Ieder programma dat handelt over gewichtsverlies is een dieet. Je kan het wel met een duur woord "ProPointsPlan" noemen, maar het zit hem niet in de naam. WW gebruikt op hun site ook de bewoording: "afvalprogramma" De bedoeling is dus afvallen. Als je volledig bv geeft, mag je een halve kilo per week afvallen. Als je meer wilt afvallen, moet je keuzes maken. WW heeft het over max 1 kilo per week. Van hun site: Indien je borstvoeding geeft aan een kind jonger dan zes maanden, kun je de Weight Watchers Cursus volgen, ervan uitgaande dat de baby minimaal 6 weken oud is en dat je (a) een post-nataal onderzoek gehad hebt, dat je (b) goedkeuring van je arts hebt en dat je (c) een verklaring ondertekent tijdens je inschrijving voor de cursus waarin je de voorgaande punten bevestigt.
south beach! zweer ik bij heeeel veel eten (geen koolhydraten) en mijn kilos vlogen er af ik was in 1 week 6 kilo afgevallen
zogelukkig o ik zou het ook nooit doen met borstvoeding. Je moet trouwens meer eten en meer calcium volgens mij als je borstvoeding geeft met ww.
Je moet dan zeker meer eten. Ik ben begonne met ww toen ik al 4,5 maand bv gaf en het dus al goed liep. Ik at 12 boterhammen per dag toen....
voor mij niet. Ik had de hele dag door honger en kwam alleen maar aan. Maar goed, dat maakte mij ook niet uit. Ik wist waar ik het voor deed.
Ik ben vorige week woensdag begonnen met WW. Tot nu toe gaat het goed! Ik zeg nu makkelijker nee tegen 'slechte' dingen en maak veel bewustere keuzes!
en geen koolhydraten? dus geen fruit, groente, aardappels, rijst, pasta, boterhammen en zeker geen dingen met suikers... geen koolhydraten wordt je beperkt tot ei en vlees volgens mij... hoe wil je dat de rest van je leven volhouden? Of ga je daarna weer op de oude weg zodat je alles weer aankomt? Nadeel van dit soort dieten vind ik ook dat als je 1 keer zondigt dat je direct uit ketose raakt en dat heel veel invloed heeft. Bij weightwatchers kan je gewoon een keer(!) snoepen, uit eten, gebakje eten etc. Zonder dat je gelijk terug bij af bent.
2 jaar terug 30 kilo afgevallen met WW en nu moet ik nog 4 kilo en dan zit ik weer op mn gewicht van voor mn zwangerschap. Ben meer dan 30 kilo aangekomen terwijl ik zwanger was. Na mn BV periode moest ik er nog 10 en daarvoor weer aan het WW'en. Ik ga niet naar de bijeenkomsten. Ik doe het oude programma en dat bevalt me prima.