4 x vmk in 1 jaar Iemand ervaring met vmk en behandeling(onze vruchtbaarheid is goed)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door guusj, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo!!

Ik heb nu 4 keer een vroege miskraam gehad. (6wk, 5,5 en 2 keer rond de 4 weken)
    Begin dit jaar ben ik door gestuurd naar de fertiliteitskliniek daar zijn mijn man en ik allebei onderzocht en alles lijkt daar goed te zijn.
    Nu heb ik weer een vroege miskraam gehad en vanuit het ziekenhuis weer doorgestuurd na de fertiliteitskliniek. Om hun verder te laten kijken naar de oorzaken van de vmk-en. Ze had het over evt. stollingsproblemen of iets met de chromosomen.

Nu weet ik totaal niet wat ik kan verwachten en wat er evt. mis met ons kan zijn en of ik überhaupt wel een gezond kindje kan krijgen.

Heeft iemand hier ervaringen mee of weet iemand meer van deze onderzoeken en wat er aan de hand kan zijn?

Ik wil er graag meer over weten en at me te wachten staat

Alvast bedankt!

Groetjes

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb meerdere vmks gehad voor ik uiteindelijk blijvend zwanger werd en heb mn bloed daarom helemaal door laten lichten. Inderdaad op stollingsafwijkingen, immuunproblemen, schildklier, etc. Bij mij kwam hier wel het e.e.a. uit en ik ben hierna met medicijnen dus alsnog blijvend zwanger geworden van mn dochter. Heel goed dus dat je het uit laat zoeken! Mocht er niks uit het onderzoek komen dan zou je nog kunnen overwegen om het onderzoek (al dan niet deels op eigen kosten) zelf te herhalen in Dsl, Belgie of Engeland. In al deze landen zijn ze een stuk verder op het gebied van miskramen en testen ze op veel meer dan hier in Nl. Ik weet dat hier op Zp redelijk wat dames met herhaalde miskramen kampen, waarvan vele nu extra medicijnen gebruiken.

Heel veel succes en sterkte met het verwerken van al die vmks. Het is niet niks helaas :(. Hopelijk wordt je snel blijvend zwanger!

Deel Deze Pagina