Hallo dames, Ik ben ongelooflijk benieuwd naar het geslacht van ons klein wondertje (hoewel een gezond kindje absoluut het belangrijkste is uiteraard) Wanneer kon men bij jullie bepalen wat het zou worden? Liefs
wij hadden met 13 weken een echo, daarop gokte ze dat het voor 80% zeker was dat het een jochie was. Met de pretecho met 17 weken (bij de eerste met 16+5 weken) was het duidelijk te zien!
Oh, dat is allemaal vrij snel blijkbaar! Vrijdag heb ik een echo, ik zal dan 15w5d ver zijn. Hopelijk weten wij het ook zo snel Liefs
Met 16 weken hadden wij een geslachtsbepalende echo laten doen. En toen wist ze het met 100% zekerheid te zeggen.
Ik liet een geslachtsbepalingecho doen met 15weken en 6dagen. Er werd mij verteld dat er een grote kans was dat de kleine op dit termijn niet goed erbij zou liggen. Maar gelukkig konden we duidelijk zien dat het een jongetje is.
Hier met 16w5d zagen we heel duidelijk dat het een meisje is. Met 18w, 20w en vanmorgen weer een meisje gezien
nou bij ons konden wij het gelukkig niet zien. wij weten het nog steeds niet. loop nu al 5 dagen overtijd dus elke dag weer een verassing wat er te wachten staat. ben alleen nu wel heel nieuwsgierig wat ik voor heen dus totaal niet had
Bij 20 echo kwamen we erachter dat het een meisje was voor 80%.. Vorige week werd het ook bevestigd dat het een meisje is!
Bij ons zou ze met 16 weken ( toen had ik weer een afspraak ) gaan kijken wat het geslacht was, maar er was die dag iemand anders en blijkbaar had zij er geen zin in en zei dat we maar moesten wachten tot de 20 weken echo!! Dus als de kleine beetje meewerkt weten we het maandag!
Wij hebben gewoon gewacht tot de 20 weken echo (en laten met 27 weken nog een pretecho maken, voor de zekerheid! )
Bij Vigo wisten we het met 17 weken zwangerschap. Nu weten we het nog niet. We hopen hier vrijdag wat over te weten te komen (20 weken echo)