Ik heb ons geboortekaartje gevonden!! Eindelijk, was namelijk een hele puzzel om een leuke te vinden. Het wortd een kaartje via Greetz.nl alleen nou vind ik het vrij lastig dat alles via de computer gaat en dat er eigenlijk geen persoonlijk contact is. Vragen e.d. vind ik zo lastig te beantwoorden op deze manier. Nou vroeg ik me af of er hier misschien meiden zijn die ervaring hebben met kaartjes van Greetz en hoe dit alles is bevallen. Had je de kaartjes snel in huis? Waren ze goed geleverd? Hoe was de service....?? Ik hoop dat iemand mij hier iets over kan vertellen. Alvast bedankt! Sukke
Ik heb geen ervaring met de geboortekaartjes van Greetz, maar de service voor overige kaartjes (post) is uitstekend. Bezorging gaat ook heel snel. Je kan geloof ik een gratis proefdruk laten maken, probeer dat eens.
@Puck: Dat heb ik al late doen. Die was idd super, ook met de spulletjes erbij voor het kiezen welke kleur en wat voor materiaal... Het lijkt me alleen zo onhandig dat alles via de pc moet. Stel ik beval onverhoopt toch in het ziekenhuis. Dan kan ik de gegevens dus pas doorgeven als ik weer thuis ben. Of ik moet manlief goed instrueren.... Ach, misschien moet ik me er ook maar gewoon overheen zetten dat ik niet alles zelf in de hand kan houden!
Geen ervaring met geboortekaartjes maar ik verstuur al mijn kaarten via Greetz: je kunt goed en duidelijk aanpassen naar je smaak en ik heb nog nooit een probleem gehad met het versturen e.d. Goede site!
ik heb geen ervaring met geboorte kaartjes maar wel met gewone kaartjes en 1x is een kaart niet aangekomen. Verder altijd wel ik vind het een goede site en de kaarten zijn echt mooi(heb zelf ook al eens kaarten gekregen via greetz.nl)
Geen ervaring met greetz, maar wel met online een kaartje versturen! (Via kaartje2go.nl) En het is mij super bevallen, kon de adressen lijst van tevoren uploaden en het kaartje stond helemaal klaar; alleen de naam en de juiste datum moesten nog aangepast worden. Voor manlief had ik instructies geschreven met de inlog etc, maar niet nodig geweest. Twee dagen na de bevalling even een half uurtje de laptop op schoot genomen en alles ingevuld. Wist ik in ieder geval dat het goed was Vond het zelf een groot voordeel dat ik niet 100 enveloppen heb hoeven schrijven, ging allemaal automatisch. Ook voor onze trouwkaarten heb ik het op deze manier aangepakt. Zijn een aantal kaarten niet van aangekomen, maar er schijnt jaarlijks iets van 9% post "kwijt" te raken bij TNT!!!!!
Ik heb wel ervaring met online geboortekaarten bestellen, nl bij kaartmix.nl. De proefdrukken waren allemaal netjes en toen ik bevallen ben (in het ziekenhuis en moest blijven) heeft mijn man alles geregeld op de computer zoals naam, datum, tijd, gewicht, lengte etc. En het is allemaal goed gekomen hoor. Je zal het toch uit handen moeten geven, wie weet hoe je er aan toe bent na de bevalling. Ik wil je niet bang maken hoor, en in de kraamweek loopt er een kraamverzorgster in je huis. Je moet het allemaal laten gaan. Gr. Puck.
Hey hey Ik lees even mee. Wilde ons geboortekaartje via kaartje2go bestellen, proefdruk was prima. Laat ik dan na de bevalling door mijn man alle gegevens aanpassen, en dan alle 75 kaartjes naar mijn huisadres sturen, zodat ik de etiktjes met adressen kan plakken? Ja toch? Of werkt het anders?
Kaartjes van Greetz zijn i.h.a. prima van kwaliteit. Heeft iemand ervaring met de geboortekaartjes via de hema??
Nee hoor!!!!! Als je alle adressen in een excel bestand zet (via het standaard format van de site) kan je deze van te voren al uploaden op je profiel. Zolang je er geen adressen tussen hebt staan die je geen kaartje wilt sturen kan je man alle adressen selecteren en daar het kaartje naar laten versturen. Het adres wordt op het kaartje gedrukt en is zichtbaar door een venster in de envelop. Geen geschrijf (als je dat liever wel wilt kan je de enveloppen van te voren naar je huis laten sturen zodat je deze al kan schrijven) en geen postzegels geplak Is mij prima bevallen!!!!