Hoe krijg ik mijn man hier vanaf?

Discussie in 'De lounge' gestart door AugustusMama, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hoi meiden,

Ik heb een ‘probleem’ ;)
    Een paar weken geleden kwam ik op het idee om mijn man voor sinterklaas een vogelvoederhuisje te gaan geven. Zelf heb ik er niet zo veel mee, maar man en zoontje vinden het wel leuk :)

Moeder ingeschakeld en samen met haar een mooi vogelvoederhuisje gevonden, gekocht en bij mijn ouders in de schuur gezet, want hier in huis kan ik hem nergens kwijt zonder dat het opvalt

Begint mijn man deze week bijna dagelijks over het feit dat hij een vogelvoederhuisje wilt kopen… ;)
    *Zucht*

Ik probeer steeds al zo onenthousiast mogelijk te zijn.. Maar hij zegt: ‘ik heb nog een cadeaubon van het tuincentrum, daar kan ik hem toch van kopen?’ Ehm, ja dat kan inderdaad, maar je KRIJGT er al een, alleen je weet het nog niet..

Dus, wie helpt mij om mijn man van zijn (op zich goede) idee af te krijgen?? :D

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zeggen dat hij zoiets maar aan Sinterklaas moet vragen?:)

3. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Ik zeg meestal, nee joh dat hebben we toch niet nodig.. denk er nog even overna, als je het over een week of 2 nog steeds zo graag wilt kopen dan doe je het maar..
    Lastig hoor als hij zo enthousiast is..
    Hier hebben we gelukkig regelmatiig rekeningen tussen door waardoor ik kan zeggen dat die eerst betaald moeten worden en dan pas dingen zoals dat :p

4. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Zeggen dat na Sinterklaas altijd de opruiming begint dus dat het zonde zou zijn om er nu al eentje aan te schaffen als je em over 2 weken met korting kunt kopen...

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou inderdaad zeggen dat er half december vaak sticker korting is in het tuincentrum en dat je dan wel samen dat huisje gaat kopen, kun je meteen ff over het kerstgedeelte spul lopen.. Zonde om nu meer te betalen ;)

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    'Lieverd, kijk nou eerst maar eens of je het over twee weken nog steeds zo leuk vindt..' :p

7. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Pfff... Het is zo'n dure maand schat. Ik denk dat het een goed idee is om even tot januari te wachten.

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Zeg dat je het afgrijselijk lelijk vindt zo'n huisje!

9. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Bedankt voor de tips :) een aantal had ik al geprobeerd, maar die werkten niet :p
    Ga nog even hard mijn best doen.

Eigenlijk best lullig, want hij koopt al bijna nooit wat voor zichzelf en dan wil hij wat kopen en dan mag hij dat niet van mij... ;)

10. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Waarom gewoon niet eerlijk zijn? Ik heb gehoord dat iemand je hem cadeau wilt geven dus wacht er even mee tot na december?

11. De cadeaubon verstoppen?

Of het vogelhuisje terugbrengen :(

12. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Verstop die bon die hij nog tegoed heeft...

13. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Gewoon zeggen dat sinterklaas hem ondertussen ook gehoord heeft en dat hij, als hij braaf is, misschien een cadeau krijgt.

14. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    De cadeaubon zit al(lang) in mijn portemonee ;)
    En hij komt niet in mijn portemonee, dus dat scheelt.

Denk dat ik maar tegen hem zeg dat we volgende week zaterdag wel even kunnen gaan kijken, deze zaterdag hebben we daar sowieso geen tijd voor

Dat het dan niet meer nodig is komt hij dan vanzelf wel achter:p

15. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hahaha, ja of de luisterpiet ;)
    Maar vind deze wel erg goed!:D

16. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Zeggen dat je alleen een heel erg mooi bijzonder ding wilt hebben en dat je daar op internet eerst naar wilt zoeken?

17. rums

rums Niet meer actief

Dit inderdaad. Heeft vorige week nog in de krant gestaan dat alles voor sinterklaas duurder is ;)

18. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    inderdaad zeggen dat nu rond sinterklaas/kerst tijd alles zo veel duurder gemaakt word dat hij beter even kan wachten tot de dec maand voorbij is ;)

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mijn man heeft er een handje van om vlak voor sinterklaas ineens dingen voor zichzelf te gaan kopen die ík dan net in huis heb :D

Wij hebben dus de regel dat we vanaf een maand voor sinterklaas even geen dingen voor onszelf kopen, anders is het zo jammer... Als hij dus zoiets zegt dan roep ik heel hard: 'okeeeee geen sinterklaascadeautje dit jaar?' :p

20. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Ik heb hem er vanavond nog niet over gehoord, maar de avond is nog niet voorbij..
    Maar heb in elk geval nóg meer redenen om dat vogelhuisje nu nog niet te kopen :p

Meer tips zijn welkom!! :D

Deel Deze Pagina