Ook op deze lijkt het een pennenstreepje.. De strepen moeten echt even breed zijn als de controlestreep. En zou inderdaad even die van Kruidvat 2 voor 5 euro proberen. Die zijn best gevoelig en geven zelden vals positieve resultaten.