Wij hadden een wii maar die hebben verkocht en toen een xbox gekocht... de spelen zijn leuker en het reageert beter.. Er zit een media center op.. Zou lekker voor kinect gaan hihi wii is zo 2010 en anders wachten tot volgend jaat dan komt en een nieuwe wii uit.. dan ben je weer helemaal hip
Wij hebben een wii en een xbox kneckt, xbox vind ik veel leuker ook voor de kinderen ...Zeker omdat je niets hoeft vast te houden of te bedienen.En reageerd veel beter en sneller. En je bent met je hele lichaam bezig. Nog een voordeel is ook dat de kinderen niet met de knopjes hoeven te prutsten. Dus ik zou zeggen ga voor de xbox ....wij hebben hem donderdag gekocht in de aanbieding voor 229 bij game menia, met de kneckt erbij en 2 spellen. Het is dan wel iets duurder dan de wii maar ik vind het wel het geld waard.
xbox heeft mijn voorkeur omdat je de controller niet hoeft vast te houden. voor kids is het ook echt heel leuk
Die winkel hebben we hier niet! En om kinderen hoef ik niet te denken die komen hier niet [ helaas] . De prijs hier is 244 . we wachten de nieuwe folders deze week even af en kopen hem dan het weekend er op. waarschijnlijk eerder .
Hmmm Wii is echt niet altijd goedkoper. Voor een aantal spellen, moet je weer extra benodigdheden kopen. Hierdoor vind ik juist het gebruik van de Wii zo duur. Daarnaast zijn volgens mij de spellen voor de kinect ook wat goedkoper dan voor de Wii. Ik zou in ieder geval de Kinect aanraden. Hoor ook van velen dat ze hier meer plezier aan beleven dan van de Wii. Wii heeft echt heel wat benodigdheden nodig om het gebruik ervan leuk te maken. Dit kost dus allemaal extra geld, en neemt ruimte (vind ik erg belangrijk) in beslag..
Idd de wii heeft meer benodigd heden nodig voor je leuk kunt spelen . De kinect word meer aan geraden en we gaan dan ook daar voor . Nu rest alleen prijs vergelijken . tot nu toe is hier 2 44 het goedkoopst.
Oh mooi dat dit topic er is, die wilde ik net openen Maar hoe zit dat nou met die Xbox, ik zie hem in 4g en 250g. Heb je dat nodig? Want in die kinekt pakketten zit steeds die van 4gig...
wij hebben de 4gb je kan er eventueel later nog een hardeschijf bij kopen voor meer ruimte. of geheugenkaartjes dat hebben wij nu.. je hebt zo ook met 250gb maar dan betaal je gewoon meer
Wij hebben een Kinect en dat is zo'n leuk ding! Ideaal dat je ook niets in je handen hoeft vast te houden.
Hier hadden we ook eerst de Wii en nu de Xbox met kinect 250 gb. Ik vind de xbox echt vele maten leuker. Heb voor de 250 gb gekozen zodat ik niet direct extra dingen erbij moest kopen. Mijn zoontje (van nu 9 jaar) vind het echt helemaal geweldig met de kinect. Zoals andere al aangaven. je bent echt geheel zelf bezig en geen controlle die in de weg zit. Geweldig product. Kijk eens online naar de prijsverschillen. Scheelt vaak ook nog heel veel
Hier voorheen een WII en nu een Xbox Kinect, ik vind de Kinect dus prettiger, vooral omdat je niets in je handen hebt.
Hier sinds vier uur in het bezit van de kinect ... en ik wil een beetje afvallen maar ik geloof dat dat op d'n duur wel gaat lukken ... heb nu al spierpijn ... en dat naast dat ik erg veel sport de laatste tijd!! Dus ben benieuwd morgen AU!
Ik heb zelf de kinect maar denk toch soms had ik niet de wii moeten nemen? Maar dat is dan vooral omdat het niet van nintendo is dus geen mario spelletjes enzo. Ook zijn er nog niet heel veel kinect spellen al worden het er nu steeds meer en er komt vast nog veel meer bij. Je krijgt idd echt spierpijn van het kinecten, ik heb het sport spel er leuk kan je ook met zn 2en doen. Heb ook iets van fitness maar die doe ik eigelijk nooit ben een beetje lui. Had ik trouwens ook erge spierpijn van gekregen. Kinect werkt echt wel goed hoor en geen dingen in je hand. Als je dus niet voor nintendospellen gaat zou ik voor de kinect gaan. let wel op je moet best veel ruimte hebben voor de tv. Succes met kiezen
Meiden bedankt allemaal voor de hulp en adviezen . We hebben de kinect gekocht kregen er nog een spelletje gratis bij. Dat moet helemaal goed komen , met mijn vet persetage naar beneden krijgen, als ik nic begrijp hihi.
Hmmm ben veel te druk hier, dus nog maar weinig gebruik gemaakt van de Kinect. Zie nu dit topic weer, dus vanavond maar weer eens doen, leuk! En de aankomende dagen extra voor al het eten deze kerst! Sportschool zal er wel WEER bij inschieten..
Wij hebben ze allebei en het is niet te vergelijken vind ik. Bij de Wii kun je de bewegingen ook heel klein maken met de controller en bij de Kinect moet je echt je best doen. De Wii is leuk voor Mario enzo, maar niet echt voor de bewegingspelletjes vind ik zelf.
En nog gespeeld , de sportschool nog nodig dan? Hier nog geen tijd gehad moet nog uit pakken , druk druk.
Wat is de kinect leuk !! heb net drie keer de sport tennis gedaan vond het zo leuk dat ik mis na gtst nog een paar keer ga spellen. Ben al 185 calorieën kwijt ja ja moet nog meer komt goed. En ga prof tennisser worden meiden kijk maar uit