Dag dames, Vandaag met 7,5 week zwanger onze 2e echo gehad en deze was ook goed. mooi kloppend hartje en het was ook weer gegroeid. voor ons al weer een hele mijlpaal, gezien onze geschiedenis met meerdere miskramen rond de 6 weken. Over 2 weken, een dag voor mijn verjaardag krijgen we weer een echo. ik heb er nu bewust even vor gekozen om er nu 2 weken tussen te laten zitten, aangezien ik anders de hele week bijna niet slaap van de zenuwen. Merk wel dat ondanks dat het spannend is en blijft, ik deze zwangerschap nu toch langzaamaan wat meer ga beseffen en positiever wordt. we weten dat we er nog lang en aan niet zijn,maargoed we hebben ons record al bereikt. klinkt misschien heel stom,maar zo denken we wel. een goede echo hadden we hiervoor nog nooit gehad. Ik merk ook dat ik meer gerustgesteld ben door de reacties hier op hyves van jullie meiden!! Ik wil jullie daarom ook bedanken voor de felicitaties,maar ook voor de geruststellende woorden en de eerlijkheid. Dank je wel!!!! Nu nog 1 ding; er vanuitgaande dat we over 2 weken weer een goede echo hebben, zijn we op zoek naar een leuk idee om de ouders te verrassen. Ik vier die avond namelijk mijn verjaardag voor de ouders en we willen ze dan het leuke nieuws vertellen. we kunnen nm echt niet wachten tot de 12 weken. Nu zat ik te denken aan een taart met een echo foto, maar weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is?? En hebben jullie nog andere leuke ideeen voor die avond?? Liefs Sannie
Ik ken je verhalen over je vorige miskramen niet. Maar ik wil je nu wel van harte feliciteren met je goede echo. Lekker genieten!!