Hallo meiden, ik ben bijna 30 weken zwanger en lijk elke week nieuwe klachten erbij te krijgen..heb sinds deze week onwijze rugpijn hoog en laag in m'n rug en kan echt bijna niet zitten. Hiernaast àf en toe krampen in m'n buik,voel dan dat de kleine op die plek zit.. Is in normaal die rugpijn en die kramp, is dat dat de kleine draait ofzo? Pff moet nog 4 weken werken dus moet nog wel even door...
Je 'moet' geen 4 weken werken als het niet meer gaat hè. Ben je nog heel actief? Misschien is het een teken dat je wat rustiger aan moet doen. Denk goed om jezelf hè?
Ja ben nog idd erg actief maar voel me ook niet echt beter van thuis zitten zeg maar, word elke dag wel zwaarder met werk dus ga dat idd wel even aankijken hoe dat nog verder gaat, werk wel al 2 uur minder per dag maar helpt niet zo veel..Blijf t we lastig vinden waar m'n grens ligt mbt werken ...
Je kan maar beter goed op jezelf passen niet door blijven gaan met werken. Ik had ook allemaal klachten enzo, en zit nu 4 weken thuis en tis wel beter maar niet toppie, misschien ben ik toch te lang doorgegaan.. Uitgeput aan je zw. verlof beginnen is ook niet zo handig Bij mij lag de grens trouwens dat ik wel kon werken maar als ik dan vrij was ik uitgeteld van moe en pijn niks meer kon. Alleen in bed liggen hielp.
Zit wel wat in, ga t ff aankijken met werk, is die rugpijn voor iemand herkenbaar en die steken/krampen?
Ik heb ook wel boven rugpijn, en dan doet zitten idd erg zeer. Meestal komt het omdat ik dan te druk heb gedaan. Als ik even op bed ga liggen zakt het snel af. Lage rugpijn heb ik ook wel eens, samen met zegmaar 'ongesteldheids buikpijn' bij mij voelen die als een constante zachte kramp. Kan van de baby komen, maar blaasontsteking kan ook. Ben je daar al op getest? Als beebje met het hoofd beneden ligt dan kan het wel pijnlijk zijn vanwege de krappe ruimte.
Dank je wel, ben een paar maanden geleden wel op blaasontsteking getest maar niet onlangs.. Heb niet echt de klachten die ik normaal, voor een zw schap, heb bij een blaasontsteking maar misschien toch is laten testen idd, soms wel vlokjes in de urine..
Ik had onlangs ook steeds buikpijn, maar heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus wist niet hoe het voelde. Maar het was flink raak! Even laten controleren kan nooit kwaad toch? Ik ben nu ook nog steeds bezig met kijken of ik nu wel helemaal clean ben. Moet me morgen weer laten hertesten namelijk