Wat voor een keuken heb jij? Zou je daar nu weer voor kiezen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd naar de kleur van jullie keukens en aanrechtblad.

Stel je wint een nieuwe keuken welke kleur zou je kiezen en waarom wel of niet meer je oude keuken kleur?

Ik ga dus nieuwe frontjes kiezen en heb nu een donkerbruine keuken...ik koos het ondatnhet een warme kleur is en ik dacht dat je er minder vlekken op zou zien...dat van de vlekken klopt trouwens helemaal niet vingerafdrukken zijn erg zichtbaar

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Antraciet grijs, met licht grijze handgrepen en een lichtgrijs aanrechtblad.
    Ik vind mijn keuken fantastisch alleen de kastjes zijn rot schoonmaken, je ziet er alles op ;)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
  4. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het een hoogglans of matte kleur? Ik heb hoogglans vermeden juist voor die vongerafdrukken maar blijkbaar heb e dat ook met een mattere oppervlak :(

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Zoiets zou ik ook kiezen! Vind ik al jaren mooi, is naar mijn idee vrij tijdloos en past bij de stijl van de rest van ons huis.

Helaas hebben wij nu nog een eikenkleurige keuken, die zat er al in toen we ons huis kochten. Volgend jaar willen we een aanbouw gaan zetten, waar dan een nieuwe keuken in moet komen.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben een witte hoogglans keuken, hij is prachtig..zat in dit huis toen we het kochten, maar zou het nooit meer doen..je ziet alles.

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Toevallig hebben wij een paar weken geleden een nieuwe keuken gekocht:)

Onderkastjes hoogglans wit, aanrechtblad kunststof met grijs/bruin houtpatroon en de bovenkastjes zijn ook die kleur. Erg mooi;)
    Maar lastig om de kleur zo te omschrijven.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb een antracietgrijze hoogglans keuken. Ik vind dat je er weinig op ziet, dus zou hem zo weer kiezen. Alleen dan in een andere opstelling, het is nu een groot eiland, vind ik toch best lastig.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een landelijke keuken met off white kastjes, een zwart granieten blad en een bruine vloer van natuursteen.
    Ik zou het meteen weer kiezen vind de keuken nog steeds prachtig.
    Het enige wat ik zou veranderen is om een echte oven te nemen ipv een combi oven.
    Ik mis onze echte oven, daar kon meer in en kon ik ook 2 verschillende gerechten tegelijk bereiden.

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Bekijk bijlage 359178

Hier was de keuken nog niet helemaal af ;)
    Maar ik ben er nog super blij mee en zou er zo weer voor kiezen!

11. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.263
    113
    Centrum België
    Mat zwart met een achterwand van rode mozaiek met metallic steentjes tussen. Erg mooi, maar zonder handgrepen dus ooooowww, die vingers staan er snel op :(

12. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik ben een foto aan het opsnorren.... ik kan de bon niet vinden maar het is volgens mij een keuken van E en K. Landelijke maar toch moderne stijl. Ook in een moderne opstelling met kookeiland.

Doordat we het granieten blad en keukenapparatuur niet bij de keukenzaak hebben gekocht maar bij 123keukenapparatuur hebben we iets van 2500 - 3000 euro bespaart daarop. Kostte toen alsnog ongeveer 15.000 euro.

Ik vind de keuken prachtig, maar ik zou hem nooit meer kopen omdat het zonde was van het geld. Ik zou een goedkopere keuken kopen bij de ikea of zo.

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

14. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij hebben een hoogglans witte keuken met zwart gespikkeld aanrechtblad. Voor de achterwand hebben we een witte hoogglans tegel van 30x60 gekozen. Twijfelde heel erg of het wel uit zou zien maar het is supermooi geworden! Onze keuken komt van Ikea en dat zou ik ook zo weer doen. Qua poetsen vind ik het wel meevallen. Nu heb ik een kind dat eigenlijk nooit aan de kastjes zit dus dat scheelt.

15. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooww klinkt echt apart zeg...foto ;) ??

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zwart hoogglanzend... Vind hem nog steeds mooi maar ik zouden niet meer kiezen, alles zie je erop!

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dit is mijn keuken. Wit hoogglans. Maar ik zou niet meer voor een hoogglans gaan denk ik. Je ziet er alles op. Het is nu wel een beetje rommelig. Ik ben nl. aan het koken. Aanrecht blad is graniet galaxy

18. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik zou weer zo een keuken nemen alleen geen combi magnetron meer maar een gewonen oven

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nog een foto..

20. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Wij zijn hier 1,5 jaar terug komen wonen maar willen nog een paar jaar wachten met een nieuwe keuken/uitbouw, daarom hebben we de keuken die in de woning zat (een jaren 70 keuken) maar geschilderd van vies ouderwets groen naar antraciet omdat die verder nog goed was.
    het blad is nog van rvs met dubbele spoelbak, en de tegeltjes die gaan we nog voor de geboorte van de kleine nog even nieuwe overheen plakken en dan kunnen we nog mooi een tijdje door met die keuken wand goed is goed ;)

En over een paar jaar als we de uitbouw hebben (kan nu al niet wachten:D) zou ik een mooie grote leefkeuken willen hebben, maar hoe de keuken zelf er uit gaat zien weet ik nog niet al denk ik wel aan strak/modern met een landelijke twist en niet alleen 1 die mooi oogt maar 1 die ook makkelijk schoon te houden en te maken is.

Deel Deze Pagina