Testen blijven negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door regenboogworst, 14 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Hallo dames

Vandaag ben ik 8 dagen overtijd, de thuistesten en een test bij de dokter zijn allemaal negatief.
    Toch voel ik van alles misselijk moe, draaierig.
    Houd mijn lichaam mij voor de gek, het liefst wordt ik nu gewoon ongesteld. Dan weet ik waar ik aantoe ben...

Ik lees ook welleens dat sommige vrouwen weinig hcg maken.. en dat je daardoor niks ziet op een test..

Woensdag heb ik een doktersafspraak, om te kijken hoe en wat.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ben je zeker van je eisprong?
    Ben je dat niet kan je namelijk niet van overtijd spreken.

Ik vermoed dat je gewoon een late eisprong hebt gehad, en dat je nog even moet afwachten.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je zegt 8 dagen overtijd te zijn.
    Dan weet je dus precies wanneer je eisprong was? Wanneer was je ovulatietest positief of heb je getemperatuurd?

Je kunt soms zonder reden zomaar een cyclus overslaan, ook als je zo regelmatig bent als de klok.

Heb je regelmatige cyclussen?
    Ben je al lang gestopt met de pil?

Symptomen ontstaan door HCG. Als je zwangerschapssymptomen denkt te hebben, moet dat dus zichtbaar zijn op een test.

Jouw testen zijn nog steeds negatief. Nog niet zwanger.
    Dus ik denk dat je eisprong veel later geweest is en je dus helaas (zomaar) een langere cyclus hebt.

Traag HCG aanmaken komt maar heel zelden voor en dan nog zie je bij zeker weten 8 dagen overtijd al wel al een mooi streepje staan.

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    als je klachten van een zwangerschap zou hebben dan maak je hcg aan en verwacht je een positieve test

Deel Deze Pagina