hoi hoi, ik ben in jan. 2007 bevallen mn vriend is 1st gewoon aan het werk gegaan en heeft na de kraamtijd vrij genomen. de kraamhulp kwam om 8.30uur en ging gelijk naar mij toe om me tempraturen en te vragen hoe de nacht was gegaan, niks mis mee maar dan lag ik ik er net in na de 1st ochtend voeding. opzich niks met haar maar ik heb dan ook nooit van haar bv een ontbijt gekregen moest er maar af om te douchen en om mn kind te badderen terwijl ik dit helemaal nog niet kon. ook heb ik de 1st 2 dagen niet kunnen rusten s,middags en dat brak enorm op, ik had ook weer niet het gevoel bij haar ik ben niet in mn eigen maar........... wel snelle bevalling gehad maar vele negatieve dingen nadien, zoals knip. placenta verwijdering,, kind operatie en ik had al 5 weken in z.huis gelegen. nu na een meer dan een jaar tob ik hier nog mee, vreemd he maar ik kan het maar niet naast me neerleggen. dit omdat mssch ook komt omdat ik vele positieve verhalen hoor over kraamzorg. wat moet ik ermee evt voor een 2de kind en hoe kan ik dit toch naast me neerleggen. gr sj
dit is niet leuk nee, je kraamtijd moet juist relaxed en zorgeloos zijn. heb je het wel aangegeven bij de instantie waar ze werkt,of zelf met haar erover gesproken? ik zou het wel naast je neer proberen te leggen,en gewoon als een 2e hebt aangeven dat je niet dezelfde kraamhulp wilt hebben(ervan uitgaand dat je bij dezelfde aanbieder blijf) weet niet waar je diegene hebt gehaald,maar ik had er 1 van de friese wouden,en die vrouw was echt super,en ze hebben ook een goede klachtenafhandeling. als diegene die bij je komt die je absoluut niet zit zitten kan je om een andere vragen die dan de volgende dag bij je komt,zodat je een leuke kraamtijd tegemoet gaat. en na de kraamtijd kan je een formulier invullen met vragen over de kraamhulp.en of je tevreden was enzo
Zou er ook een klacht over indienen, ook al is het een jaar terug. Dit is volgens mij echt niet zoals het hoort. Kan me ook goed van je voorstellen dat je niet wist wat je met haar aanmoest. Het was ook nog eens je eerste kindje, dus ga je helemaal op de kraamhulp af. De kraamhulp is er voor moeder en kind, en als zij ziet dat je echt iets niet kunt dan moet zij daar adequaat op reageren.
Sluit me aan bij joaney. Ik kon opzich wel goed overweg met de kh en ze was ook heel aardig tegen mij, maar voor mijn man niet. Hij moest vanalles doen van haar...doe dit doe dat haal dit haal dat. Ik kan me niet herinneren dat ik samen met mijn man en ons kindje een momentje lekker samen hebben kunnen genieten. ja ´s avonds als zij de deur uit was. Ik moest me ´s morgens douchen en als ik dan terug ging naar me kamer moest ik klaar gaan zitten want dan kwam zij met Luca gewassen en al aan lopen om het aan te leggen. De laatste dag vroeg mijn man of ik er niet bij wilde zijn hoe Luca gewassen werd...JA NATUURLIJK! Bij een volgende gaat het heel anders gebeuren dat weet ik zeker! En owee als ze mijn man en Luca bij me weghouden omdat mama moet rusten
Ik heb ook iemand gehad waar ik niet tevreden over was. Toen lag Lune nog in het ziekenhuis en ze had aangegeven bij het kraambureau dat als Lune thuis zou komen dat zij dan weer bij ons wou komen. Ik had namelijk nog recht op coeveuse nazorg. Ik heb toen het kraambureau gebeld en gezegd dat ik haar niet weer wilde en heb ook op het enquete forumulier aangegeven waar ik ontevreden over was bij haar (alleen maar kritiek op het ziekenhuis terwijl ons kindje daar lag, Lune wou niet drinken, ze was 6 weken te vroeg en ze kneep steeds hard in haar voetjes zodat ze ging huilen en zo moest drinken wat natuurlijk niet werkte.. Ze heeft geen controles bij mij gedaan enz. enz. Oeoeoeh, ik maak me nog kwaad!). Ze heeft te horen gekregen dat we niet tevreden over haar waren van het kraambureau want ik kreeg na die tijd een berichtje van haar op hyves dat ze het gelezen had.. Hoe onprofessioneel kan je zijn.. Plus dat ze in de tussentijd me steeds smste en mailde. Terwijl we absoluut niet op haar zaten te wachten. Wat een muts.