zojuist weekend de Eemhof gehad met een vip huisje. Helaas ontzettend tegen gevallen. Huisje oud en vies, Niets vip aan. Medewerker gesproken en moet het op de mail zetten. Wat kan ik hier van verwachten? Iemand ervaring mee?
Het is een beetje afhankelijk van je klacht. Wij hebben ooit een tegoedbon (korting op volgende boeking) gehad omdat er van alles stuk was in het huisje. Maar een Kennisje van mij met een zelfde soort klacht kreeg bij de volgende boeking slechts een welkomst ‘mandje’ dat echt totaal niets voorstelde. Dus áls je al iets mag verwachten dan is het iets dat je pas kan gebruiken als je wederom daar een vakantie boekt. Je klacht kost je eigenlijk dus gewoon geld, hahaha. Het verbaast me trouwens wel, jouw bevindingen, want wij hebben daar een paar jaar geleden VIP gezeten en dat was echt super!
Ja het was echt een comfort huisje met verse broodjes zeg maar. En oud is niet erg, alleen moet wel schoon zijn. Mijn dochter stonk s ochtend naar de bak lucht die uit het rooster in de slaapkamer kwam. Mega oude vieze bak lucht( wij hadden niet gekookt )
Geen ervaring mee, maar ik zou direct bij aankomst dit al melden en erop staan dat jullie een nieuw huisje krijgen. Een klacht achteraf heeft veel minder effect. Daar heb je nu natuurlijk niets meer aan. In je mail duidelijke taal spreken, vooral zeggen dat dit 'totaal niet is wat je verwacht van een VIP-huisje' en dat jullie 'enorm teleurgesteld zijn in de service'. Bedrijven zijn daar gevoelig voor. Een recensie online (sociale media) zetten helpt misschien ook.
Uhm bij ons is er idd niks gedaan. We hadden een VIP huisje dat zelfs lekte. Er werd gewoon toegegeven dat ze niks gingen doen omdat het park in 2018 vernieuwd ging worden.
Ja mosterd na de maaltijd, maar ik had meteen actie ondernomen. Mijn broer is daar nog beter in, die krijgt dan een ander huisje aangeboden en ondertussen een gratis lunch met zn gezin omdat ze dan natuurlijk even moeten wachten . Achteraf klagen zal inderdaad misschien nog een korting opleveren voor een volgend verblijf. Succes!
heb je dat niet gelijk gemeld zeggen dat je niet akkoord gaat en per direct een ander huisje wil ik denk dat je er nu niet meer veel van kan verwachten