Ben nog aan het onderzoeken of ik iemand kan toevoegen ergens zodat ik diegene een schop onder zijn kont kan geven ... en andersom ... is misschien nog wel harder nodig!!! Weet jij of dat dat kan?
lig in een deuk hier . Is dat te onderzoeken dan? Weet je wat we zetten onze kerels achter het huishouden en wij gaan kinecten . Wat dacht je daar van
Deze hebben wij : Adventures. poker , voetbal , basketbal , sport kinect die er standaard bij zit en de panda ku fo . meer hebben we nog niet . We hebben Adventures. poker , voetbal , basketbal bij een tweede hans game winkel weg gehaald .
Adventures die hebben we ook ... zat bij het pakket wat we gekocht hebben. Verder dance nog iets en dus your shape ... Allemaal erg leuk maar weinig tijd dus komt er eigenlijk te weinig van. Maar je bent dus er al wel mee afgevallen? Goed bezig. Zwengel hem morgen maar ff aan dan voel je je daarna weer zo super. Heb jij dat ook?
Als ik van mijn werk kom zal ik hem aan zwengelen ok. Adventures zat ook in ons pakket zegt manlief net . Als we ooit weer naar die winkel gaan kijk ik ook even of de .-Your-Shaped daar te koop is. Of ik nog steeds 66 kilo ben geen idee , maar merk wel dat ik er weer mee bezig moet want word aardig suf . En idd als ik gekinect heb voel ik me weer super . heerlijk alles heeft dat ding , afreageren afvallen en je weer fit voelen , lachen zelfs . Ben er erg blij mee dat we hem gekocht hebben. Vanaf morgen maar even weer elke dag doen .
ik heb sinds 2 dagen wii fitplus, nu al 2 dagen lekker bezig geweest en ik vind de wii fit plus best pittig, en lekker lopen bowlen. ik ben blij met mijn wii
Ik val af van de kinect sport niet hard maar het gaat wel . al een kilo er af . schaats nu ook er bij vandaag ook gedaan heerlijk in gepakt en hup het darmsterdiep op . Nic@ Heb dus niet gekinect maar genoten op het ijs Morgen de hele dag werken en dan waarschijnlijk wel even kinecten.
Ja dat kan wel maar ik denk wel dat je dan echt vaak gebruik van het spel moet maken. En of je daar zin in hebt? Je kunt doelen stellen en dergelijke maar weet nog niet precies hoe dat werkt!
Helaas dan is mijn zoontje wakker en is het dus geen optie. Maar ik schat zo rond 19.30 aan de slag te zijn ... SUCCES en veel PLEZIER ...
Het is hier ook geen 16 uur geworden , was goed moe deze keer van het werken . Ik schat ongeveer naar het eten rond 19 uur even te gaan kinecten .
Vanmorgen gekinect tennissen en vanavond ook nog even Amerika football die is zwaar hoor, doe die liever een keer over dag . Morgen weer een dag maar ga ook schaatsen waarschijnlijk .