WIe ervaring met klacht centerparcs?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door billy112, 15 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    zojuist weekend de Eemhof gehad met een vip huisje. Helaas ontzettend tegen gevallen. Huisje oud en vies,
    Niets vip aan.
    Medewerker gesproken en moet het op de mail zetten.
    Wat kan ik hier van verwachten? Iemand ervaring mee?

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het is een beetje afhankelijk van je klacht. Wij hebben ooit een tegoedbon (korting op volgende boeking) gehad omdat er van alles stuk was in het huisje.
    Maar een Kennisje van mij met een zelfde soort klacht kreeg bij de volgende boeking slechts een welkomst ‘mandje’ dat echt totaal niets voorstelde. Dus áls je al iets mag verwachten dan is het iets dat je pas kan gebruiken als je wederom daar een vakantie boekt. Je klacht kost je eigenlijk dus gewoon geld, hahaha.
    Het verbaast me trouwens wel, jouw bevindingen, want wij hebben daar een paar jaar geleden VIP gezeten en dat was echt super!

3. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Ja het was echt een comfort huisje met verse broodjes zeg maar.
    En oud is niet erg, alleen moet wel schoon zijn.
    Mijn dochter stonk s ochtend naar de bak lucht die uit het rooster in de slaapkamer kwam. Mega oude vieze bak lucht( wij hadden niet gekookt )

4. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Maar heb je daar meteen na de eerste nacht over geklaagd?

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Geen ervaring mee, maar ik zou direct bij aankomst dit al melden en erop staan dat jullie een nieuw huisje krijgen. Een klacht achteraf heeft veel minder effect. Daar heb je nu natuurlijk niets meer aan.

In je mail duidelijke taal spreken, vooral zeggen dat dit 'totaal niet is wat je verwacht van een VIP-huisje' en dat jullie 'enorm teleurgesteld zijn in de service'. Bedrijven zijn daar gevoelig voor. Een recensie online (sociale media) zetten helpt misschien ook.

6. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Uhm bij ons is er idd niks gedaan. We hadden een VIP huisje dat zelfs lekte. Er werd gewoon toegegeven dat ze niks gingen doen omdat het park in 2018 vernieuwd ging worden.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ja mosterd na de maaltijd, maar ik had meteen actie ondernomen. Mijn broer is daar nog beter in, die krijgt dan een ander huisje aangeboden en ondertussen een gratis lunch met zn gezin omdat ze dan natuurlijk even moeten wachten :p.

Achteraf klagen zal inderdaad misschien nog een korting opleveren voor een volgend verblijf. Succes!

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home

heb je dat niet gelijk gemeld
    zeggen dat je niet akkoord gaat en per direct een ander huisje wil
    ik denk dat je er nu niet meer veel van kan verwachten

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief