Hoi hoi, wat voor parasol gebruiken jullie op de maxi cosi mura wagen? Heb nu een universele parasol gekocht, maar dat werkt echt niet! En bij prenatal vertelde ze dat de originele parasol voor de mura tijdelijk niet te leveren is! groetjes Inge
Ik heb maanden gestoeid met een hopeloos pluutje, je blijft het ding bijdraaien als je loopt. Uiteindelijk een Safety1st schermpje gekocht wat ideaal is! (Op een Easywalker in elk geval.) Safety 1st - Zonnescherm buggy - wehkamp.nl
Ik heb hem hier gekocht: Original Maxi Cosi Mura Sonnenschirm Jet Black mit Clip, EUR 34.00 --> baby-express.net Was binnen een dag bezorgd!
Die parasolletjes + clip(wel apart) kun je bij zaken als prenatal en babyplanet kopen. Omdat het geen rond frame is van de mura zit je vast aan die speciale en passen de goedkopere universele parasolletjes niet. Wij hebben een mura 3 en zijn ook al op zoek geweest naar een (goedkoop) parasolletje en hebben uiteindelijk maar de dure aangeschaft. Handig bedacht van Maxi Cosi
Het beste is gewoon de parasol zelf te nemen die bij Maxi cosi hoort. Je hebt speciale clipjes voor op de mura waar je deze parasol in kan bevestigen..(zie foto van Nikki) Bij ons werkt het prima in ieder geval
Wij hebben een Maxi Cosi Mura 4 en een universeel parasolletje bij de Babydump gekocht.... rubbertje eraf... beetje vijlen.... rubbertje erop en klaar ben je! Werkt prima.
Nou ik heb ook maar een originele maxi cosi parasol gekocht! Maar volgens mij heb ik hem nu op 2 site's besteld, niet handig dus! Op een Nederlandse en Duitse site, hahah lekker slimpie! Bedankt voor jullie tips!
Ik heb een universeel parasolletje bij Babymax gekocht. Volgens de verkoper paste die tegenwoordig ook. Hij pas inderdaad, maar zit niet echt stevig. Ik vind trouwens dat de parasol op de Mura ook belachelijk hoog zit. Je ziet niet eens waar je rijdt! Niet echt handig gemaakt vind ik...
Iemand nog tips waar ik een parasol voor de Mura kan kopen? Er is namelijk een leveringsprobleem ,lekker handig midden in de zomer! En die universele dingen vind ik echt waardeloos!
Hier dus: Original Maxi Cosi Mura Sonnenschirm Jet Black mit Clip, EUR 34.00 --> baby-express.net Was binnen 24 uur thuisbezorgd tot mijn grote verbazing. Als het goed is zijn ze daar nog steeds op voorraad, kan je zien zodra je hem in je virtuele winkelmand hebt gedaan aan het groene rondje.
@nikki hoe heb jij het met betalen gedaan? En wanneer heb je de parasol besteld? Er schijnt namelijk een leveringsprobleen omdat het oude model niet aan de eisen voldeed? groetjes!
Met Paypal of creditcard heb ik betaald, weet ik niet meer 100% zeker. Dit was 10 dagen geleden en parasol (en clip) zijn prima. Bljft goed zitten maar is toch makkelijk te verwijderen! Volgens mij hebben ze in Duitsland altijd grotere voorraden en eerder de nieuwste modellen en zo op de markt dan hier in NL.