Hebben jullie dat ook wel eens...dat alle nieuwe uitvindingen e.d. niet altijd beter zijn?? Het is geweldig wat je met spelcomputers in deze tijd allemaal kan en dat het echt is alsof erin zit. Maar ik was vroeger helemaal verslaafd aan de spelletjes prince of persia en sokoban...maar dan in de DOS versie he nu zat ik het te googlen en vind ik de versies van nu echt geen reet aan...dit was in die ouderwetse dos versie echt veeel beter.
Weet je.... Als ik dat tegen mijn broertje van 20 zeg, kijkt hij mij vreemd aan.... Dos.... Wat is dat?
Maar komt dat dan niet meer om het gevoel dat je nu bij ''vroeger'' hebt (nostalgie) Want ik denk ook altijd vol enthousiasme terug aan de spelletjes of zelfs tv series van vroeger maar als ik ze dan nu bekijk zie ik wel dat het mega traag of bij series slecht geacteerd is etc. Dus dan vraag ik mij altijd weer af of ik het soms geromantiseerd heb..
Dos Besturingssysteem: http://nl.wikipedia.org/wiki/DOS_(besturingssysteem) (Kom je zoals je naam doet vermoeden uit 1986? Ik uit 1985 en ken het nog nét dus kan dat jij het inderdaad niet kent
Dit denk ik dan ook regelmatig hahahaha man is nu de eerste seizoenen van baywatch aan het regelen voor me. Ben benieuwd of ik dan ook weet dat gevoel krijg wat ik er bij denk te krijgen als ik aan vroeger denk
je kunt ze nog in een soort dos simulator spelen. Dan speel je de originele, heeft mijn man een keer voor me geregeld en zo inderdaad de echte prince of persia weer gespeeld
Haha, ja Dos! En Prince of persia, wat een gaaf spel was dat. Speelde het altijd bij een vriendinnetje, konden we uren doen Ik heb het idee dat de kwaliteit van veel dingen is achteruit gegaan met de jaren. Telefoons bijvoorbeeld gaan minder lang mee, in tegenstelling tot de nokia 3310 Zo gaat dat met veel meer dingen. Kinderfeestjes? Hollandse spelletjes, zwemmen of als je geluk had naar de bios of een dierentuin. Nu troeven veel ouders elkaar af en moet alles beter en duurder. Die goeie ouwe tijd
Haha hier 1990, en ik 'ken' dos wel. Misschien hadden mijn ouders oude versie? Haha. Het grappigste vind ik dat je niks op kon slaan. Dus de pc, nintendo bleven altijd aan
Hier van 1984, maar mijn ouders waren niet geïnteresseerd in computers en wij hadden er dus pas "laat" één (al het Windows-tijdperk). Maar ik mis de oude "gewone" Tetris . Heb niks aan al die ultraspeciale Tetrissen. Voor de rest speelde ik weinig spelletjes op pc. Op Nintendo wel de oude Mario World . Op één of andere manier is een vriendin wel op Playstation ofzo (kan ook WII zijn - ben echt niet meer bezig met spelconsoles) aan de oude versie geraakt . Was echt wel leuk om terug te zien en nog es te spelen.
Ik ben uit 1984...maar ook mijn zusje uit 1988 kent het...maar tis maar net of je de benaming kent denk ik
Prince of persia was geweldig En op tv the simpsons, fresh prince of ber air Tekenfilms zoals tom and jerry. Disney zoals the lion king hmmm De tekenfilms van nu vind ik niks. Spongebob enz,... Pfffff Ik kreeg nooit een nitendo of van die toestanden, ik begrijp het nu wel want ben verslaafd aan de ipad, denk dat als ik een nitendo gehad zou hebben ik nooit het huis uit kwam in de puberteit