verstandskies getrokken nu een vieze smaak+lucht

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hey meiden

Maandag morgen is mijn verstandskies vakkundig eruit gesloopt door de Tandarts.
    Hij zat muur en muur vast en daardoor was de verdoving meer voor de sier maar het was te houden dus dan maar zo.

Nu een 2 dagen later heb ik wel wat napijn maar met pijnstillers is het goed te doen. Maaaar ik heb me een smaak in mijn mond en het stinkt als de ziekte. Alsof ik een kadaver in mijn mond heb.

Wie weet of dit erbij hoort?

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ja klopt..de mijne is er vorige week week woensdag uitgehaald en heb dat ook even gehad

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Yep hoort erbij :)

Je kan proberen te spoelen met een hele milde mondspoeling..of met afgekoeld gekookt water met zout.

Het is een soort rottingsproces :) Er kan door de vochtigheid geen korst op groeien.

Brrr...ik weet precies wat je bedoelt qua smaak! Wel even in de gaten houden dat het niet te lang duurt.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.876
    113
    Noord-Holland
    Ja dat had ik ook, vreselijk..,heel goed spoelen en schoonmaken zodat je geen infectie krijgt

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Oké dan ga ik er vanuit dat het normaal is. En ik hoop dat het snel over is.

Bah

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan erbij horen, kan al een infectie zijn; goed schoonhouden!

7. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Ik had van het ziekenhuis een spuitje gekregen en na iedere maaltijd kon ik zo heel gericht spoelen met lauwig water op de plek van de wond. Een verademing was dat!!

8. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    niet heftig spoelen!! vooral niet als het maandag oas gebeurd is.. er zit een bloedprop erin die er eigenlijk niet uit mag, wanneer je die er wel uit spoelt duurt het genezen alleen maar langer (en blijft er veel langer zo'n 'kuil' zitten) dat spoelen met een spuitje is eigenlijk alleen voor wanneer het ontstoken is. die geur/smaak hoort erbij, gewoon normaal je tanden/tong blijven poetsen :)

Deel Deze Pagina