Morgen voor het eerst naar de gyn..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by MissQ, Aug 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Hoi meiden,

Het ziet ernaar uit dat het ons voor een tweede kindje niet via de natuurlijke weg wil lukken. We zijn inmiddels 3 jaar bezig na het verwijderen van mijn mirena spiraaltje augustus 2007. Vorig jaar juni allerhande onderzoeken gehad en alles is goed. We moesten het eerst een half jaar zelf proberen en mochten daarna in januari dit jaar terug komen. Door angst heb ik vorige week pas gebeld en kunnen we morgen om 9.10 uur bij de gyn langs komen voor een gesprek. Ik vind het zo spannend, heb ook totaal geen idee wat ons te wachten staat. Gelukkig gaat mijn mannetje mee en hoef ik niet alleen daarheen te gaan...

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Hoi MissQ, ik zag je naam en dacht, die schreef mee in het juni2009 topic, helaas kreeg je toen een miskraam.
    Ik hoop dat de gyn jullie kan helpen!!!

Heel veel geluk en succes!

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Heej meis! Wat leuk om weer eens een oude bekende naam te zien! Hoe gaat het met jou? Zie dat je kiddo al weer ruim 1 jaar is, wat gaat de tijd toch snel he.

Ik hoop ook dat de gyn ons wat meer duidelijkheid kan verschaffen. Mocht het echt niet lukken, kan ik daar ook vrede mee hebben, alles beter dan deze onzekerheid....

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo MissQ wilde je even succes wensen bij de gyn. Hopelijk komt er meer duidelijkheid en snel een zwangerschap!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @missq, wat je kan verwachten....

Je krijgt een aantal vragen zodat de gyn misschien op die manier op een mogelijke diagnose kan komen. Misschien krijg je een inwendige echo om te kijken hoe het er binnenin uitziet. Dit stelt trouwens niks voor want het doet geen pijn ofzo!

In elk geval veel succes!
    Een tip: trek een lang shirt aan ofzo, heb je niet het gevoel dat je zo naakt ligt..

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    We zijn vanmorgen bij de gyn geweest. Helaas geen onderzoeken gehad. Sinds een korte tijd hebben ze het anders aangepakt in het ziekenhuis. De gyn gaat morgen naar de andere locatie (het centrum voor voortplantingsgeneeskunde) en neemt mijn dossier mee daar naartoe. Van daaruit gaan ze een afspraak met ons maken. Wel hebben we een hele vragenlijst meegekregen die we ingevuld mee moeten nemen op onze eerste afspraak. Ze zijn dat er een snelle doorstroom daar is. Is verder niet uitgewijd over de tijd die dat in beslag neemt. Kan een week zijn, een maand, maar in mijn ogen ook langer. Ik hoop dat ik deze week nog gebeld wordt voor een afspraak....

Share This Page