Ik heb ons geboortekaartje gevonden!! Eindelijk, was namelijk een hele puzzel om een leuke te vinden. Het wortd een kaartje via Greetz.nl alleen nou vind ik het vrij lastig dat alles via de computer gaat en dat er eigenlijk geen persoonlijk contact is. Vragen e.d. vind ik zo lastig te beantwoorden op deze manier. Nou vroeg ik me af of er hier misschien meiden zijn die ervaring hebben met kaartjes van Greetz en hoe dit alles is bevallen. Had je de kaartjes snel in huis? Waren ze goed geleverd? Hoe was de service....?? Ik hoop dat iemand mij hier iets over kan vertellen. Alvast bedankt! Sukke
Ik heb geen ervaring met de geboortekaartjes van Greetz, maar de service voor overige kaartjes (post) is uitstekend. Bezorging gaat ook heel snel. Je kan geloof ik een gratis proefdruk laten maken, probeer dat eens.
@Puck: Dat heb ik al late doen. Die was idd super, ook met de spulletjes erbij voor het kiezen welke kleur en wat voor materiaal... Het lijkt me alleen zo onhandig dat alles via de pc moet. Stel ik beval onverhoopt toch in het ziekenhuis. Dan kan ik de gegevens dus pas doorgeven als ik weer thuis ben. Of ik moet manlief goed instrueren.... Ach, misschien moet ik me er ook maar gewoon overheen zetten dat ik niet alles zelf in de hand kan houden!
Geen ervaring met geboortekaartjes maar ik verstuur al mijn kaarten via Greetz: je kunt goed en duidelijk aanpassen naar je smaak en ik heb nog nooit een probleem gehad met het versturen e.d. Goede site!
ik heb geen ervaring met geboorte kaartjes maar wel met gewone kaartjes en 1x is een kaart niet aangekomen. Verder altijd wel ik vind het een goede site en de kaarten zijn echt mooi(heb zelf ook al eens kaarten gekregen via greetz.nl)